PDA

Bekijk de volledige versie : hoe zou ik dit aanpakken??


X-Warrior
22 June 2003, 11:42
hey,

Ik heb een klein vraagje. Ik ben al lang bevriend met een meisje , ongveer iets langer als een jaar , nu ik ben wat gaan voelen voor dit meisje en ik weet dat het serieus is maar ik wou al eerder iets en toen zei ze me dat het niet kon omdat ze natuurlijk al een vriend had . Uit respect besloot ik ze iets minder lastig te vallen om het zo te noemen . Maar nu is het uit met haar vrend en ik wil er niet direct van profiteren maar wil toch iets ondernemen . Ik weet dat ze me wel mag enz. dus.. het komt er alleen op aan het op de goede manier te proberen .Nu hoe zouden julie deze situatie aanpakken??


thx for reading

X-Warrior

dragonflyke
29 June 2003, 19:52
zoals altijd, paar weekjes wachten en dan eens proberen af te spreken. Je ziet wel wat ze zegt.

Maar geef haar eerst even tijd om alles te verwerken

Miss_Sweetgirl
29 June 2003, 20:31
Ja en kijken of ze wel wat voor je voelt en je niet gewoon ziet als ee"n goeie vriend

dragonflyke
29 June 2003, 21:06
Originally posted by Miss_Sweetgirl
Ja en kijken of ze wel wat voor je voelt en je niet gewoon ziet als ee"n goeie vriend

Ja dit laatste is meestal het probleem :|
Moet ik ook altijd uitzoeken en das niet altijd even leuk. Het mag ook niet te lang duren want als je 2maand weggaat wordt het lijk moeilijk & moeilijker vindt ik.

lieve colafles
30 June 2003, 09:40
wees er ten eerste maar eens voor haar om over haar vriend te komen...

dan voel je vanzelf wel aan wanneer je verder kan gaan.....

anemic
2 July 2003, 10:54
gewoon troosten en dan kan je op gegeven moment daar wel ge/misbruik van maken

tybootje
2 July 2003, 18:58
wacht enkele weekjes en geef ondertussen troost... Spreek veel af met haar en geef af en toe wat 'subtiele' hints. Maak gewoon dat je er bent voor haar en dat ze ziet dat je haar wil steunen en dat je haar zeer graag hebt... Na een drietal weken zou dit wel een positief effect kunnen hebben... (Als je dan merkt dat ze je ook graag heeft en je ook veel wil zien, maar er wordt niets ondernomen, zeg het gewoon! Want als je TE lang wacht....)

CharmedOne
2 July 2003, 21:20
Spreek gewoon veel met haar af enzo ga gewoon leuke dingen met haar doen en laat merken dat je veel meer voor haar voel dan alleen maar vrienden of vraag dingen van wat is nou jou Perfecte droomjongen ofzo en dan zegt zij het en dan vraagt ze natuurlijk en jou droomvrouw en dan zeg je natuurlijk een meisje/vrouw zoals jou...:love: ok dat is best wel raar maar die jongen die ik heel erg leuk vond vroeg dat ook aan mij en toen ..... :D