PDA

Bekijk de volledige versie : Helden bij de Graafschap?


Tyskie
28 May 2003, 22:10
Eerst van Vossen die zijn club in de steek laat, nu van Gastel..

Twee ervaren spelers die een club die elke speler met kwaliteiten gewoon superhard nodig heeft laten vallen..
Wat een helden zeg, om hun club in de steek te laten... Volgens mij was het zelfs zo dat de Graafschap zijn nek uitstak in financiele zin om van Gastel binnen te halen. En wat doet deze 'topper'? Hij laat zijn ploeg een dag voor de allesbeslissende wedstrijd in de steek...

Dan ben je in mijn ogen gewoon een grote nul... Ik hoop dat hij nergens meer aan de bak komt, net als die van Vossen...

Bron vi.nl
Van Gastel blijft weg bij De Graafschap
28/5/2003**16:02
De voorbereiding van De Graafschap op het beslissende duel met FC Zwolle is flink verstoord. De Doetinchemse club vertrok op trainingskamp zonder Jean-Paul van Gastel, die zonder opgaaf van reden wegbleef.

Van Gastel vertrok dinsdag met piepende banden van de Veldhoek, waar De Graafschap traint. Assistent-trainer John Lammers kreeg de oud-Feyenoorder 's avonds nog te spreken. In het telefoongesprek liet Van Gastel weten 'niet meer te komen trainen'. Over de redenen kan alleen maar gegist worden.

Sinds het gesprek heeft Van Gastel niets meer van zich laten horen. De selectie van De Graafschap vertrok woensdag dan ook zonder de routinier op trainingskamp. In Beekbergen bereidt de Doetinchemse ploeg zich voor op het beslissende duel met FC Zwolle. Het lijkt onwaarschijnlijk dat Van Gastel donderdag zal spelen.

GregoorvanDijk
28 May 2003, 22:55
In zo'n wedstrijd moet je het hebben van het collectief. In plaats van Van Gastel kan dan makkelijk iemand anders komen. Het wordt gewoon erop of eronder. De absentie van Van Gastel zal daar geen invloed op hebben denk ik.

Tyskie
28 May 2003, 22:58
Het gaat toch ook niet om de voetballer van Gastel, die heeft volgens mij sowieso weinig laten zien dit seizoen.
Maar je laat je club toch niet in de steek vlak voor de laatste wedstrijd? Wat er ook aan de hand is... Knuppel dat het is..

Ar-Tuur
29 May 2003, 00:21
Originally posted by tyskie
Twee ervaren spelers die een club die elke speler met kwaliteiten gewoon superhard nodig heeft laten vallen..
Bron vi.nl


Van die kwaliteiten heb ik dit seizoen van Van Vossen en in mindere mate van Gastel weinig gemerkt. Na acties zoals die van Van Vossen en van Gastel hebben we dat soort spelers al helemaal niet nodig.

Dit getuigt van zeer weinig stijl en pas niet bij een club als de Graafschap. Erg tactisch moment van JP. Ik ken het verhaal niet en het is erg raar, maar hij had iets beter moeten nadenken over het moment.