PDA

Bekijk de volledige versie : Contact gezocht...


Loran
5 June 2003, 23:47
Hoi,

ik zoek contact met leuke spontane mensen om mee te mailen en/of te chatten over van alles en nogwat (must is leuke dingen).

Zijn er mensen die mij zouden willen leren kennen dan kan dat, ik ben bereikbaar via mail, msn en icq, ik zal het even opsommen:

(mail) loran@electronmail.com

(msn) white_dragon@dolfijn.nl

(icq) 51643383


Mocht het uitmaken dan zal ik ook even wat vertellen over mezelf.

Naam: Kom maar vragen
Leeftijd: 20 jaar (...jong)
Geslacht: Nee.. ow eh man :p
Woonplaats: Rotterdam
Gehuwd: NEEEEE :p nog lang niet zeg, kom nou ben nog jong :p
Kinderen: Elk weekend een stuk of 50 ;)
Houdt van: Sporten, Uitgaan, Romatische zooi, Films Kijken, Praten (das een nieuwe he ;)), ow en niet te vergeten... Zeilen :) (en Wandelen, nee ik ben geen watje... :$)
Stijl: Nee geen kakker, geen alto, geen skater, geen goth, val niet echt in het rijtje, ik denk dat je dat het beste irl kan ervaren...

En ja :p foto's heb ik ook achter de hand liggen... O-)

Ik hoop tot snel.

koelkast
6 June 2003, 07:41
50 kinderen elk weekend en je houd van zeilen, JE bent ook scouting leiding bij een waterscouting groep in omgeving rotterdam :D

Loran
6 June 2003, 10:19
Inderdaad, zaterdags draai ik altijd een druk programma; 'sochtends de welpen en 'smiddags de zeeverkenners, en ik zeil dan inderdaad op de Kralingse plas.
En met leidingschap komen sleutels :D van de vletten :thumbsup:

dext0r
6 June 2003, 10:29
Originally posted by Loran

En met leidingschap komen sleutels :D van de vletten :thumbsup:

en nu wil je op een zieke manier jonge kindertjes in die vletten lokken om nog meer leuke dingen te doen . (want dat is een must!) ??

Loran
6 June 2003, 10:44
Originally posted by dext0r
en nu wil je op een zieke manier jonge kindertjes in die vletten lokken om nog meer leuke dingen te doen . (want dat is een must!) ??

WOW Goede interpetatie zeg, kan het zelf niet beter ;)

Nee lieverd :p onder leuke dingen doen versta ik lol maken, plezier hebben, ben nou niet echt op zoek naar intiem contact ofzow, en ik heb het wel even gehad met minderjarigen om een relatie mee te beginnen...

Stapper
6 June 2003, 10:52
50 kinderen, das aardig wat
ik had der eerst 4 en nu zijn het der opeens 20 :)

maar ik denk niet echt dat dit gaat werken
der zijn wel meerdere contact advertenties hiero, maar die lopen altijd uit op niets

Nightwolf
6 June 2003, 11:00
misschien mailen ze dan wel

en ik sluit m wegens preventie van loze reacties. misschien dat t je gaat lukken. succes :wave: