PDA

Bekijk de volledige versie : Straks Feest In Kerkrade!!


GregoorvanDijk
1 June 2003, 16:20
Dan gaat Roda namelijk Europees voetbal behalen!! WHOEI!!! Moet Feyenoord zometeen wél even winnen, maar daar reken ik op! Lang geduurt, maar het moet er nu van komen!! JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ!!! :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::D:D::D:D:D:D::yes: :{ :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :thumbsup: :thumbsup: :Y) *)

Nickchange
1 June 2003, 16:21
Hmm met deze post is de teleurstelling des te groter als Utrecht wint:+

Irene!!!!
1 June 2003, 16:25
succes 8-)

Headliner
1 June 2003, 16:27
hehehe die wedstrijd is hier zometeen live te volgen, midden in het centrum op een groot scherm, en dat op een saaie warme zondag8-)

lekker aan het terras met een biertje:z

Stapper
1 June 2003, 17:02
hmm
ik kan natuurlijk als utrecht wint naar utrecht gaan om het feest mee te vieren

maar ik geloof ook wel dat feyenoord wint
al is utrecht wel erg gebrand om te gaan winnen, na de onterechte verloren finale van vorig jaar

xlizzx
1 June 2003, 17:24
utrecht wint :9

Stapper
1 June 2003, 17:40
en dan staat het opeens 1-0 voor utrecht, kerkrade en utrecht op zijn kop :d

The Phit
1 June 2003, 17:40
1-0 :yes:

Stapper
1 June 2003, 18:07
en dan staat het opeens 2-0

der komt weinig terecht van het feestje in kerkrade

Kampie
1 June 2003, 18:08
:d:d:d:d

Stapper
1 June 2003, 18:14
3-0
ik heb medelijden met bartje ;)

Forza_vitesse
1 June 2003, 18:16
late we maar vast bart steune, en hem niet uiitlache :+

Karliene
1 June 2003, 18:18
Arme Bartje..:( :D :p

Forza_vitesse
1 June 2003, 18:24
had ie maar nie zo arogant tege over utrecht moete doen

Stapper
1 June 2003, 18:30
feyenoord heeft gescoord, dus het zou nog kunnen, met 20 minuten

3-1

Kampie
1 June 2003, 18:43
4-1 lijkt mij..

jammer van het feesie bart.. :p

chica
1 June 2003, 18:47
Wordt een leuk feestje:+

Stapper
1 June 2003, 18:47
is volgens mij heeeel gezellig daar in kerkrade

The6thgate
1 June 2003, 18:54
tis stiiiiiiiiil aan de overkant:z

Stapper
1 June 2003, 19:00
Originally posted by The6thgate
tis stiiiiiiiiil aan de overkant:z niet echt, hier zijn ze gek geworden

lieve colafles
1 June 2003, 19:05
Originally posted by Stapper
niet echt, hier zijn ze gek geworden

was dat niet al dan :+

Stapper
1 June 2003, 19:07
Originally posted by lieve colafles
was dat niet al dan :+ ja, maar dat krijg je als je in de buurt van utrecht woont, dat zijn gewoon allemaal gekken die nu helemaal gek zijn

Witkop
1 June 2003, 19:11
Tis stil, daar in Limbo land, tis stil daar in Rotterdam!!!

lieve colafles
1 June 2003, 19:11
Originally posted by Stapper
ja, maar dat krijg je als je in de buurt van utrecht woont, dat zijn gewoon allemaal gekken die nu helemaal gek zijn
is dat verstandig :+

Tyskie
1 June 2003, 19:29
Volgend jaar beter Bert..

En nu allemaal zwaaien naar Rotterdam en Roda Jc en hier op t forum Tank, Anti-Topscorer en Bartje... :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Edit: oeps, verkeerde smilie ;)

GregoorvanDijk
1 June 2003, 19:31
mooie smilies tijs :Z

Tyskie
1 June 2003, 19:34
Kom daarmee aan voordat ik het veranderd heb..

Net zo als je je beter aan dat spreekwoord van die huid en die beer kunt houden ;) ;)

Dus blijf ik lekker zwaaien naar die competitievulling uit Limburg: :wave: :wave:

GregoorvanDijk
1 June 2003, 19:37
Originally posted by Tyskie
Kom daarmee aan voordat ik het veranderd heb..

Net zo als je je beter aan dat spreekwoord van die huid en die beer kunt houden ;) ;)

Dus blijf ik lekker zwaaien naar die competitievulling uit Limburg: :wave: :wave:

die post stond er al voordat jij het verandert had :Z

Queenie
1 June 2003, 19:44
Originally posted by bartje518
Dan gaat Roda namelijk Europees voetbal behalen!! WHOEI!!! Moet Feyenoord zometeen wél even winnen, maar daar reken ik op! Lang geduurt, maar het moet er nu van komen!! JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ!!! :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D::D:D::D:D:D:D::yes: :{ :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :thumbsup: :thumbsup: :Y) *) Erm was maar een beeeeetje voorbarig hoor:x

Tyskie
1 June 2003, 19:44
Nee hoor... :z

Op het moment dat ik na het veranderen weer in dit topic was stond er nog niets van jou ;)

Irene!!!!
1 June 2003, 19:49
best wel zielig voor Bart :(

volgend jaar beter 8)

Tyskie
1 June 2003, 19:51
Originally posted by Irene!!!!
best wel zielig voor Bart :(

volgend jaar beter 8)

Bartje is een sukkel, dat hij dit topic opent voordat Feyenoord gewonnen heeft..
En Bartje is idd wel een beetje zielig.. dat hij zo gefrustreerd is... :wave: :wave:

Ar-Tuur
1 June 2003, 19:51
Tja, je was ook wel iets te overtuigd en voorbarig met je blijdschap. :aai:

Queenie
1 June 2003, 19:51
Kerkrade is een kut stad... maar ach aan de andere kant had ik het roda wel gegund hoor......

Chrizlybeer
1 June 2003, 19:52
Originally posted by Stapper
ja, maar dat krijg je als je in de buurt van utrecht woont, dat zijn gewoon allemaal gekken die nu helemaal gek zijn

Ja shit man k word dr echt gek allemaal van die gestoorde ventjes in hun auto beetje lawaai maken:?

Rijntje
1 June 2003, 19:52
:[

GregoorvanDijk
1 June 2003, 19:53
Tyskie is een zielig figuur, die het hele jaar zijn bek niet opentrekt, en op het moment dat psv kampioen wordt (ik wist niet eens dat ie voor psv was?)ineens de geweldige fan uithangt die al jaren trouwe aanhanger is, dán ben je pas een zielig, miezerig geval, zeker wanneer je vervolgens echte supporters, die het godganse jaar al hun geld en tijd in hun club steken, het hele land doorkruisen om bij hun club te zijn, díe mensen denkt meneer vervolgens belachelijk te moeten gaan maken, nou tyskie, dán ben je een zielig geval!

Irene!!!!
1 June 2003, 19:54
Originally posted by Tyskie


Bartje is een sukkel, dat hij dit topic opent voordat Feyenoord gewonnen heeft..
En Bartje is idd wel een beetje zielig.. dat hij zo gefrustreerd is... :wave: :wave:

Bartje is 8-) en heeft vertrouwen in z'n team :thumbsup:

GregoorvanDijk
1 June 2003, 19:54
Originally posted by Ar-Tuur
Tja, je was ook wel iets te overtuigd en voorbarig met je blijdschap. :aai:
inderdaad, ik had het kunnen weten met de knvb.. :no: maarjah, het kan erger, he tuur :(

PFP
1 June 2003, 19:54
Originally posted by bartje518
Tyskie is een zielig figuur, die het hele jaar zijn bek niet opentrekt, en op het moment dat psv kampioen wordt (ik wist niet eens dat ie voor psv was?)ineens de geweldige fan uithangt die al jaren trouwe aanhanger is, dán ben je pas een zielig, miezerig geval, zeker wanneer je vervolgens echte supporters, die het godganse jaar al hun geld en tijd in hun club steken, het hele land doorkruisen om bij hun club te zijn, díe mensen denkt meneer vervolgens belachelijk te moeten gaan maken, nou tyskie, dán ben je een zielig geval!

:d :wave: die mensen zijn ook belachelijk

Fade of Light
1 June 2003, 19:56
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

utrecht speelde goed :thumbsup:

Irene!!!!
1 June 2003, 19:58
Originally posted by bartje518
Tyskie is een zielig figuur, die het hele jaar zijn bek niet opentrekt, en op het moment dat psv kampioen wordt (ik wist niet eens dat ie voor psv was?)ineens de geweldige fan uithangt die al jaren trouwe aanhanger is, dán ben je pas een zielig, miezerig geval, zeker wanneer je vervolgens echte supporters, die het godganse jaar al hun geld en tijd in hun club steken, het hele land doorkruisen om bij hun club te zijn, díe mensen denkt meneer vervolgens belachelijk te moeten gaan maken, nou tyskie, dán ben je een zielig geval!

:d hier valt tyskie toch plat op zn bek :+

Tyskie
1 June 2003, 19:59
Originally posted by bartje518
Tyskie is een zielig figuur, die het hele jaar zijn bek niet opentrekt, en op het moment dat psv kampioen wordt (ik wist niet eens dat ie voor psv was?)ineens de geweldige fan uithangt die al jaren trouwe aanhanger is, dán ben je pas een zielig, miezerig geval, zeker wanneer je vervolgens echte supporters, die het godganse jaar al hun geld en tijd in hun club steken, het hele land doorkruisen om bij hun club te zijn, díe mensen denkt meneer vervolgens belachelijk te moeten gaan maken, nou tyskie, dán ben je een zielig geval!

:wave:

Dit gaat er toch niet over wie een echte supporter is en wie niet? En belachelijk maken? Kom op jonge.. Dat doe je jezelf aan door dit topic te openen terwijl nog niets zeker is en door de volgende msn-naam te nemen: 'Bart HAMAS HAMAS, KNVB AAN T GASSSS!!! KANKERLIJERS!!! :[ :[ :[ :[ :[ '

Sorry hoor, maar dan verwacht je dat ik niets zeg? Je doet gewoon sneu.. jammer dan, of jou nou je een 'echte supporter' bent en ik slechts 'een teletekstsupporter' of niet...

En ja, ik ben PSV-supporter.. Vanaf mijn negende..

:wave:

't komt wel goed trouwens met Roda hoor...

Ar-Tuur
1 June 2003, 20:05
Volgens mij laten zowel Tyskie als Bartje zich nu kennen, terwijl het nergens over gaat :wave:

En idd Bart, het kan erger, daarom houd ik nu maar wijselijk mijn mondje :x

Tyskie
1 June 2003, 20:10
Originally posted by Ar-Tuur
Volgens mij laten zowel Tyskie als Bartje zich nu kennen, terwijl het nergens over gaat :wave:

En idd Bart, het kan erger, daarom houd ik nu maar wijselijk mijn mondje :x

Mja.. idd wel flauw om meteen na afloop van de wedstrijd wat spottende opmerkingen te maken.. (hoewel ik begon met 'volgend jaar beter')

Maar als je zo voorbarig bent met je topic vraag je er mijns inziens om hoor en dan ga ik me ook echt niet inhouden, omdat ik een zgn teletekstsupporter is en Bartje het toonbeeld van 'de echte supporter'... :|

En tja, dat hij dan de schuld legt bij de KNVB (Bossen floot vrij goed vond ik) ipv bij het lamlendige Feyenoord (speelde erg zwak) of bij zijn eigen club, die het dit jaar zelf hebben weggeven (Rjc is toch zeker wel kwalitatief sterker dan clubs als NAC, NEC en RKC?)..



:wave:

Arie-Kanarie
1 June 2003, 20:41
Dat moet een waar knalfeest zijn geweest!!! :thumbsup:

bruggi
1 June 2003, 20:54
Utrecht heeft terecht gewonnen

Bird Of Prey
1 June 2003, 21:52
Originally posted by bruggi
Utrecht heeft terecht gewonnen

*couldnt agree more* :yes:

The Phit
1 June 2003, 21:55
ooohw, wat ben ik toch blij met Jarda Simr :yes:

Ar-Tuur
1 June 2003, 22:01
Originally posted by Tyskie


Mja.. idd wel flauw om meteen na afloop van de wedstrijd wat spottende opmerkingen te maken.. (hoewel ik begon met 'volgend jaar beter')

Maar als je zo voorbarig bent met je topic vraag je er mijns inziens om hoor en dan ga ik me ook echt niet inhouden, omdat ik een zgn teletekstsupporter is en Bartje het toonbeeld van 'de echte supporter'... :|

En tja, dat hij dan de schuld legt bij de KNVB (Bossen floot vrij goed vond ik) ipv bij het lamlendige Feyenoord (speelde erg zwak) of bij zijn eigen club, die het dit jaar zelf hebben weggeven (Rjc is toch zeker wel kwalitatief sterker dan clubs als NAC, NEC en RKC?)..



:wave:

Daarnaast had Roda inderdaad ook beter zelf van Zwolle, RBC en Groningen kunnen winnen. Die uitwedstrijden werden ruim verloren, terwijl Roda in normale doen daarvan toch moet kunnen winnen

The Phit
1 June 2003, 22:14
Originally posted by Ar-Tuur


Daarnaast had Roda inderdaad ook beter zelf van Zwolle, RBC en Groningen kunnen winnen. Die uitwedstrijden werden ruim verloren, terwijl Roda in normale doen daarvan toch moet kunnen winnen
hmm, RBC heeft thuis niet veel verloren. Alleen van Ajax, PSV, utreg en natuurlijk NEC. ;)

bruggi
1 June 2003, 22:32
Originally posted by Ar-Tuur


Daarnaast had Roda inderdaad ook beter zelf van Zwolle, RBC en Groningen kunnen winnen. Die uitwedstrijden werden ruim verloren, terwijl Roda in normale doen daarvan toch moet kunnen winnen

Groningen uit kan best lastig zijn hoor O-)

GregoorvanDijk
2 June 2003, 11:22
Tijs, het gaat erom dat ik jou en heel jaar niet hoor. Je hebt helemaal niets over voor je club (mwahaha, je club :{ Hoe kan ik dat zeggen :?). Ik ga voor het vuur voor ze, en had alle vertrouwen in een goede afloop, dat mag je toch wel laten blijken? Alle arbitrale dwalingen ga ik hier niet nog een keer opnoemen, want dan krijg ik cliché's naarmijn hoofd van mensen die altijd de scheids mee hebben, en mij proberen te doen geloven at het over 34 wedstrijden we rechtgetrokken wordt. Daar heb ik geen zin in, ik noem alleen even de wedstrijden waar we op zijn zachtst gezegd 'benadeeld' zijn (op zijn minder zachtst gezegd, gewoon genaaid ;)):
NAC-uit, RBC-uit, Groningen-uit, AZ-thuis, Boerenveen-uit, PSV-thuis, Zwolle-uit, 3 wedstrijde in een week, NEC-Zwolle, en de bekerfinale, en de licentie die Utreg en NAC kregen aan het bein van het jaar :wave:!!

Wat nou overwinning van Utreg terecht? Oke, dan is dit een vrijbrief aan een gezonde club als Roda om dan ook maar 40 miloen euro meer uit te gaan geven! Wedden dat we dan volgend jaar heel veel wedstrijden terecht gaan winnen? :Z:wave:

--> Op zijn zachtst gezegt niet gelukkige beslissingen:

De eerste goal viel wel uit de lucht; De Jong scoorde na een weggewerkte corner van buiten het strafschopgebied met een stijve volley de 1-0. Glucevic profiteerde meteen na de hervatting van de rush die Tanghe van Paauwe mocht maken, dezelfde Glucevic mocht ook de 3-0 maken, een goal die voor buitenspel had moeten worden afgevlagd. De slotfase had sensatie kunnen opleveren, moeten opleveren, maar Bossen had Bombarda een strafschop moeten geven, toen hij door Schut naar de grond werd getrokken.

Ach ja, welicht heeft dhr. Bossen een doorgeladen pistool ontvangen thuis, dat Utreg een goedmakertje moest krijgen :wave:

bruggi
2 June 2003, 11:46
Los gezien van het feit dat Utreg financieel schandalig bezig is geweest, speelden ze deze wedstrijd gewoon goed -stukken beter dan Feyenoord- en hebben ze dus terecht gewonnen.
De scheids heeft aan beide kanten beslissingen genomen waar je over kan discussieren, maar (ja ik zeg het weer, en PSV heeft de scheids echt niet altijd mee :rolleyes: ) dat heft elkaar min of meer op. En als je vindt dat Utreg dit keer iets meer geluk heeft gehad, tja, vorig jaar zijn ze zwaar genaaid, denk dat de meeste mensen het wel met me eens zullen zijn dat ze dit verdiend hebben.

