PDA

Bekijk de volledige versie : De na-competitie!!


GregoorvanDijk
31 May 2003, 19:16
Tot mijn grote spijt doen er verder geen forummers aan mee (en bedankt, Willem II :(), maargoed, dat denken we ervan?

Poule A
FC Zwolle
Helmond Sport
FC Den Bosch
Go Ahead Eagles

Poule B
Excelsior
Emmen
Heracles Almelo
FC Volendam

Ik denk dat Zwolle het wel redt in die poule. Den Bosch is niet meer wat het geweest is, en Helmond Sport en Go Ahead vind ik niet goed genoeg (ondanks die 10-0 ;))
Excelsior zal het zwaarder krijgen vrees ik. Emmen en FC Volendam vind ik 2 geduchte tegenstanders. Heracles is afgezakt na de goede start. Zou wel weer eens naar Volendam willen komend jaar :d:+

The Phit
31 May 2003, 20:07
VOLENDAM MOET ER WEER IN. :) Weer eens lekker naar Veronica Stadion toe, is (was) leuk en gezellig en dichtbij ;)

Tyskie
31 May 2003, 20:23
Originally posted by bartje518

Poule A
FC Zwolle
Helmond Sport
FC Den Bosch
Go Ahead Eagles

Ik dicht geen van alle teams in deze poule echt veel kwaliteiten toe.. Zwolle heb ik altijd verreweg het slechtste team gevonden uit de HCE, hoewel ze de laatste weken goed gegroepeerd spelen, maar of ze daarmee ook het spel kunnen maken tegen 'zwakkere' tegenstanders?
FCDB heeft een erg jong team en is iets te wisselvallig voor promotie. Wel is het een gevaarlijke outsider...
GAE vind ik eerlijk gezegd een vrij matig team, hoewel laatste een denderende zege op Cambuur.. Toch vind ik ze veel te licht voor de HCE en ook te licht voor deze nacompetitie
Bij Helmond Sport heeft van Dijk een vrij aardig team neergezet, wat voor mij ook een outsider is in deze poule...

Al met al ga ik toch voor Zwolle.

Originally posted by bartje518
Poule B
Excelsior
Emmen
Heracles Almelo
FC Volendam

In deze poule heeft Excelsior denk ik verreweg het beste team, hoewel Emmen ook een aantal gevaarlijke spelers beschikt (die volgend seizoen vertrekken). Toch denk ik dat Excelsior het wel zal gaan redden. Heracles en Volendam vind ik dus geen bijzondere teams, die toch veel te kort zullen komen tegen met name Excelsior..

HugoBoss
31 May 2003, 20:50
:respect:heeeeeeracles:respect:


O-)

Ar-Tuur
31 May 2003, 23:17
Ik denk dat beide clubs het wel lastig gaan krijgen, al zijn ze kwalitatief, en Excelsior voetballend zeker, wel beter dan de eerste divisieclubs. Die ploegen uit de Gouden Gids hebben niets te verliezen en kunnen vrijuit voetballen. Maar misschien redden ze het allebei net wel :z

Witkop
1 June 2003, 10:11
Ik gok op Zwolle en Emmen

bruggi
1 June 2003, 11:26
Ken de ploegen niet goed genoeg om echt een oordeel over te geven wie ik denk dat de sterksten zullen zijn... maar ik hoop iig op Volendam (zoals ik aan t begin van t seizoen al zei, ADO en Volendam:yes: )

JoY_RFJK
1 June 2003, 13:26
het zou wel heel erg triest zijn geweest als vitesse tussen die paupernamen stond...

Stevie
1 June 2003, 16:06
ik hoooooop fc den bosch... en ik geef ze wel een redelijke kans tegen zwolle hoor, GA ook wel. helmond sport zit ook middenin een goede reeks en is een goede outsider. zwolle krijgt het iig wel moeilijk ook al hebben ze wel een betere selectie.

en in die andere poule denk ik dat excelsior het wel gaat redden, tegen emmen wordt het wel moeilijk maar ze zijn wel beter dan al die andere ploegen, volendam en heracles ken ik niet echt...

Bon
2 June 2003, 19:12
Originally posted by JoY_RFJK
het zou wel heel erg triest zijn geweest als vitesse tussen die paupernamen stond...
hehe, ach jah dan was het voor jullie enkele wedstrijden extra en je bent vrijwel zeker dat je erin blijft... nacompetitie is best leuk hoor

verder... ook ik hoo pdat volendam erbij komt
want ankje zei v'dam en ado

(ja ik met me dordrecht, hou me mond wel die staan laatste)

Superjood
2 June 2003, 19:20
voor dj hoop ik helmond sport. dan is er een naamgenoot in dat team. van den broek;)

boertje
11 June 2003, 14:31
Van mij part mag alles promoveren behalve Emmen of GAE, want dat zijn de meest trieste voetbalteams + "supporters"

GregoorvanDijk
11 June 2003, 14:35
Originally posted by boertje
Van mij part mag alles promoveren behalve Emmen of GAE, want dat zijn de meest trieste voetbalteams + "supporters"

Inderdaad, die van den haag zijn stukken beter :z

boertje
11 June 2003, 14:38
Originally posted by bartje518


Inderdaad, die van den haag zijn stukken beter :z

ben je dit seizoen ooit in de buurt van het Zuiderpark stadion geweest? of ga je zoals de rest van Nederland maar weer op de leugens in de krant af8|

GregoorvanDijk
11 June 2003, 14:58
Originally posted by boertje


ben je dit seizoen ooit in de buurt van het Zuiderpark stadion geweest? of ga je zoals de rest van Nederland maar weer op de leugens in de krant af8|

Ik ga af op het feit dat de wedstrijd tegen VVV niet in Venlo gespeeld kon worden, op op het bericht van file's op weg naar Deventer. En op een documentaire over ADO-Ajax, tijdje terug. Wat weet jij van Go Ahead en Emmen anders :z

boertje
11 June 2003, 15:28
Originally posted by bartje518


Ik ga af op het feit dat de wedstrijd tegen VVV niet in Venlo gespeeld kon worden, op op het bericht van file's op weg naar Deventer. En op een documentaire over ADO-Ajax, tijdje terug. Wat weet jij van Go Ahead en Emmen anders :z

Wat ik weet van GAE en Emmen?? ik was erbij....


Jah, zegt het niet genoeg dat ze documantaires van meer dan 10 jaar geleden moeten laten zien over het geweld van ADO?

en dat van VVV......die burgemeester was gewoon een schijterd

Nickchange
11 June 2003, 15:42
Club 00/01 99/00 98/99 97/98 97/96 96/95 KPN TOTO Totaal
6 ADO Den Haag 29 72 68 82 136 49 - 436 436



He Boertje hoe verklaar je dit dan deze aanhoudingen?:wave:

theo tank
11 June 2003, 16:18
Originally posted by bartje518


Ik ga af op het feit dat de wedstrijd tegen VVV niet in Venlo gespeeld kon worden, op op het bericht van file's op weg naar Deventer. En op een documentaire over ADO-Ajax, tijdje terug. Wat weet jij van Go Ahead en Emmen anders :z

Mmm sorry Bart had je hoger ingeschat....
Laat jij je mening vormen door beelden uit 1987?
Het Den Haag van toen was heel anders dat het Den Haag van nu (qua supporters).
Dat geldt niet alleen voor Den Haag maar ook voor Utrecht, Feyenoord, Ajax, Twente enz.
Ik zou mensen behoorlijk naïef vinden als ze op basis van een documantaire over Feyenoord - Spurs (1984) tot de conclusie komen dat er bij Feyenoord alleen maar Hooligans lopen.

Bij VVV-uit was er geen dreiging van hooligans, maar was er voor de zoveelste keer een burgermeester die uit preventie (en uit pure ongegronde angst) weer moeilijk ging doen. De KNVB reageerde daardoor door het duel gewoon om te keren.

En wat is er nu werkelijk bij GAE-ADO gebeurd? ADO krijgt geen (of eigenlijk neemt geen kaarten) kaarten en onderneemt actie, door toch met z'n alle te gaan. Zijn die files dan zo angstaanjagend?
In Apeldoorn slaan extreem links en extreem rechts elkaar de harsens in en niemand heeft het er over. Maar als ADO een file veroorzaakt had het de voorpagina's
:z :wave:

theo tank
11 June 2003, 16:22
Originally posted by Nickchance
Club 00/01 99/00 98/99 97/98 97/96 96/95 KPN TOTO Totaal
6 ADO Den Haag 29 72 68 82 136 49 - 436 436



He Boertje hoe verklaar je dit dan deze aanhoudingen?:wave:


29 aanhoudingen in 00/01? ben niet onder de indruk eigenlijk.

