PDA

Bekijk de volledige versie : FIFA: shirtjes mogen niet meer uit


Bazzemans
29 June 2003, 17:09
Voetballers dienen voortaan bij het
vieren van een treffer hun shirt aan te
houden,zo heeft de FIFA besloten.'Dit
is nodig om de orde op het veld te
bewaren',aldus de wereldvoetbalbond.

Is dat nou belachelijk of niet?

Stevie
29 June 2003, 17:25
ach valt wel mee. ik kan het aan de ene kant wel begrijpen. misschien een btje overdreven maar ik vind het niet belachelijk.

Superjood
29 June 2003, 17:35
ik vind het ook belachelijk.het heeft wel zijn charme.

Bazzemans
29 June 2003, 17:35
Leg uit?

Ik vind het namelijk volkomen nergens op slaan. Het is alleen maar een uiting van vreugde en het gebeurt vaak ook ontzettend kort dus echt problemen om de speler weer aan het voetballen te krijgen hebben scheidsrechter niet of nauwelijks. Het verstoort ook niet de orde buiten het veld of zet mensen aan tot onbehoorlijk gedrag buiten het veld. Ik vind het een belachelijke regel. Spelers die in de hekken gaan hangen krijg je vaak moeilijker weer aan het spelen..

TN20
29 June 2003, 17:53
Om de orde op het veld te bewaren..

Waar slaat dat nou weer op??
Ik vraag me af wat die gasten van de FIFA toch de hele tijd aan het doen zijn als ze nu met zo'n idote regel aan komen. Volgens mij vervelen ze zich te pletter in de zomer.

Ar-Tuur
29 June 2003, 18:31
Dat het vieren van een doelpunt wat binnen de perken blijft qua tijdsduur vind ik prima, alhoewel de tijd natuurlijk ook gewoon stop wordt gezet tot de aftrap. Maar om nou het shirt uitrekken te verbieden gaat wel wat te ver. Beter kan opgetreden worden tegen serieuzere zaken en kan de FIFA zich bijvoorbeeld beter bezig houden met het verbeteren van de internationale kalender

GregoorvanDijk
29 June 2003, 18:31
Neemt iemand de Fifa nog serieus hier :?

AntiKezman
29 June 2003, 19:32
ik stel voor als protest bij ieder doelpunt het broekje uit te trekken O-)

of is dat nou niet smakelijk?

Tyskie
29 June 2003, 19:34
Het zal wel weer om geld draaien...
Bij een goal komt een speler namelijk altijd groot in beeld... Veel aandacht voor de sponsor dus... Als een shirt wordt uitgetrokken komt die sponsor niet op tv...

:x :x

Bazzemans
29 June 2003, 19:41
Originally posted by Tyskie
Het zal wel weer om geld draaien...
Bij een goal komt een speler namelijk altijd groot in beeld... Veel aandacht voor de sponsor dus... Als een shirt wordt uitgetrokken komt die sponsor niet op tv...

:x :x


Sponsor's op de buik painten iets voor in de toekomst misschien?

Stevie
29 June 2003, 20:07
Originally posted by Ar-Tuur
Dat het vieren van een doelpunt wat binnen de perken blijft qua tijdsduur vind ik prima, alhoewel de tijd natuurlijk ook gewoon stop wordt gezet tot de aftrap. Maar om nou het shirt uitrekken te verbieden gaat wel wat te ver. Beter kan opgetreden worden tegen serieuzere zaken en kan de FIFA zich bijvoorbeeld beter bezig houden met het verbeteren van de internationale kalender
zoals toernooien afgelasten omdat een speler van een finalist tijdens de vorige wedstrijd is overleden 8|

Dante Thomas
29 June 2003, 23:33
er is godverdomme net een speler overleden op zo'n fluttoernooitje van hun,hoe kan je je hier dan druk om maken|:( :rolleyes:

GregoorvanDijk
29 June 2003, 23:34
WHOEI!! Zaagmans!! :wave:

theo tank
30 June 2003, 11:48
hij heb wel gelijk die zaagmans

Bon
30 June 2003, 12:13
Originally posted by theo tank
hij heb wel gelijk die zaagmans
dat wou ik ff zeggen

Bazzemans
30 June 2003, 12:27
Originally posted by Dante Thomas
er is godverdomme net een speler overleden op zo'n fluttoernooitje van hun,hoe kan je je hier dan druk om maken|:( :rolleyes:

Bedoel je dat nou ten opzichte van mij of ten opzichte van de Fifa? :?

GregoorvanDijk
30 June 2003, 12:30
Originally posted by Bazzemans


Bedoel je dat nou ten opzichte van mij of ten opzichte van de Fifa? :?

Volgens mij bedoelde ie dat jij je nie druk moest maken over die shirtjes jah. Maargoed, waarom niet overal over discusiëeren, dat andere onderwerp hebben we t toch ook over gehad :?

Bazzemans
30 June 2003, 12:32
Originally posted by bartje518


Volgens mij bedoelde ie dat jij je nie druk moest maken over die shirtjes jah. Maargoed, waarom niet overal over discusiëeren, dat andere onderwerp hebben we t toch ook over gehad :?

Jah idd.. Ach jah.. Pauperventje die Zaagmans.. Als het ten opzichte van de fifa is heeft hij in principe wel gelijk, maar ik denk eerlijk gezegd dat het plan er al wel langer lag bij de fifa (lang voordat er een speler overleed bij één van hun toernooien).

theo tank
30 June 2003, 12:37
hij bedoelt het dacht ik richting de FIFA, maar een pauperventje blijf het toch wel :+

Maar ookal was er niemand dood gegaan dan was het nog steeds een trieste actie geweest van de FIFA

GregoorvanDijk
30 June 2003, 12:44
Doet me denken aan het gezegde weer of geen weer.. Hehe, de Fifa is altijd pauper :yes: