PDA

Bekijk de volledige versie : VITESSE!!! speelt vandaag de wedstrijd


Forza_vitesse
29 May 2003, 09:02
ze moeten winnen!! anders kan het wel es slecht aflopen, iedereen moet een kaarsje aansteken vind ik

Dimas
29 May 2003, 09:04
kheb geen kaarsje

Stapper
29 May 2003, 10:21
ach, ik vind het belangrijker dat psv verliest en ajax met 6-0 wint van heerenveen

vitesse kan me niet echt boeien

JoY_RFJK
29 May 2003, 10:24
Willem II moet gewoon een flink pak slaag krijgen... en NEC moet verliezen van RKC!!

Forza_vitesse
29 May 2003, 10:25
Originally posted by JoY_RFJK
Willem II moet gewoon een flink pak slaag krijgen... en NEC moet verliezen van RKC!! \


nek boeit me ff nie zo veel, als vites maar wint

DarkAngel
29 May 2003, 10:26
Fuck jou

Forza_vitesse
29 May 2003, 10:27
nek mag van mij zelf CL gaan spele, als vitess maar niet na-competitie moet spele!!!

JoY_RFJK
29 May 2003, 10:40
NEC mag helemaal geen Europees spelen... dat voel ik me nog verrotter dan dat vites nacompetitie speelt, want dat redden we toch wel! NEK maar UEFA cup gewoon niet halen... punt.

Riddler
29 May 2003, 10:42
This person is on your Ignore List. To view this post click [here]

Forza_vitesse
29 May 2003, 10:54
Originally posted by JoY_RFJK
NEC mag helemaal geen Europees spelen... dat voel ik me nog verrotter dan dat vites nacompetitie speelt, want dat redden we toch wel! NEK maar UEFA cup gewoon niet halen... punt.

neenee dan heb je niet goed opgelet, als vites na competie moet spele, missen ze ten eerst heel wat internationals, ze zulle enkele wedstrijden niet in gelredome kunne spele en 12 juni beslist arnhem over het reddings plan, Deelname aan de nacompetitie kan betekenen dat de gemeente zich nog later over de plannen buigt. wat alleen maar negatief kan uitpakke!!


dus nek ga lekker europees voetballe, als vites maar geen nacompetitie hoeft te spele

xlizzx
29 May 2003, 10:56
Ik steek al een kaarsje aan voor psv...

Forza_vitesse
29 May 2003, 10:57
Originally posted by x-lizz-x
Ik steek al een kaarsje aan voor psv...


doe er nog 1 dan voor vites..

maupstar
29 May 2003, 13:16
<<<<<<<<<hoopt dat de graafschap nacompetitie mag spelen
<<<<<<<<<hoopt dat ajax kamioen wordt
<<<<<<<<<verwacht dat ajax niet kampioen wordt
<<<<<<<<<verwacht dus dat psv kampioen wordt:aai: