PDA

Bekijk de volledige versie : hopeloos?


EternalShadow
19 May 2003, 19:43
de hele zondvloed er nou maar is uitgooien ook :'(

ik ben zowat al het hele jaar hopeloos verliefd , op zich niets mis mee zou je zeggen, het probleem is echter dat ik nou niet echt over loop van zelfvertrouwen en niet al te sociaal ben. (doe mijn nickname eer aan jammer genoeg) En dus niet de moed had haar direct aan te spreken...
Logische stap daarna is natuurlijk haar via andere manieren zien te bereiken, allemaal leuk en aardig maar jammer genoeg zonder resultaat

ik heb zowat alles geprobeerd maar ze geeft geen enkele reactie, zowel direct als indirect. Haar gedrag ten opzichte van mij is nauwelijks veranderd of iig niet merkbaar.

Ik ben niet blind en zie ook wel dat dit hopeloos is maar wat ik ook probeer ik krijg haar gewoon niet uit m'n hoofd |:(

ik bedoel als ze me dan niet aardig vind waarom zegt ze het dan niet gewoon,
schreeuw tegen me, sla me, vermoord me van mijn part. Maar door geen reactie te geven maakt ze dit alleen maar erger...

Ik heb het eigenlijk helemaal gehad, maar heb ook geen flauw idee hoe ik verder moet uit deze positie :{

Misschien dat dit nogal vaag overkomt maar mijn hele ged8engang is nogal wazig de laatste tijd :{

inVision
19 May 2003, 20:08
Als het kan: Ga met haar alleen naar de film, beetje rustige film niet te druk zowel de film als de zaal, en zeg het gewoon tegen d'r en begin dan met iets zoals: "ik vindt het moeilijk te zeggen maar..." just my 2 cents...

Dimas
19 May 2003, 21:12
even verstand op nul, naar d'r toelopen en zeggen wat je wilt zeggen. I know, vereist veeeel wilskracht, maar dan krijg je eindelijk duidelijkheid

Forza_vitesse
20 May 2003, 14:28
Originally posted by Dimas
even verstand op nul, naar d'r toelopen en zeggen wat je wilt zeggen. I know, vereist veeeel wilskracht, maar dan krijg je eindelijk duidelijkheid

volges mij werkt niet hoor, om gelijk te zegge dat je wil neuken

Chrizlybeer
20 May 2003, 15:14
Originally posted by forza_vitesse


volges mij werkt niet hoor, om gelijk te zegge dat je wil neuken

:d

SpiNe
20 May 2003, 15:36
valt ze op oudere jongens?

EternalShadow
20 May 2003, 16:34
Originally posted by SpiNe
valt ze op oudere jongens?

? ik ben jonger dan haar... maar scheelt niet zoveel...

volges mij werkt niet hoor, om gelijk te zegge dat je wil neuken

|:( als het alleen daarom ging ... ...

Stapper
20 May 2003, 16:38
als je niet echt goed bent in het uiten van je emoties kan je ook gewoon een smsje of mailtje sturen, het is niet echt romantisch, maar het werkt wel

anders een bloemetje laten sturen met jou naam op het kaartje

EternalShadow
20 May 2003, 17:17
enige e-mail adres dat ik van haar heb schijnt een shared acc. te zijn... mogelijkheid bestaat dat mijn mail gewoon weggegooid is.
mail blijft dus niet echt over als optie :(

Gsm nummer heb ik niet jmmr genoeg... (niet dat ik er wat mee zou kunnen heb zelf geen Gsm -_-* )

Maikje
20 May 2003, 21:19
Ik zou gewoon op haar afstappen! Dat vind ze echt leuk hoor, de meeste vrouwen vinden het een eer als iemand verliefd op hun is. Ik kan hier niet over mee praten, want ik ben altijd degene die actie onderneemt. En tot nu toe heeft het altijd gewerkt. Dus: Go Boy!

Karliene
20 May 2003, 22:04
Originally posted by EternalShadow
enige e-mail adres dat ik van haar heb schijnt een shared acc. te zijn... mogelijkheid bestaat dat mijn mail gewoon weggegooid is.
mail blijft dus niet echt over als optie :(

Gsm nummer heb ik niet jmmr genoeg... (niet dat ik er wat mee zou kunnen heb zelf geen Gsm -_-* )
Mail haar dan nog een keer lieverd...
Zeg je gewoon: ik geloof dat mijn 1e poging om je een email te sturen is mislukt..Of je doet gewoon net alsof je neus bloed..:)

Check_This
22 May 2003, 13:22
Iedereen zegt gewoon vragen! Doe dat ook! Maar wat wil je een keiharde confrontatie? 1 op 1 in een café resuarant, bios? Is wel lef hebben maar das juist wat ze waarschijnlijk wel leuk vindt. Maar dan moet ze wel ja zeggen, als ze ja zegt ben je al een grote stap dichterbij(om in elk geval tegen zeggen wat je voelt). Als ze nee zegt, zegt het misschien al genoeg, vraag waarom ze nee zegt. Dan weet je tenminste waarom. And that is the and of the road! Dan moet je toch echt proberen haar uit je hoofd te zetten, het lukt vaak als je eigenlijk keihard een blauwtje loopt, dan ben je er sneller vanaf. Misschien een harde weg maar wel sneller, anders time will heal lot's of things!

S6 :d

EternalShadow
22 May 2003, 19:55
inevitability of the truth... so frustrating...

maar zoals een wijs script schrijver ooit zei (hoewel die hem ook wel gejat zal hebben)

"There is a great difference between knowing the path and actually walking it"

maar genoeg gezeur, ik heb me lang genoeg als lafaard gedragen, heb niets te verliezen dus wtf houd me tegen :?

angst om het enige te verliezen wat me nog overeind houd? al is het mogelijk niet meer dan een illusie...

zielig persoon ben ik ook |:(

konus
23 May 2003, 18:40
zuip je lam en vraag het dan als ze dan nee zegt kun je later altijd nog zeggen dat het door de drnak kwam

ook al is alcohol niet een eerlijke mannier om ergens ondetr uit te komen
maar het is wel een goede mannier:d

L_angeldc
23 May 2003, 23:14
Originally posted by konus
zuip je lam en vraag het dan als ze dan nee zegt kun je later altijd nog zeggen dat het door de drnak kwam

ook al is alcohol niet een eerlijke mannier om ergens ondetr uit te komen
maar het is wel een goede mannier:d

nou dat zou ik dus niet doen. kan beter eerlijk tegen haar zijn dan drank als een smoesje gebruiken

WishfulDreaming
24 May 2003, 08:49
Originally posted by Karliene

Mail haar dan nog een keer lieverd...
Zeg je gewoon: ik geloof dat mijn 1e poging om je een email te sturen is mislukt..Of je doet gewoon net alsof je neus bloed..:)

Of probeer op één of andere reden achter haar nieuwe email te komen... :)

WishfulDreaming
24 May 2003, 08:51
Originally posted by konus
zuip je lam en vraag het dan als ze dan nee zegt kun je later altijd nog zeggen dat het door de drnak kwam

ook al is alcohol niet een eerlijke mannier om ergens ondetr uit te komen
maar het is wel een goede mannier:d

Da's lame...
Ik denk niet dat dat meisje op bezopen gasten gaat vallen, laat staan dat ze gaat zeggen dat ze hem ziet zitten :{
Beter rechtuit zijn, gaat zij ook veel meer respect voor hebben :)

Elysium
24 May 2003, 18:45
Originally posted by konus
zuip je lam en vraag het dan als ze dan nee zegt kun je later altijd nog zeggen dat het door de drnak kwam

ook al is alcohol niet een eerlijke mannier om ergens ondetr uit te komen
maar het is wel een goede mannier:d

venten:O :rolleyes: