PDA

Bekijk de volledige versie : Boereeeeeeeeeeeeehh...


JoY_RFJK
11 May 2003, 16:58
... zijn eraan ole ole!!!

JoY vondt het gezellig in Doetinchem voor de wedstrijd...

Spinsideee.. oeeh!!!!

Nickchange
11 May 2003, 17:02
Je bent snel terug 8)


Je hoefde niet te rennen 8) :Y)

JoY_RFJK
11 May 2003, 17:06
ik ben niet naar de wedstrijd geweest.. met kleine 50 anderen wezen drinken in een café van hun... daarna kwamen de boeren naar ons toe.. enkele bakstenen vlogen de lucht in.. omdat er veel politie en ME was werden wij en hun uit elkaar verdreven en werden er jongens van ons gearresteerd.. toen werden we naar huis gestuurd...

gezelligheid...:*

*editje*

Irene!!!!
11 May 2003, 17:08
vitesse heeft gewonnen met 1-0 voor de gene die niet weten waarom joytje blij is O-)

of kwam jij van een andere wedstrijd? :$

JoY_RFJK
11 May 2003, 17:10
ja voor de wedstrijd buite t veld

Forza_vitess
11 May 2003, 17:17
wat een wedstrijd!! werd nog ff spannend in extra tijd, maar mooi 3 puntjes

JoY_RFJK
11 May 2003, 17:21
Zeker!! Eindelijk weer beetje lucht!!

http://www.vitesse.org/forum/emoticons/banaan.gif
http://www.vitesse.org/forum/emoticons/banaan.gif
http://www.vitesse.org/forum/emoticons/banaan.gif
http://www.vitesse.org/forum/emoticons/banaan.gif

Bon
11 May 2003, 18:39
beetje lucht ja
kijk de stand

GregoorvanDijk
11 May 2003, 18:45
Tja, the pic says it all, met de aantekening dat Roda in verliespunten nog 2 plaatsen hoger staat :yes:

Bon
11 May 2003, 19:30
hoezo... en als groningen nou wint???
:wave:

GregoorvanDijk
11 May 2003, 19:54
Originally posted by Forza_Barca518
hoezo... en als groningen nou wint???
:wave:
Ik zei qua verliespunten :* Dat wil niet zeggen dat we al vierde staan :no:

Stapper
11 May 2003, 20:08
het word volgende week trouwens spannend
feyenoord psv (psv kan kampioen worden)
ajax de graafschap (graafschap kan degraderen geloof ik)

GregoorvanDijk
11 May 2003, 20:18
Originally posted by Stapper
het word volgende week trouwens spannend
feyenoord psv (psv kan kampioen worden)
ajax de graafschap (graafschap kan degraderen geloof ik)

Graafschap kan nog niet degraderen
PSV kan enkel kampioen worden als Ajax punten verspeeld tegen Graafschap :Z:wave:

Je laat niet alleen in de CL-voorspellingen zien er weinig vanaf te weten :no: Terwijl een simpele rekensom toch voldoende was aangezien de stand 3(!) keer gepost staat in dit topic :{

Stapper
11 May 2003, 20:21
Originally posted by bartje518
Graafschap kan nog niet degraderen
PSV kan enkel kampioen worden als Ajax punten verspeeld tegen Graafschap :Z:wave:

Je laat niet alleen in de CL-voorspellingen zien er weinig vanaf te weten :no: Terwijl een simpele rekensom toch voldoende was aangezien de stand 3(!) keer gepost staat in dit topic :{ ik lees het snel door, hou het niet echt bij, maarja je hebt gelijk, als graafschap verliest en excelcior wint is het 5 punten en 2 wedstrijden verschil

maarja, het word pas echt leuk als psv gewoon verliest, dan heb je toch een beetje spanning

GregoorvanDijk
11 May 2003, 20:25
Originally posted by Stapper
ik lees het snel door, hou het niet echt bij, maarja je hebt gelijk, als graafschap verliest en excelcior wint is het 5 punten en 2 wedstrijden verschil

maarja, het word pas echt leuk als psv gewoon verliest, dan heb je toch een beetje spanning
Jah, als ik zo'n stellingen post reken ik het toch even na :o.. Maargoed, ik hoop het natuurlijk weer anders, PSV KAMPIOENEN :d En niemand anders (behalve Roda dan :x)

Banaan
11 May 2003, 20:30
Als PSV van Feyenoord en Utrecht verliest kan het wel leuk worden :yes:

GregoorvanDijk
11 May 2003, 20:42
Originally posted by Sick-Dude
Als PSV van Feyenoord en Utrecht verliest kan het wel leuk worden :yes:

En die uitspraak doe je na de uiterst magere wedstrijden van beide clubs, en de 7-0 van PSV na dit weekend? :?

GregoorvanDijk
11 May 2003, 20:42
En nee, PSV heeft geen spits nodig denk ik :no:

LoeLoe
11 May 2003, 23:51
Sport

GregoorvanDijk
12 May 2003, 00:03
WHOEI!! Joy de HOOLIGANBOY!!! :9~

RFJ Jointje 11-05-03 22:49:57

Tja weet je Achterhoekers.. Je kan nu wel zeggen van; dat we net doen of we veel voorstellen, of dat we tegen NEC niks deden of wat dan ook. Het is gewoon heel eenvoudig. WIJ zijn aanwezig geweest. Of het nu met 100, 60, of 40 man is.. We waren er gewoon! Kan je wel zeggen dat wij niks voorstellen, maar waarom val je ons 40 man dan niet aan?
Ik vond jullie groep ook aardig tegen vallen. Oke, het waren er ongeveer 70 ofzo, maar als dat alles is wat je op kan trommelen bij jullie wedstrijd van het jaar!?


