PDA

Bekijk de volledige versie : boos of bezorgd?


Duffie
10 June 2003, 16:02
ik was een tijdje geleden met men vriendje gezellig aan het praten over drugs en ik vertelde hem dattik dat wel eens wou proberen *als iemand me dat aanbood tenminste* ik zei dat ik niet nee zou zeggen, daar werd-ie heel erg droevig van en ik denk dattie nu boos is .... of zou dat bezorgd om me zijn? ik wete het niet *zucht* :no: :? :no:

Larsjuh
10 June 2003, 17:18
praat hij nog wel met je dan?

zoja dan is hij bezorgd denk ik

en als hij niet meer met je praat heb je een iets serieuzer probleem, dan is wel beetje boos denk

good luck!

bootje
10 June 2003, 17:18
vraag het hem

SpiNe
10 June 2003, 20:38
straks wordt je een heroine hoer nee dat wil je hebben als vriendin:{

Queenie
10 June 2003, 21:37
Originally posted by bootje
vraag het hem

dext0r
10 June 2003, 22:29
hij is waarschijnlijk bang dat je wat overkomt of dat jou het lot treft dat je misschien wel verslaafd raakt.. of nee, om in lichtere mate uit te drukken, ... je het uiteindelijk bij meer dan een keer proberen laat...

FanOfFaith
11 June 2003, 11:08
Ja zoals veel mensen al hebben gezegt praten is de beste oplossing... wat speelt er bij hem... misschien zit er nog een achterliggende gedachte bij hem iets persoonlijks

Nightwolf
11 June 2003, 11:11
klinkt als bezorgdheid maar vraag t m idd maar :)

Snoesje152
14 June 2003, 19:14
Tjah , tmoe zijn da u vriendje beetje tege drugs is.
Der mee prate zoals da iedereen zegt is eigelijk de beste oplossing e. Ie is gewoon bezorgd om u , of beetje boos omdat ie nie wilt daje zo gaat wordn --> verslaafd dus.


Xxxx Veel Liefs en succes mee u en u romeo ...

L_angeldc
14 June 2003, 19:25
Originally posted by Duffie
ik was een tijdje geleden met men vriendje gezellig aan het praten over drugs en ik vertelde hem dattik dat wel eens wou proberen *als iemand me dat aanbood tenminste* ik zei dat ik niet nee zou zeggen, daar werd-ie heel erg droevig van en ik denk dattie nu boos is .... of zou dat bezorgd om me zijn? ik wete het niet *zucht* :no: :? :no:

als je zegt drugs.. wat versta je eronder.. een keertje gaan blowen of meteen aan de xtc?

en ik zou het gewoon aan hem vragen.. beste manier om erachter te komen :)

GregoorvanDijk
14 June 2003, 19:52
Ik houd me verre van iedere vorm van drugs :)

Jennifer1203
14 June 2003, 21:09
Originally posted by Duffie
ik was een tijdje geleden met men vriendje gezellig aan het praten over drugs en ik vertelde hem dattik dat wel eens wou proberen *als iemand me dat aanbood tenminste* ik zei dat ik niet nee zou zeggen, daar werd-ie heel erg droevig van en ik denk dattie nu boos is .... of zou dat bezorgd om me zijn? ik wete het niet *zucht* :no: :? :no:
Misschien is hij bang gewoon wat het jou kan aandoen
De gevolgen die zullen leiden enszo
De behoefte die steeds toenemender wordt
Misschien ook niet
Ik zou hetzelfde doen denk ik als ik hem was

anemic
16 June 2003, 08:43
drugs maakt meer kapot dan je lief is

Larsjuh
16 June 2003, 14:04
das waar maar je kunt het toch wel een keer proberen? niet dat ik dat doe, vind drugs echt fout:yes: maar als iemand anders het wil proberen houd ik ze echt niet tegen

Duffie
16 June 2003, 17:37
neej ik wou het best probere, je leeft maar 1 keer e :yes: maar ik kan het blijkbaar beter laten 8| het is best beter zo. als ik 1 keer vesrslaafd ben ... ik weet niet of ik dan nog kan stoppen. :no:

laurier_garnier
16 June 2003, 18:38
Originally posted by Duffie
, je leeft maar 1 keer e :yes:


je kan ze ook maar 1 keer verpesten :yes:

Duffie
17 June 2003, 10:31
Originally posted by laurier_garnier



je kan ze ook maar 1 keer verpesten :yes:

je hebt gelijk :yes:

anemic
17 June 2003, 12:56
Originally posted by Duffie
je leeft maar 1 keer e :yes:

ja let's get the heroin
we leven immers maar 1 keer!! |:(