PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe erg is jouw lifestyle op je religie aangepast?


Fade of Light
9 June 2003, 10:23
Hoe erg is jouw lifestyle op je religie aangepast?


of geloofsovertuiging...of filosofie.....of hoe je het ook wilt noemen...

PFP
9 June 2003, 10:45
niet, want ik geloof niet in een god die je afrekend om wat voor een kleren je draagt

0Vera
9 June 2003, 10:59
Ik geloof in mezelf, en ik pas mn hele lifestyle daarop aan :p

Ben niet gelovig, en hou ook niet van verboden van overhand omdat je gelovig bent. Als ik zelf iets niet wil doe ik het niet, maar niet als anderen mij vertellen dat het slecht is. Daar ben ik oud genoeg voor om dat zelf te kunnen beslissen :)

dext0r
9 June 2003, 15:42
laat ik zo zeggen dat ik me altijd probeer vrij 'netjes' te kleden, ook al kan dat heel losjes of vrijetijds zijn.
ik zal geen provocerende kleding aantrekken ofzo,...


trouwens, voor een vrouw is het makkelijker om provocerend over te komen dmv korte rokjes ofzo ;p
kvind korte rokjes e.d dan ook helemaal nix,....als ik al een griet daarin zie rond lopen heb ik zoiets vanne...die vraagt erom om aangerand te worden ofzo...

eneri
9 June 2003, 17:07
mijn levensovertuiging heeft niks met manier van kleden te maken, dat vind ik ook onzin. Je moet je kleden in waar je je goed bij voelt, en t lijkt me onzin dat 'God' zou vinden dat je als meisje alleen lange rokken aan mag.

Banaan
10 June 2003, 15:12
helemaal niet.

Babysmurfie
10 June 2003, 19:10
Ik geloof niet, dus ja, ik hoef daar geen rekening mee te houden.

0Vera
11 June 2003, 09:36
Originally posted by dext0r
trouwens, voor een vrouw is het makkelijker om provocerend over te komen dmv korte rokjes ofzo ;p
kvind korte rokjes e.d dan ook helemaal nix,....als ik al een griet daarin zie rond lopen heb ik zoiets vanne...die vraagt erom om aangerand te worden ofzo... dat ben ik niet met je eens. Ik vind dat niemand daarom vraagt, mag een vrouw niet een beetje sexy zijn als ze over straat loopt zonder het risico te lopen aangerand te worden? :{
Enfin het maakt ook uit wat je erbij aan hebt. Als alles mini is, en je hele lijf eronder vandaan komt, sjah, dan roep je idd wel iets over je af :x
Maar als je gewoon een leuk kort rokje aan hebt vraag je echt nergens om.

psychobunny
11 June 2003, 10:17
Originally posted by Babysmurfie
Ik geloof niet, dus ja, ik hoef daar geen rekening mee te houden.

Sally
12 June 2003, 18:19
excuse me, niemand vraagt om aangerand te worden , al draagt ze netkousen of jaretellen...

Mijn kleren zijn aangepast aan mijn overtuiging voor zover dat ik draag wat ik zelf mooi vind en geen rekening houd met wat de rest daarvan vind (ook al is dat een kort rokje en dus totaal niet meer in de mode) tenzij schoolregels, mondeling examens

L_angeldc
12 June 2003, 18:51
Originally posted by Sally
excuse me, niemand vraagt om aangerand te worden , al draagt ze netkousen of jaretellen...


jarretels :)

en natuurlijk VRAAGT iemand daarom.. maar een meidje in een super kort rokje heeft meer kans om aangerand te worden dan iemand met een lange broek ofzo

Mliekje
12 June 2003, 21:28
Originally posted by L_angeldc


jarretels :)

en natuurlijk VRAAGT iemand daarom.. maar een meidje in een super kort rokje heeft meer kans om aangerand te worden dan iemand met een lange broek ofzo

dat hoeft volgens mij niet eens, ik denk dat het meer iets is van op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats...

dext0r
12 June 2003, 21:31
Originally posted by Mliekje


dat hoeft volgens mij niet eens, ik denk dat het meer iets is van op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats...
en met de verkeerde uitstraling...een stoere zelfverzekerde vrouw, die ook zich dusdanig gedraagt (hoofd vooruit, en niet hoofd gebogen..) heeft gewoon veel minder kans om aangerand te worden. aangezien slachtoffers meestal geselecteerd worden !

L_angeldc
15 June 2003, 11:37
Originally posted by Mliekje


dat hoeft volgens mij niet eens, ik denk dat het meer iets is van op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats...
typfout :$

moest dus zijn Niemand vraagt daarom.. maar nu kan ik me post nie eens meer editen :?

en hoe of waarom iemand verkracht/aangerand/lastig gevallen wordt? ik zou het eerlijk gezegd niet weten. en of met je hoofd omhoog lopen of omlaag.. kweeni of dat zoveel uitmaakt

Fade of Light
16 June 2003, 16:14
Originally posted by dext0r

en met de verkeerde uitstraling...een stoere zelfverzekerde vrouw, die ook zich dusdanig gedraagt (hoofd vooruit, en niet hoofd gebogen..) heeft gewoon veel minder kans om aangerand te worden. aangezien slachtoffers meestal geselecteerd worden !

hoofd omhoog, borsten vooruit :+

Het ligt eraan met wie ik het eens ben. Wat geldt meer voor verkrachtingen:
- impulsief en niet echt geplanned
- stalken, volgen, opletten en toeslaan (geplanned)

?

hmm dit gaat wel heel off topic, maarja boeiuh, dan verandert het topic maar :p

dext0r
19 June 2003, 13:33
Originally posted by L_angeldc

of met je hoofd omhoog lopen of omlaag.. kweeni of dat zoveel uitmaakt

hoofdomlaag komt doorgaans niet zelf-verzekerd en dus makkelijk manipuleerbaar over; zijn dus een makkelijker slachtoffer.