Kan je ff een link geven met de complete gegevens ben wel benieuwd.

theo tank
11 June 2003, 16:24
Originally posted by boertje
Van mij part mag alles promoveren behalve Emmen of GAE, want dat zijn de meest trieste voetbalteams + "supporters"

GAE mogen van mij best promoveren, sla ik hoger aan dan de carnavalsverenigingen Heerenveen en RBC enz.

Nickchange
11 June 2003, 16:35
Originally posted by theo tank



29 aanhoudingen in 00/01? ben niet onder de indruk eigenlijk.

Kan je ff een link geven met de complete gegevens ben wel benieuwd.

http://members1.chello.nl/~g.ferwerda/aangehouden.htm
Den Haag staat toch wel hoog voor een club uit de eerste divisie

theo tank
11 June 2003, 16:50
Bedankt voor de link...

Hoewel een zesde plek vrij hoog voor een eerste divisie ploeg.
Moeten er zeker wel kanttekeningen worden bij geplaats.

Ik vind gem. 72 aanhoudingen per jaar niet zo gek veel (2 personen per wedstrijd). Zeker als je ziet waar je tegenwoordig al voor wordt opgepakt bij een voetbalwedstrijd (tot voorkort zelfs voor wildplassen.

En Den Haag (3e stad van het land) is natuurlijk ook een grote stad, wat ook meespeelt. Dan trek je toch ander publiek (en meer).

Ik vind deze cijfers zeker niet verontrustend, en ik denk dat het juist eerder een bewijs is dat ze in Den Haag ook al een altijd jaar op de goede weg zijn.

GregoorvanDijk
11 June 2003, 17:46
Originally posted by theo tank
Bedankt voor de link...

Hoewel een zesde plek vrij hoog voor een eerste divisie ploeg.
Moeten er zeker wel kanttekeningen worden bij geplaats.

Ik vind gem. 72 aanhoudingen per jaar niet zo gek veel (2 personen per wedstrijd). Zeker als je ziet waar je tegenwoordig al voor wordt opgepakt bij een voetbalwedstrijd (tot voorkort zelfs voor wildplassen.

En Den Haag (3e stad van het land) is natuurlijk ook een grote stad, wat ook meespeelt. Dan trek je toch ander publiek (en meer).

Ik vind deze cijfers zeker niet verontrustend, en ik denk dat het juist eerder een bewijs is dat ze in Den Haag ook al een altijd jaar op de goede weg zijn.

Had je hoger ingeschat, Theo :wave:

Ado Den Haag trok de laatste jaren dan ook nauwelijks toeschouwers. Maar zodra ze in de Eredivisie spelen vrees ik voor het ergste. ADO was altijd al een rellenclub in de eredivisie, waarom zou dat nu anders zijn?
Overigens weet ik niet hoe breed je je hebt laten informeren omtrent de wedstrijd VVV-ADO Den Haag, ik las in het Limburgs Dagblad én het Belang van Limburg (over het algemeen uitstekend geïnformeerde kranten!) anders zat informatie die de beslissing van de burgemeester van Venlo voor één keer rechtvaardigde.

Overigens ben ik niet ontevreden hoor, over het feit dat ADO terug is. Lijkt me best een avontuurlijk reisje naar Den Haag, ben nog nooit naar het Zuiderpark kunnen gaan, en hoe meer stadions ik gezien heb, hoe beter. Helaas heb ik het Veronica-stadion al eens gezien, maar alleen al de weekend-trip die we ervan maken is al de moeite waard. Verder mag Go Ahead ook best terugkomen, kan ik ook daar nog eens heen :wave:

GregoorvanDijk
11 June 2003, 17:48
72 aanhoudingen gemiddeld per jaar, terwijl er nog geen 2000 man naar wedstrijden kwamen per jaar vind ik toch vrij hoog, Theo :{ Doe dat eens keer 5 als er 10.000 man komen, laten we zeggen, x4 :{ Ik ben overigens zeer tevreden met de plaats van Roda, als je bekijkt in wat voor achterstandsregio wij wonen. Verder nog eens even bekeken dat er ook nog zat belachelijke stadionverboden zijn uitgereikt, en we scoren geweldig 8-)

theo tank
11 June 2003, 18:28
Originally posted by bartje518


Had je hoger ingeschat, Theo :wave:

Ado Den Haag trok de laatste jaren dan ook nauwelijks toeschouwers. Maar zodra ze in de Eredivisie spelen vrees ik voor het ergste. ADO was altijd al een rellenclub in de eredivisie, waarom zou dat nu anders zijn?


