PDA

Bekijk de volledige versie : wat is je favo winkel?


biffyclyro
15 June 2003, 19:27
zie topictitel: wat is je favo winkel?
waar zit ie, wat verkopen ze, wat vind je er zo leuk aan?

ikzelf vind de lady sting erg leuk: enthousiaste mensen, leuke kleding, meestal niet erg duur, veel keus! en je hebt lekker de ruimte; tis lekker groot. volgens mij zit ie wel in veel steden maar ik ga altijd in den haag.

en ook de chillout (vd bijenkorf) vind ik cool, daar hebben ze ook superaardige mensen en originele kleding en andere kebbedingetjes; bijvoorbeeld die pucca, keropi en hello kitty dingetjes vind ik coool :D helaas is de kleding meestal wel überduur, maar voor af en toe ist wel leuk. ga ook eigenlijk alleen naar den haag ervoor.

ojaaa en de funkie house! zit ook in den haag. man die kleren daar zijn echt übercool, en tja volgens mij zijn de mensen die daar werken de sociaalste verkopers die je je in kan denken, echt zoo gezellig en altijd in voor een praatje. helaas ook ontzettend dure kleertjes..

SpiNe
15 June 2003, 19:31
london in groningen ze verkopen skater gothic en hip hop kleding(karl kani)is de enigste goede skaterkleding winkel in grunn

nedgame ze verkopen games en console hardware
ze hebben meestal de spellen wat eerder als normaal

Raspberry
15 June 2003, 19:36
Coolcat <- Amsterdam
Lipstick <- Amsterdam
c&a :p <- Amsterdam
o'neil <- en ja.. in Amsterdam ;)
Diablo/Diabolo weet niet pcies hoe t heet maar blykt ook wel leuk te zijn.. ( ook in amsterdam ergens :p )
New age winkeltje Himalaya (edelsteentjes,tarot,boeken etc.) <- ik hoef niet te zeggen waar ;) :p
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn De tuinen, simpelweg verslaafd aan.. :)

en nog véééél meer winkeltjes waar ik de namen van ben vergeten :/

biffyclyro
15 June 2003, 19:44
Originally posted by RaSpBeRRy
New age winkeltje Himalaya (edelsteentjes,tarot,boeken etc.) <- ik hoef niet te zeggen waar ;) :p


ja zulk soort winkeltjes vind ik ook tof, in Leiden hebben ze er 1 zitten, weet niet hoe die heet, en in den haag zit de Elf waar ze o.a. elvendingen verkopen ;) en drakendingen, LOTR, en veel spirituele boeken, tarot, sieraden e.d.

en de hunkemöller blijft eigenlijk ook favoriet :D veel leuk ondergoed, nachtgebeuren en bikini's enzow :thumbsup:

ohja en de sacha shoes!! daar hebben ze echt zulke coole schoenen, slippertjes enzo, ook heel origineel enzo vaak. wel duur ook meestal, maar ja.

Raspberry
15 June 2003, 20:04
hunkemöller heb idd vaak mooie en leuke setjes :)
in zaandam zit er ook zo een new-age winkeltje, daar kan je onderin ook tarot laten lezen etc.
en van die fantasiewinkeltjes, in Amsterdam (again :p) zit er zo een winkeltje met allemaal beeldjes van disney en elfjes enzo.. eg duur, maar wel mooi gemaakt enzo
:D


waar zit die Sacha shoes? in den haag ? :p :)

Karliene
15 June 2003, 20:04
Tommy Hilfiger shop aan de Lijnbaan in Rotterdam...:love:

Ze verkopen dames-, heren- en kinderkleding..
Ik koop er polo's/blouses/rokjes..
Lange broeken van Tommy zitten mij niet...

biffyclyro
15 June 2003, 20:07
Originally posted by RaSpBeRRy
waar zit die Sacha shoes? in den haag ? :p :)

ook, maar ook in leiden en ik denk ook wel in amsterdam ;)

Raspberry
15 June 2003, 20:09
Originally posted by biffyclyro


ook, maar ook in leiden en ik denk ook wel in amsterdam ;)

okeeeeeej, ik zal is ff beter opletten :yes:
lykt me wel grappug schoenewinkeltje *)

Sedes
15 June 2003, 20:33
- Ah ja, gewoon H&M en Zara moet ik wel altijd binnengaan:)
hebben ze wel altijd iets liggen dat me onstaat

