PDA

Bekijk de volledige versie : wat is jouw "LOOK"?


boertje
8 June 2003, 17:15
ik denk dat ik een beetje in de catogorie skater/student val..

kweet nie, afgetrapte adidasjes met overhemd en baggy broek..

was da?:p

dext0r
8 June 2003, 17:17
casual/alternative is denk ik mijn stijl.
shirts, hooded sweaters, longsleeves, shirts over longsleeves, relaxte broeken.. (niet a formaat overseas ofzo..., maar wel ruim vallend...)
en adidas sportschoenen op t moment.. superstars of lawsuits ..

FiZz
8 June 2003, 17:33
Ik zal wel onder de norm Alternative vallen

Ik zit al te wachten op de mensen die zeggen dat ze nergen onder vallen. Want IEDEREEN krijgt een label van de mensen om je heen. Het kunnen natuurlijk wel meerdere labels zijn. :)

Mliekje
8 June 2003, 17:49
uhm..jah ik heb eignelijk niet echt een idee...want normaal zal wel geen mogelijk heid zijn ofwel?:)

biffyclyro
8 June 2003, 18:07
ik weet niet, ben de ene dag gewoon casual, dan weer "skater", dan weer een modetut, telkens anders

Sedes
8 June 2003, 18:58
Ik weet het ook niet echt :| Gewoon:?
Alleszins nooit superdeftig, slaag er wel altijd in dat er iets niet deftig is :$
zeker m'n schoenen: oftewel adidas oftewel skateschoenen..
Nu ja: gewoon dus..(damn, i'm boring ;) )

psychobunny
8 June 2003, 19:15
soms es snob,soms es 'skater',soms es gewoon,soms es slut :p

Karliene
8 June 2003, 19:15
Ze zeggen altijd "kakker" tegen me...:Y)

monolo
8 June 2003, 19:17
Originally posted by dext0r
casual/alternative is denk ik mijn stijl.

anemic
8 June 2003, 20:52
t-shirts zijn mijn ding, als ik het koud heb een hoodie, iets te grote broeken (idd niet van die overseaz dingen), gympen of skateschoenen. Gewoon als elke hardcore gast

PFP
8 June 2003, 21:00
ik zou niet weten, maar mensen die zich in een hokje willen stoppen zijn raar :{

monolo
8 June 2003, 21:31
Originally posted by anemic
(idd niet van die overseaz dingen)


die dingen zijn zooo lelijk :no:

Eelcotje
8 June 2003, 22:33
Ik ben zo'n persoon die graag in z'n fijnste broek rondloopt, 1 laagje stof, en een beetje baggy..

Een relaxed t shirtje, met of zonder mouwen..

En dan lekker op het strand ravotten met z'n allen of lekker spingen en beetje gek doen..

^
|
dat bovenste lijkt wel op me :)

Jolie
8 June 2003, 22:51
Ik word altijd in het kakker hokje geplaast...

Miss_Sweetgirl
8 June 2003, 23:10
Ik weet et niet:)

GregoorvanDijk
8 June 2003, 23:26
Ikke val in cathegorie modern ofzo :? Beetje richting casual/lonsdale aan |:(

0Vera
9 June 2003, 01:31
ik kleed me als een breezah :p (strak) truitje, stretchbroek, spijkerjassie vaak en altijd make-up :) maar van alles niet teveel van t goeie en ik lust bier :p en ik loop niet op naaldhakken maar op zwarte reebokjes :)

Ik heb veel vrij goedkope kleding, omdat ik niets om merken geef en ik iets koop als ik het mooi en niet te duur vind, en daar struin ik ook altijd wat standaard winkeltjes voor af in leiden :) Heb een beetje een truitjestic ontwikkeld btw :p

PFP: we hebben et hier niet om hokjesstopperij, we hebben et over je kledingstijl. Het idee van een forum is dat je er meningen van jezelf op zet, en iets over je eigen leven vertelt, dan leren anderen van datzelfde forum je een beetje kennen, daar gaat het om. Kleding lijkt me een onderdeel van jezelf :)

FiZz
9 June 2003, 01:40
Originally posted by PFP
ik zou niet weten, maar mensen die zich in een hokje willen stoppen zijn raar :{

Tja dat gebeurd toch zodat mensen goed, duidelijk en snel met elkaar kunnen communiceren.

Ik heb een nieuw bestel busje gekocht.
- Wat voor eentje dan?
Een blauw, best wel rond, grote achter klep etc etc.
(nu kun je het wel raden, maar het is zo omslachtig)

Heb jij enige idee waar ik het dan over heb? Nee...
Terwijl als ik zeg dat het een Hyundai H200 is snap je het direct.

Als mensen aan je vragen, hoe kleed jij je? En jij zegt, als een echte die hard punker dan weten ze direct hoe je er ongeveer uitziet... is dat erg? Nee...

Maar daar gaat het hier natuurlijk niet om :)

anemic
9 June 2003, 07:28
Originally posted by Jolie
Ik word altijd in het kakker hokje geplaast...

en terecht:P

anemic
9 June 2003, 07:30
Originally posted by monolo



die dingen zijn zooo lelijk :no:

:yes:

Headliner
9 June 2003, 13:15
Casual denk ik wel

Fade of Light
9 June 2003, 14:33
mwa...

beetje normaal, beetje kamper/aso beetje alternatief(metalachtig), beetje duister...bwa niks eigenlijk...of alles... in ieder geval geen kernmerk van kakkers :)

Dimas
9 June 2003, 15:13
mwha, metalhead zou ik zelf zeggen, hoewel ik niet in van die strakke zwarte broeken loop maar gewoon van die skaterbroeken omdat ze gewoon heerlijk zitten.

Maar je kan me ook best ineens in een lichtblauw t-shirtje tegenkomen

PFP
9 June 2003, 15:19
de verzorgte look? :{

dext0r
9 June 2003, 15:39
Originally posted by Jolie
Ik word altijd in het kakker hokje geplaast...

dat doe je altijd zelf,....en daarom doen anderen dat daarna ook wel voor je..

HugoBoss
9 June 2003, 16:14
mjoah.... casual denk ik toch:)

Atjeuh
9 June 2003, 16:40
hmzz... dan toch maar alternief... maar ja... eigenlijk benk gwoon meself8)

Jolie
9 June 2003, 16:58
Originally posted by dext0r


dat doe je altijd zelf,....en daarom doen anderen dat daarna ook wel voor je.. Dat is onzin...als ik hier een foto plaats is het eerste wat er gezegd word 'kakker', volgens mij prop ik mezelf dan niet in een hokje, maar word dat door anderen gedaan. Anyway, het maakt me helemaal niet uit hoor...

eneri
9 June 2003, 17:11
soms punk, soms gothic, soms alternative..maar van al dit met mate.

appelshampoo
10 June 2003, 12:36
raar

0Vera
11 June 2003, 09:30
Originally posted by Dimas
mwha, metalhead zou ik zelf zeggen, hoewel ik niet in van die strakke zwarte broeken loop maar gewoon van die skaterbroeken omdat ze gewoon heerlijk zitten.

Maar je kan me ook best ineens in een lichtblauw t-shirtje tegenkomen :yes: wit :huh: :p

dext0r
11 June 2003, 11:28
Originally posted by Jolie
Dat is onzin...als ik hier een foto plaats is het eerste wat er gezegd word 'kakker', volgens mij prop ik mezelf dan niet in een hokje, maar word dat door anderen gedaan. Anyway, het maakt me helemaal niet uit hoor...

jij trekt toch die kleren aan waarmee jij je je associeerd?

bruggi
11 June 2003, 11:38
Originally posted by HugoBoss
mjoah.... casual denk ik toch:)

Fabolous
12 June 2003, 14:48
Originally posted by bartje518
Ikke val in cathegorie modern ofzo :? Beetje richting casual/lonsdale aan |:(

lonsdale is niet modern, :kots:


maar ik heb een smooth style..bottecelli's met diesel/replay/polo broek en RL polo shirts of longsleeves van diesel/polo/reply.....etc

Liekjuh
12 June 2003, 15:29
ik val duidelijk in de cathegorie hockey kakkers op het gebied van kleding...

Liekjuh
12 June 2003, 15:30
Originally posted by Fabolous


lonsdale is niet modern, :kots:


maar ik heb een smooth style..bottecelli's met diesel/replay/polo broek en RL polo shirts of longsleeves van diesel/polo/reply.....etc
mooie kleren dus :yes: :)

Fabolous
12 June 2003, 15:44
Originally posted by Liekjuh

mooie kleren dus :yes: :)


haha ja pcies...jij ook zoiets? :9

Sally
12 June 2003, 18:09
hm , varieert nogal bij mij, soms skaterig, maar nooit te, dan stretch broeken, altijd smalle truitjes, hemdjes, geen merken,...

psychobunny
12 June 2003, 18:23
Originally posted by Fabolous


lonsdale is niet modern, :kots:


maar ik heb een smooth style..bottecelli's met diesel/replay/polo broek en RL polo shirts of longsleeves van diesel/polo/reply.....etc


lekker hip :{

en hier is lonsdale nog altijd modern...

L_angeldc
12 June 2003, 18:39
ik weet niet echt wat mijn ahum 'look' is.
kan je beter vragen aan de mensen die mij kennen ofzo...

ik draag wat ik leuk vind en wat lekker zit.. kan iemand nog vager zijn dan dat? :p

Riddler
12 June 2003, 19:21
ik look met mijn ogen.

ma goed, ik denk btje skaterachtig ofzo

koelkast
12 June 2003, 20:02
volgens velen een kakker en volgens sommige zelfs een core ballo :7 8)

appelshampoo
12 June 2003, 20:40
Originally posted by koelkast
volgens velen een kakker en volgens sommige zelfs een core ballo :7 8) wat is een 'core ballo' nou weer ?

Jolie
12 June 2003, 22:50
Originally posted by dext0r


jij trekt toch die kleren aan waarmee jij je je associeerd? Ik trek de kleren aan die ik leuk vind, die automatisch met een bepaalde groep geassocieerd worden...wat ik overigens geen probleem vind hoor. I like the kakkerstyle kleding:yes:

Irene!!!!
12 June 2003, 22:57
Originally posted by PFP
ik zou niet weten, maar mensen die zich in een hokje willen stoppen zijn raar :{

Ja.. ik zou absoluut niet kunnen zeggen van "ik ben dit of dat.." want elke dag kleed ik me gewoon anders.. i buy what i like and i like what i buy :)

nevaeh1987
13 June 2003, 09:13
Originally posted by monolo
casual/alternative is denk ik mijn stijl.

psychobunny
13 June 2003, 10:58
Originally posted by Jolie
Ik trek de kleren aan die ik leuk vind, die automatisch met een bepaalde groep geassocieerd worden...wat ik overigens geen probleem vind hoor. I like the kakkerstyle kleding:yes:

jaah :yes: maar ik haat de mentaliteit...

HugoBoss
13 June 2003, 13:19
Originally posted by psychobunny



lekker hip :{

en hier is lonsdale nog altijd modern...


hier is lonsdale een nazi-merk:)

GregoorvanDijk
13 June 2003, 13:25
Originally posted by HugoBoss



hier is lonsdale een nazi-merk:)

:[ :[ Echt niet, Hugo :{ Al mijn vrienden en ikzelf dragen veel lonsdale, en we zijn absoluut geen nazi's :[ :'(

PFP
13 June 2003, 13:30
Originally posted by HugoBoss



hier is lonsdale een nazi-merk:)

idd bij ons ook, lonsdale en snackbar

kreej-z
13 June 2003, 15:54
Originally posted by L_angeldc
ik weet niet echt wat mijn ahum 'look' is.
kan je beter vragen aan de mensen die mij kennen ofzo...

ik draag wat ik leuk vind en wat lekker zit.. kan iemand nog vager zijn dan dat? :p

je hebt wel gelijk hoah :) jij bent gewoon laura, met n typische euh.. laura-stijl...
heb ik ook geloof ik... mjah geen laura-stijl dan he..
ik doe aan wat ik leuk vindt en das echt vanalles! als t maar geen wijde broek of n te wijd shirt is ozzo...
beetje casual toch wel :)
met veel rood:d

HugoBoss
14 June 2003, 10:39
Originally posted by bartje518


:[ :[ Echt niet, Hugo :{ Al mijn vrienden en ikzelf dragen veel lonsdale, en we zijn absoluut geen nazi's :[ :'(


lezen bartje... nergens staat dat ik jou een nazi noem:*

Rijntje
14 June 2003, 10:41
k heb hele felle kleuren in me kleding...en de volgende keer juist weer helemaal niet...niet 1 1 hokje dus..gewoon mezelf

brollie
14 June 2003, 19:23
broek: halve skaterstijl;)
trui: afwisselend -> lekker warme fleecetruien:) , 'sportieve' truien (nike-dingen enzow die bij een trainingsbroek horen), en casual truien (denk toch dat dat soort ermee bedoelt wordt:? )
en altijd een t-shirt (nooit spannende)
schoenen: vans

vwala!:p

:wave: Brollie :wave:

dext0r
14 June 2003, 19:29
lonsdale wordt volgens mij ook vaak geassocieerd met nazi omdat t woord NSDA er zo in zit.... en juist die groep zich graag met deze kleding associeerd... bij gevolg worden andere groepen die deze kleding van dit merk ook dragen vaak ook bestempeld als nazi, wat inderdaad niet altijd terecht is..

L_angeldc
15 June 2003, 11:39
Originally posted by kreej-z


je hebt wel gelijk hoah :) jij bent gewoon laura, met n typische euh.. laura-stijl...
heb ik ook geloof ik... mjah geen laura-stijl dan he..
ik doe aan wat ik leuk vindt en das echt vanalles! als t maar geen wijde broek of n te wijd shirt is ozzo...
beetje casual toch wel :)
met veel rood:d

:D :z

GregoorvanDijk
15 June 2003, 15:15
Ik draag die kleding gewoom omdat ik m mooi vind, nergens anders om :{ En zo is t ook met al mijn andere kleding :+

F_asd
15 June 2003, 20:05
Lonsdale ? Onsdale !

wocky
15 June 2003, 20:10
Originally posted by F_asd
Lonsdale ? Onsdale ! :respect: :respect: :respect:


aaight!!!!!!!

dyfusica
19 June 2003, 13:34
ik denk gewoon casual.. ik heb wel opvallendere kleding in mn kast zitten maar die draag ik niet echt

anoesjuh
4 July 2003, 23:42
Originally posted by biffyclyro
ik weet niet, ben de ene dag gewoon casual, dan weer "skater", dan weer een modetut, telkens anders

mie heeft dat ook k val overal onder behalve onder gotic en merk trutjuh

sk888er
5 July 2003, 07:00
volgens mij val ik onder de skaters:] :] :]

MDX
6 July 2003, 03:05
Casual.

Ik draag gewoon Nike / Puma / Cars.

Al die shit.

Ik val onder de 'gewone' groep, als je dat zo kan noemen.

Annuh
6 July 2003, 20:28
Originally posted by HugoBoss



hier is lonsdale een nazi-merk:)

Op een school in Middelburg mag et geloof k niet meer gedragen worden om die reden.

Maarehm mijn stijl:
Tjah meestal wat wijde broeken,bloesjes,adidas schoenen,leren armbanden,te grote truien,veel leger kleur/print kleertjes mie lofs die trent 8-) en tjah wat voor stijl dat is?????

Xero
7 July 2003, 00:12
Ik weet niet hoe m'n look heet, maar het bestaat uit verschillende stylen en dan op een alternatieve manier.

Ti_Mu84
7 July 2003, 08:38
ik val niet binnen een bepaald hokje...
ik draag gewoon alles wat ik mooi vind.

mystorious
2 August 2003, 00:31
altijd overzeas kleding en schoenen van het beste skatemerk alller tijden:9 '''dc'' met 2 verschilende veters erin ''rood en geel''
ben van plan om er 3 veters in te doen:P.. ik wil echt met felle kleuren rondlopen.......een echt skater ben ik dus die ook echt meegaat met de skate-kleding:)

CharmedOne
2 August 2003, 01:51
Bij mij is het altijd anders...
De ene keer draag ik weer een spijkerbroek, dan ben ik weer heel "netjes" ofzo dan weer in een rokje..

Freedom
6 August 2003, 18:02
Casual en ik draag vaak broeken met zakken(kan 'k veel in wegsteken).Met dit weer verandert dat in een short

dext0r
6 August 2003, 18:42
Originally posted by mystorious
altijd overzeas kleding en schoenen van het beste skatemerk alller tijden:9 '''dc'' met 2 verschilende veters erin ''rood en geel''
ben van plan om er 3 veters in te doen:P.. ik wil echt met felle kleuren rondlopen.......een echt skater ben ik dus die ook echt meegaat met de skate-kleding:)

'HAHA" :{

WishfulDreaming
7 August 2003, 15:03
Originally posted by mystorious
altijd overzeas kleding en schoenen van het beste skatemerk alller tijden:9 '''dc'' met 2 verschilende veters erin ''rood en geel''
ben van plan om er 3 veters in te doen:P.. ik wil echt met felle kleuren rondlopen.......een echt skater ben ik dus die ook echt meegaat met de skate-kleding:)

Waaw, je bent wel cool hoor... :Z :rolleyes:

DarkAngel
7 August 2003, 15:42
Mwah ik heb niet echte een vaste stijl. Draag veel zwart ben ik gewoon gewend :? Weet wel dat iedereen speciaal naar een gala kwam om mij in een jurk te zien :| dus ik kleed me nogal jongensachtig :d

Plankje
7 August 2003, 15:49
me kledingstyle is vnl skater en gewone kleren zeg maar

JOY
12 August 2003, 18:23
Ik soms wat kakkerige kleren, soms wat meer skater soms casual.. Alles wel zon beetje. Gewoon niet te extreem. M.a.w: Ik ben normaal :)

lieve colafles
17 August 2003, 19:36
ik ben type zwerver....

zoiets?,,, ik ben een koopjesfreak... als ik iets nodig heb koop ik gewoon het goedkoopste... ik heb nog een tik...
alles moet van katoen of tenminste niet polyester zijn...
spijkerstof is ook wel ok,... mits geen spijker jas...
zijde is heerlijk, en wol ook....

ach beoordeel me maar wat voor'n type ik ben, t maakt mij niet uit ik maak me er geen zorgen om,...

anemic
19 August 2003, 10:09
Originally posted by mystorious
altijd overzeas kleding en schoenen van het beste skatemerk alller tijden:9 '''dc'' met 2 verschilende veters erin ''rood en geel''
ben van plan om er 3 veters in te doen:P.. ik wil echt met felle kleuren rondlopen.......een echt skater ben ik dus die ook echt meegaat met de skate-kleding:)


dat is dan ookd e eerste skater die overzeas broeken draagt... en gekleurde veters...|:(

supergirl
19 August 2003, 23:21
ik ben meer het type zoals jullie zeggen kakker....replay broeken...ralph en tommy polo'tjes en bloesjes en punt schoentjes....maak me niet uit wat ze zeggen draag wat ik leuk vind

psychobunny
20 August 2003, 09:06
Originally posted by anemic
dat is dan ookd e eerste skater die overzeas broeken draagt... en gekleurde veters...|:(
voor nederland mss :{

anemic
20 August 2003, 13:06
Originally posted by psychobunny
voor nederland mss :{

hier dragen degene die echt skaten echt geen overzeas en gekleurde veters.

xlizzx
21 August 2003, 11:27
Ikdenk toch wel in de categorie mode/kakker.. Verder trek ik gewoon aan wa tik mooi vind intreseert me vrij weinig wat andere er van zeggen..

zotpunkmieke
23 August 2003, 12:48
Originally posted by PFP
idd bij ons ook, lonsdale en snackbar
ben gewoon punker das super die muziek
free beer for the punx !!!!

zotpunkmieke
23 August 2003, 13:08
ben gewoon punk das zalig

anemic
23 August 2003, 16:32
Originally posted by zotpunkmieke
ben gewoon punk das zielig

Helenaa
23 August 2003, 18:21
kakker geloof ik.. of modetut.. T boeit me niet zoveel wat ik ben.. Heb wel veel verschillende kledingstylen...

HugoBoss
23 August 2003, 19:28
Originally posted by zotpunkmieke
ben gewoon punk das zalig

nog steeds?:huh:

damn, dan ben je geen meelopertje, maar duidelijk een blijvertje...

20 minuten terug ook al! respect!

Stevie
24 August 2003, 17:03
ik ben van alles een beetje... ik draag wijde broeken, maar ook g-star spijkerbroeken. ik draag polo (RL) t-shirts maar ook voetbalshirts :Y) . en mijn kapsel verschilt ook van tijd tot tijd heel erg :p
er is eigenlijk niet veel waar ik níet mee zou willen lopen. alleen lonsdale zou ik weigeren te dragen.

chica
24 August 2003, 17:27
ik ben té normaal:pDraag wat ik leuk vind en als t in de mode of een merk is is t mooi meegenomen! Alhoewel ik kleding van cars altijd wel leuk vind en het zit ook heerlijk...maar verder als ik iets leuks zie koop ik t, of t uit een merkwinkel komt of uit een gewone zaak boeit me niks...de prijs ook niet veel, meestal valt die wel mee:) Dus doe mij maar gewoon casual:p

Karma-Killer
24 August 2003, 20:03
Kweenie hoor, ik heb niet echt een look? Ik neig hier een daar een beetje naar kak maar eigenlijk zit ik d'r gewoon een beetje tussenin? :?