Rellenclub?
Waren Feyenoord, Utrecht, Ajax, en Twente dat ook niet?
Ik hoor niemand over de hooligans van Ajax als zij files veroorzaken in Groningen. Ajax heeft de laatste jaren meer uitgevreten dan ADO, maar ADO blijven we maar met z'n allen als rellenclub zien...
Toen ADO de eredivisie verliet, was het voetbal compleet anders.
Er waren geen clubcards, nauwelijks combi's, geen stillen, veel minder politie en ME, minder stadionverboden, en veel stadions waren nauwelijks ingericht op het ontvangen op uitsupporters.
Toen ADO nog eredivisie speelde, was Feyenoord - Ajax en andersom nog een risicowedstrijd waar supporters met elkaar op de vuist gingen en konden(!) gaan. Nu is de mogelijkheid tot rellen veel kleiner rondom wedstrijden.


Overigens weet ik niet hoe breed je je hebt laten informeren omtrent de wedstrijd VVV-ADO Den Haag, ik las in het Limburgs Dagblad én het Belang van Limburg (over het algemeen uitstekend geïnformeerde kranten!) anders zat informatie die de beslissing van de burgemeester van Venlo voor één keer rechtvaardigde.

Zover ik weet waren de burgermeester en de winkelliers bang voor ongeregeldheden, en kon hij de veiligheid niet garanderen bij het stadion (de Koel), dat een verbouwing ondergaat.
Maar in hoeverre is die angst dan gerechtvaardigd? Gebaseerd toevallig op de 'gebeurtenissen' in Deventer.
Waren het die akelige ADO fans niet die niet betaalden bij een bezinepomp? Achteraf gewoon bleek dat de bezinepomphouder zelfs z'n tent sloot, en er dus niet afgerekend kon worden!


Overigens ben ik niet ontevreden hoor, over het feit dat ADO terug is. Lijkt me best een avontuurlijk reisje naar Den Haag, ben nog nooit naar het Zuiderpark kunnen gaan, en hoe meer stadions ik gezien heb, hoe beter. Helaas heb ik het Veronica-stadion al eens gezien, maar alleen al de weekend-trip die we ervan maken is al de moeite waard. Verder mag Go Ahead ook best terugkomen, kan ik ook daar nog eens heen :wave:

:respect:
Hoewel ADO - Feyenoord er wel niet in zal zitten, dankzij dat geweldige uitkaartensysteem bij Feyenoord.


Maar nogmaals ik ga niet zeggen dat er niks zal voorvallen rondom wedstrijden van ADO, maar we hoeven niet net te doen alsof niemand meer naar het voetbal kan omdat ADO er bij is. Ze zijn echt niet gekker dan de harde kernen die zich nu al in de eredivisie bevinden.
Maarja de media smullen hiervan, oude fotoreportages laten zien en documantaires uitzenden. De Hooligans zijn terug!
Maar de beelden dat er drie vuilniszakken met teddyberen op het veld gegooid zijn voor Brian Tevreden, omdat zijn dochter was overleden zijn nauwelijks vertoond.

theo tank
11 June 2003, 18:34
Originally posted by bartje518
72 aanhoudingen gemiddeld per jaar, terwijl er nog geen 2000 man naar wedstrijden kwamen per jaar vind ik toch vrij hoog, Theo :{ Doe dat eens keer 5 als er 10.000 man komen, laten we zeggen, x4 :{ Ik ben overigens zeer tevreden met de plaats van Roda, als je bekijkt in wat voor achterstandsregio wij wonen. Verder nog eens even bekeken dat er ook nog zat belachelijke stadionverboden zijn uitgereikt, en we scoren geweldig 8-)

Bij Feyenoord zie je ook geen lineaire stijgingen tussen de stijging van het aantal toeschouwers en het aantal aanhoudingen.
Het zelfde geldt voor Ajax....

