PDA

Bekijk de volledige versie : Champions League deel 15


Ar-Tuur
2 May 2003, 11:46
8{

Ik open hem maar gewoon, dan heeft iedereen ruim de tijd om deze belangrijke voorspellingen te doen. Ik vraag me trouwens af hoe het met de finale gaat verlopen? 5 punten? :{

Deze ronde hetzelfde principe als de kwartfinale neem ik aan, met het verschil dat er 4 punten per goede voorspelling te verdienen zijn8)

Het programma
di 6/5 Real Madrid - Juventus
wo 7/5 AC Milan - Internazionale

Stand
TOPPERS:
1. BARTJE518: 112
2. Geitenwollens0x: 105
-------------------------------------------------------
Subtoppers:
3. Superjood: 104
4. BlueWolf: 104
5. *MOI*: 101
6. Ar-Tuur: 101
___________________________________
Middenmoot:
7. Mr. Oizo: 99
8. Tyskie: 97
___________________________________
Losers:
9. Stapper: 91
10. AntiKezman: 89
11. TN20: 88
12. MarkNMGN: 88
13. thePhit: 87
14. Spider-Man 87

geitenwollens0x
3 May 2003, 09:35
di 6/5 Real Madrid - Juventus 1
wo 7/5 AC Milan - Internazionale 3

Headliner
3 May 2003, 09:38
di 6/5 Real Madrid - Juventus 1
wo 7/5 AC Milan - Internazionale 3

BlueWolf
3 May 2003, 09:39
di 6/5 Real Madrid - Juventus 1
wo 7/5 AC Milan - Internazionale 1

Ar-Tuur
3 May 2003, 12:07
di 6/5 Real Madrid - Juventus 1
wo 7/5 AC Milan - Internazionale 3

The Phit
3 May 2003, 12:22
33

TN20
3 May 2003, 12:33
Dinsdag een 1, woensdag een 3

GregoorvanDijk
3 May 2003, 13:57
Hoezo belangrijk Tuur, de winnaar staat al vast? Geitenwollens0x is overigens slechts subtopper.. Die staat zo ver achter.. Ik bedoel, PSV is toch ook als enige topper, en de rest slechts subtop? :{

Stapper
3 May 2003, 14:00
1
1

eens kijken of ik weer punten kan scoren, sinds eeuwen

MarkNMGN
3 May 2003, 14:21
1
3

Oizo
3 May 2003, 14:40
Dag mensjes! 8) 8{

Real Madrid - Juventus 1
AC Milan - Internazionale 3

Ben weer weg, daaahaaaag! :wave:

geitenwollens0x
3 May 2003, 15:15
Originally posted by bartje518
Hoezo belangrijk Tuur, de winnaar staat al vast? Geitenwollens0x is overigens slechts subtopper.. Die staat zo ver achter.. Ik bedoel, PSV is toch ook als enige topper, en de rest slechts subtop? :{

haha ja ik win niet meer hoor ;x

HugoBoss
3 May 2003, 15:41
Originally posted by Oizo
Dag mensjes! 8) 8{

Real Madrid - Juventus 1
AC Milan - Internazionale 3

Ben weer weg, daaahaaaag! :wave:


misschien moet ie ook maar uit de lijst worden geschrapt dan:wave:

Ar-Tuur
3 May 2003, 17:42
Originally posted by bartje518
Hoezo belangrijk Tuur, de winnaar staat al vast? Geitenwollens0x is overigens slechts subtopper.. Die staat zo ver achter.. Ik bedoel, PSV is toch ook als enige topper, en de rest slechts subtop? :{

Het kan anders nog raar lopen Bert. Met nog 4 halve finales te spelen zijn er dus in totaal nog 16 punten te verdienen (en nog een finale, maar voor de puntenverdeling van die wedstijd moet ik me nog maar eens naar het wedstrijdsecretariaat wenden). En dus is die voorsprong van 7 en 8 punten ook weer niet onoverkomelijk.

Over die finale gesproken, het leek mij wel een idee om bij die wedstrijd bijvoorbeeld punten toe te kennen aan een goed voorspelde uitslag ofzo, omdat het één losse wedstrijd is.

Ar-Tuur
3 May 2003, 17:43
Originally posted by Oizo
Ben weer weg, daaahaaaag! :wave:

:'(

GregoorvanDijk
4 May 2003, 15:15
Dat wedstrijdsecretariaat is ondergetekende, Tuur 8) Ik stel voor 1 punt voor de finale ofzo ;)..

Nee, ff serieus.. Ik zat te denken inderdaad aan een goede uitslag, en niks voor de overwinnaar of iets dergelijks.. Ik zat zelf te denken aan:

Stel de finale is Real Madrid-AC Milan, en je voorspelt 3-1.

Het wordt 3-0. Dan krijg je 4 punten voor het juist voorspellen van de 3. Stel dat je 0-1 had voorspelt, dan 4 punten voor de 1 goed. Voorspel je 3-1, dan krijg je 8 punten. Ook hier geldt dan: inclusief verlenging!!

GregoorvanDijk
5 May 2003, 00:57
Real Madrid-Juventus 1
AC Milan-Inter 1

GregoorvanDijk
5 May 2003, 11:31
De titel klopt trouwens niet :o Het moet Champions League deel 15 vooooooooooooooooooooooooooooorspellen zijn :no:

Tyskie
5 May 2003, 16:21
di 6/5 Real Madrid - Juventus 1
wo 7/5 AC Milan - Internazionale 1

Superjood
5 May 2003, 16:51
di 6/5 Real Madrid - Juventus 1
wo 7/5 AC Milan - Internazionale 3

GregoorvanDijk
5 May 2003, 18:21
Je titel klopt niet meer, Mark :no:

AntiKezman
5 May 2003, 18:29
Originally posted by bartje518
Je titel klopt niet meer, Mark :no:

voor mark zijn ze natuurlijk wel kampioen van europa geworden... :z

-MOI-
6 May 2003, 12:30
Real Madrid - Juventus 1
AC Milan - Internazionale 1

AntiKezman
6 May 2003, 20:35
Real Madrid - Juventus 1

GregoorvanDijk
6 May 2003, 21:57
Stand
TOPPER:
1. BARTJE518: 112+4=116
-------------------------------------------------------
Subtoppers:
2. Geitenwollens0x: 105+4=109
3. Superjood: 104+4=108
4. BlueWolf: 104+4=108
5. *MOI*: 101+4=105

___________________________________
Middenmoot:
6. Ar-Tuur: 101+4=105
7. Mr. Oizo: 99+4=103
8. Tyskie: 97+4=101
================================
Uitgeschakelden
9. Stapper: 91+4=95 (tis je gelukt, weer punten scoren!)
10. AntiKezman: 89+4=93
11. TN20: 88+4=92
12. MarkNMGN: 88+4=92
13. Spider-Man 87+4=91
14. thePhit: 87+0=87

Er zijn nog 20 punten te verdelen (4 morgen, 8 volgende week, en 8 in de finale!). De eerste uitgeschakelden, die op een straatlengte van de koploper staan beginnen zich dus aan te dienen. Vandaar de scheid-lijn! Tyskie kan daar theoretisch morgen nog niet bij gevoegd worden, aangezien er dan nog 16 punten in het spel zitten, en de koploper hetzelfde voorspelde als hij. Mr. Oizo heeft echter iets anders, en voor hem kan het morgen dus ook al voorbij zijn! Ar-Tuur kan morgen op 'pelt' komen, om eens een toep-term erdoorheen te mikken. Hij kan morgen op 15 punten komen, en mag (in dat geval!) geen fout meer maken. *MOI* zal ook morgen op 11 punten blijven. Ook
Stapper en BlueWolf voorspelden 2x een 1. Voor Geitenwollens0x en Superjood breekt een belangrijke match aan. Zij kunnen morgen 4 punten inlopen! Overigens, er is goed voorspeld, alleen de nummer laatst, thePhit maakte een fout. AntiKezman dacht bij een 1-0 stand nog even snel wat punten mee te sprokkelen, doch de wedstrijdleiding was wakker!! :wave:

AntiKezman
6 May 2003, 22:47
Originally posted by bartje518
AntiKezman dacht bij een 1-0 stand nog even snel wat punten mee te sprokkelen, doch de wedstrijdleiding was wakker!! :wave:

Kerl..ik kwam om iets voor haf 10 thuis..had ff balletje getrapt met Markie..dus toen zei ik (toen ik de stand nog niet wist) dat ik nog een 1 in moest vullen...Markie is getuige en zal zijn verklaring indienen en ik verwacht niet dat hij zal liegen :+..ik hoop dat de tuchtcommissie mijn verzoek in behandeling wil nemen en alle getuigen gehoord zullen worden.. :thumbsup: ik ga er niet van uit dat jullie een collega willen naaien

en mocht er nix met deze verklaring gebeuren dat mag je je troffee in je **** steken Bartje... :wave:

het stond overigens 1-1 toen ik mijn (eerder gedane..) voorspelling poste...

GregoorvanDijk
6 May 2003, 23:15
Originally posted by AntiKezman


Kerl..ik kwam om iets voor haf 10 thuis..had ff balletje getrapt met Markie..dus toen zei ik (toen ik de stand nog niet wist) dat ik nog een 1 in moest vullen...Markie is getuige en zal zijn verklaring indienen en ik verwacht niet dat hij zal liegen :+..ik hoop dat de tuchtcommissie mijn verzoek in behandeling wil nemen en alle getuigen gehoord zullen worden.. :thumbsup: ik ga er niet van uit dat jullie een collega willen naaien

en mocht er nix met deze verklaring gebeuren dat mag je je troffee in je **** steken Bartje... :wave:

het stond overigens 1-1 toen ik mijn (eerder gedane..) voorspelling poste...

Het verzoek is voorlopig in overweging genomen. De wedstrijdleiding zal contact opnemen met de mede-losers, en met de getuige, beter bekent als Superjood. Indien er een positief antwoord uitrolt, zullen de 4 punten voor de juiste voorspelling, te weten een '1' alsnog worden toegekend. De belangen zijn groot, dus dient er zorgvuldig te werk worden gegaan. Tot nader berichtgeving worden de punten echter niet teoegekend.

Superjood
7 May 2003, 09:40
ik heb nog even goed wat andere zaken gebestudeerd, o.a. die van pierre, song, maar ik zal me niet verlagen door mensen een oor aan te naaien, wat iig wel bij die club uit r`dam in grote mate gebeurd. ik zal me als ajacied gedragen, en gewoon de waarheid vertellen. bij deze zal ik dan ook toegeven dat antikezman tegen mij zei, zonder op de hoogte te zijn van een uitslag, een overwinning voor real te voospellen. hij hoort er dus 4 puntjes bij te krijgen!!

Stapper
7 May 2003, 11:01
Originally posted by bartje518
Uitgeschakelden
9. Stapper: 91+4=95 (tis je gelukt, weer punten scoren!)het is toch wel erg, voor de kwartfinale stond ik nog bij de toppers :(

maarja, het is en blijft voetbal en das niet te controlleren

Ar-Tuur
7 May 2003, 13:10
De bal is rond. :z

Maar het is ook een kwestie van kwaliteit natuurlijk :*

GregoorvanDijk
7 May 2003, 14:47
Originally posted by Ar-Tuur
Maar het is ook een kwestie van kwaliteit natuurlijk :*

En dat heb je of dat heb je niet :no:. Zoals Hans Teeuwen zegt: je moet dingen doen waar je goed in bent, en ik hou me eraan! Ik zal nooit ze plee gaan doen O-):Y)

GregoorvanDijk
7 May 2003, 16:48
De wedstrijdleiding heeft onderzoek gedaan, uitgebreid, deskundig en descreet. De kroongetuige in deze zaak, Superjood heeft nadrukkelijk verklaart dat de persoon in kwestie AntiKezman níet op de hoogte was van de stand van zake op dat moment.

De personen in de onderste regionen van de stand stemden neutraal. 2 personen tegen, 2 voor. TN20 maakte geen gebruik van zijn stem.

De wedstrijdleiding rest dan ook niets anders dan dhr. AntiKezman alsnog de 4 punten toe te kennen.

Dit betekent overigens niet dat vanaf nu dus punten verdiend kunnen worden door te laat te voorspellen! Dit gebeurt slechts bij wijze van uitzondering!

Tevens wil ik dhr. AntiKezman erop attent maken dat hij nog niks voorspelt heeft voor komende avond. De jury zal niet nog eens punten later toekennen!!

Bazzemans
7 May 2003, 17:05
Kan ik misschien mijn voorspellingen voor de afgelopen 15 rondes nog doorgeven? Ik ben me totaal niet bewust van de uitslagen en ik denk dat Arthur dat voor mij wel zal willen bevestigen? :yes: O-)

GregoorvanDijk
7 May 2003, 17:36
Originally posted by Bazzemans
Kan ik misschien mijn voorspellingen voor de afgelopen 15 rondes nog doorgeven? Ik ben me totaal niet bewust van de uitslagen en ik denk dat Arthur dat voor mij wel zal willen bevestigen? :yes: O-)

Nou, vooruit dan maar.. Als de koploper daar geen problemen mee heeft dan ;)

AntiKezman
7 May 2003, 18:42
bartje..je bent geweldig :thumbsup:

geheel terechte beslissing dit natuurlijk..is een baantje bij de KNVB of tuchtcommissie nix voor jou?? nog fftjes wachten tot je je opleiding afgerond hebt :yes: O-)

AC-Inter 1

GregoorvanDijk
7 May 2003, 19:58
Originally posted by AntiKezman
bartje..je bent geweldig :thumbsup:

geheel terechte beslissing dit natuurlijk..is een baantje bij de KNVB of tuchtcommissie nix voor jou?? nog fftjes wachten tot je je opleiding afgerond hebt :yes: O-)

AC-Inter 1

Ik wil geen pauper-werkgever hebben :no: Bovendien moet ik al bij Roda in het bestuur komen O-) :yes:

The Phit
7 May 2003, 19:59
Originally posted by bartje518
De wedstrijdleiding heeft onderzoek gedaan, uitgebreid, deskundig en descreet. De kroongetuige in deze zaak, Superjood heeft nadrukkelijk verklaart dat de persoon in kwestie AntiKezman níet op de hoogte was van de stand van zake op dat moment.

De personen in de onderste regionen van de stand stemden neutraal. 2 personen tegen, 2 voor. TN20 maakte geen gebruik van zijn stem.

De wedstrijdleiding rest dan ook niets anders dan dhr. AntiKezman alsnog de 4 punten toe te kennen.

Dit betekent overigens niet dat vanaf nu dus punten verdiend kunnen worden door te laat te voorspellen! Dit gebeurt slechts bij wijze van uitzondering!

Tevens wil ik dhr. AntiKezman erop attent maken dat hij nog niks voorspelt heeft voor komende avond. De jury zal niet nog eens punten later toekennen!!

SCHANDALIG :[ :[ :[
Ik stop direct met dit kansloze klotespelletje :[

Superjood
7 May 2003, 20:00
Originally posted by bartje518


Ik wil geen pauper-werkgever hebben :no: Bovendien moet ik al bij Roda in het bestuur komen O-) :yes:
cool. dan komen we elkaar later weer tegen. k ga namelij bij ajax in het bestuur

GregoorvanDijk
7 May 2003, 20:01
Originally posted by thePhit


SCHANDALIG :[ :[ :[
Ik stop direct met dit kansloze klotespelletje :[

:no: Er is eerlijk gestemd, maargoed, niemand is verplicht om mee te doen, en gezien het feit dat jouw inbreng zich beperkte tot 3-tjes invullen, en een laatste plaats toch al jouw deel was.. :wave: Onsportieve verliezer :no:

Bazzemans
7 May 2003, 20:36
Originally posted by Superjood

cool. dan komen we elkaar later weer tegen. k ga namelij bij ajax in het bestuur

Kerel, ze willen jou bij MVV nog niet eens in het bestuur hebben :{ :no:

GregoorvanDijk
7 May 2003, 20:46
Originally posted by Bazzemans


Kerel, ze willen jou bij MVV nog niet eens in het bestuur hebben :{ :no:

Nou, schreeuw dat niet te hard ;). Als je anderhalf miljoen cash hebt ben je er al :d.
Ik denk eerlijk gezegt dat Mark een goede kans maakt. Hij denkt namelijk óók dat de hele wereld om Ajax draait, en dat is precies wat Van Praag ook denkt 8)

AntiKezman
7 May 2003, 20:48
Originally posted by Bazzemans


Kerel, ze willen jou bij MVV nog niet eens in het bestuur hebben :{ :no:

nou opzich houden ze daar wel van arrogante kortzichtige leugenaars, toch?? :Z

Superjood
7 May 2003, 20:53
Originally posted by bartje518


Nou, schreeuw dat niet te hard ;). Als je anderhalf miljoen cash hebt ben je er al :d.
Ik denk eerlijk gezegt dat Mark een goede kans maakt. Hij denkt namelijk óók dat de hele wereld om Ajax draait, en dat is precies wat Van Praag ook denkt 8)
precies. en ik heb al een mooie achtergrond dan

Ar-Tuur
7 May 2003, 21:41
En na vanavond weer 4 puntjes binnen:7

GregoorvanDijk
7 May 2003, 22:15
Stand
TOPPER:
1. BARTJE518: 116+0=116
-------------------------------------------------------
Subtoppers:
2. Geitenwollens0x: 109+4=113
3. Superjood: 108+4=112
4. Ar-Tuur: 105+4=109
5. BlueWolf: 108+0=108


___________________________________
Middenmoot:
6. Mr. Oizo: 103+4=107
7. *MOI*: 105+0=105
8. Tyskie: 101+0=101
================================
Uitgeschakelden
9. TN20: 92+4=96
10. MarkNMGN: 92+4=96
11. Stapper: 95+0=95
12. Spider-Man 91+4=95
13. AntiKezman: 93+0=93
14. thePhit: 87+4=91

Wat met name opvalt is dat de 2 rode lantaarndragers van weleer, MarkNMGN en Spider-man op het moment dat ze niet meer konden winnen ineens aan een ware revival bezig zijn 8). Bij gelijke stand aan het einde (wat zeer wel mogelijk is!) komen er gewoon 2 winnaars. Lijkt me mooi als dat de heren Superjood en Bartje kunnen zijn, gezien het feit dat deze 2 heren continue in de top meedraaien 8)

GregoorvanDijk
7 May 2003, 22:16
Deelnemer Tyskie moet van nu af aan alles goed hebben :o