Jeah, Joy op spin-side 8)

GregoorvanDijk
12 May 2003, 00:05
Ik lees verder:

RFJ Jointje 11-05-03 22:49:39

Waarom achteraf zeiken en net alsof wij fout zitten? Jullie hadden gewoon op ons af horen rennen, ipv (bak)stenen gooien. Simpel toch?
Moet je niet lopen bazelen dat WIJ iets fout hebben gedaan... het is JULLIE stad.. laat zien dat jullie de baas zijn dan? Dat waren jullie dus blijkbaar NIET... anders hadden jullie ons aangevallen en de tering ingetrapt...

Duidelijk toch?

Ciao


:thumbsup: :9 :Y)

JoY_RFJK
12 May 2003, 00:20
ik ontken alles...

AntiKezman
12 May 2003, 01:02
best wel stoer die Joy...

:O

trouwens als je toch zo tof praat..waar waren jullie dan in je eigen stad toen er een paar 100 Feyenoorders in JULLIE kroegen zaten?? was gezellig middagje toen..geen Vitessenaar gezien... :no:

niet dat het me verder boeit ofzow... :z

GregoorvanDijk
12 May 2003, 13:42
Alles valt te lezen in het gastenboek van de spinside :yes:

Bon
12 May 2003, 16:23
Originally posted by AntiKezman
best wel stoer die Joy...

:O

trouwens als je toch zo tof praat..waar waren jullie dan in je eigen stad toen er een paar 100 Feyenoorders in JULLIE kroegen zaten?? was gezellig middagje toen..geen Vitessenaar gezien... :no:

niet dat het me verder boeit ofzow... :z
:respect: :*

Bon
12 May 2003, 16:30
hmm ik kan me nog vaag iets herinneren toen 5 vrienden van me terug kwamen van Qlimax H'veen... station arnhem...
stonden daar 13 Vitessenaren te zingen "Forza Vites ole ole"
4 vrienden gingen ernaartoe en nadat eentje zo'n geel/zwarte op zn bek sloeg renden ze met zn dertienen heel hard weg

eeigelijk zouden ze volgens uw theorie hun stad moeten verdedigen :yes:

:wave:

Superjood
12 May 2003, 17:37
Originally posted by Forza_Barca518
hmm ik kan me nog vaag iets herinneren toen 5 vrienden van me terug kwamen van Qlimax H'veen... station arnhem...
stonden daar 13 Vitessenaren te zingen "Forza Vites ole ole"
4 vrienden gingen ernaartoe en nadat eentje zo'n geel/zwarte op zn bek sloeg renden ze met zn dertienen heel hard weg

eeigelijk zouden ze volgens uw theorie hun stad moeten verdedigen :yes:

:wave: je kan natuurlijk ook gewoon een noodvordering instellen, waardoor je je stad niet eens hoeft te verdedigen:wave:

JoY_RFJK
12 May 2003, 19:07
Originally posted by AntiKezman
best wel stoer die Joy...

:O

trouwens als je toch zo tof praat..waar waren jullie dan in je eigen stad toen er een paar 100 Feyenoorders in JULLIE kroegen zaten?? was gezellig middagje toen..geen Vitessenaar gezien... :no:

niet dat het me verder boeit ofzow... :z

naja mag ik tof praten? ik zeg gewoon wat ik zelf wil pik... tja en paar honder feyenoorders.. misschien was dat een stapje te hoog? zou kunnen toch? Als er 300 in de stad zitten tjah... maarja ik kon er niet bij zijn.. moest toen werken.. anders was ik je wel op komen zoeken hoor...O-)

kusje :*

AntiKezman
12 May 2003, 19:07
Originally posted by Superjood
je kan natuurlijk ook gewoon een noodvordering instellen, waardoor je je stad niet eens hoeft te verdedigen:wave:

dat is idd slim..krijg je ook niet van die stoere praatjes achteraf van: jah jullie moeten rennen in je eigen stad..haha... :rolleyes:

:wave:

JoY_RFJK
12 May 2003, 19:09
Originally posted by Forza_Barca518
hmm ik kan me nog vaag iets herinneren toen 5 vrienden van me terug kwamen van Qlimax H'veen... station arnhem...
stonden daar 13 Vitessenaren te zingen "Forza Vites ole ole"
4 vrienden gingen ernaartoe en nadat eentje zo'n geel/zwarte op zn bek sloeg renden ze met zn dertienen heel hard weg

eeigelijk zouden ze volgens uw theorie hun stad moeten verdedigen :yes:

:wave:

ja und.. wat wil je er mee zeggen dan.. hoe oud waren ze... 14? ::Z

Ar-Tuur
12 May 2003, 19:48
Geblaat over rellen :rolleyes: :z

Forza_vitess
12 May 2003, 19:54
Originally posted by Ar-Tuur
Geblaat over rellen :rolleyes: :z

nutteloos

Bon
12 May 2003, 21:23
Originally posted by JoY_RFJK


ja und.. wat wil je er mee zeggen dan.. hoe oud waren ze... 14? ::Z
mwah wat ik ermee wou zeggen dat er wel eens vaker mensen rennen in eigen stad... zonder die te verdedigen... :)
(trouwens.. leeftijd was 19&20 :*)

AntiKezman
12 May 2003, 22:43
Originally posted by Forza_Barca518
(trouwens.. leeftijd was 19&20 :*)

bon had ze nl voordat ze wegrenden nog ff ondervraagd... :+

Bon
12 May 2003, 23:17
Originally posted by AntiKezman


bon had ze nl voordat ze wegrenden nog ff ondervraagd... :+
mwah dat dan weer niet... ik dacht dat hij die NEC'ers bedoelde... ikwas er helemaal neit bij ook nog es
tis me wat