Je zegt het overigens zelf, bij jullie worden ook achterlijke sv uitgedeeld, zou dat ook niet voor ADO gelden waar het cameratoezicht en de politiemacht alleen maar groter en actiever is?

AntiKezman
12 June 2003, 15:10
Originally posted by bartje518
Overigens weet ik niet hoe breed je je hebt laten informeren omtrent de wedstrijd VVV-ADO Den Haag, ik las in het Limburgs Dagblad én het Belang van Limburg (over het algemeen uitstekend geïnformeerde kranten!) anders zat informatie die de beslissing van de burgemeester van Venlo voor één keer rechtvaardigde.

de burgemeester van Kerkrade verbood in '99 ook de wedstrijd Roda-Feyenoord toen Feyenoord op dat moment kampioen kon worden..als redenen werden toen ook gegeven dat er veel supporters naar Kerkrade zouden afreizen zonder kaartje en dat de politie de situatie dan niet meer in handen kon houden...tsja ik vind dat soort redenen maar een beetje onzinnig eigenlijk...

niet dat het hier over ging, maar kdenk ik zeg 't ff :+

theo tank
12 June 2003, 15:23
Was het probleem bij Roda - Feyenoord niet juist dat van der Herik, alleen de veiligheid wilde garanderen voor +/- 2000 goldcardhouders, en niet voor de overige 2000 seizoenskaarthouders die van Roda ook mochten komen?

GregoorvanDijk
12 June 2003, 15:33
Originally posted by theo tank
Was het probleem bij Roda - Feyenoord niet juist dat van der Herik, alleen de veiligheid wilde garanderen voor +/- 2000 goldcardhouders, en niet voor de overige 2000 seizoenskaarthouders die van Roda ook mochten komen?

Deels ja, maar ook de burgemeester van Kerkrade, die achteraf gezien, totaal geen zin had om onze mooie stad te laten verbouwen. Ik refereer bijvoorbeeld aan de gebeurtenissen op de Coolsingel. Moeten wij onze stad dan maar gewoon kort en klein laten slaan? Ik dacht het niet. Je kunt het zwak noemen, maar het is nu eenmaal inherent aan Feyenoord. Mol maar lekker je eigen stad, niet de onze. Natuurlijk kun je je afvragen of dat wel gebeurt zou zijn als men met minder man in Limburg was geweest, maar dat is wel erg kort door de bocht. Ook zou je je kunnen afvragen of Feyenoord hier wel kampioen geworden zou worden (achteraf won Roda de wedstrijd namelijk). Tja, dat blijft koffiedik kijken.
Overigens ben ik onder de indruk van je betoog, Theo. Maar je zou hebben moeten weten dat juist ik me erger aan onjuiste berichtgeving in media e.d. Het verhaal rond Venlo vond ik echter geheel terecht. Bovendien heb ik zelf geen angst voor ADO, maar ik had me veiliger gevoeld in Doetinchem, dus waarom zou ik dat niet aan mogen halen? Er zal zat gebeuren rondom ADO-wedstrijden, moeten we dan gaan discusieeren over of dat wel meevalt? Rondom de Graafschap gebeurt namelijk hoegenaamd niets, is dat niet veel beter? :?

theo tank
12 June 2003, 15:55
Hier en daar wat tumult maken de wedstrijden ook weleens boeiend Bart ;) :]

Maar zoals je zegt het blijft koffiedik kijken. De Burgermeester van Kerkrade was bang voor rellen, en achteraf kan je zeggen "de man had gelijk, kijk hoe de coolsingel er bij lag". Maar Feyenoord werd ook kampioen in Groningen, die stad is toen ook niet verbouwd, en later ging het op de coolsingel toch ook weer mis, evenals in 1984 waar Feyenoord ook in een uitwedstrijd kampioen werd.

Kampioenswedstrijd blijven gewoon nog een lasig onderdeel, omdat er grote groepen supporters komen om een feestje te bouwen, maar dat feest kan zo omslaan in massale vechtpartij.

