PDA

Bekijk de volledige versie : ik heb een probleem met verliefdheid


Shy-Guy
26 April 2003, 15:53
ik ben 15 ben hevig verliefd op een meid uit m'n klas alleen
ik weet niet of zij mij ook ziet zitten hoe kom ik er achter zonder iets te zeggen en als ik het wel moet zeggen geef me dan een tip hoe ik het moet doen ik heb namelijk last van verlegenheid check m'n nickname

Shy-Guy
26 April 2003, 15:56
oh ja gister wou ik hed vragen alleen toen verknalde ik het en kom ik er vanmorgen achter dat ze gezoend heeft met een vriend van me maar uit bronnen heb ik gehoord dat ze niks hebben maar ze draaide er nogal omheen toen ik vroeg of het verhaal klopte en ze deed naar mijn doen nogal afstandig terwijl we normaal best met elkaar kunnen praten via msn

Shy-Guy
26 April 2003, 16:26
wat moet ik doen?????????

Queenie
26 April 2003, 16:30
Haar gewoon aanspreken MSN is zo omslachtig... Of bel dr eens op ofzo

0Vera
26 April 2003, 19:09
gewoon praten, gezellig, je mag best vragen wat er is. IN een gesprek kun je best eens tussen neus en lippen door vragen hoe et nou zit met het type waarop ze valt. Schetst ze iets wat in jouw persoontje wel naar voren komt is et goed :) Schetst ze echter iets wat jij nooit zal zijn en ook nooit bent geweest, schrijf haar dan maar op je buik... die ziet je dan echt alleen als vriend...

Snoes
4 May 2003, 17:23
Ik zou zeker toch is vragen via msn hoe het met die vriend zit, desnoods via vele omwegjes!!Misschien is het zo iemand die met iedereen loopt te zoenen. Ik bedoel maar, laat je daardoor niet kwetsen!!!8) :no: