PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe zie jij jezelf? :)


GregoorvanDijk
26 May 2003, 12:16
Vertel eens..

Hoe zie je jezelf, compleet zeg maar? Wat vind je van je uiterlijk, je innerlijk? Wat zou je graag anders zien? Hoe sta jij in het leven zeg maar, hobbies, vrienden, állemaal :d Zeg het eens :)

anemic
26 May 2003, 12:30
leuke, maar moeilijke topic!

hoe ik mezelf zie:

uiterlijk: ik vind dat ik er best goed uitzie, op het moment wat vermoeid, maar verder goed gespierd lichaam, aan de kleine kant (175cm) wat ik niet erg vind. Mijn ogen vind ik het mooist. Ik moet wel wat vaker de moeite nemen me te scheren, daar heb ik niet altijd zin in. Heb ook genoeg conditie, ja wel tevree met mn uiterlijk.

Innerlijk: ik kan best aardig zijn, ben te snel verliefd, wat wat problemen kan veroorzaken. Ik sta altijd wel voor iemand klaar als ze het echt nodig hebben, maar niet voor de kleinste dingetjes.

Hobbies: Ben erg muzikaal, ben daar ook goed in gelukkig. Wil ook die kant op later. Ik sport (squash, skateboarden) genoeg, maar niet veel, heb het druk met van alles als mn vriendin, werk, school, sport.
Verder heb ik niet zoveel behoefte aan uitgaan/etc, zover dat bij innerlijk hoort, dat is voor sommige mensen wel eens vervelend.
Wat ook vervelend is dat mensen een afspraak 8 weken van te voren in 3voud moeten indienen, heb het erg druk altijd.

Vrienden: Ik heb mijn band en dat zijn mijn beste vrienden, verder heb ik mijn vriendin waar ik alles aan kwijt kan. Veel ''vrienden'' heb ik niet verder, ik noem namelijk iemand niet zo snel een vriend. Wel veel mensen waar ik wel aardig mee op kan schieten, dit komt omdat ik zoveel te doen heb en dus veel contacten opdoe.

LoeLoe
26 May 2003, 13:07
Originally posted by bartje518
Vertel eens..

Hoe zie je jezelf, compleet zeg maar? Wat vind je van je uiterlijk, je innerlijk? Wat zou je graag anders zien? Hoe sta jij in het leven zeg maar, hobbies, vrienden, állemaal :d Zeg het eens :)

Hmm jah leuke vraag eigenlijk :)

Ikzelf zie mezelf als een vrolijk iemand, die best wel positief in het leven staat. Althans voor de buitenwereld. Verder ben ik best gesloten, praat niet zo makkelijk over eigen problemen. Daarentegen wil ik wel graag altijd anderen helpen met hun problemen en dergelijke. Ik wil altijd ontzettend veel lol met mensen maken, ook al ken ik ze nog niet zo goed. Ik probeer altijd de lol van alles in te zien. Ik kan af en toe met idiote ideeen aan komen zetten. Mijn fantasie overweldigt me soms haha. Ik ben tot hele gekke dingen in staat, wil zoveel mogelijk (leuke) dingen meemaken in het leven.

Een echt kenmerk aan mij is, dat ik een echte achtbanenfanaat ben. Al gaat ie 100 keer over de kop, niks is mij te gek.
Verder speel ik al een x-aantal jaren keyboard (ben de tel kwijt :d). Ook doe ik veel met paarden, geweldige dieren vind ik dat.

Wat ook echt typerend aan mij is: Ik heb het ALTIJD druk. Elke dag heb ik wel een afspraak of een verjaardag of ik moet weer iets doen....je moet echt 3 maanden van te voren iets met me plannen, wil je er zeker van zijn dat het door kan gaan.

Qua uiterlijk, ach jah niemand is volmaakt. Ik accepteer mezelf gewoon, weet dat ik een van die 23947843 mensen ben die hier op deze wereld leven en daar ben ik blij om. Ik doe lekker waar ik zin in heb, trek me niet zoveel van iemand anders aan. Tjah dat kunnen soms nogal rare combinaties zijn..maar ik hou er wel van om te experimenteren met kleding en kleuren.

Mensen weten dat ze me dag en nacht kunnen bereiken voor als ze iets kwijt willen en ik ben gewoon een echte spring-in-ut-veld.

Dat was het wel zo'n beetje:)

eneri
26 May 2003, 13:33
leuk topic inderdaad!
uiterlijk:
ben over het algemeen best tevreden. Mijn figuur is goed genoeg, heb mooie ogen en mooie kleur haar vind ik. Vind mn huid niet zo mooi, heb paar jaar terug nogal last gehad van acne en je ziet dar nog littekens van. en soms heb ik, als ieder ander meisje, zo'n aanval dat ik mezelf heel lelijk vind.

Innerlijk: ik ben bewust van mijn goeie eigenschappen. Ben lief en betrouwbaar, eerlijk, heb gevoel voor humor, en kan goed luisteren. Maar, ik ben n tikje te onzeker soms, met name in de liefde, wat tot problemen kan leiden, voornamelijk bij mezelf. Dan moet ikveel geluk hebben wil ik de jongen treffen die zo geduldig met me is. Ook ben ik ongeduldig.

Mijn interessen zijn: filosofie, psychologie. Ik ben best spiritueel denk ik. Ik hou erg van tekenen. Sporten heb ik gedaan en wil ik weer aan beginnen. Ik heb wedstrijdgezwommen, wil nu voor mezelf gaan trainen.

Vrienden: heb n kleine groep beste vrienden, waar ik erg close mee ben. MAar dat is geen vast groepje, ken ze allemaal ergens anders van. Ook heb ik mn vriend, tegen wie ik alles kwijt kan. Hij is ook een van mn beste vrienden.

0Vera
26 May 2003, 14:06
Originally posted by bartje518
Hoe zie je jezelf, compleet zeg maar? Wat vind je van je uiterlijk, je innerlijk? Wat zou je graag anders zien? Hoe sta jij in het leven zeg maar, hobbies, vrienden, állemaal :d Zeg het eens :) Uiterlijk: I look fine, vind mezelf niet geweldig maar ook niet lelijk. Ik weet dat men me waardeert om te zien en das goed :) en soms word ik wakker en kijk na een kwartiertje tutten in de spiegel en ben zowaar tevreden :huh: :p

Innerlijk: ben spontaan en soms all-over-people :x kheb es gehoord dat ik overwhelming ben maar wel op een positieve manier :) ik probeer mensen altijd uit hun schulp te laten kruipen, sta voor veel dingen open (open-minded noemde mn Australische vriendin me :)) en wil graag aardig gevonden worden. Ik probeer mensen ook altijd onbevooroordeeld te benaderen. Ik geloof dat iedereen bijzonder is en probeer dat ook altijd te ontdekken.

Vrienden: ik heb vriendinnen van school, mijn zusje, mijn vriend en nog wat vrienden die heel wat van me hebben meegemaakt. Daar zit ook mijn ex bij, en ook al loopt dat nu niet goed, ik hoop dat we onze oude band kunnen herstellen, want ze zijn een grote steun voor me geweest in een hele moeilijke tijd.