Maar bij wedstrijden (zeker in de eredivisie) gebeurt er nog gewoon nauwelijks wat. Veel stadions zijn gemoderniseerd en maken het vrijwel onmogelijk maakt om dat twee groepen nog tegenover elkaar staan. Wat opzich een goede ontwikkeling is, wat in de begin jaren 90 eind jaren 80 konden supportersgroepen gewoon vrijuit de gang gaan, en braken steden volledig af. Dus ingrijpen was nodig, alleen ik vind dat er heden ten dagen juist te veel wordt ingegrepen. Teveel uit angst wordt geregeerd, niemand wil uitsupporters ontvangen, en als ze komen dan liefst met zo min mogenlijk en met de combi. We moeten oppassen dat we niet tever doorslaan en dat er dadelijk helemaal geen uitsupporters nog komen.

GregoorvanDijk
12 June 2003, 16:03
Dat laatste ben ik het geheel mee eens :yes:

Hoewel we moeten uitkijken het vroeger allemaal veel erger te gaan noemen. Ik kan me herinneren toen ik mijn supporterscarriere begon dat we na de wedstrijd om het stadion heenliepen richting kantine, en gewoon de tegenstander tegenkwamen. Het was in die tijd dat vrijwel iedereen Kaalheide, dat toch geen veilig stadion was, met een nederlaag verliet. Zo liepen we ooit midden tussen de oostblokkers van Olympija Ljubljana, haha, dat was mooi om te zien.

Maar een kampioenswedstrijd blijft toch was anders. Of erger nog, stel dat Roda het feestje van Feyenoord verstiert had? Wat was er dan gebeurt? Dat noem ik toch geen beetje leuke spanning, Theo :) Overigens is dat ook de enige keer geweest dat een burgemeester bij ons een wedstrijd heeft verboden, dus laten we het niet overdrijven. Bij Ajax ging het trouwens vorig jaar ook gewoon goed in Nijmegen..

Best jammer trouwens he theo, dat je naar de jaren 80 terugmoet om wat kampioenschappen op te zoeken O-);)

theo tank
12 June 2003, 16:28
Originally posted by bartje518
Dat laatste ben ik het geheel mee eens :yes:

Hoewel we moeten uitkijken het vroeger allemaal veel erger te gaan noemen. Ik kan me herinneren toen ik mijn supporterscarriere begon dat we na de wedstrijd om het stadion heenliepen richting kantine, en gewoon de tegenstander tegenkwamen. Het was in die tijd dat vrijwel iedereen Kaalheide, dat toch geen veilig stadion was, met een nederlaag verliet. Zo liepen we ooit midden tussen de oostblokkers van Olympija Ljubljana, haha, dat was mooi om te zien.

Het zal inderdaad per club verschillen.
Maar het oude diekman, de oude Kuip, het Olympisch stadion, de meer waren toch vaak het toneel van knokpartijen waar dat tegenwoordig in het Arke Stadion en de Arena nauwelijks/minder het geval is.


Maar een kampioenswedstrijd blijft toch was anders. Of erger nog, stel dat Roda het feestje van Feyenoord verstiert had? Wat was er dan gebeurt? Dat noem ik toch geen beetje leuke spanning, Theo :) Overigens is dat ook de enige keer geweest dat een burgemeester bij ons een wedstrijd heeft verboden, dus laten we het niet overdrijven. Bij Ajax ging het trouwens vorig jaar ook gewoon goed in Nijmegen..

Dat is dus ook waar, zolang alles er goed uitziet zal er niet veel gebeuren. Maar als er 4000 man in je stadion zit, en ze verliezen die wedstrijd, dan is er inderdaad een grote kans dat de hele boel kort en klein wordt geslagen.
Bij Roda hoor je inderdaad weinig gezeur over het ontvangen van uitsupporter ed, maar er zijn steden en clubs bij we je echt afvraagt wat voor beleid zij er op na houden.


Best jammer trouwens he theo, dat je naar de jaren 80 terugmoet om wat kampioenschappen op te zoeken O-);)

Kijk Bart en dat maakt Feyenoord nou juist zo'n mooie club!
Want overwinningen zijn het allermooist als je ook weet wat (echt) verliezen is.
:yes:

PS: we hebben eindelijk weer eens een ouderwetse discussie op het forum 8-)

The Phit
12 June 2003, 19:25
FC Volendam :respect:

GregoorvanDijk
12 June 2003, 22:12
Originally posted by theo tank


Het zal inderdaad per club verschillen.
Maar het oude diekman, de oude Kuip, het Olympisch stadion, de meer waren toch vaak het toneel van knokpartijen waar dat tegenwoordig in het Arke Stadion en de Arena nauwelijks/minder het geval is.

Dat is dus ook waar, zolang alles er goed uitziet zal er niet veel gebeuren. Maar als er 4000 man in je stadion zit, en ze verliezen die wedstrijd, dan is er inderdaad een grote kans dat de hele boel kort en klein wordt geslagen.
Bij Roda hoor je inderdaad weinig gezeur over het ontvangen van uitsupporter ed, maar er zijn steden en clubs bij we je echt afvraagt wat voor beleid zij er op na houden.



Kijk Bart en dat maakt Feyenoord nou juist zo'n mooie club!
Want overwinningen zijn het allermooist als je ook weet wat (echt) verliezen is.
:yes:

PS: we hebben eindelijk weer eens een ouderwetse discussie op het forum 8-)

Jah, en dat verpest je dan weer door het met me eens te zijn O-);) Maargoed, ADO speelt trouwens nog altijd in het Zuiderpark, ben benieuwd hoe up-to-date het veiligheidsapparaat daar is.. Het zal mij er niet van weerhouden de wedstrijd te bezoeken, al zullen we met onze Duitsland-sympathie ongetwijfeld niet bijzonder welkom zijn, maarjah.. Als ik me cluppie nie eens meer kan bezoeken zonder op me gezicht geslagen te worden, dan houdt t op :no: Hoeft t voor mij ook nie meer..

FC Volendam vind ik een uitstekende zaak. Dat wordt weer ouderwets een lang weekend Volendam, hehe, hotelletje boeken, zaterdag uit in het vissersdorpie :+ HEERLIJK :yes: Kan me nauwelijks iemand voorstellen die daar nie blij mee is :)

theo tank
12 June 2003, 22:20
Originally posted by bartje518


Jah, en dat verpest je dan weer door het met me eens te zijn O-);) Maargoed, ADO speelt trouwens nog altijd in het Zuiderpark, ben benieuwd hoe up-to-date het veiligheidsapparaat daar is.. Het zal mij er niet van weerhouden de wedstrijd te bezoeken, al zullen we met onze Duitsland-sympathie ongetwijfeld niet bijzonder welkom zijn, maarjah.. Als ik me cluppie nie eens meer kan bezoeken zonder op me gezicht geslagen te worden, dan houdt t op :no: Hoeft t voor mij ook nie meer..

FC Volendam vind ik een uitstekende zaak. Dat wordt weer ouderwets een lang weekend Volendam, hehe, hotelletje boeken, zaterdag uit in het vissersdorpie :+ HEERLIJK :yes: Kan me nauwelijks iemand voorstellen die daar nie blij mee is :)

Jij moest weer zo nodig over dat brave Roda en Kerkrade beginnen waar niks op aan te merken was ;)

Het grootste probleem met ADO zal inderdaad bij thuis wedstrijden ontstaan. De ligging en de staat van het stadion zijn ouderwets, en voldoen niet aan de veiligheidseisen die tegenwoordig gesteld worden.
Maar PSV was dit jaar ook op bezoek met 800 man, en daar is ook niet veel voorgevallen (wat ik gehoord/gelezen heb).
Overigens is het nieuwe stadion over een seizoen klaar (volgens de planning). Aan de ene kant wel jammer, nu komt er weer zo'n standaard modern stadion, ik vind een oud vervallen stadion toch altijd wel wat hebben.

Tjah dat jullie niet welkom zijn door jullie Duitse sympathiën, daar geef ik die Hagenezen volkomen gelijk in ;)

AntiKezman
13 June 2003, 02:29
Originally posted by theo tank
Jij moest weer zo nodig over dat brave Roda en Kerkrade beginnen waar niks op aan te merken was ;)


daar kwam ik toch mee? :wave:

8)

theo tank
13 June 2003, 07:56
Originally posted by AntiKezman


daar kwam ik toch mee? :wave:

8)

:o :D

The Phit
13 June 2003, 14:36
Originally posted by bartje518
FC Volendam vind ik een uitstekende zaak. Dat wordt weer ouderwets een lang weekend Volendam, hehe, hotelletje boeken, zaterdag uit in het vissersdorpie :+ HEERLIJK :yes: Kan me nauwelijks iemand voorstellen die daar nie blij mee is :)
als t lekker weer is, ikke anders wel ff langs komen fietsen. :)