PDA

Bekijk de volledige versie : hoe weet je


PFP
11 May 2003, 17:34
of een meisje dat je leuk vind al een vriendje zou hebben, maar je kent haar eigenlijk amper en als je het aan je vrienden zou vragen dan staat het morgen in ieder bushokje. Dus hoe kom je daar achter? :x

naja, jullie begrijpen het wel O-)

BlueWolf
11 May 2003, 17:35
spioneren ! :p

inVision
11 May 2003, 17:37
Vraag het aan een vriendin van d'r...

PFP
11 May 2003, 17:41
Originally posted by BlueWolf
spioneren ! :p

ik doe niet anders, maar ik ken haar alleen van school 8)

bootje
11 May 2003, 17:45
gesprekje voeren. ga eens uit waar zij uitgaat en leg contact of zo. al pratend kom je wel iets te weten.

Babysmurfie
11 May 2003, 17:45
Eerst gewoon contact leggen en haar wat beter leren kennen.
Geduld hebben8)

PFP
11 May 2003, 17:47
Originally posted by Babysmurfie
Eerst gewoon contact leggen en haar wat beter leren kennen.
Geduld hebben8)

naja ze wweet min of meer dat ik haar wel leuk vind :$

Babysmurfie
11 May 2003, 17:50
En hoe reageert ze dan?
Daar kan je normaal wel wat uit afleiden over je kansen:)

PFP
11 May 2003, 17:56
Originally posted by Babysmurfie
En hoe reageert ze dan?
Daar kan je normaal wel wat uit afleiden over je kansen:)

naja, dat was 2 jaar geleden en toen vroeg ik haar om naar de bios te gaan :$ over msn :$ (ik weet het). En nu ben ik weer verliefd op haar :x

naja dus als ik nu een gewoon een geprekje zou aanknopen dan weet ze heus wel waar ik op doel, naja...

TallDude
11 May 2003, 22:25
naja dus als ik nu een gewoon een geprekje zou aanknopen dan weet ze heus wel waar ik op doel, naja...

Vast niet... Als je maar niet meteen begint te versieren...

Rijntje
12 May 2003, 08:34
tjah...je heb hier ook wel eens een grote mond..dus raap al je moed bij elkaar en durf ook aanhaar te vragen dan of ze een keer met je mee wil...

als je blijft wachten heeft ze dus dalijk zeker wetene een vriend en dat ben niet jij..

PFP
12 May 2003, 10:29
Originally posted by Rijntje
tjah...je heb hier ook wel eens een grote mond..dus raap al je moed bij elkaar en durf ook aanhaar te vragen dan of ze een keer met je mee wil...

als je blijft wachten heeft ze dus dalijk zeker wetene een vriend en dat ben niet jij..

ja daar heb je wel gelijk in, maar je staat behoorlijk voor lul als jij haar vraagt en ze heeft al een vriend. Daarom wil ik dat eerst weten anders kan ik me de moeite wel besparen.



enige haast is echter wel nodig aangezien de examens bijna eraan komen.

L_angeldc
12 May 2003, 16:16
ik zou gewoon onopvallend aan een vriendin van haar vragen, of aan haar zelf. dan weet je tenminste waar je staat

wocky
12 May 2003, 16:18
Originally posted by PFP
of een meisje dat je leuk vind al een vriendje zou hebben, maar je kent haar eigenlijk amper en als je het aan je vrienden zou vragen dan staat het morgen in ieder bushokje. Dus hoe kom je daar achter? :x

naja, jullie begrijpen het wel O-) hhahahahaaahh hou op hoor hahaahahhahaaha jij???? hahaahahaahahh

PFP
12 May 2003, 18:46
Originally posted by wocky
hhahahahaaahh hou op hoor hahaahahhahaaha jij???? hahaahahaahahh

ken jij mij? :?

psychobunny
12 May 2003, 18:48
gewoon erop af stappen,of ze nu een vriendje heeft of niet,is toch nix mis mee?

PFP
13 May 2003, 20:38
Originally posted by psychobunny
gewoon erop af stappen,of ze nu een vriendje heeft of niet,is toch nix mis mee?

een beetje lomp niet?

0Vera
13 May 2003, 23:08
Originally posted by PFP
een beetje lomp niet? mjah :{
tis op zich lastig maar als je eens met haar in gesprek bent, vis er een beetje zijdelings naar, zoals 'hoest met je' en dan maar hopen dat ze zelf over de liefde begint :p, kan je overigens zelf ook wel naar vragen 'hoest in de liefde' maar das weer beetje directer...
je kan ook vragen naar wat ze in dr vrijetijd doet, als ze nergens een vriendje noemt, best kans dat ze m dan ook ni heeft, vriendjes vragen namelijk altijd veel tijd weet ik uit ervaring :{ ;)

TallDude
14 May 2003, 11:21
vriendjes vragen namelijk altijd veel tijd weet ik uit ervaring :yes: :yes: :yes:

psychobunny
14 May 2003, 12:20
Originally posted by PFP


een beetje lomp niet?


daarom niet vragen of ze een vriendje heeft hé,gewoon,ff één of andere lame openingszin gebruiken,en praatje mee maken? kom je na een tijdje toch wel te weten

bootje
14 May 2003, 12:26
Vraag gewoon hoe 't nog met haar gaat. Zij zal waarschijnlijk wel vragen hoe 't met jou gaat en ondertussen vind je misschien wel iets om verder over te praten. Kan iets heel eenvoudigs zijn, bijvoorbeeld dat het slecht weer is of zo. Lukt het niet om verder te babbelen, dan heb je toch al de eerste stap gezet. Volgende keer kan je dan opbouwen. Zoiets kan veel tijd vergen, maar het loont dan ook meestal de moeite.

