PDA

Bekijk de volledige versie : welke 2 clubs gaan ons volgend jaar de meeste punten bezorgen in de champions league


maupstar
18 May 2003, 22:33
hellooooo mn eerste thread


zoals jullie allemaal weten werkt de champions league met een puntensysteem.

wint/verliest een club (voor zijn land) veel wedstrijden dan wint/verliest het ook meteen punten, waardoor er 2 jaar later bv een plekje voor de championsleague kan worden verdiend/verloren.

mijn vraag is welke 2 clubs gaan ons volgend jaar de MEESTE punten bezorgen in de champions league


ik zelf verwacht dat ajax met de ervaring die ze dit jaar hebben vergaard het weer ver gaan schoppen. Ondanks dat feyenoord vandaag heeft gewonnen van psv geef ik psv meer kans om wat wedstrijdjes te winnen, is ook niet zo moeilijk (kijk maar naar de verdediging van feyenoord). Ik heb het gevoel dat guus hiddink iets aan het opbouwen is en dat heb ik bij feyenoord niet. kijk naar vorig jaar. feyenoord heeft iets bereikt in de uefa cup. door wie? door Pi-air. Ik vind ze dit jaar echt niet beter.
kijkend naar de laatste wedstrijden laten ze het toch echt af weten TERWIJL ZE MOETEN. ok ze winnen wel, maar vraag niet hoe. volgens mij is dat bij championsleague wedstrijden precies het zelfde. iedere wedstrijd moet je winnnen, moet je er voor gaan en dat doen ze dus niet (althans niet 90 minuten lang). ok pi-air schiet er wel een paar in, maar daar red je het echt niet meer mee.

dus ik denk/hoop dat psv en ajax het klusje maar moeten gaan klaren zodat we weer snel 3 champions league plekken te verdelen hebben

en alleen met pi air red je het niet in de champions league.

Arie-Kanarie
18 May 2003, 22:34
N.E.C. en Roda

BlueWolf
18 May 2003, 22:39
Club Brugge en Anderlecht

The Phit
18 May 2003, 22:52
Real Madrid en Bayern Munchen

Bazzemans
19 May 2003, 00:34
N.E.C. Nijmegen en v.b.v. De Graafschap. Tja de rest van de clubs zal zo'n beetje failliet verklaard worden :yes:.

Headliner
19 May 2003, 06:59
Agovv en mvv

Superjood
19 May 2003, 10:55
veel buitenlanders hier opeens in dit forum, niet dat ik daar iets op tegen heb. maar ik denk dat ajax en psv momenteel de beste papieren hebben om de CL te bereiken. ajax heeft idd veel ervaring opgedaan, en zal als het mee zit weer wat leuks laten zien. psv heeft heel veel geleerd van de manier waarop ajax speelde het afgelopen jaar. maar k denk wel dat ajax het verder zal schoppen

Bazzemans
19 May 2003, 12:34
Originally posted by Superjood
psv heeft heel veel geleerd van de manier waarop ajax speelde het afgelopen jaar.

:O :Z :z :Z :z :Z :z :Z

Superjood
19 May 2003, 14:57
Originally posted by Bazzemans


:O :Z :z :Z :z :Z :z :Z
nee jij wil beweren van niet. die boeren uit eindhoven verloren de afgelopen 7 jaar telkens in de 1e ronde omdat ze erg naief speelden. ze speelden standaard met hetzelfde systeem, en de tactische analyses waren in mijn ogen niet optimaal. ajax heeft heel nederland leren zien, dat je met aanpassen aan de tegenstander heel ver kan komen, en dat je dus niet binnen 20 minuten al met 0-2/0-3 thuis achterstaat tegen arsenal. ajax heeft laten zien, dat het juist een goed perspectief biedt. psv zal hier zeker geleerd van hebben. weet niet wat jij nu dom zit te gapen?:wave: