PDA

Bekijk de volledige versie : kan iemand me helpen?


Larsjuh
17 June 2003, 17:25
ik ben vandaag bij een meisje geweest en het was heel gezellig, en ze zei dat ze ook wel gevoelens voor mij had, maar ze wilde geen verkering met me, omdat het net uit was met haar ex en ze wilde tijd voor leuke dingen. Ik heb ook gezegd wat ik van haar vond:

*Mooi en leuk meisje om te zien, ook dat ik haar leuk vind en dat ik het leuk zou vinden als ze mijn vriendin zou zijn.*

Nou vraag ik me af, of ik nog mogelijkheden heb om haar voor me te winnen zodat het toch nog op een relatie uitdraait. Ik ben echt zo verliefd!!

edit 1: De vraag is eigenlijk wat ik moet doen om toch een relatie op te kunnen zetten?

edit 2: kheb hier zelf niet zo'n ervaring mee dus jullie kunnen me verder wel helpen toch?

please kunnen jullie me helpen??

Nightwolf
17 June 2003, 17:51
als t net uit is, zou ik toch ff wachten als ik jou was, ligt er natuurlijk aan hoe lang ze met m had, maar goed :) verder kan je ondertussen gewoon leuke dingen met haar blijven doen :)

Larsjuh
17 June 2003, 17:54
Originally posted by Nightwolf
als t net uit is, zou ik toch ff wachten als ik jou was, ligt er natuurlijk aan hoe lang ze met m had, maar goed :) verder kan je ondertussen gewoon leuke dingen met haar blijven doen :)

keer de stad in ofzo? Nog een keer naar de bios? Zijn we namelijk al geweest. Of uitgaan?

btw. tis 2 weken uit, en ze had een maand, maar daarvoor ook al wat vrienden gehad en van de ene in de andere. Maar als ze bij mij komen wordt het niets. heb ik altijd|:(

biffyclyro
17 June 2003, 18:34
Originally posted by Lars17
btw. tis 2 weken uit, en ze had een maand,

ja als ze maar een maandje verkering had kan het niet zo diep zitten lijkt mij..
tsja maar als zij niet wil :)
vol blijven houden en over een tijdje weer even aanporren dat je haar leuk vindt!

laurier_garnier
17 June 2003, 18:39
spreekt veel met haar af en tijd zal het vertellen ze heeft gewoon tijd nodig om over de andere te geraken komt wel snel zenne :)

Larsjuh
17 June 2003, 18:46
zat ook al te denken om een gedicht te schrijven. is dat een goed idee misschien?

boertje
17 June 2003, 19:28
Originally posted by Lars17
zat ook al te denken om een gedicht te schrijven. is dat een goed idee misschien? :no:

Nightwolf
17 June 2003, 19:30
Originally posted by Lars17
zat ook al te denken om een gedicht te schrijven. is dat een goed idee misschien?

nee dat zou ik niet doen :{

WishfulDreaming
18 June 2003, 12:41
Originally posted by Nightwolf


nee dat zou ik niet doen :{


Zou ik ook niet doen ...

Doe gewoon dingen samen die je vroeger ook deed.
Ga gewoon een avondje stappen, bios, shoppen, weet-ik-veel...
Doe gewoon veel dingen samen, en zorg dat jullie naar elkaar toegroeien ofzo :)
Maar, neem je tijd ofzo. Ik zou zeker nx overhaasten :) Als ze je leuk vind is het toch al goed ;)

L_angeldc
18 June 2003, 13:52
ja precies

als zij jou ook leuk vindt dan komt het allemaal vanzelf wel goed joh

Larsjuh
18 June 2003, 15:46
bedankt allemaal:thumbsup: ik zal het allemaal onthouden:yes: :d

miss-lolita
21 July 2003, 13:48
gun haar die tyd om erover na te denken je kunt haar voor je winnen als je haar de tyd gunt stuur haar 2 x in de week een lief smsje ofzo ook niet te lief maar zet een beetje je gevoelens erin het helpt wel iedergeval bij mij is het wel gelukt:9
maar het enigste wat je kunt doe issie haar de tyd geven en afwachten....

kreej-z
21 July 2003, 15:21
ik zou gewoon wat leuke dingen met haar aan doen, ze geeft zelf aan dat ze dat wil :)
maar vooral niet teveel aandringen...
en het over een tijdje nog een keer proberen als je nog steeds voor haar voelt :)