PDA

Bekijk de volledige versie : Meisjes


Holy-Angel
27 May 2003, 18:21
Als er een meisje verliefd is op een jongen, hoe laat ze opmerken dat zij verliefd is op hem (ik lees er in de krant dat een meisje verliefd is op een jongen dat zij altijd in haar haar streekt bij de jongen)

Elysium
27 May 2003, 21:01
hmm, weljah dit hebt ik onlangs gehoord: dat als je een persoon graag hebt je pupillen groter worden als je er naar kijkt

inVision
27 May 2003, 21:07
Verschilt denk ik per persoon, als het bijvoobeeld een echte slet is die je leuk vind dan merk je dat wel... :o

Karliene
27 May 2003, 21:28
Nee hoor, ik zit aan elk haar waar ik aan wil zitten en waarvan ik weet dat men het niet erg vind..
Betekent echt niets voor mij..:no: :)

Owazeke
30 May 2003, 14:43
Goh, gewoon naar hem kijken, als hij kijkt ff wegkijken en even later terug kijken, glimlachen, in zijn buurt rondhangen, als ze contact zoekt met die jongen, beetje flirten, ...

kreej-z
30 May 2003, 17:58
Originally posted by Owazeke
Goh, gewoon naar hem kijken, als hij kijkt ff wegkijken en even later terug kijken, glimlachen, in zijn buurt rondhangen, als ze contact zoekt met die jongen, beetje flirten, ...

jup, hier ben k t wel mee eens :)

Jennifer1203
31 May 2003, 08:15
Originally posted by kreej-z


jup, hier ben k t wel mee eens :)
IDEMO-)

biffyclyro
1 June 2003, 17:52
ik ga een lulverhaal tegen m ophangen

bruggi
1 June 2003, 22:07
Originally posted by biffyclyro
ik ga een lulverhaal tegen m ophangen

hehe, ik ook

Fade of Light
1 June 2003, 22:24
Originally posted by biffyclyro
ik ga een lulverhaal tegen m ophangen

en ik maar denken waar dat meisje van de kaas het allemaal over had ;P

Fade of Light
1 June 2003, 22:25
Originally posted by Elysium
hmm, weljah dit hebt ik onlangs gehoord: dat als je een persoon graag hebt je pupillen groter worden als je er naar kijkt

heeft ook met licht te maken ;P

Check_This
2 June 2003, 08:56
Meestal gaat een meisje dan met haar haar spelen als die jongen in de buurt is.
Goh, gewoon naar hem kijken, als hij kijkt ff wegkijken en even later terug kijken, glimlachen, in zijn buurt rondhangen, als ze contact zoekt met die jongen, beetje flirten, ...
:yes: Dat is zeker zo!!! En een lulverhaal werkt volgens mij ook altijd wel, doe ik zelf namelijk ook altijd :p En ja soms is het toch ook wel leuk als het meisje het zelf een keer zegt tegen de jongen, laat je meteen zien dat je een meisje met lef bent! Tenminste ik vind het wel leuk als een meisje zelf naar mij toekomt, als ze dat bij mij doet heeft ze in elk geval zeer grote kans dat ik in elk geval met haar een keer uitga :yes:
Nja succes in elk geval :thumbsup:

chica
2 June 2003, 18:38
blozen als hij kijkt maar dat gaat niet expres:) stom giechelen als hij iets doet maar dat gaat ook niet expres:{ En beetje lief naar hem lachen en als hij kijkt snel wegkijken ja:D

biffyclyro
2 June 2003, 19:06
Originally posted by Fade of Light


en ik maar denken waar dat meisje van de kaas het allemaal over had ;P

:+

L_angeldc
2 June 2003, 19:33
ik doe altijd domme dingen als ik in de buurt ben bij iemand die ik leuk vind.

echt van die dingen zeggen en dan tegelijkertijd denken ''hou toch je moooooond' .....weetjewel?

maar op iemand afstappen...:$ ja dat doe ik dus niet.
ik wacht meestal tot het overgaat ofzo, niet dat ik vaak iemand leuk vind maar als ik iemand leuk vind dan ben ik te schijt om er iets aan te doen

Liekjuh
3 June 2003, 17:41
Originally posted by Elysium
hmm, weljah dit hebt ik onlangs gehoord: dat als je een persoon graag hebt je pupillen groter worden als je er naar kijkt
dat is echt onzin, want je pupillen reageren alleen op licht...

als ik verliefd ben..? dan ben ik altijd vrolijk en heb ik goei zin in alles. maar ik kan me alleen niet meer goed concentreren op me werk en school. en ik slaap snachts dan ook moeilijk in...:S

Check_This
3 June 2003, 17:58
Originally posted by Liekjuh

als ik verliefd ben..? dan ben ik altijd vrolijk en heb ik goei zin in alles. maar ik kan me alleen niet meer goed concentreren op me werk en school. en ik slaap snachts dan ook moeilijk in...:S

:z :aai: shit happens

kippetje17
3 June 2003, 21:30
ik had laatst toch een mooie een. Zei ik dat ik jarig was en ja dan worden het drie kussen endan zie je dat hij ook wel wat meer wil en tadadadaaaa klaar!!! ;) ;) O-)

anemic
4 June 2003, 09:39
Originally posted by kippetje17
ik had laatst toch een mooie een. Zei ik dat ik jarig was en ja dan worden het drie kussen endan zie je dat hij ook wel wat meer wil en tadadadaaaa klaar!!! ;) ;) O-)

lol heej das een heeeele goeie!!!

TallDude
4 June 2003, 11:56
Moet je niet op teveel verschillende mensjus vallen... ben je opeens in 1 jaar 5 jaar ouder geworden.

psychobunny
4 June 2003, 12:58
Originally posted by Liekjuh

dat is echt onzin, want je pupillen reageren alleen op licht...

als ik verliefd ben..? dan ben ik altijd vrolijk en heb ik goei zin in alles. maar ik kan me alleen niet meer goed concentreren op me werk en school. en ik slaap snachts dan ook moeilijk in...:S toch niet,heb ik al verschillende keren gelezen,pupillen reageren ook op iemand die je graag hebt,net zoals je neus echt wat verlengt als je liegt,is gewoon niet met het blote oog te zien

Liekjuh
4 June 2003, 15:34
Originally posted by psychobunny
toch niet,heb ik al verschillende keren gelezen,pupillen reageren ook op iemand die je graag hebt,net zoals je neus echt wat verlengt als je liegt,is gewoon niet met het blote oog te zien

ik ga er eens ff op letten :):P

FanOfFaith
6 June 2003, 09:53
Ik heb echt geen idee wat meisjes doen dan... iedergeval niet bij mij... ben tblind of zo daarvoor... echt erg... zeggen mensen achteraf tegen mij tja die vond je wel ERG leuk he??? ik huh?? wie??? nou ja ik zou het echt niet weten

biffyclyro
6 June 2003, 13:52
Originally posted by kippetje17
ik had laatst toch een mooie een. Zei ik dat ik jarig was en ja dan worden het drie kussen endan zie je dat hij ook wel wat meer wil en tadadadaaaa klaar!!! ;) ;) O-)

goed ideeee die onthou ik :D:D :thumbsup:

Fabolous
6 June 2003, 14:14
Originally posted by L_angeldc
ik doe altijd domme dingen als ik in de buurt ben bij iemand die ik leuk vind.

echt van die dingen zeggen en dan tegelijkertijd denken ''hou toch je moooooond' .....weetjewel?

maar op iemand afstappen...:$ ja dat doe ik dus niet.
ik wacht meestal tot het overgaat ofzo, niet dat ik vaak iemand leuk vind maar als ik iemand leuk vind dan ben ik te schijt om er iets aan te doen


yup, komt me aardig bekent voor....maar ik word er steeds handiger in om zulke dingen juist andersom te doen :d :d

zMe
14 June 2003, 13:05
als ik een jongen leuk vind, kijkik vaak naar hem om te zien wat hij doet enzo. Als hij dan ziet dat ik kijk kijk ik weg en wordt ik rood:$ .