PDA

Bekijk de volledige versie : verkiezingen


bAnAnAqUeEn
18 May 2003, 17:14
jaja :d vandaag waren er hier in belgië verkiezingen en ik moest lekker niet gaan stemmen O-)

voor de belgen onder jullie: op wie hebben jullie gestemd?

ik zou op de spa gestemd hebben.. of de vld.. mwoeha

de spa doet het heel goed hoor ik net op de radio , maar het vlaams blok ook :s en humz das niet al te best he :no:

bootje
18 May 2003, 17:16
ik zou spa gestemd hebben. agalev was tweede keus. vind het erg dat de mens zich zo enorm laat beïnvloeden door de laatste weken. alsof groen niks goed doet en vlaams blok beter is. het ergert me mateloos dat het blok vooruit gaat. neem nu in antwerpen, al die politieke spelletjes! iedere week vinden ze wel iets uit om een nieuw onderzoek tegen patrick janssens te starten.

bAnAnAqUeEn
18 May 2003, 17:22
Originally posted by bootje
ik zou spa gestemd hebben. agalev was tweede keus. vind het erg dat de mens zich zo enorm laat beïnvloeden door de laatste weken. alsof groen niks goed doet en vlaams blok beter is. het ergert me mateloos dat het blok vooruit gaat. neem nu in antwerpen, al die politieke spelletjes! iedere week vinden ze wel iets uit om een nieuw onderzoek tegen patrick janssens te starten.

ja idd :d agalav is wel kewl! btw, vlaams blok ik snap echt ni wa die vrouwe daarin gaan doen! dan is da zo kei hard van jaaaa vrouwe aan de haard lalala, ma waarom stappe die trutte dan in de politiek?
eerlijk toegegeve, ik vind wel da er iets gedaan moet worden aan de veiligheid op straat, ma ik vind ni da ze da direct op de allochtonen en migrante moete steke!

BlueWolf
18 May 2003, 17:24
Ik heb VLD gestemd

PFP
18 May 2003, 17:26
ik had gelezen dat alle partijen in belgie hadden afgesproken om nooit met het vlaamsblok samen te werken


over democratie gesproken :{

bAnAnAqUeEn
18 May 2003, 17:31
Originally posted by PFP
ik had gelezen dat alle partijen in belgie hadden afgesproken om nooit met het vlaamsblok samen te werken


over democratie gesproken :{

de·mo·cra´tie [demokra(t)si]
de democratie (vrouwelijk); de democratieën; afleiding: democratisch; democraat

1 staatsvorm waarbij het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers uit eigen gelederen
2 staat waarin het volk regeert


:p het volk mag nog altijd kiezen he
het zijn de partijen die zelf niet meer op het vlaams blok willen stemmen

en ik kan daar eerlijk gezegd goed inkomen..

bAnAnAqUeEn
18 May 2003, 17:32
Originally posted by BlueWolf
Ik heb VLD gestemd

kewl dude :-) toch op herman schuremans he :d die vent van werchter ;)

Headliner
18 May 2003, 17:32
Originally posted by BlueWolf
Ik heb VLD gestemd8)

WishfulDreaming
18 May 2003, 17:36
Ik heb naamstem gedaan op Steve Stevaert en Bert Anciaux en dan de lijstduwer... god-mag-weten-wie-het-is :p

En op da andere ik heb één lijststem gedaan op VLD :) Ik kende toch niemand daarvan :d

Chrizlybeer
18 May 2003, 18:01
Ik ken al die partijen niet echt maar zou toch wel iets rechts gekozen hebben

Babysmurfie
18 May 2003, 18:06
Ik ZOU sp.a-spirit gestemd hebben, naamstemmen voor de mensen van spirit dan wel.
EN ZE ZIJN DE GROTE WINNAARS.:thumbsup:
En over het Vlaams Blok, ze zijn de laatste tijd veel gematigder geworden, vb. allochtonen zijn welkom als ze zich aanpassen zegt Frank Van Hecke. Vind ik maar normaal.
Het cordon sanitaire is bullshit, en helemaal ondemocratisch. Als het volk voor het Vlaams Blok kiest, moeten de partijen rekening houden met die stemmen en die voorkeur.