Hobbies: ik hou van sociaal contact, en daarom vond ik school altijd wel leuk :) heb leuke banden met leraren en leerlingen ook, ik hoop echt dat ik sommige vriendschappen niet kwijtraak nu ik van school ga :(
Verder hou ik van lezen, mn wereld verrijken met kennis vind ik het heerlijke eraan :) schrijven en fietsen is ook zalig.
Vroeger was ik niet tevreden met mn leven maar het gaat echt steeds beter :) met mijn ouders heb ik ook een steeds betere band :)

GregoorvanDijk
26 May 2003, 14:38
Mooi dat jullie m leuk vinden :+

Twas in feite de bedoeling een verhaaltje over jezelf te schrijven, maar jullie doen t puntsgewijs, en dat mag ook..

Ik vind mezelf qua uiterlijk oké. Zo'n beetje 1000 in een dozijn ofzo, had misschien iets kleiner willen zijn, maar groot zijn heeft ook voordelen :). Verder ben ik persoon die in het dagelijks leven vrij rustig is, ik val niet zozeer op. Ik kan soms lang mijn mond houden, en dan ineens een ontzettend droge opmerking maken. Droge humor (alla Hans Teeuwen) is super. Ook ben ik iemand, het zal jullie niets verbazen, iemand met een zeer duidelijke eigen mening. Mensen die maar met alle winden meewaaien erger ik me mateloos aan.
Verder zal het ook niemand verbazen dat ik ontzettend sportfanaat ben. Zowel in volgen als in beoefenen. Tegen verliezen met sporten kan ik absoluut niet. Dan scheld en tier ik aan één stuk door. Met bordspelen boeit het me echter geen ruk of ik win of verlies :?
Hobbies zijn dan dus sporten, muziek (vanalles), zoveel mogelijk uitgaan als de beurs het toelaat, mijn cluppie over de hele wereld volgen, bier drinken met vrienden, formule 1, en zoveel mogelijk lol maken :).. Ik heb 3 héle goede vrienden, ken ze alledrie ergens anders van, en tientallen gewone vrienden :)

Da wast wel :)

Karliene
26 May 2003, 18:34
Toch maar puntsgewijs, dat vind ik makkelijker :)

Uiterlijk: paar kilootjes eraf en dan ben ik helemaal tevreden..8)..
Ik heb ook eigenlijk geen make-up nodig en daar ben ik best blij mee..
Oke, ik zie er nog duffer uit zonder mascara, maar het is nog wel te pruimen, vind ik dan hehe...
Voor de rest draag ik sowieso niet vaak meer dan mascara..
Ik ben wel in het bezit van een enorme verzameling hehe..
Maar dat was vroeger..:Y)

Innerlijk: ik kan enorm humeurig zijn, dat moet anders!!
Ik doe gewoon wat ik zelf wil, bijv: midweekje London alleen, no problemo..
Van de zomer ook..
Dan ga ik met een jongerenreis naar Fort Lauderdale (USA)..Mensen verklaren me voor gek, maar ja, boeien..
Ik maak me teveel druk over de domste zaken en ik kan ongelooflijk zeiken (aldus een voormalig klasgenootje :Y) )
Voor de rest ben ik goedgelovig en heb ik het beste met de medemens voor..
Helaas anderen niet met mij, maar daar zou ik een heel a4-tje over vol kunnen schrijven...............
Ik schijn ook charmant te zijn, maarrehh, dat zijn niet mijn woorden hoor haha!!

Vrienden: ik heb 1 hele goeie vriendin en vriend..De rest van de menigte beschouw ik meer als kennissen dan vrienden..

Hobbies: heb ik eigenlijk niet..
Ik ga binnenkort weer op klarinetles en maybe ook op een sport, maar ik moet nog even kijken of ik dat fysiek wel aankan..

Hoe ik in het leven sta: ik vind dat je moet genieten van de kleinste dingetjes uit het leven..
Bijvoorbeeld een stuk fietsen als het regent..heerlijk...
Een lieve glimlach van een leuke jongen..:love:..etc..
Geld maakt in ieder geval niet gelukkig, dat heb ik wel ontdekt de afgelopen paar jaar...eerder ongelukkig...
Ze zeggen wel is dat ik blij moet zijn, maar ja, ze weten gewoon niet hoe het is..:no:

Nou, zo wel weer genoeg mijn leven tentoongesteld he :p

psychobunny
26 May 2003, 20:40
uiterlijk: tevreden over mn ogen,en mn haar,mn allergrootste trots,en mn huid,heb zelden puistjes... over alles heb ik wel 1 of ander complex...
innerlijk: negatief: veel te koppig,lui,labiel,soms egoïstisch,vooroordelen,en heb altijd heel veel kritiek
positief: heb alles over voor echte vrienden,kan goed luisteren,probeer ook altijd te helpen,en familie is heel belangrijk voor mij,ben romantisch,maar dan soms wel veel te emotioneel (lees: ik ween voor het minste....)
in de toekomst zie ik mezelf als maatschappelijk werkster,sociaal assistent,of iets in de kunst-sector...
ben verzot op kinderen,doe ook bijzondere jeugdzorg...
like i said,ben veel te emotioneel,heb last van humeurwisselingen,en ween heel wat af.
vrienden: ken veel mensen maar reken zelden iemand echt tot vriend,heb moeite om mensen echt te vertrouwen.
hobby's: tekenen,music (techno,trance,house,hardcore,...),chatten,caféhan gen,uitgaan,shoppen,enz.
hoe ik tegen het leven sta: wisselt af,nu ben ik terug samen met de 'man van mn leven' en gaat alles positief,life goes on watter ook gebeurd voor de moment,maar vanaf ik hem zou verliezen,zie ik alles weer redelijk pessimistisch in...

Elysium
26 May 2003, 20:59
Originally posted by bartje518
Vertel eens..

Hoe zie je jezelf, compleet zeg maar? Wat vind je van je uiterlijk, je innerlijk? Wat zou je graag anders zien? Hoe sta jij in het leven zeg maar, hobbies, vrienden, állemaal :d Zeg het eens :)

uiterlijk: euhm ik zit meestal wel altijd over iets te klagen:) maar i can deal with it:) ik ben redelijk kritisch over mn uiterlijk
innerlijk: grote mond, klein hartje meestal (behalve tg mn beste vrienden)ik probeer te laten zien dat ik alles aankan en kan dingen erg ver opkroppen zodat je meestal niet weet wat er echt met me scheelt. ik heb twee gezichten als ik bij mensen ben die ik niet zo goed ken: ofwel niet echt zuiver normaal:9 oftewel stil en serieus (ja ja egt:9) maar als ik echt de mensen leer kennen zal ik er alles voor doen hen bij te staan en verdedigen wanneer nodig:) vrienden betekenen erg veel voor mij, maar alleen die die ik echt kan vertrouwen. Heb er al paar maand last van, kweet niet goed wie ik wel kan vertrouwen ect. Verder heb ik dromen zoals iedereen wss heeft, en mn doel is die na te streven. Ben nogal avontuurlijk en hou wel van kicks:) Maar ben infeite wel supergevoelig. anyway mn innerlijk ongeveer. Verder mn hobbies zijn dansen! ik ga dan ook supergraag uit. sport in het algemeen vind ik ook relax, ik probeer mn conditie op pijl te houden. Euhm cafégaan, survival:7 mjah kheb wel veel interesses...

Arie-Kanarie
26 May 2003, 22:42
Originally posted by LoeLoe



Een echt kenmerk aan mij is, dat ik een echte achtbanenfanaat ben. Al gaat ie 100 keer over de kop, niks is mij te gek.



:o ik ooooook
Mag ik een keer samen met jou?

Forza_vitesse
26 May 2003, 23:03
uiterlijk innerlijk ,hobbies vrienden

uiterlijk: ik ben nog niet tevreden over mijn lichaaam, ik wil meer trainen, zogouw ik klaar ben met school. Ik vind dat je niet kritisch kunt zijn over dinge die je niet kunt veranderen, dus daar oordeel ik ook niet over, ik ben zoals ik ben, en daar leef ik mee, klaar tevreden.

innerlijk: ik ben iemand die zegt wat ie vind, wil altijd gelijk krijgen, naar mijn zegge hebbe ik dat ook altijd zogouw ik met iemand in discussie ga, als dat niet zo is, sta ik open, om te leren. Ik heb veel zelfvetrouwen, wat je ook gewoon nodig hebt vind ik.ik kan echt niet snel gekwetst worde, of het moet iets heel extreems zijn. ben ook nooit saggereinig off depresief.

hobbies heb ik genoeg, heb altijd wel wat te doen, maar ik vind ook fijn om gewoon lekker relax ff niks kan doen, beetje computere ofzo. ik ga veel uit, sport veel. en natuurlijk is Vitesse mijn leven.

vrienden heb ik genoeg! en dan bedoel ik goeie vrienden

Kampie
26 May 2003, 23:52
Uiterlijk Innerlijk Hobbies Vrienden

Uiterlijk: Niet lelijk maar ook niet superknap. Ik ben tevreden over hoe ik er nu uit zie. Net als dat anderen dat zijn over mij.

Innerlijk: ik ben iemand die zegt wat ie vind, wil altijd gelijk krijgen, naar mijn zegge hebbe ik dat ook altijd zogouw ik met iemand in discussie ga, als dat niet zo is, sta ik open, om te leren. Ik heb veel zelfvetrouwen, wat je ook gewoon nodig hebt vind ik.ik kan echt niet snel gekwetst worde, of het moet iets heel extreems zijn. ben ook nooit saggereinig off depresief.
(bron: forza_vitess) Voor het eerst dat ik over iets met hem het 100% eens ben.. Ik ben net als hij.. alleen dan 100% de andere kant op..

Hobies: Beetje internetten, uitgaan, mensen vermaken, filmpje kijken.. en nog wat, wat ik zo niet weet op te noemen.

Vrienden: Een aantal hele goede vrienden waar ik alles aan kwijt kan. En een aantal 'losse' vrienden..

:)

Irene!!!!
27 May 2003, 00:29
Uiterlijk: Ik ben best tevreden met me uiterlijk, k vind mezelf niet super mooi maar ook niet lelijk ofzo. Ik wil eigenlijk wel in een betere conditie zijn maar daar ben ik de laatste tijd weer mee bezig. Ik ga ook mn haar veranderen maar dat is moeilijk te beslissen hoe en wat..

Innerlijk: Met mn innerlijk ben ik ook wel tevreden al kan ik HEEL erg eigenwijs zijn.. Maar ik geef wel mn fouten toe hoor ;) Ik kan ook wel es chagerijnig zijn, maar das meestal niet meer dan een uur. Ik word nauwelijks boos op mensen en als dat gebeurd dan kun je de volgende dag weer vrolijk voor de deur staan want dan ben je al vergeven :D Ik help graag mensen, ik wil zo veel mogelijk lol hebben en ik maak overal een grap van (want soms wel negatier kan zijn) Ik ben ook wel verlegen als ik iemand ontmoet maar zodra ik ze beter leer kennen ben ik het tegenovergestelde.. Volgens mn klasgenoten in duits ben ik ook wild :+

Hobbies: Mijn hobbies zijn wel gevarieerd en veranderen nog wel es.. Muziek luisteren (veel rap maar ook wel es rock en trance), naar t strand gaan, telefoneren (waar bepaalde mensen op t forum zich aan ergeren, he tijn? :p), winkelen, iets met vrienden/innen doen, race spellen spelen, basketballen en cheerleaden... En nog wat dingen die ik vergeten ben

Vrienden: Ik heb een hele gezellig vriendenkring :D We hebben altijd wel lol, en iedereen is weer ietsje anders. Ik heb ook een beste vriendin.. zij is zo lief.. ik weet niet wat ik strax zonder haar moet :'( Bij haar komt mn andere kant helemaal uit.. :)

Stapper
27 May 2003, 09:47
Uiterlijk blond haar, blauwe ogen, 1,75 lang. daar ben ik allemaal wel tevreden mee, maar als ik 's ochteds voor de spiegel sta, denk ik wel eens van, "ik zie der niet uit" en andere dagen heb ik weer iets van "hmm, dat valt best wel mee"
wat ik zou veranderen is mijn rug, die zit vol littekens en moedervlekken, ook mogen die puistjes (zijn der gelukkig niet veel meer) op mijn gezicht wel eens weg gaan

Innerlijk ik ben echt iemand die aardig kan zijn op de juiste momenten, maar soms kan ik ook gewoon om de domste dingen boos worden en dan ben ik ook echt goed boos. ik ben heel veranderlijk in mijn gedrag, maar meestal ben ik gewoon aardig, oprecht, trouw, zorgzaam en lief

Hobbies ik heb aardig wat hobbie's zoals, warhammer, fitness, uitgaan, computeren, maken van pc's, fietsen en schrijven. het is alleen wel jammer dat ik de meeste dingen niet al te vaak kan doen door tijd gebrek, maar fietsen doe ik gelukkig elke dag wel, moet namelijk 10 kilmometer fietsen om bij mijn werk te komen en dan ook weer eens terug

Vrienden die heb ik genoeg, ik heb een hele kroeg als vrienden, maar dat blijven voornamelijk ook maar vrienden, echt goede vrienden heb ik der maar een paar, maar daar kan ik dan wel altijd op terug vallen

TheGroovMaster
27 May 2003, 14:06
Uiterlijk Ik vind mezelf er niet slecht uitzien. gespierd een beetje door me hobbie waar ik een maand geleden weer fanatiek meer ben verder gegaan. Ogen schijnen best mooi te zijn wat ik zelf ook vind. Voor de rest hoor ik wel es dak op die zanger van direct lijkt door me bakkebaarden die ik heb. Me haren heb ik lichte krullen en ze zijn donkerblond. Ik ben 1.92 lang en sja.... o me ogen zijn trouwens blauw en kan je vinden in het ogen topic op het F&P forum.

Innerlijk Innerlijk, sja dat word een verhaal :p. Hoe zie ik mezelf. Het is natuurlijk lastig jezelf te beschrijven. 1 ding weten jullie allemaal wel. Ik ben meiden gek, ik zou het graag wel iets minder willen hebben. Maja i'm just the way i am. Verder, relax alles rustig en geen gehaast. Stress bestaat niet in me leven en ruzie ook niet. wil ik nix mee te maken hebben en heb er laatste tijd ook weinig mee te maken gehad.
Ik ben wel lief maar niet romantisch. Ik hou niet zo van dat geslijm, just get to the point girl. Lief zijn hoort er gewoon bij, respect tonen en elkaar accepteren zoals het is en niet laten beinvloeden door andere dingen zoals vrienden ruzies. Ik sta het liefste neutraal. Keuzes maak ik dan we en beslis er dan wel over. owja lief, sja moet je maar mee maken hoe ik in RL ben want op het forum ben ik gewoon totaal anders als in RL, okey ik ben ook zwaar gek (nog niet zo erg als andy).
Spontaanheid staat bij mij hoog dus....

Hobbies ja heb ik wel hoor...jaja ikke wel :thumbsup: Wedstrijdzwemmen is er 1. Ik zwem nu 8 jaar en ga me 9e seizoen in. (moet nu ff kacken en het was heerlijk :]) maar veder hobbies, scouting als vrijwilliger. Euh dan uitgaan, internetten en met vrienden gezellig doen.

Vriendenik heb 3 vaste vrienden waar we bijna elk weekend mee uitgaan. verder nog een helehoop goeie vrienden en dan nog veeeel meer aanhangsel waar ik ook een praatje mee maak. Gewoon leuk om mensen te kennen.

Check_This
27 May 2003, 14:33
Uiterlijk blond haar, blauwe ogen, 1,76 lang. daar ben ik allemaal wel tevreden mee, maar als ik 's ochteds voor de spiegel sta, denk ik wel eens van, "ik zie der niet uit" en andere dagen heb ik weer iets van "hmm, dat valt best wel mee" (bron Stapper) Zou bijna tweelingbroer kunnen zijn :p is niet zo hoor :no:
En euhhh ja sportief lichaam, beetje gespierd enzo je kent dat wel :yes:

Innerlijk Met mijn innerlijk ben ik best tevreden, het enigste is dat ik best wel eigenwijs ben en wil alles weten(nja alles...), bijna altijd vrolijk en spontaan. Wordt niet snel boos op mensen, hou gewoon niet zo van ruzie maken, maar is af en toe wel eens lekker om je frustratie kwijt te raken. Staat altijd voor andere klaar, maakt niet uit hoe laat en wanneer. Vrienden zijn het belangrijkste voor mij, de rest komt erna. Ben er voor een eigen mening! :yes: Hou absoluut niet van vooroordelen :no: Voor de rest veel lol maken, moet kunnen toch. En naar de buiten doe ik vaak heel zelfverzekert, grote mond maar klein hartje!

hobbies euhhh best veel, komt omdat ik eigenlijk alles wel leuk vind maar te weinig tijd heb. Doe o.a. zaalvoetbal en veld voetbal, skateboarden, skaten, uitgaan, naar vrienden toe, internetten en nog meer oja werken(alles moet natuurlijk wel betaald worden)

Vrienden ben altijd onder weg omdat ik weer wat moet doen en kom dus best veel mensen tegen. Heb een vaste vrienden groep van 6 vrienden, kan je echt alles tegen zeggen. Verder een aantal gewone vrienden en dan een grote groep kennisen en vage kenissen

Al met al heb ik het gewoon best wel druk maar dat doe ik zel en vind het eigenlijk wel prettig, stress enzo is best wel lekker. Alleen vergeet weleens afspraken of er komt weleens wat tussen mja shit happens :yes:
Motto is daarom ook)
Het Leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt(acda&de Munnik)

Leuke topic hoor :thumbsup:

L_angeldc
27 May 2003, 21:35
moeilijke topic hoor, maar wel cool :)

Hoe ik mezelf zie, hangt van mijn bui af

Uiterlijk: Laten we het daar maar niet over hebben

Innerlijk: Ik ben toch wel altijd vrolijk tegenover andere mensen. Hoewel ik me dan toch klote kan voelen, best raar eik.
Ben overal voor in, heb altijd wel zin in iets raars te doen. (zoals op een schoolexcursie naar xanten in een toren klimmen en vanuit het hoogste raam HEEEELP gaan brullen tegen duiters met een vriendin, dat was echt te gekke humor zeg :z )
umm wat nog meer, spontaan, raar maar op een goede manier zegt men :Y) Kheb beetje sarcastische, droge humor.
mijn vriendinnen zeggen dat ik een goede luisteraar ben, ik probeer altijd mensen te helpen met hun problemen.
Best wel lief, aardig, en waarschijnlijk af en toe kei irritant voor mijn vriendinnen.. kvraag me toch af hoe ze het volhouden met mij :p
kan thuis soms echt boos worden, op het niveau van deurensmijten zeg maar. hmm ben soms te negatief over dingen. ben erg onzeker, vaak verdrietig om kleine dingen, een liedje op radio, een foto die ik zie, iets wat ik zie op straat... wat eigenlijk nergens op slaat.

Hobbies: teveel om op te noemen. muziek luisteren, zelf spelen, sporten - ik doe taekwondo 2 of 3 keer per week - dansen, lezen, schrijven, skaten.. vooral nu het mooi weer wordt, achter computer zitten mijn tijd te verdoen, tv kijken... echt TE VEEL tv kijken... uitgaan (als je dat een hobbie kan noemen) eigenlijk ben ik altijd veel te druk maar tis wel een leuke drukte, als ik ff nix te doen heb, zorg ik wel dat ik ergens mee bezig ben.

Vrienden: heb 4 vriendinnen die echt mijn beste vriendinnen zijn, ik ken ze sinds 1e klas. ik weet dat ik alles tegen ze kan zeggen, en zij ook tegen mij. verder nog een hele goede vriendin, die ik ook van school ken, maar zij gaat niet zoveel met die anderen om.
heb heleboel, naja heleboel.. toch wel veel, vrienden.. maar zijn toch meer mensen waar ik mee omga. niet echt van beste vrienden maar wel kei aardige mensen allemaal. (is dit nog een beetje logisch?:P)
heb niet echt ruzie met iemand.. hoewel een bepaald individu mij niet moet....ik vraag me af waarom... hoor ik van iedereen dat zij dingen achter mijn rug om lult, terwijl ik haar nix gedaan heb.
heb geen vriendje, maar heb ik niet nodig. ik denk dat het meer problemen bezorgt dan single zijn, dus waarom op zoek gaan?
en dat was mijn verhaaltje

Karliene
27 May 2003, 22:48
Leuk om te lezen allemaal! :thumbsup: :)

GregoorvanDijk
28 May 2003, 10:37
Originally posted by Karliene
Leuk om te lezen allemaal! :thumbsup: :)

Jah, ik vond het best een aardig idee van mezelf O-);)

PFP
28 May 2003, 10:38
goed gedaan hoor :thumbsup:

AntiKezman
28 May 2003, 13:38
Originally posted by Stapper

Hobbies

fietsen

maar fietsen doe ik gelukkig elke dag wel, moet namelijk 10 kilmometer fietsen om bij mijn werk te komen en dan ook weer eens terug


laat me raden: jij hebt zo'n mooie kilometertellert op je normale fiets... :no:

biffyclyro
28 May 2003, 13:51
wat ik van mezelf vind? :) dat wordt wel een lang verhaal :p

ik ben best tevree met mn uiterlijk: veel mensen vinden mij leuk om te zien of knap, en ik vind mezelf ook niet lelijk en heb een prettig figuur, ook al zouden er best wat kilootjes afmogen, maar ik vind het niet heel boeiend. en door de sportschool heb ik amper vet en veel spieren :)
ik ben vooral erg blij met mijn ogen: ik heb een soort zonnetjes om m'n pupillen heen, dat schijnt erg mooi te zijn. ik heb ook bijvoorbeeld totaal geen last van wallen, dat vind ik erg fijn! en ik ben goed in make-uppen, dat vind ik ook wel leuk.

innerlijk: ik denk dat ik best een lief meisje ben; ik kan met veel mensen goed opschieten, en de afgelopen jaren heb ik geleerd interesse te tonen in andere mensen; daarvoor had ik het wel maar kon ik het niet uiten. ik ben erg sociaal, daarom mag eigenlijk zo'n beetje iedereen mij wel. ik kan erg vrolijk zijn, maar helaas door een aantal niet-prettige gebeurtenissen heb ik ook last van dipjes en kan ik soms een soort jaloers zijn op mensen wiens wereldje zo perfect lijkt, of me daar juist aan ergeren.

hobbies: daar heb ik er wel veel van en daar ben ik blij mee, aangezien ik een jaar geleden bijna niets deed behalve bij mijn vriend zijn en school. ik zit nu op de sportschool, daar is het echt vet gezellig en ik ga er vaak naar toe, ik vind het ook leuk resultaat te zien en flink moe te worden.
ik zit op stijldansen, heb dit jaar afgedanst voor brons, daar kreeg ik een beker voor, weer iets waar ik goed in ben :thumbsup:
ik luister erg veel naar muziek, ben ook gek op concerten en daar ga ik dus ook vaak heen.
euhm verder zit ik op gitaarles. ik heb 5 jaar op ballet gezeten en doe in mn vrije tijd thuis ook stiekem nog veel oefeningen omdat ik graag weer zo goed op mn spietsen kan staan en spagaten maken zoals ik dat toen kon.
ook gewoon met mensen omgaan, kletsen, praten, vind ik erg fijn om te doen.

vrienden: echte vrienden zijn schaars, maar dat komt ook door mijn opvatting over wat echte vrienden eigenlijk zijn.
er is een jongen waar ik vaak mee naar concerten ga en hij komt ook vaak thuis. hij was ook een goede vriend van mijn broer daar hecht ik waarde aan. ik kan echt geweldig met hem opschieten.
ik heb een aantal goede vrienden en vriendinnen op school, mijn beste vriendin heb ik ook daar leren kennen, zij zit ook bij mij op stijldansen. met een vriendin van school, ook een goede, ga ik wel eens naar mn sportschool maar ik ga ook vaak alleen.
met mijn familie ben ik ook goed bevriend, vooral met 1 nichtje kan ik zeer goed opschieten, maar de rest ook. daar ga ik dan met 9 mensen die ongeveer net zo oud zijn als ik heel veel om, ik geef erg veel om ze. verder heb ik nog een aantal vrienden van mijn oude school, en een tijdje geleden een goede vriendin ontmoet, die wel ver weg woont, maar we msnen, mailen en ontmoeten elkaar best vaak.
ook beschouw ik denk ik mijn huisdieren als echte vrienden, ik kan zo merken dat mijn katten, ratjes en hond veel om mij geven.
en mijn ouders, die zijn ook geweldig.
ik heb op het moment geen vriend, en misschien ben ik er wel blij mee. ik zie wel wat er gebeurt.
en ik vind het ook gewoon heel leuk om te msnen en te forummen, ik vind die mensen ook gewoon lief enzo.

ik denk dat dat het wel was :D

ik weet niet wat ik hier verder nog kan/wil zeggen :)
wie ik ben en wat er om mij heen gebeurt maakt mij het leven waard.
Er zijn een aantal dingen gebeurd die het zwaar maken, maar er zijn genoeg positieve dingen die me gelukkig maken.

[ edit: jezus wat een verhaal :+ ]

GregoorvanDijk
28 May 2003, 14:15
Sow, Biffy komt ook los :o:yes:

Dimas
28 May 2003, 15:24
Uiterlijk: heb vaak de neiging gehad om te denken dat ik niet mooi was (had ook veel te maken met een basisschoolperiode waar ik alleen maar ben gepest) maar steeds vaker zeggen mensen toch anders. Af en toe vind ik het jammer dat ik kennelijk chagrijnig kijk als ik m'n mond gewoon dichtheb. Maarja, voor de rest ben ik lang, misschien nu al net 2 meter, maar denk eerlijk gezegd nog ietsje eronder. Niet echt super gespierd ofzo, maar er zit wel iets door het sporten wat ik doe. Heb vaak de neiging m'n baard een maand ofzo te laten staan en dan weer is helemaal scheren. Maar ga nu maar is beetje regelmatig het scheermesje ter hande nemen.

Innerlijk: ik vind mezelf sociaal. Probeer meestal wel mensen te helpen als ik ze kan helpen. Daarnaast kan ik af en toe ook heel narrow-minded zijn qua dingen, omdat ik me dan ontzettend focus op iets en niet naar andere dingen kijk. Ik vind het erg vervelend om een stilte te laten vallen als ik met mensen praat, dus daarom vind ik het ook altijd wel leuk om anderen te laten praten en dat ik luister, want ik ben niet echt zo'n prater. M'n hele basisschoolperiode ben ik gepest, wat me nu wel veel zelfvetrouwen heeft opgeleverd. Ik kan gewoon makkelijk dingen hebben,, en er ook gewoon om lachen. Das wel een voordeel daaraan geweest. Voor de rest ben ik eigenlijk altijd wel berustend. Wat zweverig zouden sommige mensen maar al te graag zeggen. Ik relativeer graag alles. En af en toe ben ik een beetje in mezelf gekeerd.

Hobbies: De computer is mijn grote liefde, samen met muziek. Ik leef zowat voor muziek. Ik moet echt wel muziek horen anders word ik gek. Discman is een heerlijke uitvinding. Voor de rest vind ik het leuk om met mensen ergens een biertje te gaan drinken. Liefst een krat halen en bij iemand thuis zitten, scheelt namelijk in kosten. Ik lees graag, vooral sci-fi & fantasy boeken. Voor de rest is er weinig.

Vrienden: tsja, vrienden heb ik wel maar goede erg erg weinig. Ik vraag me uberhaupt af of ik er wel 1 heb. Maar ach, echt niet levensvereiste dus het boeit me niet

Stapper
28 May 2003, 16:33
Originally posted by AntiKezman
laat me raden: jij hebt zo'n mooie kilometertellert op je normale fiets... :no: nope, heb een "bijna" race fiets zonder kilometer teller

Jennifer1203
28 May 2003, 18:53
UITERLIJK:mja vroeger(jaargeleden)veel negatief commentaar gehad over hoe ik er uit zag dus ik heb me ook niet veel er mee bezig gehouden.Deze laatste paar maanden krijg ik gelukkig positieve opmerkingen hoe ik eruit zie en dat vind ik wel leuk om te horen naar al die pesterijen.Er zijn nog altijd wel een paar mensen die bezig zijn om mij te proberen geloven dat ik lelijk ben,maar ik heb geleerd om geen minderwaardigheidscomplex te krijgen.
Zelf vind ik mijn uiterlijk wel gewoontjes niet te mooi niet te lelijk.Nu ik mijn look veranderd heb(mooiere kleding , coup soleil van een paardenstaart naar los haar omdat iedereen dat wel wou zien en zelf vind ik het ook beter staan nu)ben ik wel positiever geworden.Mijn voeten hadden wat kleiner gemogen maar dan zou ik waarschijnlijk omvallen met mijn lengte van 183.Ik heb redelijk grote handen en meestal lange nagels waar ik wel tevreden mee ben .

INNERLIJK:Tja als ik emaal een persoon heb gevonden die ik echt vertouw ben ik redelijk open voor alles(is meestal altijd zo)Zegmaar ook problemen vertellen waar ik mee zit.Sommige zijn daarvoor niet geschikt denk ik,de een is een chatvriend de ander is een dagje uit vriend enzovoort.Luister graag naar waar mensen mee zitten en wil vaak ook adviesen geven en me proberen te plaatsen in hun situatie.Maak niet gauw ruzie ben spontaan en altijd eerlijk.
Heb een groot uitzettings vermogen en wil meestal alles precies doen ,anders heb ik geen zin meer in waar ik mee bezig was.
Verder is het zo dat ik rdelijk geinteresseerd ben in anderen en wil ook veel nieuwe mensen leren kennen,en leren te begrijpen.

HOBBYS:tja ben van eleckrisch orgel/klassiek orgel overgestapt naar keybord wat me redelijk bevalt.Die knopjes zijn nog wel ff uitvissen maar dat komt wel.Ook zit ik hele dagen online vooral nu ik een computer op mijn kamer heb staan.***Verder houd ikervan om te lezen over voeding hoe je je het beste kunt genezen van kwaaltjes wat voor vitaminen enz.Altenatieve geneeskunde is de richting dan ook waar ik later mijn opleiding aan wil besteden.Nu zit ik de2e(bijna de 3e)van het havo atheneum.

VRIENDEN:ik ga meer om met oudere mensen van mijn leeftijd van 0jaar en iets van 9jaar verschil.Realtief gezien kan ik beter opschieten met mensen die 7/9jaar ouder zijn dan mij omdat ik toch serieuzer gedrag vertoon dn mijn leeftijd voordoet.Nou ja dat weet ik zelf en laatste tijd zeggen mensen dat ook tegen mij.Met mijn leeftijdsgenoten gaat het toch minder serieus waar ik nietzoveel van kan hebben.Meestal ga ik met hun om onder school.

L_angeldc
28 May 2003, 19:47
Originally posted by jennifer1203
Nu zit ik de2e(bijna de 3e)van het havo atheneum.


hoe kan havo nou atheneum zijn?

ff ontopic.. ik vind het echt leuk al die verhaaltjes van iedereen te lezen :)

L_angeldc
28 May 2003, 19:50
Originally posted by biffyclyro
ik zit op stijldansen, heb dit jaar afgedanst voor brons, daar kreeg ik een beker voor, weer iets waar ik goed in ben :thumbsup:


leuk joh :) ga je volgend jaar verder met stijldansen?
welke dansen ken je nu allemaal?

Jennifer1203
29 May 2003, 09:55
Originally posted by L_angeldc


hoe kan havo nou atheneum zijn?

ff ontopic.. ik vind het echt leuk al die verhaaltjes van iedereen te lezen :)
Nou lieverd het is een brugklas als dit schooljaar is afgelopen wordt er bepaald in welk niveau je wordt geplaatst

L_angeldc
29 May 2003, 09:58
Originally posted by jennifer1203

Nou lieverd het is een brugklas als dit schooljaar is afgelopen wordt er bepaald in welk niveau je wordt geplaatst


Nu zit ik de2e(bijna de 3e)van het havo atheneum.

ok.. sinds wanneer is de (bijna) 3e klas de brugklas?
wat ik weet is de brugklas nog altijd gewoon klas 1 :+

biffyclyro
29 May 2003, 17:58
Originally posted by L_angeldc


leuk joh :) ga je volgend jaar verder met stijldansen?
welke dansen ken je nu allemaal?

ja, ik ga wel door. ik vind het superleuk. en dan natuurlijk weer voor de zilver-beker :p
nu kan ik alleen nog maar de quickstep, chachacha, engelse wals, tango en jive. volgend jaar ga ik latin én ballroom doen, heb er echt zin in :)

biffyclyro
29 May 2003, 17:59
Originally posted by L_angeldc





ok.. sinds wanneer is de (bijna) 3e klas de brugklas?
wat ik weet is de brugklas nog altijd gewoon klas 1 :+

nee bij ons ook is 1e jaar brugklas en 2e jaar havo/vwo ook nog brugklas :)

WishfulDreaming
29 May 2003, 18:08
Uiterlijk : Ach, ik ben vrij tevreden met muh hoofd. Het had erger gekunt ofzo. Ik heb ook bijna nooit puistjes ofzo... Ik vind mezelf véél te dik en heb een hekel aan mijn lijf

Innerlijk : Ik ben lui, koppig, emotioneel, niet vlug kwaad, geduldig, onzeker en soms vrij egocentrisch...

Positief : Ik ben te vertrouwen... Als er iets is ofzo, kunnen mijn vrienden altijd op mij rekenen. Ik zeg altijd hoe ik écht over iets denk. Ik wikkel er meestal geen doekjes rond...

Negatief : Aangezien ik vrij veel mijn zin wil, en die dikwijls niet krijg, en omdat ik ook vrij emotioneel word, kan ik soms wel eens in huilen uitbarsten voor het minste. Meestal als ik razend kwaad ben, ga ik ook huilen. Soms heb ik van die dagen dat ik met mezelf geen blijf weet, en dan ben ik lastig en irritant. Als ik 's avonds laat moe ben, kan je ook beter uit men buurt blijven, en als ik hoofdpijn of buikpijn heb ook, want dan werk ik vrij vlug alles uit op mijn omgeving ofzo...

School... Momenteel zit ik in het 5de jaar Handel-Talen. Ik ben al een keertje blijven plakken en ik heb een grondige hekel aan economie en boekhouden.... Later ga ik voor verpleegkunde of kleuterjuf studeren. Ik ben verzot op kleine kindjes. Ik ben al bijna 13j in de jeugdbeweging (chiro) Ik ben verzot op de kindjes van mijn groep en ik mis ze als ik een zondag niet kan gaan :) Verder chat ik graag, ik ga vrij graag gewoon weg met vrienden. Ik ben verzot op avondwandelingen en bioscoop... Winkelen is ook wel iets wat ik graag doe...

Vrienden... Ik heb een vrij hechte vriendenkring. Zelf beschouw ik niet snel iemand als vriend ofzo. Het duurt meestal ook al een hele tijd voor ik iemand echt vertrouw.

Wat ik graag anders zou zien?
Ach ik weet het niet. Soms zou ik dingen willen veranderen aan mezelf, en dan weer niet. Het wisselt af. Ik denk dat ik wel een heel stuk gelukkiger zou zijn, wanneer ik iemand sneller zou vertrouwen. Wanneer je te vlug *te dicht bij* komt schrik ik snel af... Is wel klote, want meestal is het men bedoeling ook niet. Heb gewoon snel bang van dingen die ik nie ken... Voor de rest ben ik vrij gelukkig in mijn leven nu :)

urban-tiger
29 May 2003, 18:16
uiterlijk: nou laten we zegge dat ik helemaal nie de knapste ben van al.

innerlijk: ik denk dat ik wel (redelijk) sociaal ben, maar als ik op school kom ofzo gedraag ik me heel wat anders als wanneer ik thuis ben, en mn gevoel voor humor is ook raar van tijd tot tijd.

hobbys: Anime kijke, Anime tekenen, Xbox + PC spele, een paar Forums afgaan, en Taekwondo.

Muziek: Rock, zoals Weezer, RHCP, Aerosmith, Bon Jovi, Limp Bizket, Linkin Park, U2. Latin, zoals Enrique Iglesias, Ricky Martin, Santana. En de rest: Will Smith, Smashmouth, No Doubt, Robbie Williams, Weird Al Yankovic ect.

School: Gaat wel

Vrienden: Alleen echt 3 vrienden denk ik... of misschien 5.....

Jennifer1203
29 May 2003, 19:06
nee bij ons ook is 1e jaar brugklas en 2e jaar havo/vwo ook nog brugklas :) [/B][/QUOTE]
Goed zo meid havo atheneum heeft 2 jaar brugklasperiode omdat dat toch hoger is denk ik en na een langere termijn het nivau kan worden beplaad

GregoorvanDijk
30 May 2003, 00:16
Originally posted by jennifer1203
nee bij ons ook is 1e jaar brugklas en 2e jaar havo/vwo ook nog brugklas :)
Goed zo meid havo atheneum heeft 2 jaar brugklasperiode omdat dat toch hoger is denk ik en na een langere termijn het nivau kan worden beplaad [/B][/QUOTE]

Jij met je 'meid' steeds :p

Jennifer1203
30 May 2003, 09:35
Originally posted by bartje518

Goed zo meid havo atheneum heeft 2 jaar brugklasperiode omdat dat toch hoger is denk ik en na een langere termijn het nivau kan worden beplaad

Jij met je 'meid' steeds :p [/B][/QUOTE]:7

Headliner
30 May 2003, 10:30
Originally posted by bartje518
Vertel eens..

Hoe zie je jezelf, compleet zeg maar? Wat vind je van je uiterlijk, je innerlijk? Wat zou je graag anders zien? Hoe sta jij in het leven zeg maar, hobbies, vrienden, állemaal :d Zeg het eens :)


Uiterlijk: eerlijk gezegd vind ik dat ik niet mag klagen:)
Innerlijk: Tja, sommige vinden mij een arrogante sukkel, maar als je mij wat beter leert kennen, ben ik toch wel vrij sociaal :z

Hobbies: Voetballen, Consolen, Internetten en Tafeltennissen:p

Muziek: Hardstyle etc. maar ook wel wat ''rustigere'' muziek ;)

School: 1e jaars MBO .. en het gaat goed, 80 % kans dat ik overga naar de 2e 8)

Vrienden: heb vrij veel vrienden, soms wel prettig, soms ook weer niet.. als je bijvoorbeeld door de stad loopt, je kunt niet rustig door de stad lopen of je komt de ene na de ene vriend tegen :no:
Maar als je over ''echte'' vrienden spreekt die je echt kunt vertrouwen, dat zijn er slechts maar 3 ofzo

Jennifer1203
30 May 2003, 15:11
Originally posted by Headliner



Uiterlijk: eerlijk gezegd vind ik dat ik niet mag klagen:)
Innerlijk: Tja, sommige vinden mij een arrogante sukkel, maar als je mij wat beter leert kennen, ben ik toch wel vrij sociaal :z

Hobbies: Voetballen, Consolen, Internetten en Tafeltennissen:p

Muziek: Hardstyle etc. maar ook wel wat ''rustigere'' muziek ;)

School: 1e jaars MBO .. en het gaat goed, 80 % kans dat ik overga naar de 2e 8)

Vrienden: heb vrij veel vrienden, soms wel prettig, soms ook weer niet.. als je bijvoorbeeld door de stad loopt, je kunt niet rustig door de stad lopen of je komt de ene naar de ene vriend tegen :no:
Maar als je over ''echte'' vrienden spreekt die je echt kunt vertrouwen, dat zijn er slechts maar 3 ofzo
kvind ook dat je niet te klagen hebt hoorO-)

L_angeldc
30 May 2003, 17:40
Originally posted by biffyclyro


ja, ik ga wel door. ik vind het superleuk. en dan natuurlijk weer voor de zilver-beker :p
nu kan ik alleen nog maar de quickstep, chachacha, engelse wals, tango en jive. volgend jaar ga ik latin én ballroom doen, heb er echt zin in :)

:thumbsup: wat cool dat jullie steeds een beker krijgen, wij hebben dat niet.
volgens mij krijg je dan volgend jaar de rumba er nog bij en misschien samba ook al, volgens mij verschilt dat per dansschool.
het enige vervelende dat ik ervaan zijn die schoenen... heel de week gewoon in sneakers lopen en dan 1,5 uur in de week op hakken lopen is toch niet altijd even makkelijk :+


Goed zo meid havo atheneum heeft 2 jaar brugklasperiode omdat dat toch hoger is denk ik en na een langere termijn het nivau kan worden beplaad

wij hadden gewoon 1 brugklas jaar. maar das was meteen vwo burgklas, ik wist niet dat het bij havo atheneum brugklas anders was.

psychobunny
30 May 2003, 18:14
Originally posted by jennifer1203

kvind ook dat je niet te klagen hebt hoorO-) daar sluit ik mij totaal bij aan :7

chica
2 June 2003, 18:26
ik vind mezelf niet knap eigenlijk, sommige zijn het er mee eens andere niet maar heb mezelf er overheen gezet:) Ben vroeger weleens gepest op de basisschool, voelde me super buitengesloten. Op de middelbare werd dat heel anders, en vanaf vorig schooljaar en eind 2e klas ben ik zo veranderd! Minder verlegen, andere vriendinnen, gewoon anders! En nu, leukere school en nog steeds die vriendinnen en nieuwe! Ben er blij mee:) kwam ook omdat ik vriendjes kreeg, daardoor ga je je veel zelfverzekerder voelen!
Ik ben spontaan als ik mensen iets beter ken, anders ben ik verlegen. Zodra ik mensen ken ben ik anders, zeg ik meer durf ik meer en ik ben er voor mensen als ze me nodig hebben, wat ik een goede eigenschap vind:yes: Staat als eigendunk, maar ik maak nogal snel vrienden, heb geen vijanden voor zover ik weet, de meeste mogen me wel en lachen met me of ze vinden me superaardig. Ja of een bitch, maar dat heb ik dan aan iets te danken wat ik dan net fout heb gedaan;)
Ik ben soms optimistisch, zonder zorgen, maar soms ook wel! Bang dat ik ook kanker krijg, omdat het in mn omgeving nogal veel gebeurd en ik zelf ooit op huidkanker ben gecontroleerd vanwege moedervlekken(wat later pas uitkwam dat zij gecontroleerd werden, en ze bleken "goedaardig" te zijn). Verder heb ik het reuze naar mn zin met alles wat ik doe en mn hobbies, muziek en saxofoon spelen en lekker achter de pc zitten en lezen...mn vriendinnen, sja, soms heb ik ruzie met een van haar omdat ze vaak rotopmerkingen maakt maar verder wil ik ze niet kwijt! Kan alles met ze delen vaak, en help hun dan ook!
Met mn familie kan ik heel goed opschieten, vooral mn ouders. De band is de laatste tijd zo veranderd omdat mijn zus een vriend heeft gekregen en ze nogal sjaggo is als ze hem niet ziet, trekken mn ouders heel erg naar mij toe! Ik geloof dat ik nu een lievelingetje ben, soms is het lullig voor mn zus maar zij heeft haar vriend nou eenmaal! En met mn oma kan ik geweldig opschieten, eigenlijk iedereen wel!
ik werk in een winkel, onwijs naar mn zin, echt zo'n buurtsuper. Al die mensen zijn enthousiast omdat ik zo spontaan over schijn te komen en het zo "goed doe".
En ja, je kan me een behoorlijke jongensgek noemen, al is het jammer dat ik zo verlegen ben;) Als ik een jongen niet ken, vind ik het makkelijker om met hem te flirten dan als ik hem wel ken. Nouja ik kijk graag naar zeO-) Dat was even mijn :love:

Dit was het? beetje lang:+

The Phit
3 June 2003, 07:30
hoe ik mezelf zie:

uiterlijk: echt zo'n doorsnee uiterlijk, ben veel te vaak vergeleken met uiteenlopende types als, Pieter vd Hoogeband, Nick Carter en Bassie. verder boeit het me niet zo want niemand rent gillend voor me weg, en daar gaat het toch uiteindelijk om.

