PDA

Bekijk de volledige versie : Mobieltjesjacht


bloempjuh
18 May 2003, 10:30
Ik = op zoek naar een nieuw mobieltje. Ik denk aan:

- http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/o2/no7210.htm
of
- http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/o2/no8310.htm

Is 't veilig om via het web een mobieltje te kopen, zal ik wel een van deze modellen kopen, is een o2-500 pakket aan te raden? HEEEEELP! :D

Als iemand vindt dat dit topic verkeerd staat: sorry!

bloempjuh
18 May 2003, 12:58
Ik ben op onderstaande website gaan kijken en nu weet ik het helemaal niet meer :(

http://www.telecomvergelijker.nl/gsm/combi/?action=search&dev_type=2&brand_id=2&device_id=119&abo_type=0&operator_id=0&desired_n_months=&npm=&ndm=&npv=&ndv=&offset=0&limit=10

Fade of Light
18 May 2003, 13:22
Originally posted by bloempjuh
Is 't veilig om via het web een mobieltje te kopen, zal ik wel een van deze modellen kopen, is een o2-500 pakket aan te raden? HEEEEELP! :D

Als iemand vindt dat dit topic verkeerd staat: sorry!

Als je het via een redelijk bekende site doet, is het vrij veilig ja :)

anders kun je altijd onder rembours laten bezorgen, alleenb kost dat iets meer

0Vera
19 May 2003, 15:03
voor echt goed advies wat er bij je past kun je best even naar een winkel gaan :) kun je daar info inwinnen en dan via inet met die kennis in je achterhoofd een mob. kopen :)

en voor een abbo moet je goed naar je inkomsten en uitgaven en belgedrag kijken, zo kom je erachter of een abbo bij je past :) dat kunnen wij niet voor je
succes! :*

bloempjuh
19 May 2003, 17:56
Ik heb na lang wikken en wegen een Hi Profile 20-abbo uitgezocht met een 7210. 20 euro per maand = 100 minuten bellen/smsjes

inVision
19 May 2003, 18:38
Wat is het verschil tussen KPN mobile en Hi ? Zelfde kosten zelfde netwerk en zelfde baas alleen de naam is anders naar mijn weten... of verschilt er nog meer?

Kampie
19 May 2003, 19:05
GSMweb is een goeie om te kopen.. heb ik ook al 2x gekocht.. dus gewoon doen.. :)

koelkast
19 May 2003, 19:11
Originally posted by inVision
Wat is het verschil tussen KPN mobile en Hi ? Zelfde kosten zelfde netwerk en zelfde baas alleen de naam is anders naar mijn weten... of verschilt er nog meer?


de tarieven voor gespreks kosten misschien wel :+


voor abbo kun je je top laten advieseren op diverse websites die (ik bijvoorbeeld gemaakt heb) ook kun je terecht in elke winkel neem dan wel een belcompany of t for telecom want in de vodafone winkel geven ze je echt geen orange abbo als dat goedkoper en beter voor je zou zijn.

Over de toetstellen. Tja ik ben geen nokia fan en ik zou dus nooit een nokia toestel nemen. ga eerder voor siemens de s55 of m55 zijn toppertjes

inVision
19 May 2003, 19:35
Originally posted by koelkast



de tarieven voor gespreks kosten misschien wel :+


voor abbo kun je je top laten advieseren op diverse websites die (ik bijvoorbeeld gemaakt heb) ook kun je terecht in elke winkel neem dan wel een belcompany of t for telecom want in de vodafone winkel geven ze je echt geen orange abbo als dat goedkoper en beter voor je zou zijn.

Over de toetstellen. Tja ik ben geen nokia fan en ik zou dus nooit een nokia toestel nemen. ga eerder voor siemens de s55 of m55 zijn toppertjes
uh? maar wat is nou het verschil tussen KPN mobile en Hi ? (het gaat me hier om prepay...)

0Vera
20 May 2003, 14:42
Originally posted by inVision
uh? maar wat is nou het verschil tussen KPN mobile en Hi ? (het gaat me hier om prepay...) dat zegt ie net, de beltarieven dus! kijk goed bij prijzen en vergelijk, op gsmweb hebben ze ze netjes naast elkaar dus:)
uhm maar hi was toch kpn mobile als ik er nu goed over nadenk?? naja kijk en vergelijk, als je een van de twee namen niet meer kunt vinden is de een opgegaan in de ander en anders zijn het twee verschillende providers;)

inVision
20 May 2003, 15:06
Originally posted by 0Vera
dat zegt ie net, de beltarieven dus! kijk goed bij prijzen en vergelijk, op gsmweb hebben ze ze netjes naast elkaar dus:)
uhm maar hi was toch kpn mobile als ik er nu goed over nadenk?? naja kijk en vergelijk, als je een van de twee namen niet meer kunt vinden is de een opgegaan in de ander en anders zijn het twee verschillende providers;)
Uhm, ik wil niet rot doen (doe het toch :p), maar ik kan op gsmweb nix vinden over de tarieven van kpn en hi (prepaid)...

Dit vond ik op de website van kpn:

KPN Prepay: Click (http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&contentOID=19866&categoryOID=-15502&site=0&channel=0)

Hi Prepay: Click (http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&contentOID=19865&categoryOID=-15502&site=0&channel=0)

Ik zie geen verschil? Jij wel?

ZzZ
29 May 2003, 17:09
De tarieven van Hi en KPN Prepay zijn een tijdje geleden aan elkaar gelijk gesteld.

darkstar
3 August 2003, 09:31
volgens studies komt 1/3 van de internet aankopen niet aan
HeB iK gElEzEn :Y)

psychobunny
3 August 2003, 12:20
Originally posted by darkstar
volgens studies komt 1/3 van de internet aankopen niet aan
HeB iK gElEzEn :Y)
mss kan je eens een oude nutteloze topic omhoog halen door domme commentaar te geven |:(