BlueWolf
18 May 2003, 18:09
Originally posted by bAnAnAqUeEn


kewl dude :-) toch op herman schuremans he :d die vent van werchter ;) herman De Croo 8)

Babysmurfie
18 May 2003, 18:26
Originally posted by BlueWolf
herman De Croo 8)
Zolang het niet Marc Verwilghen is...

bootje
18 May 2003, 18:39
Originally posted by BlueWolf
herman De Croo 8)
en heb je daar ook een verklaring voor, of is het om zijn mediageil gedrag?

psychobunny
18 May 2003, 20:13
ik zou voor sp.a stemmen...
vlaams blok ben ik ronduit tegen,vind ik echt iets voor domme mensen,maar kom...

BlueWolf
18 May 2003, 22:17
Originally posted by bootje

en heb je daar ook een verklaring voor, of is het om zijn mediageil gedrag?
Ik denk dat er wel genoeg politiekers zijn die meer in de media geweest zijn dan hem hoor ..
maar nee ik hoor hem wel graag praten en kan me wel in hem vinden dus ja ..
Op me 2de stembrief heb ik enkel een lijsstem gegeven.

Ik twijfelde of ik misschien niet op rood moest stemmen maar vorig jaar heeft Freya Vandenbossche de Gentse studenten tegen de schenen geschopt met haar kotbelasting en dat heeft de beslissing dan gebracht :)

bootje
19 May 2003, 05:39
Originally posted by BlueWolf

Ik denk dat er wel genoeg politiekers zijn die meer in de media geweest zijn dan hem hoor ..
maar nee ik hoor hem wel graag praten en kan me wel in hem vinden dus ja ..
Op me 2de stembrief heb ik enkel een lijsstem gegeven.

Ik twijfelde of ik misschien niet op rood moest stemmen maar vorig jaar heeft Freya Vandenbossche de Gentse studenten tegen de schenen geschopt met haar kotbelasting en dat heeft de beslissing dan gebracht :)
en wat heeft blauw al voor je gedaan in gent?

BlueWolf
19 May 2003, 08:41
Originally posted by bootje

en wat heeft blauw al voor je gedaan in gent?
Wat heeft groen al voor me gedaan ? Of geel ?
Of moest ik Vlaams Blok stemmen ? Nee dus ..

www.doedestemtest.be heeft me een resultaat van 78% blauw en als 2de 53% rood opgeleverd.. leek me wel duidelijk

Babysmurfie
20 May 2003, 18:39
Originally posted by bootje

en heb je daar ook een verklaring voor, of is het om zijn mediageil gedrag?
Ja gedeeltelijk wel.
Ook dat hij drie dagen voor de verkiezingen gaat zeilen ofzo om te tonen dat hij tegen windmolens isaan de kust, want dat is niet mooi|:(
En dan was er nog iets dat hij per se kwijt moest net voor de verkiezingen, maar ik weet niet meer wat.

Btw: Ik vind het best wel erg dat Agalev geen enkele zetel meer heeft, ze hadden een heel goed programma en zo slecht hebben ze het nu ook weer niet gedaan in de regering, wel enkele fouten maarja.

bootje
20 May 2003, 18:43
Originally posted by Babysmurfie

Ja gedeeltelijk wel.
Ook dat hij drie dagen voor de verkiezingen gaat zeilen ofzo om te tonen dat hij tegen windmolens isaan de kust, want dat is niet mooi|:(
Was dat niet Mrc Vrwlghn die gaan surfen is, omdat hij de windmolens op een andere plaats wilde daar het zeeverkeer te druk was op die bepaalde plaats?

Babysmurfie
20 May 2003, 19:13
Originally posted by bootje

Was dat niet Mrc Vrwlghn die gaan surfen is, omdat hij de windmolens op een andere plaats wilde daar het zeeverkeer te druk was op die bepaalde plaats?
Ik had het toch echt over Marc Verwilghen en ik weet er het fijne niet van, alleen dat het dikke zever is:{