Innerlijk: verlegen, gedrag van een klein kind, en niet snel chagerijnig.

Hobbies: Biljart, Mountainbiken en verder natuurlijk kroegen en zuipen en springen en ouwehoeren in de bascule. :yes:

Vrienden: heb er genoeg. :wave:

DarkAngel
3 June 2003, 08:26
Uiterlijk: Ben 1.70m Vind ik te klein. Ik vind eigenlijk niets bijzonders aan mijn uiterlijk :) Dus daar ben ik snel over uitgeluld:+

Innerlijk: Ik kan een kreng zijn. Ben best wel vaak irritant. Weet vaak niet wat ik wil of wat ik moet doen. Ben best wel snel onzeker. Ik lieg niet, en als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik het.
Ik word boos op mensen die me belazeren, komt daarna ook niet meer goed. En ja meer weet ik niet hoor :?

Hobby's: Muziek. Ik speel gitaar en piano. Heb ook ooit in een bandje gezongen maar daar was alleen maar ruzie dus daar ben ik toen maar mee gestopt :p Ik heb 8 jaar lang wedstrijd zwemmen gedaan en 8 jaar lang judo. Judo ga ik misschien binnenkort weer doen :)

Vrienden: Ik heb er heel veel. Bepaalde vrienden zijn mijn echte vrienden en een grote ploeg zijn mensen waar ik mee omga maar niet echt naar toe zou gaan als ik een probleem heb. Maar ze mogen wel allemaal naar mij toe komen :)

biffyclyro
3 June 2003, 18:59
Originally posted by psychobunny
daar sluit ik mij totaal bij aan :7

:yes: :love:

PFP
3 June 2003, 19:46
machtsgeil :{

Fade of Light
3 June 2003, 20:20
Uiterlijk: ik wordt echt nooit gespierd, train al lang en heb ook een tijd redelijk vaa getrained, maar nope. MAar gelukkig zit er redelijke kracht achter, dat maakt het een beetje goed :) verder mwa niet echt knap (is ook wel te merken aan de feedback van de meeste vrouwen :p)

innerlijk: te vertrouwen, ik kan goed luisteren, ik zeg snel de waarheid, lul goed door in een kleine groep die ik vertrouw, zeg geen kont in een groep die ik niet ken.
De andere kant van mij is galgenhumor, en zeer koelbloedig...Wel grappig dat de meeste mensen daar niet tegen kunnen (vooral moeder), als ik extreem sadistisch ga doen :d
Ohja ik kan gruwelijk irriteren, puur omdat ik er ff zin in heb. En afsnauwen als ik geen zin in iemand heb.

monolo
3 June 2003, 22:26
Originally posted by bartje518
Vertel eens..

Hoe zie je jezelf, compleet zeg maar? Wat vind je van je uiterlijk, je innerlijk? Wat zou je graag anders zien? Hoe sta jij in het leven zeg maar, hobbies, vrienden, állemaal :d Zeg het eens :)


uiterlijk : ik ben niet echt tevreden met mezelf, vind mijn gezicht en lichaam maar zozo...ik vind altijd wel iets om op te fixeren.

innerlijk : ik geef veel om mensen , soms iets te veel, ik heb door ervaring geleerd dat niet iedereen zo ingesteld is maar daar probeer ik me minder van aan te trekken..verder ben ik sociaal, vaak vrolijk en vooral heel gek :7

slechte eigenschappen heb ik ook, ik kan erg koppig en eigenwijs zijn, kan soms alleen maar de negatieve kant van dingen zien....en onzeker dus

vrienden heb ik wat minder dit jaar, komt mede doordat ik geen school en werk meer heb..maar daar komt in september weer verandering in 8-) verder heb ik een onwijs liev vriendje waar ik alles kwijt bij kan...hij is mijn vriend, lover en vriendin in 1 :) hihi

nou dat ben ik dus zo'n beetje
8)

dext0r
3 June 2003, 22:39
Originally posted by monolo

..hij is mijn vriend, lover en vriendin in 1 :) hihi


ik WIST dat auke genoeg vrouwelijke kanten had :yes: :love:

monolo
3 June 2003, 22:40
he sure has ;) and i created all of them ..muahahahaha !
*ev0l grin*

dext0r
5 June 2003, 09:10
uiterlijk:
moet zeggen dat ik over mijn uiterlijk toch wel tevreden mag zijn, mede hierdoor kom ik doorgaans vlot, maar ook serieus over.
enige wat ik minder vind is dat ik mezelf te licht vind voor mijn lengte, mag wel kilootje of 5 bij. verder heb ik uberwitte melkflessen :P

innerlijk:
overduidelijk ben ik een kat-uit-de-boom kijker; vertrouwen moet je winnen bij mij. wanneer je die eenmaal verkregen hebt zit je dan ook wel goed. mensen hechten hierdoor vrij veel waarde aan mij,welicht omdat ik voor hun ook ene goede luisteraar en misschien wel toeverlaat ben. ik heb veel mensen met wie ik heel goed om kan gaan; echter maar een klein select groepje kan ik rekenen tot 'goede vrienden', opvallend is misschien dat het meer meiden zijn dan jongens. Met meiden overigens kan ik ook betere gesprekken voeren over lief en leed.
negatieve kanten heb ik natuurlijk ook, ik ben gauw prikkelbaar en geirriteerd. en kan me mateloos ergeren aan bepaald gedrag van mensen en zeg er dan ook vaak wat over; wat niet altijd in het goede keelgat schiet.


In het leven:
ik heb graag ergens een theorie voor; probeer soms na te denken over soms nutteloze dingen. Probeer ook alles zo praktisch mogelijk te maken.
verder werk ik graag, school bestaat voor mij omdat het moet en om toch wel richting nog beter werk te groeien ;)
aangezien ik werk als een belangrijke factor in je leven beschouw sta ik zeer negatief tegenover mensen die niet willen werken; en durf ze ook gerust een woordje toe te gooien.
in de rest van de tijd die ik heb besteed ik graag tijd aan films, muziek, vriendin, vrienden, computer, en me vermaken met uitgaan of concerten ofzo.
verder ben ik heel erg op mezelf: 1jonger broertje, voor de rest mer dan een handvol half-broers en half-zussen die allemaal minstens 9jr ouder dan mij zijn. Ouders ook flink op leeftijd; hun zijn hierdoor ook niet echt een goede gesprekspartner, naar mijn mening heerst er echt een generatiekloof ;)
van mijn opvoeding echter heb ik wel de nodige normen en waarden meegekregen.


komen we ook gelijk aan bij hobbies: het kijken maar ook bekritiseren van films. cult films trekken mij daarom ook wel het meest.
muziek: triphop, electro, drum n bass, crossover, funk-metal, alt-metal zijn de stromingen die mij het meest boeien. velen zullen weten dat Incubus mijn volle favoriet is en daarbij Amon Tobin/ Dj Shadow de beste dj's vind :P
Vissen heb ik vroeger heel veel gedaan; en steeds blijft de drang om het weer te gaan doen; alleen lijk ik wel te weinig tijd te hebben. Zwemmen doe ik ook nog graag.
Vroeger speelde ik veel Quake II en Quake III, en het blijft een leuk spel op de computer; sterker nog; ik speel bijna geen ander spel. heb daar dan trouwens ook geen tijd voor.


nuja, ik denk dat dit dan wel een vrij gedetailleerde omshrijving was van mezelf; als ik nog iets vergeten ben voeg ik wel toe :+