PDA

Bekijk de volledige versie : aloe vera...


Jennifer1203
14 June 2003, 15:04
Sinds mijn moeder aloe vera gebruikt heeft ze geen klachten van haar gezondheid(hoofdpijn vermoeidheid ect..)Ze drinkt het in een vloeibare vorm elke ochtend op de nuchtere maag.Ook gebruikt zij creme s voor haar huid die zijn gebaseerd zijn op aloe vera,en ik vind dat ze er daardoor ook jonger uitziet eigenlijk

Het is een hele gezonde plant één van de oudste bekende medicinale planten. In het oude Griekenland gebruikten de doktoren de plant in hun recepten, terwijl de oude Egyptenaren de plant niet alleen gebruikten als medicijn maar ook voor huidverzorging en bij het balsemen.

Aloe Vera is een cactus-achtige plant, die groeit in de warmere klimaten. .
Het helpt tegen:
-brandwonden snijwonden enz
-kalmerend effect op het zenuwstelsel
-alergién
-reumatische pijn
-stimuleerd aanmaak van nieuwe cellen en weefsel(bindweefsel) het reinigt
-astma(heb ik zelf ervaren) koorts
-bij ontstekingen van de dikke dunne darm en de spijsvertering
-voor dieren vlooien enz..
eigenlijk alles


Aloe Vera Gel bevat 100%Aloe Vera gel, per 120 ml heeft :
het 20 calorieën
, 0 gram vet,
30 mg natrium
6 gram koolhydraten
0 gram suikers
tenminste zo staat het op onze aloe fles
Forever living products misschien iemand die dat ook gebruikt of die ook aloe vera drinkt iets in die richting....
Of gebruik je cremes,aftersun waar een hoeveelheid aloe in zit
iemand?
Kzou het graag willen horen

nevaeh1987
14 June 2003, 15:07
ik had aloe vera gel gebruikt toen er een mug klem had gezeten in mijn nek.. en dus echt serieus iets van 20 muggenbulten daar had.. en dat jeukte.. dat wil je echt niet meemaken.. maargoed met die gel ging dat spul eruit.. en ging de jeuk weg en na 2 dagen waren ze allemaal weg. :)

Queenie
14 June 2003, 17:40
Ow daar hebben wij ook een hele zooi producten van thuis staan. Handig spulletje echt wel

Jennifer1203
14 June 2003, 18:49
Ja het werkt echt overal voor alleen sommigen bessefen dat niet
Of ze denken van oh weer zon stom ding in de handel werkt vast niet
Maar dit is echt zo goed voor alles

Snoesje152
14 June 2003, 18:51
Ja , Ik heb het ook gebruikt voor 2de graad brandwonden op mijn benen |:( .
Het werkt echt !!
Ik heb ook eerst naar veel producten moeten zeker maar het is echt aanterade !! Tes zeker gene brol :p

XXXXXX

Queenie
14 June 2003, 18:52
Precies alleen het verschil is dat dit wel supergoed werkt. Heb je ook die spuitbus? Als je n brandwond of n schaafwond hebt is dat echt wel goed spul drvoor

dext0r
14 June 2003, 19:22
mijn broer is distributeur van Forever Living products... 8)
thuis hebben wij ook de nodige aloe vera producten...waaronder ook tandpasta enzo...

ik geloof wel in de medicijnale werking van de plant..

Jennifer1203
14 June 2003, 21:00
Originally posted by dext0r
mijn broer is distributeur van Forever Living products... 8)
thuis hebben wij ook de nodige aloe vera producten...waaronder ook tandpasta enzo...

ik geloof wel in de medicijnale werking van de plant..
Ja wij hebben ook meestal tandpasta van Forever Linving Products is heel goed...cremes zalfjes shampoo het is heel goed
Ook lippuhbalsem:*

0Vera
15 June 2003, 15:06
hehehe *voelt zich aangesproken als deels-naamgenoot :p*
Glad to be at your service :)

maar ontopic: ik zie et overal opstaan maar of et echt werkt, geen idee, geen ervaring mee iig... ik geloof wel dat t je geen kwaad doet :)

nevaeh1987
15 June 2003, 20:50
hoe bedoel je reclame maken? O-)

eneri
16 June 2003, 19:37
t zit wel in mn aftersun geloof ik ja.
Ik ben n keer op vakantie geweest in Portugal, daar groeien die planten. Er was n jongen die zn rug enorm had verbrand, echt knalrood. Toen hebben ze zo'n aloë vera bla afgescheurd, en opengesneden. Dat spul dat daar in zit, soort kleverige gel, werkte inderdaad ontzettend goed, hij had geen last meer van zn rug en de volgende dag was de roodheid ook weg.

Queenie
16 June 2003, 23:21
Originally posted by dext0r
mijn broer is distributeur van Forever Living products... 8)
thuis hebben wij ook de nodige aloe vera producten...waaronder ook tandpasta enzo...

ik geloof wel in de medicijnale werking van de plant..
Die tandpasta smaakt lekker. Alleen de kleur is net snot :?

dext0r
17 June 2003, 11:46
Originally posted by queenie

Die tandpasta smaakt lekker. Alleen de kleur is net snot :?

misschien omdat er juist ook geen kleurstoffen enzo bij zitten? en die aloe vera misschien zorgt voor die kleur..? om die kleur weer te gaan opheffen is ook weer zo over-done