Maar ik snap je frustratie wel hoor, zou t ook echt kut vinden als je zo net naast Europees grijpt... :{

:aai:

GregoorvanDijk
2 June 2003, 11:56
Het is geen frustratie daarover, maar de frustratie over het voortdurend moeten opboxen tegen mensen die maar beween dat het elkaar wel allemaal opheft. Mensen ervan proeren te overtuigen dat wij in de regel als club die voor veel mensen vrij ver reizen is, toch écht ove het algemeen gewoon fatale punten missen door blunders (ik wil het niet eens meer blunder noemen, het heeft ontzettend veel weg van bewust naaien). Als je zoiets probeert uit te leggen aan mensen, krijg je áltijd het verhaal van dat je je calimero voelt, en dat iedereen daar wel last van heeft. Zelfs wanneer tegen het einde van de rit gewoon 2 wedstrijden van ons worden verplaatst voor een griepje bij NAC (ik zal mar niet beweren at zij daardoor wél europees hebben, ik kijk wel uit!), beweren mensen dat dat toeval is. Ook wanneer dhr. Temmink onze speler Soetaers een half uur voor tijd in Heerenveen, bij een 2-2 stand weet te vertellen dar Roda toch niet gaat winnen schudden mensen meewarig hun hoofd. Dát s de frustratie, niet zozeer dat je het net niet redt, dat gebeurt iedereen wel eens, zou jij maar al te goed moeten weten met PSV en het CL-syndroom. Maar dít is de echte frustratie.

PFP
2 June 2003, 12:45
:O kan dit niet naar sport worden verplaatst :O

theo tank
2 June 2003, 14:09
Ik ga er wel vanuit dat dat wij volgend jaar ook wel wat arbitrale beslissingen mee zullen krijgen zo werkt het bij Utrecht ook. Eerste jaar fout, maken we het tweede jaar wel goed!

Tuurlijk was Utrecht de betere, en heeft dan verdiend gewonnen. Maar het blijft toch zuur dat je tegenstander uit buitenspelpositie mag scoren terwijl er bij 2-0 nog een doelpunt van ons wordt afgekeurd, en bij 3-1 een penalty wordt onthouden...

En heel Nederland zag het weer, de pers, de andere media, de supporters, alle spelers, behalve Bossen...

Maar goed, als we bij Feyenoord al in schijnbewegingen, die 11-jarige al beheersen, trappen, dan heb je ook niet veel recht op commentaar op andere.

JoY_RFJK
2 June 2003, 14:15
HEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEH...

AntiKezman
2 June 2003, 16:23
Originally posted by bartje518
De eerste goal viel wel uit de lucht; De Jong scoorde na een weggewerkte corner van buiten het strafschopgebied met een stijve volley de 1-0. Glucevic profiteerde meteen na de hervatting van de rush die Tanghe van Paauwe mocht maken, dezelfde Glucevic mocht ook de 3-0 maken, een goal die voor buitenspel had moeten worden afgevlagd. De slotfase had sensatie kunnen opleveren, moeten opleveren, maar Bossen had Bombarda een strafschop moeten geven, toen hij door Schut naar de grond werd getrokken.

Ach ja, welicht heeft dhr. Bossen een doorgeladen pistool ontvangen thuis, dat Utreg een goedmakertje moest krijgen :wave:

heb je opzich wel gelijk bartje, maar werd Kuijt ook niet onterecht afgevlagd voor buitenspel in de 1e helft toen hij zo had door kunnen lopen naar Lodewijks? en hield de Nooijer Kuijt in de 2e helft niet vast en floot Bossen toen voor een overtreding van Kuijt, terwijl hij bij een voorzet zo had kunnen scoren? Tuurlijk is het zuur als je genaaid wordt en je komt ook met mooie voorbeelden, maar met een verdediging met Paauwe, Loovens en de Nooijer kom je gewoon tegen een fel strijdend Utrecht met 2 goede spitsen ontzettend in de problemen. Loovens is opzich wel een goede verdediger, maar voetballend vind ik het helemaal niet veel voorstellen. Jammer voor die jongen, want hij heeft wel de goede Feyenoordinstelling. De Nooijer komt verdedigend weer te kort en het blijkt maar weer eens dat hij voetballend ook tekort komt als van Wonderen (de creativere man/de opbouwer van 8eruit..) er niet bij is. Paauwe op linksback gaat al een heel seizoen niet goed en Song liep er gister ook maar een beetje bij en verloor veel duels.

je kan iedereen en alles de schuld gaan geven, maar je moet wel een beetje realistisch zijn en eerst naar je eigen team gaan kijken... Frustratie is er uiteraard, want het had anders kunnen lopen als bv. die goal van Van Hooijdonk was goedgekeurd of Feyenoord een strafschop had gekregen in de 77e minuut. Maar als er verder zoveel duels worden verloren, omdat de Utrechtspelers feller zijn..tsja dan verdien je het ook niet echt...

overigens vond ik na bestudering van de videobeelden de 3-0 geen buitenspel...

maupstar
2 June 2003, 16:34
leuk dat utrecht (terecht) heeft gewonnen. gun het ze ook na vorig jaar. ik vind het alleen wel super jammer dat utrecht europa in gaat en roda niet. je mag denk ik wel aannemen dat dat niks gaat worden na de leeg loop van al die spelers bij utrecht.

theo tank
2 June 2003, 16:52
Originally posted by AntiKezman

Paauwe op linksback gaat al een heel seizoen niet goed en Song liep er gister ook maar een beetje bij en verloor veel duels.



