PDA

Bekijk de volledige versie : Are you allergic?


Jennifer1203
20 June 2003, 17:44
Ikkuh zelf heb:
als ik bij dieren ben,de haren gaan in me oog zitten en ik krijg hele opgezwollen ogen,wordt verkouden
Hooikoorts...
And you?

Raspberry
20 June 2003, 17:49
ook hooikoorts...
voor polletjes, zaagsel, knaagdierharen enzo, is echt klote en irritant 8|
verder benk allergisch voor schaaldiertjes en uhm peulvruchten! :p lekker boeiend, maar goed ;)

Jennifer1203
20 June 2003, 17:57
Originally posted by RaSpBeRRy
ook hooikoorts...
voor polletjes, zaagsel, knaagdierharen enzo, is echt klote en irritant 8|

Ikke ook net leuk:no:

Nightwolf
20 June 2003, 18:03
zelfde als wat jullie opnoemen behalve de schaaldiertjes en peulvruchten

xLesjuhx
20 June 2003, 18:23
IK heb hooikoorts
en ik kan niet tegen: aardappelen,banaan, paprika, suiker, tomaat, augurken, komkommer, etc.

psychobunny
20 June 2003, 18:27
ik denk dat ik hooikoorts heb,is het eerste jaar dat ik er echt last van had...

biffyclyro
20 June 2003, 18:30
ik ben nergens allergisch voor :)

das erg prettig in mijn altijd stoffige kamer, in mijn huis waar een en al polder omheen is en onze boerderij vol beestjes :)

Karliene
20 June 2003, 18:31
* Net gemaaid gras, planten in het voorjaar
* Vet in afwaswater

Vast nog wel meer dingen, maar daar ben ik me dan niet bewust van..

Raspberry
20 June 2003, 18:33
Originally posted by biffyclyro
ik ben nergens allergisch voor :)

das erg prettig in mijn altijd stoffige kamer, in mijn huis waar een en al polder omheen is en onze boerderij vol beestjes :)

idd prettig...
wees blij :)

dupke
20 June 2003, 18:47
helemaal niet!

L_angeldc
20 June 2003, 18:58
hooikoorts maar alleen met bepaalde pollen of zoeits.. maja gewoooon 1 pilletjes s ochtends sliken bijna nergens last van.. is maar 2 weken in het begin van de zomer

en verder beetje voor katten(haren) ik krijg rode ogen en beetje loopneus.. das wel wat minder

Jennifer1203
20 June 2003, 19:13
Originally posted by L_angeldc
hooikoorts maar alleen met bepaalde pollen of zoeits.. maja gewoooon 1 pilletjes s ochtends sliken bijna nergens last van.. is maar 2 weken in het begin van de zomer

en verder beetje voor katten(haren) ik krijg rode ogen en beetje loopneus.. das wel wat minder
maa ik heb geen zin om de hele tijd pilletjes te slikken
volgens mij is het ook helemaal niet zo gezond

Jennifer1203
20 June 2003, 19:15
Originally posted by xLesjuhx
IK heb hooikoorts
en ik kan niet tegen: aardappelen,banaan, paprika, suiker, tomaat, augurken, komkommer, etc.
lijkt me erg als je voor brood en melk ofzow allergisch bent
de soort van basis producten
je kan altijd nog sojamelk drinken(wat ik doe niet omdat ik er allergisch voor ben hoor) maar brood..
ik heb een programma gezien over een jongetje die voor de stoffen uit brood allergisch was...zn moeder moest zelf brood bakken van aardappelmeel of maismeel
lijkt me heel gedoe..

Nightwolf
20 June 2003, 19:20
Originally posted by jennifer1203
volgens mij is het ook helemaal niet zo gezond

wat een onzin :{

Stevie
20 June 2003, 19:24
nu nergens meer voor, vroeger was ik allergisch voor muggen :o als ik een keer op mijn arm werd gestoken werd heel mijn onderarm rood :o

Headliner
20 June 2003, 19:37
Hooikoorts :no:

0Vera
20 June 2003, 20:01
ik ben alleen overgevoelig voor nikkel, en versgemaaid gras vind ik gewoon vies ruiken :p maar geen allergie. Nooit gehad ook :)

dext0r
20 June 2003, 20:38
geen allergie..

maar ik verdenk wel bespoten appels ervan dat ik aften in me smoel krijg.

Jennifer1203
20 June 2003, 20:42
Originally posted by Nightwolf


wat een onzin :{
tuurlijk wel denk ik
ik bedoel die medicijnen worden in je bloed opgenomen
ze zijn niet dodelijk en niet slecht
maar ik denk dat als je veel er van neemt niet echt goed is..

Nightwolf
20 June 2003, 20:44
jah natuurlijk ga ik niet 10 pillen per dag slikken die tegen hooikoorts helpen.....lijkt me wel vrij logisch

Jennifer1203
22 June 2003, 12:22
Originally posted by Nightwolf
jah natuurlijk ga ik niet 10 pillen per dag slikken die tegen hooikoorts helpen.....lijkt me wel vrij logisch
Ja lijkt me ook logisch maar dat bedoel ik helemaal niet joh
ik bedoel
stel
je neemt 7 pillen in de week
of 5 pillen in de week
ik denk dat 5 pillen toch wel gezonder is,het wordt tenslotte allemaal in je bloed opgenomen en op den duur kan je niet meer sonder

Raspberry
22 June 2003, 12:38
Originally posted by jennifer1203

en op den duur kan je niet meer sonder

Zit wat in, maar het ligt eraan of je het zelf goed inneemt enzo
Je moet het niet overdrijven nee met 10 pillen op een dag, maar als je je wel gewoon aan de gebruiksaanwijzing houd, en gewoon de hoeveelheid pilletjes inneemt die staat beschreven, is er niks aan de hand.
kans dat je der dus verslaafd aan raakt is klein, als dat zo snel zou gebeuren en schadelijke gevolgen zou hebben, zouden ze het niet geven lijkt mij.

nevaeh1987
22 June 2003, 13:05
waah mijn post is weg... ik was dus allergisch voor chocola en voor varkensvlees.
en hooikoorts... maarja wie niet :p

Headliner
22 June 2003, 13:21
volgens mij ben ik ook wel allergisch voor dat chloor wat je vaak in het zwembad ruikt, want daar krijg ik altijd tranen en jeuk van :|

Jochemmm
22 June 2003, 13:35
Ik heb af en toe een beetje last van Hooikoorts, maar het valt over het algemeen wel mee.

en voor de rest helemaal niks! :thumbsup: zover ik weet dan :p

bruggi
22 June 2003, 13:54
Originally posted by Headliner
volgens mij ben ik ook wel allergisch voor dat chloor wat je vaak in het zwembad ruikt, want daar krijg ik altijd tranen en jeuk van :|

ik ook... maar omdat ik juist zoveel zwem bne ik dr min of meer overheen gegroeid, heb er nu niet zo heel veel last meer van

als ik een weekje niet getraind heb ofzo en ik begin weer ist wel klote, dan loop ik de hele dag te niezen & hek last van mn ogen &jeuk idd

verder nergens last van :)

xLesjuhx
22 June 2003, 15:31
Originally posted by jennifer1203

lijkt me erg als je voor brood en melk ofzow allergisch bent
de soort van basis producten
je kan altijd nog sojamelk drinken(wat ik doe niet omdat ik er allergisch voor ben hoor) maar brood..
ik heb een programma gezien over een jongetje die voor de stoffen uit brood allergisch was...zn moeder moest zelf brood bakken van aardappelmeel of maismeel
lijkt me heel gedoe..

Ja brood is nog onzeker, maar waarschijnlijk mag ik dat dus ook niet... (maar dat kan misschien ooit weer wel mogen)

Headliner
22 June 2003, 19:03
Originally posted by bruggi


ik ook... maar omdat ik juist zoveel zwem bne ik dr min of meer overheen gegroeid, heb er nu niet zo heel veel last meer van

als ik een weekje niet getraind heb ofzo en ik begin weer ist wel klote, dan loop ik de hele dag te niezen & hek last van mn ogen &jeuk idd

verder nergens last van :)

dus veel zwemmen helpt?:)
ok bedankt:7

The6thgate
22 June 2003, 19:07
hmz mijn post is ook weg.
naja ik ben dus allergisch voor katten en volgens mij ook voor chocola

Babysmurfie
23 June 2003, 18:09
Huisstofmijt, gras, bomen en dierenhaar, maar heb er weinig last van.

bruggi
23 June 2003, 23:21
Originally posted by Headliner


dus veel zwemmen helpt?:)
ok bedankt:7

en, al begonnen met zwemmen :Y) :Y) ??

Owazeke
27 June 2003, 16:17
Ik ben gelukkig voor niets allergisch. :thumbsup:

Atjeuh
28 June 2003, 14:20
ik ben nerges allergisch voor:)

kreej-z
28 June 2003, 14:37
Originally posted by Atjeuh
ik ben nerges allergisch voor:)

meiske
28 June 2003, 18:55
hooikoorts.

pollen.

paprikaplanten

harigedieren

huisstofmijt

Dimas
28 June 2003, 19:01
Hazelnoten en Pinda's

anoesjuh
4 July 2003, 23:07
voor de zon ieeeeeh krijg k jeuk :? en tege hele stoffige kamers maar dan moete ze echt stoffig stoffig zijn dan wil k wel eens wat kriebels krijge voor de rest kan k overal tege jippie *)

Nightwolf
4 July 2003, 23:13
Originally posted by Dimas
Hazelnoten en Pinda's

oh die was ik vergeten :x en nootjes ook nie......daar kan ik echt niet tegen :x