- Girl Fashion in Gent, verkopen merkkledij maar ook goedkopere kleren, zou die winkel eigenlijk leegkopen ;)
En vooral ze hebben er miss sixty (draag bijna altijd broeken van miss sixty, die zijn nu eenmaal lang genoeg voor me= nadeel van groot zijn, ik kan nooit goedkope broeken vinden :( enkel merkkledij maakt lang genoege broeken)

- Women's secret (in gent & brugge) hééél mooie lingerie voor jongeren :) (mooie kleurtjes en tekeningen en zo)

- Nog winkeltje in Brugge maar weet de naam niet meer :$ modern maar toch nog betaalbaar

nevaeh1987
15 June 2003, 20:53
switch, in eindhoven.. wel heel krap winkeltje.. echt zo van hoe stop ik zoveel mogelijk spullen in een zo klein mogelijke winkel. maar wel super mooie dingen

L_angeldc
15 June 2003, 21:03
Originally posted by nevaeh1987
switch, in eindhoven.. wel heel krap winkeltje.. echt zo van hoe stop ik zoveel mogelijk spullen in een zo klein mogelijke winkel. maar wel super mooie dingen

ja klopt, als je daar binnenkomt krijg je meteen een claustrofobie aanval joh

ze hebben er wel coole dingen, maar zijn toch wel vaak duur hoor. ze kunnen beter die tussenmuur eruit slopen en dan wat rekken verschuiven.. krijgt die winkel ook meteen een ruimer uiterlijk

Jolie
15 June 2003, 21:06
Uiteraard de Bijenkorf, allerlei leuke kleren en kledingmerken onder 1 dak. Je kan er ook bijna alles vinden wat je nodig hebt. Ik vermaak me daar ook altijd kostelijk, gelijk bij binnenkomst een lekker geurtje opspuiten, vervolgens de roltrap op richting de Tommy Hilfiger dames afdeling, dan loop ik door naar de Ralph Lauren dames afdeling om vervolgens richting de McGregor dames afdeling te lopen :D Ondertussen maak ik dan nog een paar stops. :d

GregoorvanDijk
15 June 2003, 21:08
Ehm, media-markt Heerlen/Aachen/Herzogenrath O-)
En Atomic in Maastricht/Heerlen/Eindhoven
En kleren koop ik altijd bij 5pocket in Heerlen en Maastricht
Pro-sport in Heerlen voor schoenen
Ruud Camps in Heerlen voor shirts enzo :)

In maastricht weet ik nie zo goed hoe alle winkels heten :no:

Headliner
15 June 2003, 21:31
Mediamarkt Almere
Free record Shop Almere
Casual Club Almere

8)

Mliekje
15 June 2003, 21:32
bijenkorf, hop on down, status, donna guy, en nog wel een paar meer in eindhoven

en jeansclub, luka en partner in helmond

0Vera
15 June 2003, 22:51
Ik ben gek op de Cool Cat en de wonderwoman in leiden. Altijd goeie broeken :D en soms ook wel aardige truitjes. Je hebt ook nog wat leuke truitjeszaakies in leiden, 1tje bij Donatello's tegenover (amrit fashion?) waar ze supergoedkope leuke 1avondstruitjes verkopen :)
En aan de andere kant bij de silver bazar (wat ook een superleuk winkeltje is echt :yes: ) is ook nog een zaakje met goedkope geinige truitjes. :) ik sjop graag goedkoop, heb het echt niet op dure dingen. Het duurst wat ik meestal aan heb is mn bh :{

HugoBoss
15 June 2003, 23:28
Sparxx te hengelo:)

anemic
16 June 2003, 08:48
boudisque amsterdam
fame amsterdam
outlet amsterdam

psychobunny
16 June 2003, 11:24
de metro in gent (zalige collectie hilfiger)
lorenzo's in gent (mn timberlands kome van daar)
h&m (mooie dunne pulletjes)
inovation (voor mn ondergoed en shmink)
fish and chips in a'pen (zalige kleren maar wel duur)
cactus (soms mooie kleren)

Jennifer1203
16 June 2003, 11:43
Vero moda...
De Tuinen
uhm,,man at work wel..omdat ik verslaaft ben aan merkkleding zoals uhm indianrose and replay enz
Een soort winkeltje met stenen en eterische olien die richting

lieve colafles
16 June 2003, 14:21
de slegte > voor boeken is heel vet.. lekker goedkoop
de tuinen > voor de verzorging
bruna > omdat ze daar hele mooie kaartjes hebben
de markt > omdat ze daar leuke stoffen hebben ...

