PDA

Bekijk de volledige versie : dieet


dext0r
18 June 2003, 18:33
wie is er hier nu allemaal serieus aan hun gewicht bezig? en doe je dit dmv kuurtjes of gewoon door extra te sporten..
te letten op je voeding? of juist gewoon evenwichtig eten?

is wel een topic wat hier past :+

ik doe overigens nergens aan, is ook alles behalve nodig...kben een nogal tenger typetje... :+

Sedes
18 June 2003, 18:48
Nope :no: geen dieet of zo, probeer wel genoeg groenten binnen te krijgen maar op kot is dit niet zo gemakkelijk (te veel werk om klaar te maken).
Tzou wel beetje vet af mogen (buik vooral) dus (belofte, belofte :s) ik ga gaan zwemmen + buikspieroefeningen doen van de vakantie :d
maar qua gewicht zit het wel goed denk ik:)

biffyclyro
18 June 2003, 18:53
nou ik let wel op mn gewicht.. tsja ik ben een meisje, het is niet nodig maar ik blijf me er altijd zorgen over maken (ben vroeger ook dik geweest) dus tsja. best vervelend want soms denk ik er hele dagen aan..
maar ik sport gewoon veel en meestal snoep ik niet en eet ik veel groente en fruit.. :)

Banaan
18 June 2003, 19:00
Neuj, ben nu tevreden. Ben niet dun, wel mollig maar maakt me nix uit :p Alsik wat weg wil hebben ga ik gewoon sporten.

Karliene
18 June 2003, 19:13
Ik heb net patat gegeten ;)

Babysmurfie
18 June 2003, 19:40
Nah, ik eet te graag en ben te lui om te diëten:)

Jennifer1203
18 June 2003, 23:03
Uhm paart maanden geleden of paar jaartjes whatever
Nu so nu en danheb ik ook wel zoiets van 'meid doe iets aan jezelf'
maar goed
vroeger dus lette ik op elke calorie:* lekker tellen enso elke dag op de weegschaal vooral omdat ik gepest was omdat ik dik was(best wel buhlshit 180 56 kilo maar goed)
nu eet ik wel veel groenten enso fruit op de nuchtere maag
als ik weinig groenten/fruit eet dan voel ik me altijd niet goed en krijg ik pijn..
Ik heb neit iets zovan oeps ik ben te dik als je maar gezond eet kom je een hoop verder!

Queenie
19 June 2003, 00:09
hmzzm wel vaker van die crash dieetjes gedaan. Kosten handenvol geld omdt je alleen maar bepaalde dingen mag eten. Je valt 6 kg af. en n week later is het er weer bij. BEn nu ook niet meer bezig met mn gewicht men neemt mij maar zoals ik ben

Irene!!!!
19 June 2003, 01:40
Ik wil deze zomer eigenlijk wel 5 kilo afvallen, dus ik ga een aantal keer per week hardlopen en gezonder eten.. K hoop dat het lukt :)

dyfusica
19 June 2003, 14:32
ik let al meer dan een jaar op

nu is het voor mij vooral een zaak van op gewicht blijven. ik ben in een paar maanden tijd al 10 kilo afgevallen.. neit echt via gezonde manier, ik geef toe

mijn dieetvorm is steeds, uithongeren (in de zin van 3 boterhammen en avondeten, en verder niets)en dan iets van 8 a 10 kilo afvallen.. daarna normaal eten zodat je uiteindelijk weer een paar kilo aankomt maar wel op dat gewicht blijft.. dit heb ik nu al 2 keer gedaan en het werkt voor mij prima

verder snoep ik nooit dus dat scheelt ook en ik probeer elke dag minimaal een uur te lopen

psychobunny
19 June 2003, 14:49
zit nu alweer 2 weken te dieeten,wil die dikke kont en billen weg :)

Little Angel
19 June 2003, 16:04
Niet snoepen, geen vet eten en gezond eten is best moeilijk, probeer al ruim 2 maanden af te vallen, maar kan maar niet stoppen met snoepen....:no:

Jennifer1203
19 June 2003, 17:32
Ik denk dat dat vooral heeft te maken met hoe je jezelf gedraagt
Als je resultaten ziet dan is het makkelijker om NEE te zeggen tegen snoep
Als je ouders nou lekkere dingen in huis halen en je laat je gevoel overhalen om JA te zeggen ....tja...

Sgatje
19 June 2003, 17:38
Originally posted by jennifer1203
Ik denk dat dat vooral heeft te maken met hoe je jezelf gedraagt
Als je resultaten ziet dan is het makkelijker om NEE te zeggen tegen snoep
Als je ouders nou lekkere dingen in huis halen en je laat je gevoel overhalen om JA te zeggen ....tja...

Het ligt er ook vooral aan hoe je je voelt, als je niet goed in je vel zit is het verdomd moeilijk om aan je lijn te werken, want dan krijg je toch alleen maar vreetbuien...Dat heb ik altijd gehad, ik hou het nu 3 dagen vol, gewoon gezond eten 3x per dag en veel bewegen..En gewoon zo weinig mogelijk snoepen, ipv een zak chips bijvoorbeeld een bakkie chips..Je kan níet zomaar in 1x stoppen..Of je moet je echt helemaal geweldig voelen

xlizzx
19 June 2003, 20:02
Ik doe wel dieeten... Gewoon weg omdat ik mezelf niet mooi vind
Ik heb speciaal ontbijt tussen de middag en avond eten.. elke dag en daar staat in wat ik dan moet eten en ik mag niks met calorieen tussen door eten van snoep ofzo dus gewoon een stuk komkommer of toosjes mag wel..
ik doe dit denk ik nog een maand of 2 en dan is het wel goed geweest.. Over sporten hoef ik me niet druk te maken...

nevaeh1987
19 June 2003, 20:03
ik ben al zo'n 3 tot 4 maanden op dieet... ik woog eerst 62 en nu 57. Opzich niet zo heel erg veel eraf ofzo.. maar ik eet ook nog gewoon alle maaltijden en ook nog koekjes enzo.. maar gewoon alles wel in mindere maten.. en ik heb de appelmoes bij t eten op gegeven :D Ik doe niet meer sport als ik eerst deed.. alleen buikspieroefeningen 'savonds al heellang. Maar tis wel handiger voor mij om op 'dieet' te zijn omdat ons pap en mam allebij ook op dieet zijn en er dus geen chips ofzo in de kast ligt :)

bruggi
19 June 2003, 23:05
ik let eigenlij kaltijd al goed op, gewoon combinatie van veel sporten en redelijk gezond eten
mezelf gaan uithongeren vink echt belachelijk, heb de energie gewoon nodig
zo voor de zomer doe k altijd wel ff mn best een paar kilootjes weg te werken en dat lukt ook wel

Sedes
19 June 2003, 23:19
Originally posted by Sgatje


Het ligt er ook vooral aan hoe je je voelt, als je niet goed in je vel zit is het verdomd moeilijk om aan je lijn te werken, want dan krijg je toch alleen maar vreetbuien...

IK denk dat het ook omgekeerd is,
ik voel me eigenlijk tamelijk goed in m'n vel,
maaar zou toch graag terug 59kg halen (nu 62kg),
maar achter 2dagen of zo geef ik het toch al op,
de mensen aanvaarden mij ook met 3kg meer ik:)
en lief vind me "dikke" buik sexy ;)

0Vera
20 June 2003, 00:18
ik wil mn buik wegkrijgen :{ had nooit de discipline om buikspieroefeningen te doen 's avonds maar sinds een slechte nacht gisteravond en een vastbesloten geest wil ik het toch proberen. Woog vanmorgen 67, wat heel netjes is :) en hoewel ik graag trug zou willen naar de 63 weet ik dat ik van de pil en die eeuwige verschrikkelijke ochtendmisselijkheid ook niet vrolijker werd :(
maarja de pil had ook zo z'n voordelen :z

[edit] oja dieet. Ik let eigenlijk altijd op het feit dat ik mezelf niet overeet. Het overkomt me weleens dat er iets op moet of dat ik denk 'straks heb ik geen tijd meer om te eten' en dan eet ik eigenlijk teveel. das niet lekker EN daar kom ik van aan. Ik heb liever een beetje meer trek dan dat ik teveel eet :{

psychobunny
20 June 2003, 11:28
ik wil ff heel trots melden,dat ik al 4 kilo afgevallen ben de laatste twee weken :)

Raspberry
20 June 2003, 11:56
Originally posted by psychobunny
ik wil ff heel trots melden,dat ik al 4 kilo afgevallen ben de laatste twee weken :)

:thumbsup:

Raspberry
20 June 2003, 12:01
ik ben op een punten dieet of hoe t ook heet, dan mag je dus zoveel punten verspillen op 1 dag..
en gewoon bruin brood in plaats van wit eten, veel fruit, en veel water drinken.
verder mag je weleens vet eten enzo, als je t maar goed doet...
geen sausjes derbij enzo..
nahjah, t helpt in ieder geval wel
:)

Sgatje
20 June 2003, 17:36
Originally posted by psychobunny
ik wil ff heel trots melden,dat ik al 4 kilo afgevallen ben de laatste twee weken :)

Goedzo! Ik wil ook even trots melden dat er vandaag iemand op werk jarig was en 2 grote dozen gebak bij zich had en ik t met geen vinger heb aangeraakt :D

infamous
20 June 2003, 17:51
Originally posted by Irene!!!!
Ik wil deze zomer eigenlijk wel 5 kilo afvallen, dus ik ga een aantal keer per week hardlopen en gezonder eten.. K hoop dat het lukt :)

...gezond eten in Amerika ?!
suc6 !!! 8) ik duim voor je 8-)

Irene!!!!
20 June 2003, 18:35
Originally posted by infamous


...gezond eten in Amerika ?!
suc6 !!! 8) ik duim voor je 8-)

Het kan best hoor ;) Ze hebben heel veel gezond eten, maar ook heel veel ongezond eten.. Ik doe me best :D

L_angeldc
20 June 2003, 18:54
Originally posted by psychobunny
ik wil ff heel trots melden,dat ik al 4 kilo afgevallen ben de laatste twee weken :)

en denk je dat je nu gezond bezig bent? :x

niet om stom over te komen hoor maar 2 kilo in 1 week is dus echt niet gezond he.. afvallen ok, maar teveel is ook niet goed.. geloof me, 1e resultaten zijn altijd fijn, maar je slaat zo over hoor :)

psychobunny
20 June 2003, 19:25
Originally posted by L_angeldc


en denk je dat je nu gezond bezig bent? :x

niet om stom over te komen hoor maar 2 kilo in 1 week is dus echt niet gezond he.. afvallen ok, maar teveel is ook niet goed.. geloof me, 1e resultaten zijn altijd fijn, maar je slaat zo over hoor :)

neej,weet ik ook wel,maar dat is toch tijdelijk hé,ik leef zo al totaal niet gezond dusja...

Sgatje
20 June 2003, 19:40
Originally posted by L_angeldc


en denk je dat je nu gezond bezig bent? :x

niet om stom over te komen hoor maar 2 kilo in 1 week is dus echt niet gezond he.. afvallen ok, maar teveel is ook niet goed.. geloof me, 1e resultaten zijn altijd fijn, maar je slaat zo over hoor :)

Hmm..Ik denk dat ik dat ook best zou kunnen, aangezien ik heel erg snel aankom en heel snel afval..Maar ik wil t gewoon rustig aan doen, gewoon eerst minderen..En lekker veel bewegen, zodat ik me lekker voel..niet te veel dus..Maar t zou dus best wel kunnen, 2 kilo in 1 week..Ik wil ook 5-10 kilo afvallen, maar daar heb ik gewoon tijd voor nodig

hegje
20 June 2003, 19:51
ik heb gehoord als je blowt dat je dan sneller afvalt omda je dan minder zin hebt om te eten. maar kweenie of da waar is. maar dan is het nog altijd ingezond:Y)

Sgatje
20 June 2003, 19:54
Originally posted by hegje
ik heb gehoord als je blowt dat je dan sneller afvalt omda je dan minder zin hebt om te eten. maar kweenie of da waar is. maar dan is het nog altijd ingezond:Y)

Ja, maar dat is met 'gewoon' roken ook het geval..Sinds ik gestopt ben met roken en blowen ben ik mijn gevoelens maar gaan uiten in eten..en ben ik zo`n 15 kilo aangekomen

L_angeldc
20 June 2003, 19:56
Originally posted by psychobunny


neej,weet ik ook wel,maar dat is toch tijdelijk hé,ik leef zo al totaal niet gezond dusja...

nee moet je niet doen hoor!!! :o
dan ben je echt ongezond bezig, gewoon met een normaal tempo afvallen en dan op een gezond gewicht blijven is echt beter dan in een keer veel afvallen en weer aankomen!!

psychobunny
20 June 2003, 21:20
Originally posted by L_angeldc


nee moet je niet doen hoor!!! :o
dan ben je echt ongezond bezig, gewoon met een normaal tempo afvallen en dan op een gezond gewicht blijven is echt beter dan in een keer veel afvallen en weer aankomen!!

meid,ik doe dat genoeg,ik ken mn eigen lijf genoeg om te weten wanneer ik te ver ga en wanneer niet...

L_angeldc
22 June 2003, 18:13
Originally posted by psychobunny


meid,ik doe dat genoeg,ik ken mn eigen lijf genoeg om te weten wanneer ik te ver ga en wanneer niet...

ik had hier al op gereageerd maar door een foutje :z is dus mijn post weg

sorry als ik betweterig overkwam ofzo, dat was neit mijn bedoeling.. ben alleen bezorgd dat je dalijk echt ongezonde dingen gaat doet omdat het resultaat je zo bevalt.. en daar moet je echt mee oppassen hoor :)... been there done that..helpt je voor geen meter trust me

psychobunny
22 June 2003, 20:30
Originally posted by L_angeldc


ik had hier al op gereageerd maar door een foutje :z is dus mijn post weg

sorry als ik betweterig overkwam ofzo, dat was neit mijn bedoeling.. ben alleen bezorgd dat je dalijk echt ongezonde dingen gaat doet omdat het resultaat je zo bevalt.. en daar moet je echt mee oppassen hoor :)... been there done that..helpt je voor geen meter trust me
neej,i know. maar ik doe dat regelmatig wel eens,soort crashdieet,om de zoveel tijd,en dat komt er langzaam weer bij,en wanneer ik weer te dik wordt,doe ik het opnieuw. maar ik blijf wel luisteren naar mn lichaam,en ik eet eigenlijk nog altijd ongezond hoor :p

L_angeldc
23 June 2003, 17:11
Originally posted by psychobunny

neej,i know. maar ik doe dat regelmatig wel eens,soort crashdieet,om de zoveel tijd,en dat komt er langzaam weer bij,en wanneer ik weer te dik wordt,doe ik het opnieuw. maar ik blijf wel luisteren naar mn lichaam,en ik eet eigenlijk nog altijd ongezond hoor :p

jojo effect is misshien effectief.. maar dan krijg je zon geri halliwell gedoe :p

kan beter langzaam afvallen en dan op gewicht blijven.. maja makkelijker gezegd dan gedaan :+

secretgirl
23 June 2003, 17:19
precies ja

was vorige week 1,5 kg afgevallen en deze week hak er op 1 of andere manier geen zin in en ben nu dus al weer 0,5kg aangekome dus da schiet nie op

iemand zei hier dattie juist ging eten alstie blij was maar kga juist eten alsk niet goed in mn vel zit :? ben een btje raar geloofk*)

en er was nog iemand die zei van als je gaat blowen dat het makkelijker is om af te vallen maar weetje wat het is dat had mn ma met roken die ging stoppen met roken en toen ging ze weer eten dus nu rookt ze tog maar weer om af te vallen!

L_angeldc
24 June 2003, 16:31
Originally posted by secretgirl
precies ja

was vorige week 1,5 kg afgevallen en deze week hak er op 1 of andere manier geen zin in en ben nu dus al weer 0,5kg aangekome dus da schiet nie op

iemand zei hier dattie juist ging eten alstie blij was maar kga juist eten alsk niet goed in mn vel zit :? ben een btje raar geloofk*)

en er was nog iemand die zei van als je gaat blowen dat het makkelijker is om af te vallen maar weetje wat het is dat had mn ma met roken die ging stoppen met roken en toen ging ze weer eten dus nu rookt ze tog maar weer om af te vallen!


niet echt een goede reden om weer te beginnen met roken. ga dan op een sport ofzo om af te vallen

anoesjuh
5 July 2003, 00:27
humz 2 jaar terug ofzo probeerde k aan te kome ben k bes wel in geslaagd maar aankome is altijd makkelijker dan afvalle mjah k ben nu wel tevrede