PDA

Bekijk de volledige versie : * snif * :'(


Jamiel
14 May 2003, 17:21
… ik werd vanochtend zoow emotioneel he …
ik had wiskunde met de klas waark les mee heb, toen hoorde ik gefluit en zag dat me ouwe klasgenootjes daar stonden te zwaaien naar mij :)

Omdat zij volgende week examens hebben, zijn zij veel vrij en een goeie vriendin van me en ik zitten nu alleen tijdens de pauzes…
Zij maakt wel vrienden met de klasgenoten, maar ik heb nie zoveel met hen, ik vind ze maar niks

Volgend jaar gaat zo saai worden zonder 5havo ( waark eerst in zat ) :'(:'(:'(

Ik voel me echt zoow rot he :'(

doei vrienden uit ( alle ) 5havoleerlingen :(:wave:

SpiNe
14 May 2003, 17:23
:aai:


maare is school altijd niet saai?

Jamiel
14 May 2003, 17:47
Originally posted by SpiNe
:aai: maare is school altijd niet saai? ik ging altijd wel graag naar school want dan zag ik me vrienden weer :)
nee duh, die lessen zijn niet leuk nee :p

0Vera
14 May 2003, 19:00
Dat heb ik ook gehad. Ik zit nu voor mijn zevende en (eindelijk) laatste jaar op school. Ik heb vier jaar geleden al mn eerste vriendinnen gedag gezwaaid omdat ze havo deden en al ouder waren, en toen mn vriendinnen die mavo deden :( en et jaar daarop lieten mn vriendinnen van t vwo me vallen en toen kreeg ik weer nieuwe vriendinnen waarvan de helft weer havo deed en klaar was aan t eind van t jaar :(

tis klote maar er komt een tijd dat je zelf examen doet. En je slaat je er wel doorheen, er zijn heus meer mensen die vrienden op school verliezen door examen :aai:

Nightwolf
14 May 2003, 19:02
je kan ze toch buiten school om ook zien? :?

infamous
14 May 2003, 19:05
mooh :/

lijkt me kut,
had ik ook toen ik was blijven zitten, maar gelukkig bleven het jaar erna een aantal weer zitten, dus was het weer gezellig 8) 8)

RandyJC
14 May 2003, 23:26
Originally posted by Nightwolf
je kan ze toch buiten school om ook zien? :? het gaat erom tijdens het school anders is het zo saai in de pauzes of tussen de lessen door...

;)

Nightwolf
14 May 2003, 23:30
tja dat had ik ook toen ik voor m'n examens zakte op 4 mavo, toen zat ik bij een hele goeie gozer op school die ik al vanaf de 1e kende....helaas zie ik m nie meer :no:

Dimas
15 May 2003, 07:59
:aai: wel lullig voor je, maar helaas, het leven is hard

Jolie
15 May 2003, 15:58
Originally posted by Jamiel
… ik werd vanochtend zoow emotioneel he …
ik had wiskunde met de klas waark les mee heb, toen hoorde ik gefluit en zag dat me ouwe klasgenootjes daar stonden te zwaaien naar mij :)

Omdat zij volgende week examens hebben, zijn zij veel vrij en een goeie vriendin van me en ik zitten nu alleen tijdens de pauzes…
Zij maakt wel vrienden met de klasgenoten, maar ik heb nie zoveel met hen, ik vind ze maar niks

Volgend jaar gaat zo saai worden zonder 5havo ( waark eerst in zat ) :'(:'(:'(

Ik voel me echt zoow rot he :'(

doei vrienden uit ( alle ) 5havoleerlingen :(:wave: Ik heb precies hetzelfde!!:'( :'( :'( Al ijn lieve vriendjes en vriendinnetjes gaan weg, en ik moet nog een jaar!! (samen met een vriendin dan...). Ik vinnut zooo niet leuk!:'( Gelukkig gaat mun allerbeste vriendje vwo doen erachteraan...dusss die blijft volgend jaar...! een lichtpuntje in deze duistere tunnel!:p