PDA

Bekijk de volledige versie : drinken


anemic
4 June 2003, 09:35
hoeveel? (alcohol)

FiZz
4 June 2003, 09:45
Originally posted by anemic
hoeveel? (alcohol)

Verschilt heel erg per persoon, de een kan er goed tegen, de ander niet (hoewel je dat ook opbouwdt).

Hoeveel ik drink verschilt heel erg, soms maar 1 biertje, soms veel te veel. Maar ik kan er dan ook erg goed tegen.

Jochemmm
4 June 2003, 09:49
hoeveel drink je?
hoeveel moet je drinken?
hoeveel kan je drinken?

wat is de vraag? :)

nouja, ik drink bij het uitgaan altijd wel een biertje, en zo 's middags, 's avonds wel als het lekker weer is ofzo.

iig niet asociaal veel :)
heel af en toe is het wel leuk om met een groepje lekker aangeschoten te zijn, maar verder drink ik wel met mate :)

eneri
4 June 2003, 10:12
ik drink nauwelijks. ga niet vaak uit, en grote feesten hou ik ook niet van. Als ik dan toch naar zoiets ga, drink ik, 2, hooguit 3 glazen.

dext0r
4 June 2003, 11:45
doorgaans drink ik met mate, al helemaal waar vriendinnetje bij is, niets erger dan als een lambal overkomen tegenover je vriendin :p
heel af en toe ben ik wel eens aangeschoten of zelfs echt bezopen.., dat is gelukkig maar sporadisch; daarbij zijn het wel hele memorabele momenten.
ik kan gelukkig ook vrij goed tegen alcohol en weet zeer zeker wel wanneer het teveel is of niet; dan zit ik inene aan de ijsthee om ff lekker te ontnuchteren.

PFP
4 June 2003, 11:52
ik wil altijd op een feestje wel aangschoten worden anders vind ik er niks aan

GregoorvanDijk
4 June 2003, 11:57
Ik kan teveel hebben :{ Das ook vaak het probleem, het kost je teveel geld :no::(

Elysium
4 June 2003, 12:14
hangt af van de sfeer... soms kan ik echt veel drinken maar soms ook helemaal niets

Check_This
4 June 2003, 12:52
Hangt er van af waar en met wie...... maaar soms ééntje te weinig en soms ééntje te veel! :yes:

psychobunny
4 June 2003, 13:10
Originally posted by PFP
ik wil altijd op een feestje wel aangschoten worden anders vind ik er niks aan :no:

en ik drink zelden tot nooit teveel

Stapper
4 June 2003, 14:19
2 liter bier op zaterdag en dan de rest van de week niet

lieve colafles
4 June 2003, 14:27
ik drink bewust geen alcohol.... :yes:

EternalShadow
4 June 2003, 14:43
alcohol? *pakt woordenboek*

alˇcoˇhol (de ~ (m.), ~en)
1 helder, kleurloos, brandbaar distillatieproduct, afgeleid van koolwaterstof => ethanol, wijngeest
2 drank die het distillatieproduct van koolwaterstof bevat

aha dat spul

dat drink ik niet... gebruik het wel om mijn printer schoon te maken :+

Ar-Tuur
4 June 2003, 15:04
Ik drink niet veel, en ik ben daarnaast niet echt een bier-drinker. Een mixje of sterke drank op z'n tijd is wel lekker. Tijdens het uitgaan wat meer dan doordeweek of in het weekend thuis natuurlijk. Maar vooral omdat het lekker is, niet om zat te worden ofzo. Aangeschoten zijn ok, maar "helemaal van de kaart zijn" en geen controle meer hebben lijkt me kut en ook nog eens duur. |:(

L_angeldc
4 June 2003, 15:20
mensen die zat zijn en domme dingen doen zijn kei grappig

ik heb geen medelijden met zatte mensen :o wat hard van mij zeg

ik kan zelf goed tegen drank, maar drink nooit zoveel (heb ook niet veel geld ervoor over) maar op feesten wel meer dan normaal.
ik kan ook wel lol hebben zonder alcohol.. hoewel je er wel losser van wordt

Karliene
4 June 2003, 17:22
Soms drink ik whiskey...
Varieerd van 2 tot 7 whiskey-glazen..

HugoBoss
4 June 2003, 18:23
houd niet van alcohol...:no:
dat stomme gezuip is nergens goed voor:)

PFP
4 June 2003, 18:26
Originally posted by Karliene
Soms drink ik whiskey...
Varieerd van 2 tot 7 whiskey-glazen..

laat me niet lachen

Helenaa
4 June 2003, 18:35
Ik kan niet goed tegen alcohol, ik ben iig erg snel dronken. En doe dan altijd erg vaag :{

eneri
4 June 2003, 19:59
Originally posted by lieve colafles
ik drink bewust geen alcohol.... :yes:
ik zit erover te denken dat ook door te voeren, drink nu toch al nauwelijks dus zo'n verandering zal t niet worden..

The6thgate
4 June 2003, 20:15
ik drink meestal tot k aardig ben aangeschoten, maar nooit tot ik echt flink dronken ben. das niezo heel leuk:+

biffyclyro
4 June 2003, 20:24
sinds ik een aantal keer flink de fout in ben gegaan drink ik serieus met mate, 4 of 5 biertjes op een avond als ik uitga, zoiets :) en soms drink ik gewoon cola light :)

bruggi
4 June 2003, 22:30
Originally posted by HugoBoss
houd niet van alcohol...:no:
dat stomme gezuip is nergens goed voor:)
en zo kennen we ons huugje weer (Y) goedzo knul!

bruggi
4 June 2003, 22:36
ohja kzal ook ff normaal reageren 8) :

een biertje gaat dr altijd wel in... echt zuipen doe k niet vaak... is niet echt handig zeg maar vanwege mn sport... heel af en toe ist wel es leuk :Y)

earshot
5 June 2003, 06:34
geen alcohol voor mij.

anemic
5 June 2003, 08:30
Originally posted by earshot
geen alcohol voor mij.

Jamiel
5 June 2003, 11:05
ik had laatst twee flesjes wannabe breezahs op ( Wa ? :{ ) en ik stond op en was superduizelig... maar kan ook aant weer liggen :p
op de trugweg buikpijn woei
( ik drink nooit namelijk maar toen wast wa ff gezellie :) )

HugoBoss
5 June 2003, 17:10
Originally posted by bruggi

en zo kennen we ons huugje weer (Y) goedzo knul!

that's meO-)

btw, wat ik me bedacht he... als psv kampioen zou worden zouden we toch op mijn kosten naar theo maassen gaan vorig jaar? jammer dat t vorig jaar was:'( ;)

anemic
6 June 2003, 11:21
NOTE: de bassist van di-rect schijnt serieus ook straight edge te zijn...!

anoesjuh
4 July 2003, 23:49
ik drink weinig bijna alleen als k uit en dan drink k nog weinig k wil echt niet dronken worden
soms drink k wel eens int weekend of in de vakantie

Atjeuh
5 July 2003, 14:04
Originally posted by anemic
NOTE: de bassist van di-rect schijnt serieus ook straight edge te zijn...!

:yes: