PDA

Bekijk de volledige versie : sport


biffyclyro
15 June 2003, 20:42
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat :P

welke sporten doe je?
waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)
wat heb je vroeger gedaan?
wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?

biffyclyro
15 June 2003, 20:45
tsja, euhh
-ik ga naar de sportschool :)
er zit vlakbij mij een onwijs gezellige sportschool; savonds veel jonge meiden maar ook wel veel oudere zeurdametjes maar wel allemaal aardig, en ik ga tegenwoordig ook met een vriendin sporten. ik ga meestal zo'n 5 uur per week, soms iets minder. ik vind het echt supercool want ik heb hele leuke hippe leraressen en volg ook gevarieerde lessen. en ik zie enorme resultaten: ben veel sterker geworden, heb een betere conditie en krijg een mooier lichaam.
-ik fiets wel elke dag 9 km heen en 9 km terug voor school, en doe eigenlijk alles op de fiets (tenzij daar waar ik heen moet ver weg is).
-in de zomer als het mooi weer is ga ik vaak een eind skaten, soms met mn broer of een vriendin, maar vaa ook alleen.

ik heb 5 jaar op klassiek ballet gezeten, wel heel cool en ik was echt goed.
ik heb 2 jaar op streetdance gezeten, was ik minder goed in maar was wel keigezellig
en heel even op paardrijden maar dat was heel kort.

ik kan niet echt een sport bedenken waar ik graag nog op zou willen.. eigenlijk graag weer op klassiek ballet, maar ik vond het altijd zo leuk om oefeningen te doen en resultaat te zien; optreden vond ik eerlijk gezegd minder leuk.

ik vind ook wel dat ik genoeg doe :d

Jolie
15 June 2003, 21:00
Momenteel ben ik fanatiek tennister...ik tennis elke Woensdagmiddag en vaak ook op Zondag met een vriend van me. Ik vind het nog altijd een super sport!
Ongeveer 8 jaar geleden (:?) ben ik ermee begonnen, en ik heb ongeveer 3 jaar gespeelt...toen had ik het wel weer bekeken tot ongeveer mijn 13e, toen heb ik weer een jaar getennist en nu...zo op mijn 16e komt de drang dan toch weer en ik voel me er helemaal in thuis :p

Hiervoor heb ik vanalles gedaan; het begon allemaal bij paardrijden...dat heb ik iets van 6 jaar gedaan. Heb ook nog op fitness gezeten, maar dat bleek helemaal niks voor mij te zijn. Afgelopen winter heb ik vooral veel gesquasht en dat vind ik ook nog steeds heel erg leuk, maar echt een leuke sport in de zomer is het niet.

Ik bne tevreden met het aantal uren dat ik sport, het komt ongeveer aan op 3 uur tennis in de week, en dat lijkt me ruim voldoende.

Ik heb niet echt een sport waar ik echt nog graag een keer bij zou willen...ik heb liever dat ik eens heel goed word in een bepaalde sport! :) Want echt goed ben ik nooit, in wat voor een sport dan ook.

Zo, dit was mijn sport-levensverhaal:)

L_angeldc
15 June 2003, 21:15
Originally posted by biffyclyro
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat :P

welke sporten doe je?
waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)
wat heb je vroeger gedaan?
wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?

nou op het moment tae kwon do.. of eigenlijk een variatie van hapkido en tae kwon do samen. en dat doe ik zo'n 3 uur per week. waarom ik dat doe? tsja.. weet ik eigenlijk niet, het leek me wel leuk en het is ook kei gezellig, ik ken die mensen al zo'n 2 jaar ongeveer. altijd lol in de training en daarna nog ff buurten :+
ik doe ook nog dansen, stijldansen dan, maar of het echteen sport is.. je wordt er in ieder geval wel moe van. 5 latin dansen achter elkaar dansen :p
ik heb vroeger op tennis gezeten, judo tot de bruine slip ofzo.. weetik niet meer precies, zwemles :+ umm wat nog meer, heb nog op turnen gezeten voor een paar jaar toen ik klein was, volgens mij nog wel wat verschillende dingen maar daar kom ik zo gauw niet op.
en ik wil eigenlijk van die 'extreme' sports gaan doen, snowboarden ofzo. lijkt me echt leuk!
ik fiets ongeveer 15 km per dag naar school heen en terug dus dat doe ik wel genoeg vind ik. maar ik wil wel aan mijn conditie werken en een beetje platter buikje krijgen voordat ik op vakantie ga, dus zodra ik ff tijd heb ga ik skaten of iets anders actief :Y)
ben in ieder geval niet lui :p

GregoorvanDijk
15 June 2003, 21:25
Originally posted by biffyclyro
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat :P

welke sporten doe je?
waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)
wat heb je vroeger gedaan?
wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?

Je opent ze toch vooral om zelf een lang verhaal te kunnen typen, biffy? :+

Ik doe aan voetbal, karten en hardlopen
Ik doe dat omdat ik concitie belangrijk vind, en omdat ik voetbal leuk vind om te doen. Karten is weer iets anders, dat is gewoon de kick van steeds sneller rijden..
Vroeger deed ik voetbal, en tennis met mijn pa :)
Ik zou ooit nog wel eens formule 1 willen racen :+
Nee, dit is wel voldoende zo :)

Karliene
15 June 2003, 21:47
1. welke sporten doe je?

geen :{

2. waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)

ik weet niet welke sport ik zou moeten doen

3. wat heb je vroeger gedaan?

dansen, schaatsen, zwemmen, fitness, aerobics, tai-bo..
Ik vind het allemaal niet leuk :no:

4. wat zou je ooit nog wel eens willen doen?

geen idee

5. ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?

ik zou wel moeten sporten, ik heb echt geen uithoudingsvermogen hehe..:Y)
Ter compensatie fiets ik elke week 50 km..8{

appelshampoo
15 June 2003, 21:50
Ik zit al 7 jaar op voetbal, gewoon omdat ik het een superleuke sport vind om te doen, ik heb een periode gehad dat ik wilde stoppen maar toch door ben gegaan en daar ben ik erg blij mee !

Ook zwem ik (niet in wedstrijdverband) om af te vallen en voor het plezier.

Ik heb vroeger op gym gezeten 4 jaar ofzow.. en daar ben ik vanaf gegaan omdat ik op voetbal wilde.

Ook heb ik een jaar jazzballet gedaan (tegelijkertijd met voetbal) maar daar gingen alle leuke mensen van af dus toen ben ik ook maar weggegaan.

Stevie
15 June 2003, 21:58
welke sporten doe je?
ik voetbal :), en gym op school :p

waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin?
ik doe het omdat ik het leuk vindt, en ik heb het er zeker naar mijn zin

wat heb je vroeger gedaan?
zwemmen, basketbal, tennis, en schaken :d

wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
wielrennen ofzo... fietsen vind ik leukkk

ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten? nee ik ben wel tevreden

anemic
15 June 2003, 22:17
Originally posted by biffyclyro
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat :P

welke sporten doe je?

Skateboarden, snowboarden, squash, hardlopen

waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)

snowboarden en skateboarden omdat ik me dan lekker vrij voel.
Squash omdat het de tofste en vermoeiendste racketsport is
hardlopen omdat het je sloopt

wat heb je vroeger gedaan?

vroeger gebadmintont en gewielrend

wat zou je ooit nog wel eens willen doen?

kitesurfen, wakeboarden

ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?

Toppie zo m'n body ziet er perfect uit

0Vera
15 June 2003, 22:41
Originally posted by biffyclyro
-ik fiets wel elke dag 9 km heen en 9 km terug voor school, en doe eigenlijk alles op de fiets (tenzij daar waar ik heen moet ver weg is).
-in de zomer als het mooi weer is ga ik vaak een eind skaten, soms met mn broer of een vriendin, maar vaak ook alleen.

ik heb 5 jaar op klassiek ballet gezeten, wel heel cool en ik was echt goed.

Eigenlijk zou ik graag weer op klassiek ballet, maar ik vond het altijd zo leuk om oefeningen te doen en resultaat te zien; optreden vond ik eerlijk gezegd minder leuk.

ik vind ook wel dat ik genoeg doe :d Ja jouw verhaal klopt een beetje met mijne :p ik fiets ongelofelijk veel, naar school niet meer helaas :{ (naja helaas, het was mijn tijd om te gaan, maar ik mis de exersize wel :{) maar ik ga overal per fiets heen.

Ik werk en sta dan de hele dag, dat is ook best zwaar.
Skaten is idd heerlijk :z maar helaas deed ik dat altijd met mijn (ex)vriendje, mn vriendin en haar vriend, en je voelt em al aankomen... :{ nu dus niet meer.. hij had ook altijd skates voor mij dus ik kan niet meer skaten :(

ik heb heel lang aan algemene dansvorming, 1 jaar klassiek en 3 jaar jazzballet gedaan. Dat was supertof :) alleen mn lerares was wat minder enthousiast, toen ik et daarna nog een keer wilde proberen bij dr zei ze tegen me dat ik te weinig inzet toonde en er dus weer afging :{ hmm leuk daar verdien je geld mee als instructrice, pff....

Ik sport nu verder helemaal niet. Wil graag buikspieroefeningen gaan doen maar kan me er gewoon niet toe zetten :O iemand nog tips? :)

[edit] vergeten :p ik ging ieder jaar met mijn ouders op wintersport, dat was altijd ontzettend leuk, ik ski graag maar et werd te duur :( deej et wel fanatiek :)

Jochemmm
16 June 2003, 08:23
Originally posted by biffyclyro
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat :P

welke sporten doe je?
waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)
wat heb je vroeger gedaan?
wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?

-Op het moment doe ik geen sort eigenlijk, maar ik fiets wel redelijk wat, en ga af en toe skaten en zwemmen.
-en als ik dat doe heb ik der ook wel zin in... athans, als ik door de regen naar een saaie dag school moet fietsen, misschien wat minder :p
- Tafeltennis (1 jaartje) Korfbal (6 jaar) Schermen (3 jaar)
- Ik wil misschien wel weer verder gaan met schermen. En verder zijn er zoveel sporten eigenlijk wel leuk... misschien iets een keer van basketbal ofzo :)
- Tevreden? mwah, het kan wel wat beter, maar het is iig ook niet zo dat ik nooit beweging krijg

biffyclyro
16 June 2003, 12:49
Originally posted by bartje518


Je opent ze toch vooral om zelf een lang verhaal te kunnen typen, biffy? :+



ja, ik verveel me zoooooooooo :(;)

Dimas
16 June 2003, 12:51
Ik hockey nog steeds, wordt nu 12e of 13e jaar. Dat was ,eesta; 1x in de week trainen. Nu is het seizoen wat afgelopen dus wordt maar weer wachten op september.

Verder heb ik getennist en voetbal ik op straat nog wel is wat

PFP
16 June 2003, 12:57
hoezo kan dit niet op onze prachtige sport forum worden geopend???

HugoBoss
16 June 2003, 14:44
doe sinds een maandje weer vrij fanatiek aan fitness
5x per week probeer ik wel te halen. Heerlijk, als je s ochtends gesport hebt ben je de hele dag een stuk fitter..

heb vroeger 7 jaar aan judo gedaan, daarvoor veel gezwommen en daarna 3 jaartjes gekeeped bij handbal..

en btje voetballen met vrienden doe k ook nog wel es...

dus ben op t moment wel tevreden met mijn hoeveelheid sporturen per week:)

Banaan
16 June 2003, 15:17
- welke sporten doe je?

Voetbal.

- waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)

omdat ik het gewoon koewl is en tjah, hobby's he...

- wat heb je vroeger gedaan?

gezwommen...heel veel en nog wat basketbal

- wat zou je ooit nog wel eens willen doen?

Geen, ALS ik echt iets ga proberen om prof te worden, is het voetbal.

- ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?

Ik moet meer doen. Binnekort weer beginnen met voetbal...

biffyclyro
16 June 2003, 15:26
Originally posted by PFP
hoezo kan dit niet op onze prachtige sport forum worden geopend???

dat is niet leuk want veel mensen die hier komen komen daar niet (denk ik) en ik vind dat dit ook wel met lifestyle te maken heeft.

Fade of Light
16 June 2003, 16:08
Originally posted by biffyclyro
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat :P

welke sporten doe je?
waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)
wat heb je vroeger gedaan?
wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?

Ik doe aan muay thai/thaibocksen/kickbocksen en free fight (slechts af en toe helaas).
Dit alles omdat ik het natuurlijk niet leuk vind ;P
hehe ja ik vind het wel leuk en het is wel aardig voor conditie, snelheid, kracht, instelling :)

Vroeger heb ik:
voetbal, basketbal, judo, boksen, fitness (min of meer gedwongen door blessure :)), vissen (ook een sport :p), zwemmen...

Ik zounog wel eens willen ijshockeyen, alleen ik kan niet eens schaatsen, dus dat zit er vast ook niet in :p

Tevreden zat over het aantal uur dat ik sport

edit: ohja, domme vooroordelen over free fight ook altijd trouwens... :{

Atjeuh
16 June 2003, 18:20
uhmzz ikke doet al ruim 7 jaar handbal en ik tennis ok al ruim 5 jaar.. maar daar gaak maby vanaf... maarja ikke zit op handbal omdat t daar gezellig is en iedereen ken en t is in de familie zit :yes:

Babysmurfie
16 June 2003, 19:06
Ik ben helemaal onsportief, fiets wel veel. Dat is gewoon omdat het mijn enige vervoermiddel is en openbaar vervoer duur is.
Donderdag ga ik op sportdag met school, ga ik raften, kiting en windsurfen, zie wel wat het geeft.
Ik zou wel eens willen tennissen, maar dat is te duur.
En ik ben best tevreden.:)

xlizzx
16 June 2003, 19:37
ik doe mijn sport gecombineerd met mijn school
Ik dans ongeveer zo gemiddeld 2 uur per dag..Met buikspieroefeningen en lenigheid erbij dat doe ik dan op school
en ik geef nog 1 keer in de week bij een dansschool les aan kleintjes :) en volg ik zelf daar ook 2 keer in de week les heel leuk maar het vergt heel veel van je.. Bij die dansschool waar ik les geef zit ik ook in de showgroep dat wil zeggen dat ik ongeveer 2 optredens per week heb verder af en toe nog wedstrijden echt heel leuk :D


Verder doe ik tenissen doe ik 1 keer in de week trainen helaas is de competitie van dit jaar voorbij maar vind ik altijd heel leuk maar verder ben ik er niet echt heel goed in ofzo...

Dan heb ik nog mijn paardjes waar ik de laatste tijd niet meer veel aan toe kom :( en het aan mn zusje overlaat.. Ik PROBEER toch elke dag wel een half uurtje te rijden..

Ik vind eigenlijk dat ik teveel aan sport doe omdat ik mijn dansen al zo intensief is :) maar ik vind tenissen gewoon leuk om te doen.

Wat ik vroeger heb gedaan echt al teveel :D
Maar dansen dat doe ik het langst al vanaf me 3 :)

kreej-z
16 June 2003, 19:43
ik rijd paard en dat doe ik nu zo'n 9 jaar :) echt superleuk!! en ook erg intensief, hoewel iedereen die er niets mee te maken heeft zegt van niet... :S
en ik doe aan stijldansen, niet zo intensief maar zeker wel gezellig :D

bruggi
16 June 2003, 21:20
Ok komt ie :):
Ik doe aan schoonspringen... k train 6x in de week 3 uur per dag. T meeste daarvan zijn echte water/plank trainingen zeg maar, maar dr zitten ook kracht en conditietrainingen tussen. (soms een weekje vrij natuurlijk of een rustige periode waar we dan bijv. 3x in de week trainen ipv 6x)
Is dus wel n belangrijk onderdeel van mijn leven. Tis soms mentaal heel zwaar en t kost veel tijd, maar we trainen met een supergezellig team en het telkens nieuwe, moeilijke, risicovolle sprongen leren maakt het gewoon super. Het blijft steeds een uitdaging, steeds je grenzen verleggen.
Ik doe dit nu ongeveer 5 jaar, waarvan nu 2,5 jaar op hoog niveau zeg maar... Daarvoor heb ik jarenlang heel veel geturnd.
Tussendoor ook nog een jaar of 4 paardgereden, laatste jaar veel springwedstrijden gedaan, vonk ook echt heel leuk maar kon het niet meer combineren met schoonspringen.
Ohja en af en toe vink t wel leuk om te tennissen en te squashen, maar heb dr niet echt veel tijd voor.
Als ik nog energie over heb wil k nog wel es gaan hardlopen of skaten maar meestal benk daar toch te lui voor, maja k sport wel genoeg lijkt me 8) ...

bruggi
16 June 2003, 21:22
Originally posted by x-lizz-x
ik doe mijn sport gecombineerd met mijn school


ik ook :) (studie)

GregoorvanDijk
16 June 2003, 22:02
Originally posted by biffyclyro


ja, ik verveel me zoooooooooo :(;)

Hehe, ik wist t :+

psychobunny
17 June 2003, 10:22
Originally posted by biffyclyro
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat :P

welke sporten doe je?
geen,ik ben lui :p

waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)
like i said,ik ben lui :p

wat heb je vroeger gedaan?
aerobic,dans,fitness,badminton

wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
parachtutespringen,is dat een sport? :p

ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?
ik zou moeten sporten ja,want ik heb een kloteconditie (lees: ik heb geen conditie) maar ik heb het er niet voor over om er tijd en moeite in te steken... :p

anemic
17 June 2003, 14:42
Originally posted by Dimas
Ik hockey nog steeds, wordt nu 12e of 13e jaar. Dat was ,eesta; 1x in de week trainen. Nu is het seizoen wat afgelopen dus wordt maar weer wachten op september.

Verder heb ik getennist en voetbal ik op straat nog wel is wat

jij hockey?
bij roomburg?:P

Irene!!!!
17 June 2003, 22:27
welke sporten doe je?
- een aantal keer per week ga ik hardlopen en ik heb dit jaar ook cheerleaden gedaan maar t seizoen is afgelopen :(

waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)
-hardlopen is niet echt leuk maar ik neem gewoon me discman mee om t gezellig te maken.. ik doe het omdat ik een beetje in coditie wil blijven en wil wat afvallen

wat heb je vroeger gedaan?
-kheb vroeger op jazzballet gezeten, k vond t wel leuk en ik weet eigenlijk niet waarom ik gestopt ben :o

wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
-basket bal en hockey! vind ik beide erg leuk

ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?
-ja k moet eigenlijk wel meer sporten.. daarom ga ik misschien basketbal spelen

xazora
20 June 2003, 16:35
Originally posted by biffyclyro
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat :P

welke sporten doe je?
waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)
wat heb je vroeger gedaan?
wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?

Ik doe aan atletiek. Dat doe ik omdat het een leuke sport is, en je kan steeds wat anders doen omdat er zoveel onderdelen zijn.
Vroeger deed ik niks, en ik zit nu ongeveer een jaar op atletiek. Ooit wil ik nog wel eens bungyjumpen,ofzow, maar das niet echt een sport.
Ik vind eigenlijk dat ik wel wat sterker mag worden, dus ik ga binnenkort daar wel eens iets aan doen, maar nu heb ik nog geen zin.

Sedes
20 June 2003, 16:54
Originally posted by biffyclyro
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat :P

welke sporten doe je? Nu geen, in de winter af en toe schaatsen maar kan er eigenlijk geen zak van ;)
waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :) De meeste van m'n vrienden doen dit..
Jep, is wel geestig daar :) alleen jammer dat één ervan het heel geestig vind om me vast te pakken en zo.. en mij dan mee te trekken (en hij schaatst 3x zo snel als ik :s) dus resultaat is meestal dat ik op de duur op m'n gat lig :(:$
En eigenlijk zitten we voor de helft van de tijd in de bar :)
wat heb je vroeger gedaan?
9jaar klassiek ballet, waarbij 7jaar jazzballet erbij. (aja, ook nog badminton daar ergens tussendoor)
Dan daarmee gestopt (was het beu om de zaterdag om 8u te moeten opstaan).
Overgeschakeld op streetdance, hiphop & clipdance..
3jaar gedaan en dan ook gestopt..
Dan één jaartje fitness,
en van de jaar nx.. (geen tijd meer voor, zeker niet in de week: van 9u tot 19u les meestal).
wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
:) deftig kunnen schaatsen, skien, ...
ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?
Zou meer moeten zijn !!

monolo
20 June 2003, 21:43
i seriously need to work out more...ben heel erg lui :D...iemand tips voor oefeningen die je thuis kan doen? (en die werken? :P)

Raspberry
20 June 2003, 21:53
welke sporten doe je?
geen 1 :p kon geen leuke bedenken, maar ik ga waarschijnlijk op tennis :)

waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin?
Doe der dus nog niet aan, maar het lijkt me wel grappig, lekker hard tegen die bal aan rammen :p (handig voor frustraties :])

wat heb je vroeger gedaan?
handbal :x

wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
tennis, ennum...en..uhm.. tja.. tennis? ;) :p

ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?
k vind dat ik moet sporten, voor mn conditie etc. :)

biffyclyro
22 June 2003, 12:05
Originally posted by monolo
i seriously need to work out more...ben heel erg lui :D...iemand tips voor oefeningen die je thuis kan doen? (en die werken? :P)

buik/rugspieroefeningen, touwtje springen, buiten hardlopen, gewichtjes kopen en je armpjes trainen, en dan kan ik je alle workoutoefeningen gaanuitleggen diek op de sportschool doe maar daar heb ik nu ff geen zin in :p andere keer

lieve colafles
22 June 2003, 12:13
welke sporten doe je?
* ik zeil
* ik dans (zo vaak mogelijk)
* en ik fiets zo vaak als mogelijk naar school :+
* zwem soms ...

waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin?
* zeilen geeft me rust, ik heb er altijd zin in
* dansen houd mijn lichaam een beetje soepel

wat heb je vroeger gedaan?
* schaatsen (maar daar moest ik mee stoppen)
* judo (maar daar moest ik ook mee stoppen )

wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
* schaatsen
* judo
* capoera
* zwemmen

ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?/
* ik zou meer moeten doen, maar ik kan niet meer....

Jennifer1203
22 June 2003, 12:20
Originally posted by biffyclyro
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat :P

welke sporten doe je?
Nu momenteel geen ben ik wel van plan
waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)
wat heb je vroeger gedaan?
Klassiek ballet,beetje met me moeder mee naar fitnis,klein beetje streetdance
wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
Fitnis alleen hier zijn stomme regels mijn spieren zijn nog niet volgroeit enso dus ik mag niet
ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten"
meer moeten

Check_This
22 June 2003, 12:23
Originally posted by monolo
i seriously need to work out more...ben heel erg lui :D...iemand tips voor oefeningen die je thuis kan doen? (en die werken? :P)

eerst ff kopen wat biffy zei, als je dat hebt helpen we je wel verder :yes:

Check_This
22 June 2003, 12:44
Ik zit op dit moment op een sportschool, voor de gewichten enzo en de lessen, doe daar bijv nu een boks les. Train op de sportschool zo´n 6uur per week of meer. Erg leuk om te doen en het resultaat is natuurlijk ook altijd leuk, daar doe je het ook voor. De lessen zijn ook super, vanaf maandag aan cycling meedoen das super zware fietstraining. Daarnaast skate en skateboard ik nog. En ik zaalvoetbal 5uur in de week.
Heb het prima naar mijn zin, bij de sportschool zijn de lessen echt super en met de gewichtjes kan je werken aan datgene wat je wilt hebben. Zallvoetbel kan ik alles in kwijt, argressie veel energie en je krijgt een puik conditie! Skaten en skateboarden is gewoom super gaaf om te doen just for the fun!
Vroeger heb ik nog veldvoetbal gedaan, wielrennen, schaatsen, zwemmen.
Wat ik nog zou willen doen is surfen en jetskiën! Eigenlijk gewoon wat meer watersport.
Denk dat ik wel genoeg doe, heb trouwens niet veel tijd meer om nog meer te doen.

biffyclyro
22 June 2003, 14:48
Originally posted by Check_This
Train op de sportschool zo´n 6uur per week of meer. Daarnaast skate en skateboard ik nog. En ik zaalvoetbal 5uur in de week.


das wel redelijk veel ja :huh: :p

xLesjuhx
22 June 2003, 15:35
Vroeger:
Ballet
Jazz-ballet
zwemmen
Handbal

Later:
bodyshape
steps
soms zwemmen

Ik kan al n tijdje niet meer sporten vanwege ziekte, dus dat is wat minder..ik mis het dus ook wel:(

monolo
22 June 2003, 20:06
Originally posted by Check_This


eerst ff kopen wat biffy zei, als je dat hebt helpen we je wel verder :yes:


maaar ik hoef helemaal nie gespierde armen ;) dus gewichtjes vallen af :) maar buik/rug oefeningen en touwtjespringen enzo lijken me wel ok :)

dext0r
22 June 2003, 22:06
Originally posted by monolo

maaar ik hoef helemaal nie gespierde armen ;) dus gewichtjes vallen af :) maar buik/rug oefeningen en touwtjespringen enzo lijken me wel ok :)

Jump up and down and move it all around
Shake your head to the sound
Put your hands on the ground
Take one step left and one step right
One to the front and one to the side
Clap your hands once and clap your hands twice
and if it looks like this then you doin it right


Jump up and down, keep your feet moving of the ground...

:+

monolo
22 June 2003, 22:47
Originally posted by dext0r


Jump up and down and move it all around
Shake your head to the sound
Put your hands on the ground
Take one step left and one step right
One to the front and one to the side
Clap your hands once and clap your hands twice
and if it looks like this then you doin it right


Jump up and down, keep your feet moving of the ground...

:+


w000t! the ultimate exercise!!! 8)

secretgirl
23 June 2003, 16:22
Originally posted by biffyclyro
sorry dak zoveel topics open maar moet toch wat :P

welke sporten doe je?
waarom doe je daar aan en heb je het er ook naar je zin? :)
wat heb je vroeger gedaan?
wat zou je ooit nog wel eens willen doen?
ben je tevreden, of vind je dat je eigenlijk meer zou "moeten" sporten?

1) zwemmen+sportschool
2) vanaf mn 6de dus tis een gewoonte en ja kheb het naar mn zin want we hebben een gezelli groepje->zit bij parketje zwemmen in.
3) zwemmen en gym
4) geen idee kweenie anders