PDA

Bekijk de volledige versie : Lord of The Rings ( The Return of The King )


rmd
1 July 2003, 09:11
Wat verwachten jullie van de 3de film.
Voor mij gaat het een leuke einde worden en Heb gisteren nog The Two Towers gezien op DVD met nederlandse ondertiteld in een deftig versie

Nightwolf
1 July 2003, 09:33
defineer deftige versie :?

ik verwacht een spectaculair einde

Stapper
1 July 2003, 09:56
ik weet al hoe het afloopt, maar verwacht een leuk gevecht met shelob en gollum, al is het verhaal van sam en frodo minder spectaculair

in het andere verhaal wacht ik echt op de slag bij gondor, dat is zo mooi beschreven in het boek dat ik het graag op het grote scherm wil zien, vooral theoden tegen de leider van de ringwraith's, dat moet er gewoon goed uit zien
en ik wil gwaheir (ofzo) eens goed zien

ik kijk er echt naar uit, maar we moeten nog ff wachten, hij is er pas met kerst :(

Toto
1 July 2003, 10:50
Op mn site (http://www.bigfilms.tk) staan nog een heleboel plaatjes van ROTK

Stapper
1 July 2003, 12:03
was opzich ook wel te verwachten, de zuivering heeft weinig met het verhaal van de ring te maken, alleen is het een niet leuke thuis komst voor frodo en sam, maar meer ook niet, het verhaal houd op bij de

Nightwolf
1 July 2003, 12:44
tief een eind op met de spoilers, mongolen

Clauw
1 July 2003, 13:37
Originally posted by Nightwolf
tief een eind op met de spoilers, mongolen

er staat toch SPOILER!!! dus als je niet wilt weten wat er gaat gebeuren moet je dat dus gewoon niet lezen :S
ik wil zeker ook het 3e deel zien, want nu is het gewoon nog niet afgelopen enzow, net als The Matrix

Nightwolf
1 July 2003, 13:45
Originally posted by Clauw


er staat toch SPOILER!!! dus als je niet wilt weten wat er gaat gebeuren moet je dat dus gewoon niet lezen :S

kan me geen ene zier schelen, stelletje sukkels zijn t ook :{

Banaan
1 July 2003, 14:14
Originally posted by Clauw


er staat toch SPOILER!!! dus als je niet wilt weten wat er gaat gebeuren moet je dat dus gewoon niet lezen :S
ik wil zeker ook het 3e deel zien, want nu is het gewoon nog niet afgelopen enzow, net als The Matrix Spoilers lezen gaat vanzelf. Ookal is et niet de bedoelling. Dus weg met die shit. Sommige mensen hopen nog op spanning.

Ik verwacht wel een goeie 3de deel maar ik ga wel een maand na de release... Durf te wedden dat de eerste week 234982093840209480238094 mensen hem al gezien hebben.

Toto
1 July 2003, 14:25
Ok, ok ik heb m ge edit:)



Niet dat dat veel helpt want stapper heeft mij gequoted of hoe je het ook schrijft:)

Nightwolf
1 July 2003, 14:40
dat heb ik maar gedaan aangezien ie t zelf niet doet :{

ohja, jullie echt niet grappig ofzo hoor :{

Stapper
1 July 2003, 17:13
Originally posted by Nightwolf
dat heb ik maar gedaan aangezien ie t zelf niet doet :{

ohja, jullie echt niet grappig ofzo hoor :{ kan ik het helpen dat ik niet de hele dag op het forum zit, ik heb ook andere hobby's en diploma uitreikingen

maarja, een spoiler in de kleur van het forum (zoals ik gedaan had) is moeilijk te lezen en dus gaan alleen mensen die het willen, het lezen
en opzich is het verhaal over de hele wereld al bekend, dus zoveel spoiler is het ook weer niet

Nightwolf
1 July 2003, 17:58
ik kon t anders prima lezen :{

Toto
1 July 2003, 18:24
Originally posted by Nightwolf


ohja, jullie echt niet grappig ofzo hoor :{ .

:? Ik kon geen grap ontdekken hoor

Ti_Mu84
4 July 2003, 20:21
ik kijk er iig wel naar uit :)
ik vond de eerste 2 leuk, dus ben benieuwd naar de 3de!
ik wil ze allemaal op dvd hebben, maar ook alle delen van the ring, en the matrix reloaded wil ik ook nog gaan kopen. zijn leuke films!

firnegwen
6 July 2003, 12:10
Originally posted by Nightwolf
tief een eind op met de spoilers, mongolen

ja vind ik nou ook ik moet nog 300 blz. in het boek dus houd je mond!!!.. by the way verwacht ik er erg veel van omdat de andere films ook geweldig waren en het laatste deel in het boek is ook geweldig( wat ik r tot nu toe van heb gelezen).
kijk zo kan het ook je hoef nie meteen te zegge wat er gebeurd!!! :rolleyes: mja..

Toto
6 July 2003, 12:55
Originally posted by firnegwen


het laatste deel in het boek is ook geweldig( wat ik r tot nu toe van heb gelezen).


