PDA

Bekijk de volledige versie : player of niet


bboytrixx
7 May 2003, 11:40
wat moet ik nou doen als ik verliefd blijf op iemand maar niet zo veel pijn meer wil hebben moet ik gaan playen?

Dimas
7 May 2003, 11:43
Nee. Player vind ik het toppunt van zieligheid omdat je dan het gewoon voor de kick/populariteit/stoerdoen maar meisjes/jongens gaat afwerken. NIET DOEN DUS!!! En als je nog liefdesverdriet heb omdat het uit is, moet je je eroverheen gaan zetten. Anders kom je er nooit af, en player worden is dan wel een erg domme beslissing

bboytrixx
7 May 2003, 11:51
als je hier toch bent reply dan ook effe
dank je

Dimas
7 May 2003, 12:17
Originally posted by bboytrixx
als je hier toch bent reply dan ook effe
dank je :?

EternalShadow
7 May 2003, 12:47
begint te lijken op 2 mensen op 1 pc achter 1 en dezelfde acc...
of hij is gewoon vaag :?

TallDude
7 May 2003, 23:50
Trouwens, een goeie player is nog wel ok. Die beleefd zijn hoogtepunt van zijn leven tussen de 16 en 20. Dan begint hij af te takelen en sterft eenzaam (hij is immers een player) en ongelukkig (geen huwelijk etc...)
Een slechte player ondergaat hetzelfde zielige lot... maar zal nooit een hoogtepunt hebben.
Een player is eigenlijk gewoon een ruim begrip voor iedereen die bevrediging zoekt (en vind?) in het aangaan van one-night-stands. Zegt genoeg neem ik aan.

0Vera
8 May 2003, 22:08
Originally posted by bboytrixx
als je hier toch bent reply dan ook effe
dank je sorry hoor dit is de eerste keer da'k dit zie 8| enfin antwoord: een player kun je niet zomaar bewust 'worden'. Het zit in je of niet.
Maar voor je ex playah worden? lijkt me vrij fout :no: wat is de link tussen wraak op je ex die het zelf heeft uitgemaakt en playah worden? het feit dat je dat niet was toen je haar had zegt genoeg toch?
Lekker nie doen, blijf maar gewoon jezelf!