PDA

Bekijk de volledige versie : Tips voor een leuke first date??


Fabolous
5 June 2003, 14:52
hey mensen binnenkort ga ik met een meisje die ik wel leuk vind een dagje de stad in...alleen nu wil ik graag ff paar tips om het een leuke dag te maken samen...en als dat lukt wanneer een goed moment om te zoenen is...want zoenen met iemand die je niet leuk vind heb k minder moeite mee....tips/ideen??:yes:

Fonzie
5 June 2003, 19:57
Zoenen is leuk voor als je haar thuisbrengt... tis natuurlijk wel zo netjes om mee te fietsen ofzo naar haar huis en voordat ze terug naar binnen gaat zoen je haar.. werkt eigenlijk altijd wel, mits ze je leuk vind natuurlijk want uit je verhaal is me niet echt duidelijk of het wel écht een date is en of zij het ook als date ziet... da moet natuurlijk wel duidelijk zijn voor beide kanten... stad is een aardig idee maar er zijn betere plekken voor een 1e date denk ik. In de stad kun je namelijk niet veel ondernemen qua zoenen ofzo, bios is misschien voor sommige mensen afgezaagd maar tot nu toe vond iedereen bij mij het leuk om naar de bios te gaan en t was ook eigenlijk altijd met succes dus ga ervoor ;)

Good Luck!

Stapper
5 June 2003, 20:06
ff wat tips:

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=31341

http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=30024

maar voor een eeste date gewoon de standaard dingen doen
bios dus en etentje

FanOfFaith
5 June 2003, 22:00
ik zou eigenlijk geen idee hebben....

Maar eerst naar de bios... dan hoef je nog niet veel te zeggen daarn awat eten dan kan je het gelukkig over de film hebben

Fabolous
6 June 2003, 08:04
ik zal ff pcies vertellen hoe het zit....ik ken een meisje via msn we praten al aantal maanden en smsen/bellen....maar in de tijd wou ze nog niet met me afspreken wat ze kende me nog niet, ik heb r nu laatst een paar keer kort gezien..maja nu gaan we dus ff een dagje amsterdam doen....alleen weet ik dan niet of zij het ook als een soort date ziet of als alleen vrienden...iemand een subtiele manier op te vragen wat ze er van denk?...want ik beken..ik ben niet zo'n held als gaat om echte liefde, misschien komt t omdat ik bijna nooit echt iemand leuk vind:o

opzich wel apart...verliefd worden op iemand die je nooit in het echt ontmoet heb, alleen fotos heb gezien en het meeste gepraat op msn..:rolleyes:

anemic
6 June 2003, 08:17
kan je niet zeilen ofzo, of huur een waterfiets:D dan ben je ook lekker ''alleen'' op een meer bij je in de buurt..

Fabolous
6 June 2003, 09:18
Originally posted by anemic
kan je niet zeilen ofzo, of huur een waterfiets:D dan ben je ook lekker ''alleen'' op een meer bij je in de buurt..

haha zeilen, kan wel een beetje...lijkt me alleen niet veilig:p...


maare naar bios gaan enzo vind ik beetje cliche....zou wel kunnen savonds ff op het strand wandelen (niet dat we echt een strand hebben hier...er is zand en water :p ) ....maare wat voor leuks doe je daarvoor??

FanOfFaith
6 June 2003, 09:21
Tja... via de msn en zo dan heb je wel om over te praten... en je gaat toch een dagje Amsterdam doen??? dan heb je wel aardig wat te doen hoor... :)

Fabolous
6 June 2003, 09:31
Originally posted by FanOfFaith
Tja... via de msn en zo dan heb je wel om over te praten... en je gaat toch een dagje Amsterdam doen??? dan heb je wel aardig wat te doen hoor... :)



ja idd....ik ga gewoon doen..zie wel hoe het verloopt :d ...alleen nog iets....k heb meestal al ze snel t gevoel als ik een meisje echt leuk vind..we praten een beetje...en die momenten als het gesprek dood valt, haal ik altijd van die dingen in me hoofd van "ze vind het saai, ze vindt me niet leuk" enzo...ik weet dan ook wel dat t wel mee zal vallen..maar...nee van zelfvertrouwen loopt ik dan niet echt over dan:? iemand daar nog tips voor??

FanOfFaith
6 June 2003, 09:37
Niet veel nee.... ben zelf ook onzeker daar over.... maar ik denk dat zij dat ook wel misschien denkt.... dus maak je helemaal geen zorgen dan... het komt wel goed...

biffyclyro
6 June 2003, 16:56
ik haat de stad in gaan bij first date, ik ben stadten sowieso altijd na een kwartier alweer zat :? :+

Nightwolf
6 June 2003, 17:00
hehe ik na een uur...nou ja, ben nog nooit in de stad geweest tijdens een date :+ had t wel bijna ooit gedaan :?

FiZz
6 June 2003, 19:09
Sommige mensen kunnen 8 uur door de stad lopen, en dan alleen maar praten en lachen. Gegarandeerd leuk!!

Tips:
Mensen lastig vallen door ze aan te blijven staren
Winkel personeel nerveus en nieuwsgierig maken
Bij kinderbands gaan kijken en actief meedoen (dansen, zingen)
Modeshows voor je eigen ik afkraken
Gitaar spelen en dronken mensen mee laten zingen en bewegen

En gewoon veel kletsen en mensen van een forum belagelijk maken :yes:

Larsjuh
7 June 2003, 19:03
Originally posted by FiZz
Sommige mensen kunnen 8 uur door de stad lopen, en dan alleen maar praten en lachen. Gegarandeerd leuk!!

Tips:
Mensen lastig vallen door ze aan te blijven staren
Winkel personeel nerveus en nieuwsgierig maken
Bij kinderbands gaan kijken en actief meedoen (dansen, zingen)
Modeshows voor je eigen ik afkraken
Gitaar spelen en dronken mensen mee laten zingen en bewegen

En gewoon veel kletsen en mensen van een forum belagelijk maken :yes:

ah jou zie ik dus elke zaterdag in de stad?:p :d