PDA

Bekijk de volledige versie : Is het normaal dat Exen zo met elkaar omgaan??


d-gray
8 June 2003, 23:40
Nu mn ex het vorige week uit heeft gemaakt, omdat hij geen verliefde gevoelens meer voor me had, praat hij niet meer tegen me en waarom!!! echt geen idee. Terwijl hij nog zei dat ie graag als vrienden met me door wilt gaan.. en dat ie me zekr niet wilde kwetsen omdat ik daar volgens hem veels te lief voor ben. Hij wilde me ook nog persoonlijk hierover spreken.. en zei dat ie me de volgende dag zou bellen , maar dat heeft ie niet meer gedaan. Hij had het nog beloofd!! Dat maakt me best wel kwaad.
Ik snap hier dus echt de ballen niet van!Ik laat hem nu verder dan ook maar met rust, maar voel me er niet lekker bij.

Wat moet ik hier nou mee????
Hoezo houdt hij zich niet aan zn afspraak! terwijl hij had beloofd mij te bellen voor een gesprek onder 4 ogen???

Nightwolf
8 June 2003, 23:58
vaak is t alleen maar beter als je elkaar voorlopig ff nie spreekt dan :)

0Vera
9 June 2003, 00:38
eerst moet je verwerken dat het uit is, hij ook. gun het ff rust zoals NW zei en koel nog een weekje af en sms em dan ofzo. Duik ni op em, daar hebben jullie beide weinig aan :{

en sterkte :aai: een relatiebreuk is nooit fijn :{

Holy-Angel
9 June 2003, 08:55
ik heb da ook gehad maar na een tijdje (een jaartje of 20 :z ) ging het wel weer

veeeeeeeeeeelllll sterkte (ik weet hoe da voelt:| )

d-gray
9 June 2003, 15:03
Ik wacht idd wel even af totdat hij weer instaat is te reageren.. maar in die tussentijd zal ik me erg ellendig gaan voelen. pfffff:'(

d-gray
9 June 2003, 15:30
Ik ken hem pas sinds een maand! heb hem tijdens het uitgaan leren kennen.. hij werkt edaar als barman. Hij vertelde dat hij me een erg speciaal meisje vond.. en ik had ook zeker het idee dat ie me echt maar dan ook echt leuk vond. Hij is zelfs een keer bij me thuis op bezoek geweest... en daarnaast zagen we elkaar vaak tijdens het uitgaan. Nu helaas niet meer, omdat hij deels door mij ook ontslagen is... omdat hij volgsns zijn baas heel zn tijd aan mij besteede. Maar goed hij had het daar ook wel een beetje gezien.. en was toch wel vanplan ontslag te nemen ,daar niet van.

Maar het zou idd ook kunnnen zijn dat hij iemand anders op het oog heeft.. en dat hij daarom geen behoefte heeft om met mij te praten.. Nou hoop dat ik er snel achter kom. Want voel me nog steeds zwaar gekwetst.
Al belt ie me even op .. doet me erg goed!

dext0r
9 June 2003, 15:47
och, in t begin wat rust is niet raar.
maar gelukkig vind ik zelf heb ik nog wel goed contact met ex'en...het scheelt daarbij ook wel als je niet vijandig uit elkaar gaat ofzo.

BWM
9 June 2003, 22:02
Naja, ik heb een ex waarmee het al 2 jaar uit is...

en die heeft ook nog geen zinnig woord tegen me gezegd...





~~ze gaat wel gillend wegrennen als ik eraan kom lopen :D~~

SpiNe
10 June 2003, 13:07
Originally posted by BWM
Naja, ik heb een ex waarmee het al 2 jaar uit is...

en die heeft ook nog geen zinnig woord tegen me gezegd...





~~ze gaat wel gillend wegrennen als ik eraan kom lopen :D~~ ren er achter aan dan:p

Sweetlayd
10 June 2003, 13:33
http://www.g-sus.com/collectie/sp1.gif

Miss_Sweetgirl
10 June 2003, 15:32
Originally posted by Sweetlayd
http://www.g-sus.com/collectie/sp1.gif

JA dat zou ik ook zeggen:)

Jessica
16 June 2003, 20:38
Oehw, dat is net mijn ex... Alleen zat ik er niet zo mee, dat ie niet meer belde...

Ik denk dat ie te verlegen ervoor is, of bang is voor je reactie, of zoiets dergelijks...

laurier_garnier
16 June 2003, 20:49
1 ex wou mij ook nietmeer zien nadat ze het had uitgemaakt en haat ze daarvoor nu spreek daar echt nietmeer tegen nu.....

alle andere bennek nog goe bevriend mee

Plankje
16 June 2003, 21:00
mja voglens mij heeft ie de hele tijd gwoon geen flikker om je gegeven. En dat "ik wil nog wel vrienden met je zijn" moet je met een vrachtwagentje zout nemen, want dat zegt iedereen als hij/zij t uitmaakt. Gwoon standaard regeltje.

L_angeldc
16 June 2003, 21:28
Originally posted by Plankje
mja voglens mij heeft ie de hele tijd gwoon geen flikker om je gegeven. En dat "ik wil nog wel vrienden met je zijn" moet je met een vrachtwagentje zout nemen, want dat zegt iedereen als hij/zij t uitmaakt. Gwoon standaard regeltje.

misschien dat het bij jou zo is, maar ik ga ervan dat als iemand iets tegen mij zegt dat hij/zij dat dan ook meent.. maar misschien is dat te naief van mij :x

laurier_garnier
16 June 2003, 21:31
Originally posted by L_angeldc


misschien dat het bij jou zo is, maar ik ga ervan dat als iemand iets tegen mij zegt dat hij/zij dat dan ook meent.. maar misschien is dat te naief van mij :x

soms wel soms niet.....

jefflover
20 June 2003, 20:59
exen sucken gewoon mega-veel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Phit
24 June 2003, 16:58
Met de meeste exen ken ik nog wel normaal praten, maar de vorige ex is een echt aandachtvragertje en als zo'n gesprek dan leuk begint te worden gaat ze zo dom doen en spreekt ze zichzelf tegen, die negeer ik dus voortaan in de kroeg en dat vind ze niet leuk :] en nog proberen dr vriendinnen tegen me op te zetten is wel erg fout. Op MSN doet ze nog wel normaal trouwens, misschien later als ze niet zoveel meer voor me voelt ofzo kan ik weer normaal met r omgaan.

xlizzx
27 June 2003, 14:02
met mijn ex ging ik toen het ui was nog elke dag met hem om... Nou dat is dus echt niet goed want toen kregen we dus weer gevoelens voor elkaar terwijl we dat niet wouden.. Dus er kwam allemaal geruzie enzo en nou praten we niet meer tegen elkaar.. Dus het is denk ik beter als je het allemaal eerst ff laaat bezinken.. En daarna ga je echt wel weer tegen elkaar praten.
succes :)

kreej-z
27 June 2003, 15:42
ik kan me niet voorstellen dat hij alles wat ie zei meende...
das misschien erg lullig, I know..
maar k bedoel, zo gaatdat wel vaker, hij zegt dat, omdat wat er echt aan de hand is waarschijnlijk volgens hem te lullig overkomt en naderhand heeft ie zoiets van: zo, nou heb ik t gezegd, nou hoef ik geen aand8 meer aan haar te besteden...

grandhekker
27 June 2003, 20:09
Volgens mij, een beetje ervaring heb ik, doet iemand dit omdat ie er gewoon genoeg van heeft. Waarschijnlijk zo'n popi-type, dus laat het gewoon gaan. Niet wachten. Laat maar zien dat je je er niks van aantrekt!! Praten heeft toch geen zin.
Grandhekker

tybootje
2 July 2003, 19:07
Zo'n jongen heb je niet nodig in je leven. Laat hem maar mooi vallen! Als hij zelfs niet met je wil praten, hoewel jij zovele kerek geprobeerd hebt, is het wel al duidelijk. Hij laat je blijkbaar vallen dusja... Probeer je er niet teveel van aan te trekken!

*Deze reply heeft wel enkele uitzonderingen. bvb: jongen heeft problemen met zichzelf en zondert zich daardoor af enz. Maar ik denk wel niet dat dit hier het geval is*