PDA

Bekijk de volledige versie : Wel of niet?!


Grietjeuhhhh
19 June 2003, 17:03
[SIZE=3][FONT=arial][COLOR=crimson]Hellooooooow everybody *) !!! Kzit met een kleein (aloewel:? )probleempje! Het zit zo: ik ben smooooor op een jongen, O., maar hij is niet op mij. Hij wet dat ik op hem ben, en, moest ik het aanvragen, hij zou ook ja zeggen. Alleen vind ik het nogal idioot om het aan te maken met iemand die niet op je is?! Wat vinden jullie?!

-xxx-tjes
tikkah soewn!
Grietjeuhhhh

Karliene
19 June 2003, 17:07
Les Nederlands zou niet mistaan :rolleyes:

Ik vind het ook idioot om met iemand te nemen die al gezegd heeft dat hij jou niet leuk vindt..Daar draait het toch allemaal om in een relatie..:?

Grietjeuhhhh
19 June 2003, 17:09
Hij vindt me wel leuk en dergelijke, maar, hij is niet echt verliefd op mij ( maar ja, wat is verliefd :? ) Pffff, ik weet het echt niet meer! (O ja, is dit beter?:) )

FiZz
19 June 2003, 17:21
Je bent OP hem?

Dominant type dus 8{

Grietjeuhhhh
19 June 2003, 17:30
Jaja, verry funny hoowr! :Z (niet dus) ik zal het zo zeggen: ik ben smoooooooooooooor verliefd BIEP *) hem, beter???

Babysmurfie
19 June 2003, 19:18
Ik vind ook niet dat je het moet aanmaken met iemand die niet verliefd is op jou, dat kan toch niet lang blijven duren zo.
Het moet een beetje van twee kanten komen he.

L_angeldc
19 June 2003, 19:24
Originally posted by Grietjeuhhhh
Jaja, verry funny hoowr! :Z (niet dus) ik zal het zo zeggen: ik ben smoooooooooooooor verliefd BIEP *) hem, beter???

wat is er mis met zeggen dat je iemand gewoon leuk vindt??

of ligt dat dan nou weer op mij? :z

Eelcotje
20 June 2003, 11:57
Ik denk dat als je met iemand iets wil hebben (Verkering dus)
Moet je niet echt in termen van 'op hem' 'wil het aan hebben'

Etc..

da's kinderlijk :)

Laat em 'non-verbaal' eens merken dat je hem leuk vind.. eeens zijn reacties zien..

Grietjeuhhhh
21 June 2003, 21:37
Euhm, er is eventjes een grooooote verandering gekomen, positief wel te verstaan!!! Vandaag heeft hij op msn toegegeven dat hij wel een klein beetje verliefd BIEP mij is!!! Wat nu??? Moet ik nu wel verkering vragen?Ben ik ouderwets als ik vind dat de jongen dat moet doen???

L_angel
21 June 2003, 22:02
Originally posted by Grietjeuhhhh
Vandaag heeft hij op msn toegegeven dat hij wel een klein beetje verliefdBIEP mij is!!!

whahahahahahah



Wat nu??? Moet ik nu wel verkering vragen?Ben ik ouderwets als ik vind dat de jongen dat moet doen???

nou een klein beetje heb je niet zoveel mee als je echt een relatie met die jongen wilt beginnen.
ik zou gewoon afwachten hoe hij tegen jou doet en reageert.

0Vera
22 June 2003, 11:21
Originally posted by Grietjeuhhhh
Euhm, er is eventjes een grooooote verandering gekomen, positief wel te verstaan!!! Vandaag heeft hij op msn toegegeven dat hij wel een klein beetje verliefd BIEP mij is!!! Wat nu??? Moet ik nu wel verkering vragen?Ben ik ouderwets als ik vind dat de jongen dat moet doen??? verkering vraag je niet, dat krijg je gewoon :p of ben ik dan weer ouderwets? :+

Verder blijf je gewoon leuke dingen met em doen en wissel je na een tijdje wat lieve dingen uit als 'je bent lief leuk aardig' enzo en je blijft em regelmatig zien en zo en ja ik weet niet hoe oud je bent maar dan is et wel zo'n beetje aan :Y)

lieve colafles
22 June 2003, 11:36
Originally posted by 0Vera
verkering vraag je niet, dat krijg je gewoon :p of ben ik dan weer ouderwets? :+

Verder blijf je gewoon leuke dingen met em doen en wissel je na een tijdje wat lieve dingen uit als 'je bent lief leuk aardig' enzo en je blijft em regelmatig zien en zo en ja ik weet niet hoe oud je bent maar dan is et wel zo'n beetje aan :Y)

neej je bent niet ouderwets..

hallo, wil jij met mij verkeren :p
mag ik dan nu officieel je handje vast houden





:+


ps: hehe ooh allerliefste ko.....

0Vera
22 June 2003, 12:10
Originally posted by lieve colafles
neej je bent niet ouderwets..

hallo, wil jij met mij verkeren :p
mag ik dan nu officieel je handje vast houden





:+


ps: hehe ooh allerliefste ko..... :d

Grietjeuhhhh
22 June 2003, 18:16
Dan zit ik denkik op een nogal ouderwetse school :$ . Bij ons is het de gewoonte dat je het gewoon aanvraagt (alla: wil je het met mij aan/ wilde gij et me mij) dus jullie vinden dat ik moet zorgen dat het aan raakt, als ik het goed begrijp O-)

L_angeldc
22 June 2003, 19:15
Originally posted by Grietjeuhhhh
Dan zit ik denkik op een nogal ouderwetse school :$ . Bij ons is het de gewoonte dat je het gewoon aanvraagt (alla: wil je het met mij aan/ wilde gij et me mij) dus jullie vinden dat ik moet zorgen dat het aan raakt, als ik het goed begrijp O-)

blijkblaar wil je dat wij dat vinden

gewoon afwachten en normaal tegen hem doen.. als het wederzijds is komt het vanzelf wel joh

secretgirl
23 June 2003, 14:35
als hij jou alleen leuk vindt zorg dan dat hij verliefd op je wordt ga naar de bios strand weety ik veel verzin wat! maar als hij niet op je is niet nemen is niet zo handug