PDA

Bekijk de volledige versie : Europees Voetbal..


GregoorvanDijk
15 May 2003, 11:33
Roept U maar :)

Superjood
15 May 2003, 12:37
ik heb op roda, nec, rkc gestemd. roda is denk de club die het het beste kan doen in europa, netzoals utreg, maar bartje gun ik het wel. rkc is mijn 2e cluppie, en ze verdienen het zeker om europees te gaan, en nec is ook leuk voor de afwisseling. op zich vind ik het ook best als nec en nac omwisselen. verder ben ik niet zo een voorstander van utreg europees, maar das meer mijn mening, en denk qua niveau volgend jaar zonder kuijt, wapenaar, vreven, dat zal ze denk niet echt versterken

maar ik mis az en heerenveen eigenlijk. mijn meest ideale combinatie is az, rkc en roda. dus daar gaat eigenlijk mijn voorkeur naar uit

Ar-Tuur
15 May 2003, 13:50
Ik zou het niet weten, de subtop wisselt zo vaak, geen enkele club onder de top 3 is zo constant dat je zeker weet dat ze Europees gaan halen.

Dus kies ik maar zoals ik het zou willen. En daarbij kijk ik dan automatisch naar het stadion, de aanhang, de talentjes, leuke voetballers, mogelijkheden in Europa. Maar dan wordt het nog lastig, want bijna al deze clubs hebben financiële problemen en de vraag is met welke selectie ze dan volgend seizoen Europa in zouden moeten. Het grootste voorbeeld is natuurlijk FC Utrecht. In de huidige vorm met de huidige spelersgroep kunnen ze misschien wat bereiken, maar hoe zit dat volgend jaar? Zelfde geldt voor RKC, nu voetballen ze aardig, maar misschien moeten ze hun beste spelers wel verkopen.

Ik twijfel nog tussen Roda JC, NEC en FC Utrecht en Roda JC, NEC en NAC. Qua stadions enzo kunnen we met die clubs het beste in Europa aankomen denk ik :yes:

GregoorvanDijk
15 May 2003, 14:20
NAC wil ik sowieso niet Europa in hebben. Hun gezanik rond Sergio en Cristiano, waarbij ze de hele achterban gemobiliseerd hebben, hun gigantische schuld, hun wederom gezanik toen ze een griepje hadden.. Wat een hekel heb ik aan die club :no:

Bon
15 May 2003, 15:27
NEC RKC en Roda... hoop ik
Roda zal het verst komen, al vind ik niet dat ze het hebben verdiend, RKC verdiend het daarintegen wel... draaien telkens hoog mee enzo, leuk voetbal ook wel... NEC verdiend het ook niet als je ziet hoe belabberd di hebben gespeeld, al draaien ze wel telkens bovenin mee...
Als NAC zou spelen zoals ze in het begin van het seizoen deden zie ik hun ver en graag in europa maar dat doen ze simpelweg niet meer... t wordt nog een alnge weg
al heb ik er zelf niet veel vertrouwen in (in ons) maargoed... waarschijnlijk eindigen we toch weer 8e ofzo... maar dat boeit niet... misschien gaan we europa ook wel in
whoe dan ook, ik ga wel mee :yes:

Superjood
16 May 2003, 00:42
degene die nec rkc utreg heb gedaan, moet wel ff toelichtgen vind ik

The Phit
16 May 2003, 12:43
Zolang NEC maar europees haalt :yes: :wave:

Arie-Kanarie
16 May 2003, 15:07
En ik maar denken dat Utreg al europees had gehaald omdat ze in de finale van de beker staan en Feyenoord al europees heb...

Bon
16 May 2003, 15:18
Originally posted by Arie-Kanarie
En ik maar denken dat Utreg al europees had gehaald omdat ze in de finale van de beker staan en Feyenoord al europees heb...
had j etoch beter die topic van barje moeten doorlezen8)

The Phit
16 May 2003, 16:07
Originally posted by Arie-Kanarie
En ik maar denken dat Utreg al europees had gehaald omdat ze in de finale van de beker staan en Feyenoord al europees heb...
daarom moet Fey 3e worden en de amstel cup winne, dan zijn die paupers uit die DOM'me'Stad niet door (tenzij ze toch 6e worden) :o :+

Dante Thomas
18 May 2003, 21:50
roda,nec en nac.

The Phit
29 May 2003, 15:48
NEC en NAC had ik goed, :)