Sedes
16 June 2003, 14:57
Originally posted by psychobunny
de metro in gent

:yes: was ik vergeten

Fonzie
16 June 2003, 15:04
-Britain (Skate, Karl Kani enz enz)
-RamBam (soms wel geinige dingen maar meestal veelste duur)
-Emotion (Loop ik binne voor de gein, maar eigenlijk altijd te duur, bahbah)
-Men At Work (wel lollige kleren soms)
-the Store
-Yankees (loop ik binnen om af en toe de bandshirts te bekijken)

Alles zit in eindhoven, en dat Switch is idd veelste klein, getver... en duuuur! kun je beter naar Yankees gaan.

L_angeldc
16 June 2003, 15:53
Originally posted by Fonzie
-Britain (Skate, Karl Kani enz enz)
-RamBam (soms wel geinige dingen maar meestal veelste duur)
-Emotion (Loop ik binne voor de gein, maar eigenlijk altijd te duur, bahbah)
-Men At Work (wel lollige kleren soms)
-the Store
-Yankees (loop ik binnen om af en toe de bandshirts te bekijken)

Alles zit in eindhoven, en dat Switch is idd veelste klein, getver... en duuuur! kun je beter naar Yankees gaan.

de verkopers bij de britain zijn veel te opdringering vind ik. je bent er net.. komen ze al op je af.. kan ik je helpen? nou ik kan het zelf wel vinden hoor.. als ik iets nodig heb vraag ik het wel :+
tenminste in eindhoven dan he.. in den bosch valt het wel mee.. ben er eik al een tijdje niet meer geweest

en rambam is ook wel leuke winkel, maar ja veels te duur voor die kwaliteit kleren vind ik. en waar zit de Yankees.. die ken ik niet terwijl ik toch vaak in ehv winkel

sk888er
16 June 2003, 16:28
curbs, tilburg ------> enigste echt skate winkel in tilburg (jammer genoeg alleen boarders)
superfly, tilburg -----> hier verkopen ze alleen maar skatebroeken (is alleen veranderen naar gangsta)
yankees, tilburg ----> gave winkel gewoon alles hebben ze daar (en ja deze is veranderen naar skate)
bonk, breda -----> coolste skatewinkel van breda en omstereken (alleen maar skate en board)
britain, breda -----> soms wel gave kleren (alleen teveel gangsta)
cupido fashion, breda ----> gezellig en klein gothic winkeltje (verkopen ze ook gangsta en skate)

appelshampoo
16 June 2003, 17:00
De Ursula in Leeuwarden :)

Gewoon leuke kleren en accecoires enzo, van goedkoop tot redelijk normale prijzen (voor mij duur :p)

Atjeuh
16 June 2003, 18:16
uhmzz de britain hier in den bosch.. omdat ze superveel keuze hebben en er aardige mensjes werken:yes:

Babysmurfie
16 June 2003, 19:09
Boosters in Dendermonde-->Adidas*)
H&M-->mooi en goedkoop
Girl Fashion--> Ook Adidas:p

xlizzx
16 June 2003, 19:27
Hop on down
Store
Rambam
Sting
men at work
bijenkorf

voor schoenen
sacha
mayfair
invito

Zit allemaal in eindhoven :)

xlizzx
16 June 2003, 19:29
Originally posted by x-lizz-x
Hop on down
Store
Rambam
Sting
men at work
bijenkorf
bjorn borg
en benneton winkeltje


voor schoenen
sacha
mayfair
invito

Zit allemaal in eindhoven :)

kreej-z
16 June 2003, 19:38
even kijken...
de h&m in Eindhoven, maar dan wel die ene, die niet in de heuvelgalerie zit :+ tis daar alleen wel n beetje errug druk altijd :(
euh de 3-trend in boxtel, daar hebben ze gewoon toffe kleding
snakes ook in boxtel --> kei lieve verkoopsters! en leuke kleren :) maar wel duur :(
in den bosch kom je zo af en toe van die kleine winkeltjes tegen waar ze ook nog wel ns wat leuks kunnen hebben
de forecast is wel tof
only/vero moda ook wel, hebben ze niet al te dure en zeker wel leuke kleding
se7en in Eindhoven is ook wel ok...net zoiets als de 3-trend
bij de V&D moet k altijd naar lingerie kijken :+
en alle schoenenwinkels die er maar te vinden zijn!! :)

eneri
16 June 2003, 19:55
mja hier in Utrecht is t Netjes
zo'n lekkere alternatieve kledingwinkel. :)

L_angeldc
16 June 2003, 21:30
Originally posted by eneri
mja hier in Utrecht is t Netjes
zo'n lekkere alternatieve kledingwinkel. :)

ik wilde dat er zo'n winkel bij mij in de buurt was :(

GregoorvanDijk
16 June 2003, 22:03
Originally posted by L_angeldc


ik wilde dat er zo'n winkel bij mij in de buurt was :(

In Tilburg zit op de Heuvel geloof ik zo ene :? In heerlen heb je trouwens veeeel teveel alto :no:

Queenie
16 June 2003, 22:37
boeit me nie zoveel als ze er maar leuke kleren hebben. Vero moda the sting en mango zijn wel ok

Banaan
17 June 2003, 11:13
Originally posted by anemic
boudisque amsterdam
fame amsterdam
outlet amsterdam

dext0r
17 June 2003, 11:45
ik moet zeggen dat ik niet zoveel favoriete winkels heb?
er zijn veel winkels waar ik vaker terugkom, maar het is echt niet zo dat ik steeds terug ga naar een bepaalde winkel om daar juist mijn kleren te kopen..
als ik iets leuks zie, en/of wanneer ik ernaar opzoek ben, loop ik gerust meerdere winkels af..zie ik dan iets naar mijn gading, dan is voor mij de keuze gauw gemaakt.

biffyclyro
17 June 2003, 11:56
Originally posted by eneri
mja hier in Utrecht is t Netjes
zo'n lekkere alternatieve kledingwinkel. :)

jaaa die is leuk :)
maar ik ga er niet zo vaak heen, utrecht is toch weer 3 kwartier met de trein voor mij..

L_angeldc
17 June 2003, 15:45
Originally posted by bartje518


In Tilburg zit op de Heuvel geloof ik zo ene :? In heerlen heb je trouwens veeeel teveel alto :no:

waar ergens is dat? Ik kom bijna nooit in tilburg behalve om naar de 013 te gaan en soms ff langs de mac dan

en teveel is natuurlijk nooit leuk

GregoorvanDijk
18 June 2003, 00:26
Originally posted by L_angeldc


waar ergens is dat? Ik kom bijna nooit in tilburg behalve om naar de 013 te gaan en soms ff langs de mac dan

en teveel is natuurlijk nooit leuk

Ik koop er nooit kleding, hehe :D Meen me alleen vaag iets te herinneren :? Ga anders es mee ofzo, hehe ;)

L_angeldc
18 June 2003, 11:45
Originally posted by bartje518


Ik koop er nooit kleding, hehe :D Meen me alleen vaag iets te herinneren :? Ga anders es mee ofzo, hehe ;)

haha das goed hoor.. als je tenminste nog weet waar die winkel zit dan he :z

GregoorvanDijk
18 June 2003, 22:16
Originally posted by L_angeldc


haha das goed hoor.. als je tenminste nog weet waar die winkel zit dan he :z

Wat een tegenvaller :( Zonder winkel kom je dus nie :'( :d

xLesjuhx
20 June 2003, 14:35
Kheb geen favo-winkel. Ik loop overal gewoon in en uit en dan koop ik ergens wat..:9

xazora
20 June 2003, 16:22
Ik koop meestal mijn kleding in de kinky of the 4-play in Leiden.
Eerst ook weleens in de blue moon, maar die is nu weg.

monolo
20 June 2003, 21:49
H&M
episode
cheap fashion
sk8shops voor schoenen :)

0Vera
22 June 2003, 19:28
Originally posted by xazora
Ik koop meestal mijn kleding in de kinky of the 4-play in Leiden.
Eerst ook weleens in de blue moon, maar die is nu weg. kut he? :{ blue moon was duur maar lekker extravagant, als je echt iets bijzonders wilde zat je daar goed :Y)

en de winkel was ook gewoon mooi :) ben alleen vergeten wat er nu zit?

Headliner
23 June 2003, 18:04
ik heb hier een nieuwe winkel ontdekt.. de britain :yes:
(zonder dat ene meisje was ik er waarschijnlijk nooit achtergekomen:o )

en hij kan meteen op het lijstje favo winkel, damn ze verkopen daar goede en mooie kleding 8{