PDA

Bekijk de volledige versie : Romantiek


tybootje
29 June 2003, 21:53
Hoihoi, om het eens niet over seks te hebben:

Heeft er iemand ideetjes om het romantisch te maken met je meisje? Ik heb al redelijk veel dingen gedaan, maarja, het kan nooit kwaad om eens enkele extra ideetjes te krijgen hé. Dit is dus een topic voor de hopeloze romantici onder ons.... Laat jullie fantasie maar in de vrije loop!!!
Vooral de meisjes kunnen hier replyen en zeggen wat ze graag hebben...

P.S.: Hou er rekening mee dat de minderjarigen (ikzelf: 16jaar)veel moeilijker hotels kunnen huren enzo hé |:(

Thx!

0Vera
29 June 2003, 22:09
hmmm misschien ben ik een slecht meisje maar ik hou niet zo van romantiek :{

Vind et liever als mn vriendje aan me denkt, ff n smsie stuurt (alsie BTG heeft :p) en bepaalde kleine hintjes van mij oppikt, endie gebruikt als ie me iets kado doet, niet dat ik die 'hints' bewust geef ofzo, ik praat gewoon veel :p

enfin dat kaarslicht en romantiek enzo roept bij mij alleen mislukkingsbeelden op :{ echt, dat je overal over struikelt, in de kaarsvet valt, of dat soort ongein |:(. Et gebeurt me weinig maar het is wel moeilijk irri om van zoiets te genieten als je er steeds serieus bang voor bent dat er iets misgaat :(

hollywood
30 June 2003, 01:11
Iets is pas echt romantisch als het spontaan ontstaat, of als het een verrassing is. Dus achter haar gaan staan en je armen om haar middel heen doen, als ze bijvoorbeeld even uit het raam kijkt. Zijn van die kleine dingen die je romantisch doen overkomen. Haar een smsje sturen voor het slapen gaan, dat je over haar hoopt te dromen. Dat soort dingetjes, wel uitkijken dat het niet te vaak gedaan wordt, dan word het saai en daarna eng.

Good Luck
Greetzzz

I'm in LoVe:love:

tybootje
30 June 2003, 16:30
Jullie gaan me hier niet wijsmaken dat al die mensen die hier al relaties van meer dan een jaar gehad hebben, geen ideetjes hebben om het romantisch te maken. Wat hebben jullie al gedaan? Wat is het meest romantische dat jullie meegemaakt hebben of gedaan hebben? Of al heb je het nog niet gedaan, wat zouden jullie graag hebben?
Jullie kunnen toch beter dan 2 replies...

Elysium
30 June 2003, 16:34
mjah je kan een hele dag 'organiseren' voor je meisje, eerst wat gaan eten (moet helemaal niet duur zijn zelfs) en dan een gezellig cafétje zoeken ofzo en daarna in het park naar de maan die opkomt gaan kijken en stuff en dan gaan naaktzwemmen:] weet nu niet of dit echt romantisch is maar zo'n dagje zou ik wel zien zitten*)

MarvinV
30 June 2003, 17:04
Romantisch maken doe je door te zorgen dat de andere persoon zich helemaal begeerd voelt.

Geef hem of haar dat dagje extra aandacht lieve dingen zeggen ...deur open houden iets eten

Wat ook leuk is om een lief kaartje op haar kussen neer te leggen die ze pas ziet als je weg bent ofzo....:love:

SpiNe
30 June 2003, 17:15
fuck romantiek de meeste vrouwen gaan je erna als sukkel zien




helaas spreek ik uit evaring:|

biffyclyro
30 June 2003, 18:11
sorry, ik ben niet hopeloos

bloempjuh
1 July 2003, 11:43
Kaarsjes als verrassing en dat soort dingen zijn altijd goed :Y

WishfulDreaming
1 July 2003, 20:44
Originally posted by biffyclyro
sorry, ik ben niet hopeloos

Ach, bij romantiek denk ik eerder aan gezellig samenzijn, met zen twee... Bijv 's nachts samen buiten zitten... en knuffelen... of samen in zetel tv kijken :)

Zo'n *voorgeplande* dingen vind ik niet romantisch. Doe mij maar iets gewoon :yes: :Y) Samen iets eten en daarna bios ofzo, het is leuk, maar valt bij mij niet onder categorie romantisch :)