Op Twente-uit na heb ik niks goeds gezien van heel de die Song, maar ja commercieel interessante Aziaten moeten vooral blijven staan op het veld :kots:

Evenals Emerton die het hele seizoen ook niks heeft laten zien.
Ik denk dat bij Feyenoord nu gewoon goed moeten inventariseren, wat elke speler wil. En als er dan jongens weg willen, geef ze dan maar lekker mee met een strik er omheen.

Gewoon gaan bouwen aan een nieuwe generatie, en een nieuw team. Dus absoluut niet gaan saneren in je eigen jeugdopleiding, doe dat maar pas als je al die satelietclubs aan banden hebt gelegd....

Tyskie
2 June 2003, 18:03
Originally posted by bartje518
Tijs, het gaat erom dat ik jou en heel jaar niet hoor. Je hebt helemaal niets over voor je club (mwahaha, je club :{ Hoe kan ik dat zeggen :?). Ik ga voor het vuur voor ze, en had alle vertrouwen in een goede afloop, dat mag je toch wel laten blijken?

Ach.. moet ik dan hele posts vol lullen over PSV en hoogste woord hebben altijd? Maar wat hoor jij hier nou eigenlijk allemaal wel van mij, Bart? Zo veel post ik niet hoor...

Ik heb respect voor jou als trouwe supporter, dan ben ik idd niet, maar als jij van te voren zo hard gaat roepen dan moet je niet gaan huilen als ik jou hard uitlach als het toch misgaat..

:aai:

Dus, daag Bartje... :wave:

Superjood
2 June 2003, 18:18
`k vind het kut voor bartje. zo iemand gun je toch wel europees. qua elftal lijkt het me ook vrij duidelijk dat roda het beste van de drie clubs, nac nec utreg, europa in kan gaan. toch de beste selectie van die drie. maarja zo is het niet gelopen en ondanks de arbitrale bunders hebben deze drie clubs het wel verdient. verder vind ik de reactie van bartje wel terecht op tyskie, en vind ik remco reeel overkomen, wat ook wel is gezegd mag worden. wat remco al zegt niemand heeft het , of in mindere mate, over de overtredingern op kuijt. en verder die "pingel" , bombarda hield ook vast. pierre`s doelpunt was dan wel onterecht afgekeurd. en verder is de zege van utreg wel verdient. \

waar ik me wel aan irriteer is dat mensen het over de bestolen cup van vorig jaar hebben. NIEMAND heeft het over die penalty waarmee utreg op 2-1 komt, alleen over die 2-2. maar die 2-1 is net zo onterecht als die 2-2 die uit een randje-buitenspel doelpunt voortkwam

Bon
2 June 2003, 19:05
bartje, ga maar keertje met ons mee hoor :)
'k vind het echt kut voor je, we zouden samen naar moskou ofzo gaan, dat smsje heb ik nog wel ergens..

En superjood, ik meen me nog heeeel vaag te herinneren dat ik vorig jaar zei dat die pingel ook onterecht was... maar daar viel nog over uit te wijden als scheids, want zo ken ik veel pingels waarvan ik denk "tjah?"... dat 2-2 doelpunt niet dat was buitenspel. punt.
(voor de rest heb je gelijk hoor, 2x foutje van der scheidsrechter)

Maar oke, Utrecht was beter, alleen jammer dat een scheidsrechter er dan weer een vervelende draai aan moet geven :no:
maar tis niet anders.. als je als club van Feyenoord had gewonnen waren wij de lul geweest.. :)
:*

Superjood
24 February 2004, 16:51
herinneringen in de sport blijven mooi, ook vanwege de emoties. dit vind het mooie van sport. eersty een vrolijke gestemde bart, daarna vol met emoties en verdriet. dit vind ik het mooie van sport. hoe denken jullie daarover?

bartje518
24 February 2004, 18:34
Bart? Das Gregoor van Dijk toch :o Rare snuiter :no: