PDA

Bekijk de volledige versie : Wat doe je tegen vreetbuien?


dyfusica
23 June 2003, 20:27
en zeg nou niet jezelf inhouden want dat kan ik echt niet

slik sinds paar dagen niuewe pillen waar ik honger van krijg.. de hele dag wil ik eten, zit nooit meer vol, kaugom helpt niet maar ik moet kauwen en slikken.. liters waterdrinken helpt ook niet..
weet dr iemand misschien nog iets?

L_angeldc
23 June 2003, 20:29
gezonde dingen eten zoals fruit, of een salade of gewoon graanbiscuitjes ofzo

dext0r
23 June 2003, 20:30
zoethout ;)

je kauwt, je slikt, t vult niet... en bovendien weet ik nou niet echt ongezonde dingen over zoethout op te noemen..


gek idee of niet?
probeer het eens uit zou ik zeggen

Stapper
23 June 2003, 20:33
crackers eten
maar ik heb geluk dat ik er niet echt veel van aan kom

dyfusica
23 June 2003, 20:34
Originally posted by dext0r
zoethout ;)

je kauwt, je slikt, t vult niet... en bovendien weet ik nou niet echt ongezonde dingen over zoethout op te noemen..


gek idee of niet?
probeer het eens uit zou ik zeggen ze verkopen t bij ons geloof ik niet en ik lus geen zoethoutq

bootje
23 June 2003, 20:49
veel water drinken, zodat je vol zit en er geen eten meer bijkan.

dext0r
23 June 2003, 21:22
Originally posted by dyfusica
ze verkopen t bij ons geloof ik niet en ik lus geen zoethoutq
zoethout kun je in ieder dorp wel krijgen

prrft.. kijk...daar komt nog een aap uit de mouw.... niet lusten..

ik denk dat mevrouw alleen maar lekkere trek heeft....

dyfusica
23 June 2003, 21:40
Originally posted by dext0r

zoethout kun je in ieder dorp wel krijgen

prrft.. kijk...daar komt nog een aap uit de mouw.... niet lusten..

ik denk dat mevrouw alleen maar lekkere trek heeft.... daar vergis je je heel sterk in

k heb net taco;s gegeten.. en nee niet dat hele ding..a kkeen dat bladerdeeg.. t is niet te teen maar ik moest wel want het was het enige dat ik mocht hebben

dyfusica
23 June 2003, 21:42
Originally posted by bootje
veel water drinken, zodat je vol zit en er geen eten meer bijkan. dat helpt niet

dext0r
23 June 2003, 21:43
dan toch jezelf inhouden :+

en inderdaad niet zeggen dat je dat niet kan...want dat vind ik bullshit...

dan ben je geestelijk gewoon eeen slappeling en is het eerder een dwang-neurosie ofzo

dyfusica
24 June 2003, 11:07
Originally posted by dext0r
dan toch jezelf inhouden :+

en inderdaad niet zeggen dat je dat niet kan...want dat vind ik bullshit...

dan ben je geestelijk gewoon eeen slappeling en is het eerder een dwang-neurosie ofzo

ach man, beetje inhouden kan ik ookwel. maar doe niet alsof het zo makkelijk is als eten het enige is waar je aan kan denken.

dext0r
24 June 2003, 11:31
Originally posted by dyfusica


ach man, beetje inhouden kan ik ookwel. maar doe niet alsof het zo makkelijk is als eten het enige is waar je aan kan denken.

dat zeg ik, dan mankeer je iets...oftewel krank-im-kopf en heb je dus hulp nodig !

PFP
24 June 2003, 11:33
je moet bananen eten of watermeloen

dyfusica
24 June 2003, 11:58
Originally posted by dext0r


dat zeg ik, dan mankeer je iets...oftewel krank-im-kopf en heb je dus hulp nodig ! ik mankeer niks..

ik heb honger en continu vreetbuien als bijwerken van de pillen die ik moet slikken.:)

dyfusica
24 June 2003, 11:58
Originally posted by PFP
je moet bananen eten of watermeloen je weet hopelijk wel dat van al het fruit bananen verreweg de meeste calorien hebben

Jennifer1203
24 June 2003, 12:02
ik wist het wel
alleen bent vergeten

Headliner
24 June 2003, 13:25
het klinkt misschien raar, maar als ik echt honger heb en toevallig is er niks in huis waar ik trek in heb dan ga ik gewoon drinken :)

The6thgate
24 June 2003, 14:31
als ik honger heb ga k gewoon eten tot mn honger over is. hoef toch niet bang te zijn om aan te komen:z
wat jij het beste kan doen weet ik niet echt. uitproberen wat hier eerder genoemd word

lafhoofd
24 June 2003, 14:33
bier drinken 8-)

dyfusica
24 June 2003, 15:21
Originally posted by The6thgate
als ik honger heb ga k gewoon eten tot mn honger over is. hoef toch niet bang te zijn om aan te komen:z
wat jij het beste kan doen weet ik niet echt. uitproberen wat hier eerder genoemd word tja maar dat helpt bij mij dus niet

en alles wat ik eet is terug te zien op de weegschaal dus ja.. vreten kan gewoon niet

dyfusica
24 June 2003, 15:22
Originally posted by lafhoofd
bier drinken 8-) mag geen alcohol;)

PFP
24 June 2003, 15:30
Originally posted by dyfusica
je weet hopelijk wel dat van al het fruit bananen verreweg de meeste calorien hebben

ik denk niet in calorien, aangezien ik toch nooit aankom :?

L_angeldc
24 June 2003, 15:37
Originally posted by dyfusica
mag geen alcohol;)
alcohol vrij bier dan

bruggi
24 June 2003, 23:11
Originally posted by lafhoofd
bier drinken 8-)

van bier word je ook dik

biffyclyro
25 June 2003, 17:05
Originally posted by lafhoofd
bier drinken 8-)

:{ dan kun je net zo goed aan de chocola gaan.

het schijnt dat die slimfast dingen best wel vullend en sommige wel lekker zijn :)

infamous
25 June 2003, 17:10
sporten om het er weer af te krijgen :D

Sgatje
26 June 2003, 12:40
Ik kan er niks tegen doen wanneer ik vreet buien heb, maarja..t hoort er maar bij..Maar meestal probeer ik dan veel rijstewafels of droge beschuitjes te eten en natuurlijk fruit..En als ik écht zakken chips op heb of ijsjes, dan probeer ik het er dezelfde dag nog af te bewegen

meiske
26 June 2003, 12:45
helemaal mee eens met sgatje, er valt nou eenmaal weinig aan te doen want als het eenmaal in je zit dan krijg je het er niet zo makkelijk uit.

probeer in elk geval tijdens de 3 grote maaltijden veel te eten, zodat je tussendoor minder honger heb dat scheelt al heel veel.
en zoals sgatje zei veel bewegen dan is het helemaal niet zo erg :)

dyfusica
26 June 2003, 15:12
Originally posted by meiske
helemaal mee eens met sgatje, er valt nou eenmaal weinig aan te doen want als het eenmaal in je zit dan krijg je het er niet zo makkelijk uit.

probeer in elk geval tijdens de 3 grote maaltijden veel te eten, zodat je tussendoor minder honger heb dat scheelt al heel veel.
en zoals sgatje zei veel bewegen dan is het helemaal niet zo erg :) ja dat werkt voor de gemiddelde mens

maar wat als je de hele dag wil eten door die pillen

en bewegen probeer ik wel maar lukt ook niet echt want die pillen maken je ook vermoeid. tja dan kan je wel zeggen van ja zet gewoon door maar dan val ik steeds om

Sgatje
26 June 2003, 20:19
Originally posted by dyfusica
ja dat werkt voor de gemiddelde mens

maar wat als je de hele dag wil eten door die pillen

en bewegen probeer ik wel maar lukt ook niet echt want die pillen maken je ook vermoeid. tja dan kan je wel zeggen van ja zet gewoon door maar dan val ik steeds om

Tsja, ik weet niet hoe het met die pillen zit, maar ik heb vreetbuien doordat ik al een hele tijd flink depressief ben geweest en de een gaat roken, zuipen en ik vreet mezelf kapot..


Ik denk dat je het beste naar je huisarts kunt gaan om te vragen of hij een oplossing heeft dat werkt met jouw pillen

dext0r
27 June 2003, 00:51
Originally posted by dyfusica
ik mankeer niks..

ik heb honger en continu vreetbuien als bijwerken van de pillen die ik moet slikken.:)

die vreetbuien kun je negeren als je geestelijk sterk genoeg bent....

dyfusica
27 June 2003, 06:37
Originally posted by Sgatje


Tsja, ik weet niet hoe het met die pillen zit, maar ik heb vreetbuien doordat ik al een hele tijd flink depressief ben geweest en de een gaat roken, zuipen en ik vreet mezelf kapot..


Ik denk dat je het beste naar je huisarts kunt gaan om te vragen of hij een oplossing heeft dat werkt met jouw pillen ja dat snap ik

en de huisarts heeft geen zin.. Ik word behandeld door en psychiater die me de pillen heeft voorgeschreven en de psyg is nu geloof ik op vakantie:)

dyfusica
27 June 2003, 06:38
Originally posted by dext0r


die vreetbuien kun je negeren als je geestelijk sterk genoeg bent.... tja dan ben ik dat misschien niet..

maar voor de zoveelste keer.. het is een vreetbui die begint als je opstaat en pas eindigt als je slaapt..

Sgatje
27 June 2003, 07:10
Originally posted by dyfusica
ja dat snap ik

en de huisarts heeft geen zin.. Ik word behandeld door en psychiater die me de pillen heeft voorgeschreven en de psyg is nu geloof ik op vakantie:)

Hmm nee ik denk dat je huisarts er ook wel raad mee zal weten

dyfusica
27 June 2003, 08:37
Originally posted by Sgatje


Hmm nee ik denk dat je huisarts er ook wel raad mee zal weten ja maar ik heb neit zo veel zin die lastig te gaan vallen.. heb geen goede huisarts en ik mag dr totaal niet...

Sgatje
27 June 2003, 12:11
Originally posted by dyfusica
ja maar ik heb neit zo veel zin die lastig te gaan vallen.. heb geen goede huisarts en ik mag dr totaal niet...

oke dan begrijp ik het wel
Wat voor pillen heb je, als ik vragen mag??

0Vera
28 June 2003, 19:32
het is kut, en moeilijk enzo dat begrijp ik wel maar wat dextor zegt is wel waar. Je kan het ergens wel maar wil het eigenlijk niet... natuurlijk vraagt het heel veel wilskracht maar als iemand dan komt met zoethout, ik vind het zelf ook niet te vreten maar het HELPT! wat wil je dan? juist als je jezelf als enige dat toestaat te eten gaat het je steeds meer tegenstaan, en kun je die etensdrang es van je afzetten want echt, je gaat je op een gegeven moment zo vies dik vinden :no: niemand die dat vindt behalve jij maar als het echt obsessief wordt kots je t straks allemaal weer uit en dan heb je ECHT een probleem :{

dyfusica
28 June 2003, 23:07
Originally posted by Sgatje


oke dan begrijp ik het wel
Wat voor pillen heb je, als ik vragen mag?? zeprexa of zoiets

tegen de hallucinaties en ook spierontspannent..

Fade of Light
29 June 2003, 10:40
Originally posted by dext0r


krank-im-kopf

kramp? whahah

edit: trouwens het is puur mentaal dit. Een goede oefening tevens om de controle te krijgen over je lichaam.

(altijd leuk wilskracht teste...heb een maand alleen maar water en melk gedronken :))

dext0r
29 June 2003, 10:45
FoL :


:+

Fade of Light
29 June 2003, 11:08
Originally posted by dext0r
FoL :


:+

shit, je was gewoon nog eerder met aanpassen dan ik :p:D

Jennifer1203
30 June 2003, 18:45
Je moet peterselie eten
daardoor krijg je niet meer z'on trek
zelf vind ik peterselie niet zo lekker die wij hebben
maar ja
je moet er wat voor over hebben he

Mliekje
30 June 2003, 20:38
je moet iets gaan doen en gewoon ergens mee bezig zijn, niet thuis gaan zitten...want dan gaje er alleen maar op letten. Als je iets gaat doen let je er niet constant op en heb je het denk ik minder in de gaten.

dyfusica
1 July 2003, 14:17
Originally posted by Mliekje
je moet iets gaan doen en gewoon ergens mee bezig zijn, niet thuis gaan zitten...want dan gaje er alleen maar op letten. Als je iets gaat doen let je er niet constant op en heb je het denk ik minder in de gaten. ik kan neit zoveel doen omdat ik ziek ben

Sgatje
1 July 2003, 17:00
Originally posted by dyfusica
zeprexa of zoiets

tegen de hallucinaties en ook spierontspannent..

Aha..

Ik heb van die pillen niet veel verstand, dan moet je het gewoon met je psych bespreken of met een ander persoon die je kan vertrouwen
Succes!

darkangel112
27 July 2003, 14:55
Originally posted by dyfusica
je weet hopelijk wel dat van al het fruit bananen verreweg de meeste calorien hebben

en de witteschilletjes van manderijnen...
maar over het algemeen weten mensen op de afdeling waar ik zit dat alleen maar omdat ze zelf een eet probleem hebben (zie anorexia of boulimmia)

je zal denk ik niet voor niets bij de psygiater lopen:S..

maar meis heel veel succes!
en ik heb niet echt een goeie oplossing.. probeer hem zelf ook nog te vinden

raxhel
27 July 2003, 19:14
ik heb van iemand gehoort dat als je peterselie eet dat dan je hongergevoel verdwijnt?:Z :?

dext0r
27 July 2003, 22:13
Originally posted by raxhel
ik heb van iemand gehoort dat als je peterselie eet dat dan je hongergevoel verdwijnt?:Z :?

dat stond hier op t forum gepost door psychobunny :+

darkangel112
28 July 2003, 01:09
Originally posted by dext0r


dat stond hier op t forum gepost door psychobunny :+ :yes: :wave: :aai:

raxhel
28 July 2003, 12:17
:$

Freedom
15 August 2003, 14:47
Niets... gewoon eten


|:( |:(

Femezz
16 August 2003, 09:42
Originally posted by lafhoofd
bier drinken 8-)

Zeer veel calorieën inbegrepen O-)

Femezz
16 August 2003, 09:43
En anders ga je even langs je apotheek voor advies!

FiZz
16 August 2003, 11:00
Eten tot je vol zit :yes:

zotte rebecca
16 August 2003, 13:20
fruit of rijstkoeken, of hoe ze dat ook noemen bij jullie, eten. of iets eten zonder al te veel calorien. en heel veel drinken.
mss kan je ook chocolade of chips eten, maar dan moet je weer gaan sporten om het weer kwijt te raken.
slapen helpt!! dan heb je geen honger! :yes:

Raspberry
16 August 2003, 13:34
Originally posted by zotte rebecca

slapen helpt!! dan heb je geen honger! :yes:
maar dan kun je misschien niet slapen van de honger? :p:+