TallDude
15 May 2003, 09:28
Geen rare openings zin gebruiken, knappen veel mensen op af als ze niet in een discotheek enzo staan, het is immers gewoon op school.
Probeer oogcontact te blijven maken en zodra ze wegkijkt etc, blijven kijken. Niet eng, als een demon of een ongelooflijke freak. Maar probeer je ogen te laten spreken.
Als zij constant wegkijkt is ze waarschijnlijk wat verlegen, laat haar wat meer praten, over zichzelf enzo. Zo komt haar zelfvertrouwen wel weer terug. Vanaf daar moet je maar zien hoe het loopt!

PFP
15 May 2003, 11:46
als ik naar haar kijk steekt ze dr middelvinger op, is dat een goed teken?



nee nu even alle gekheid op een stokje ik zal het maandag proberen, maar ze zit niet bij me in de klas

frox
15 May 2003, 15:59
Originally posted by PFP
als ik naar haar kijk steekt ze dr middelvinger op, is dat een goed teken?


ik geloof het niet...:D

maar het meisje dat ik leuk vond wist het meteen, dat kwam doordat mn beste vriend het toen door de heleschool schreeuwde...en asl ze voorbij liep...HEEEJ DAAR HEP IE VRINDIN!!!!
:$ heel irritant...en tis noojt wat geworden :(

succes dr mee
:thumbsup: you go girl!!:thumbsup:

PFP
15 May 2003, 20:10
Originally posted by FroX


ik geloof het niet...:D

maar het meisje dat ik leuk vond wist het meteen, dat kwam doordat mn beste vriend het toen door de heleschool schreeuwde...en asl ze voorbij liep...HEEEJ DAAR HEP IE VRINDIN!!!!
:$ heel irritant...en tis noojt wat geworden :(

succes dr mee
:thumbsup: you go girl!!:thumbsup:

dat soort mongolen zitten er dus ook op mijn school en mijn vrienden hebben er ook een handje van

0Vera
15 May 2003, 22:36
Originally posted by PFP
nee nu even alle gekheid op een stokje ik zal het maandag proberen, maar ze zit niet bij me in de klas go for it, succes :)

en over je laatste post: das vaak zo op de middelbare ook nog :rolleyes: tactloze schlemielen zijn dat :{ ;) die weten zelf vaak ni hoe ze met liefde moeten omgaan omdat ze er zelf nog weinig mee te maken hebben... komt vanzelf goed :)

anemic
16 May 2003, 07:48
ken je geen exvriendje van ahar
vraag je ''heej heb je het eigenlijk nog steeds met die en die?'' alleen dan moet je eerst in gesprek komen...

PFP
16 May 2003, 15:26
Originally posted by anemic
ken je geen exvriendje van ahar
vraag je ''heej heb je het eigenlijk nog steeds met die en die?'' alleen dan moet je eerst in gesprek komen...

nne dus, 1 van mijn vrienden kent haar wel maar als ik het hem probeer te vragen :rolleyes:

Forza_vitess
16 May 2003, 17:22
volges mij heb jij nog nie zo veel vriendinnetjes gehad of wel..?


je moet gewoon beetje naar de kijke, en als ze terug kijkt/lacht dan heeft ze zeker geen vriend.

PFP
26 May 2003, 11:31
hmmz, ik heb nu haar email adres via een vriend gekregen, opzich wel lame, maar ik zie haar toch niet meer in real life

anemic
26 May 2003, 12:30
Originally posted by PFP
hmmz, ik heb nu haar email adres via een vriend gekregen, opzich wel lame, maar ik zie haar toch niet meer in real life

ga er nou maar voor
msn is geweldig

PFP2
21 June 2003, 02:04
sorry voor het uppen van deze oude topic, maar het is me gelukt, ik kan het zelf niet eens geloven , ben echt vet blij en zenuwachtig :p :D

0Vera
22 June 2003, 11:36
Originally posted by PFP2
sorry voor het uppen van deze oude topic, maar het is me gelukt, ik kan het zelf niet eens geloven , ben echt vet blij en zenuwachtig :p :D :thumbsup: always nice to hear :)

Babysmurfie
22 June 2003, 17:01
Feli dan:)

CharmedOne
2 July 2003, 21:08
Je moet gewoon is een keer met haar proberen te gaan praten of je kan haar natuurlijk Stalken maar dan gaat ze je een freak vinden.. Dus het beste wat je kan gaan doen is toch gewoon op haar af te stappen en dan beginnen met bijv. een complimentje of vragen hoelaat het is etc.