Het wordt alleen maar beter:)

CharmedOne
27 July 2003, 15:14
Ik hou van die FILM!!!
Deel 1 heb ik al 9 keer gezien ofzo en deel 2 maar 3 keer...
Ik kan echt niet wachten op deel 3..
Ik vind het alleen wel jammer dat ik weet wat er gaat gebeuren in deel 3 :(
Maar hopelijk gaan ze van De Hobbit ook een film maken *)

Toto
30 July 2003, 22:07
TRAILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (http://img-nex.theonering.net/images/webcam/rotk_mpeg4.mov)


Hopelijk doet ie t, morgen kan ik m pas uitproberen

:[ :[ :[ :[ :'( :'( :'( :

Setragasj
30 July 2003, 22:18
de trailer doet t :)

thanks voor de link.:aai:

Toto
31 July 2003, 06:01
Ik heb al die huilende en kwade smilies maar verwijderd:)

Ik ben nu toch weeer blij want ik heb de trailer gezien!!:)
(07.00 AM:o)

Hij was wel mooi, maar ik vond de officiele trailer van The Two Towers beter :o

Denden 100 piek
31 July 2003, 11:53
Eerste deel was cool, tweede deel was waanzinnig, derde deel wordt nog beter!!!!!:respect:

Stapper
31 July 2003, 19:27
ik had nog wel verwacht dat ik saurumon in de trailer zou zien, maar niet dus, ik hoop dat het stuk over hem, wat in het 2e boek voor komt, maar niet in de 2e film voor komt er nog in komt zitten, want das belangrijk, vooral met de pallantier

firnegwen
4 August 2003, 18:30
Originally posted by Stapper
ik had nog wel verwacht dat ik saurumon in de trailer zou zien, maar niet dus, ik hoop dat het stuk over hem, wat in het 2e boek voor komt, maar niet in de 2e film voor komt er nog in komt zitten, want das belangrijk, vooral met de pallantier

jah.. euhm ik weet niet of je het door had hoor maar ze zijn in de 2e film veel eerder gestopt... na helms deep ongeveer en bij frodo en sam zijn ze ook eerder gestopt na faramir.. en in het 2e deel van het boek gaat dat ook nog veeeel verder.. dus dat komt allemaal nog wel lijkt mij..
by the way het is palentir...;)

Stapper
4 August 2003, 18:33
Originally posted by firnegwen
jah.. euhm ik weet niet of je het door had hoor maar ze zijn in de 2e film veel eerder gestoptik heb de boeken 3x gelezen, dus ik weet wel wanneer de film is opgehouden en wanneer het boek is opgehouden
Originally posted by firnegwen
[B]by the way het is palentir...;) ok, een foutje kan je maken

jaak_trek_haak
25 August 2003, 18:24
ik verwacht dat de film even goed of zelft beter zal zijn dan de voorbije 2 en op het einde een heeeeeeeel groot gevecht tussen de orc's en de alliance :thumbsup:

Gilwing
26 August 2003, 16:34
Ik heb er echt super veel zin in!
*Spoiler* Die oorlog op de velden van de Pelennor! *spoiler*
Donderdag kan je de video en dvd van de Two Towers kopen en dat ga ik dan ook meteen doen! :yes: !

Toto
26 August 2003, 18:25
Ik ga de giftset van TTT kopen, maar ik moet nog wachten tot 20-11!:[

Stapper
27 August 2003, 15:52
komt er van de ttt ook een extra dvd versie zoals bij the fellowship ook was??

Gilwing
27 August 2003, 16:03
Jep! :yes:
Maar het duurt nog wel een tijdje voor je die kan kopen of huren...

Toto
28 August 2003, 19:11
Weet iemand of The Making of the Return of the King van V8 op internet staat?

CharmedOne
29 August 2003, 18:00
Originally posted by Toto
Weet iemand of The Making of the Return of the King van V8 op internet staat?

Was het de making of The Return of The King, ik d8 van TTT.
Maar ik kon niet gaan kijken, omdat ik naar het ziekenhuis moest :'(

CharmedOne
29 August 2003, 18:02
Originally posted by Gilwing
Ik heb er echt super veel zin in!
*Spoiler* Die oorlog op de velden van de Pelennor! *spoiler*
Donderdag kan je de video en dvd van de Two Towers kopen en dat ga ik dan ook meteen doen! :yes: !

Waar kan je die zien?

Mijn vader heeft hem gisteren ook gelijk voor mij op dvd gehaald, omdat ik heel de dag moet thuis zitten om me voet :(en hij weet dat het me favo film is en hem al een paar x heb gezien in de bios (2 of 3 keer :rolleyes: )

PFP
29 August 2003, 18:32
vanavond lotr ttt kijken op dvd :thumbsup: met veel chips en vrienden, ben alweer vergeten hoe die ging 8)

Toto
3 September 2003, 14:56
Originally posted by CharmedOne
Was het de making of The Return of The King, ik d8 van TTT.
Maar ik kon niet gaan kijken, omdat ik naar het ziekenhuis moest :'( je hebt gelijk, foutje:)

silverchair
18 September 2003, 19:50
woooow wooooooow mooi plaatje mooi plaatje :9

BasHeR
19 September 2003, 19:17
Tja de bedoeling van LOTR is dat het altijd spectaculair dus, je kan je sowieso aan een goeie 3de LOTR verwachten denk ik :respect:

CharmedOne
19 September 2003, 19:21
Ik kan echt niet meer wachten tot The Return of The King :(
Ik wacht al sinds december en ik word echt helemaal gek :p
Maar ik ben best wel benieuwd of het net zo afloopt als het boek of niet..

Jan Lul
22 September 2003, 19:31
De "The Making of" staat op de DVD als ik het goed heb...