PDA

Bekijk de volledige versie : sleur...


psychobunny
4 May 2003, 17:51
wat te doen als er sleur in je relatie komt of hoe kun je dat voorkomen?

WishfulDreaming
4 May 2003, 17:54
Originally posted by psychobunny
wat te doen als er sleur in je relatie komt of hoe kun je dat voorkomen?
ow ow ow... herkenning...
Heb nog zo een vraagje...



Hoe weet je of je bij hem blijft omdat je van hem houd, of uit gewoonte...




:)

psychobunny
4 May 2003, 17:57
jah,nog zoiet

maar k verkeer nu al 3 jaar in stukjes en beetjes met dezelfde jongen. de sleur zit dr nog niet in,maar k wil ze wel voorkomen dusja...

maar k weet wel zeker dat ie niet bij me blijft uit gewoonte :7

WishfulDreaming
4 May 2003, 18:02
Originally posted by psychobunny
jah,nog zoiet

maar k verkeer nu al 3 jaar in stukjes en beetjes met dezelfde jongen. de sleur zit dr nog niet in,maar k wil ze wel voorkomen dusja...

maar k weet wel zeker dat ie niet bij me blijft uit gewoonte :7

Ik verkeer nu ook al bijna twee jaar 'n half in stukjes en beetjes met dezelfde jongen... En de sleur zit er al wel in...

Ik denk dat we gewoon té vertrouwd zijn aan elkaar. Soms twijfel ik dus of ik er nog samen mee ben uit gewoonte, of uit... kweet-niet-wat...

Om effe alle twijfel uit de weg te helpen... Kzie em nog graag... Maar soms word het me wel effe serieus teveel :| :)

supernova
4 May 2003, 18:14
Originally posted by Saartje17



Om effe alle twijfel uit de weg te helpen... Kzie em nog graag... Maar soms word het me wel effe serieus teveel :| :)

Moet je ff een break van 2 weken doen , even totaal helemaal niet zien , geen contact en als je hem of haar niet mist na die twee weken......:wave:

WishfulDreaming
4 May 2003, 18:20
Originally posted by supernova


Moet je ff een break van 2 weken doen , even totaal helemaal niet zien , geen contact en als je hem of haar niet mist na die twee weken......:wave:

Zit bij me op school ;)
*moeilijk geval is :(*

Queenie
4 May 2003, 19:07
Hmzzz sja ik denk dat je erover moet praten en moet aangeven waarom het zo'n sleur voor je word...... en ook dat jij moet aangeven wat je veranderd wilt zien. Bij mij heeft dat althans geholpen

dext0r
4 May 2003, 19:46
wanneer t een sleurt wordt moet je gewoon of je relatie beeindigen, of er sterk wat aan doen

of natuurlijk gewoon trouwen...:P

psychobunny
5 May 2003, 16:39
Originally posted by dext0r
wanneer t een sleurt wordt moet je gewoon of je relatie beeindigen, of er sterk wat aan doen

of natuurlijk gewoon trouwen...:P
maar ja,hoe doe je er wat aan? met welke middelen?

0Vera
5 May 2003, 19:04
Zorg dat je allebei je eigen dingen doet, en daarbij elkaar ook vrijlaat maar zoek elkaar op als je daar behoefte aan hebt. Dan blijft het leuk :)

probeer ook je ontmoetingen niet altijd hetzelfde te laten zijn. verzin nieuwe dingen om te doen. Bowlen met vrienden of gewoon naar buiten gaan, beetje babbelen. Of elkaar idd een tijdje niet zien, en dan weer wel dan geniet je meer :)

anemic
6 May 2003, 17:06
niet alleen maar neuken..

psychobunny
7 May 2003, 18:38
Originally posted by anemic
niet alleen maar neuken..

was ik zelf ook al achtergekomen hoor..

0Vera
8 May 2003, 22:09
Originally posted by anemic
niet alleen maar neuken.. werkelijk? :O