PDA

Bekijk de volledige versie : verliefd worden op een onbekende...


p4tj3
11 July 2003, 00:15
8 dagen geleden ben ik op vakantie geweest naar spanje, toen zag ik onderweg naar spanje, in het vliegtuig een hele leuke meid, toen vind ik haar eigenlijk wel leuk, ik zag er ook vaak achterom naar toe kijken, of ze keek vlak langs me, ik keek af en toe ook naar haar, ik durfde niet te lang, te vaak naar haar te kijken (ben namelijk een verlegen jongen) anders zag ze het meschien dat ik haar wel leuk vind, en stel dat ze dan mij niet leuk vind, dat sta ik flink voor paal,
paar dagen later zag ik haar ergens tijdens vakantie, ze heeft mij niet gezien, omdat het vrij druk was, ik moest constant naar haar kijken, ik begon haar steeds leuker te vinden,
toen we uiteindelijk naar huis gingen, zag ik haar nog op het vliegveld, iedere keer als ik naar haar kijk, kijkt ze snel de andere kant op, en bij mij is het het zelfde geval, ik durfde niet recht in der ogen te kijken, het voelde net als of ze de ware was, toen we op schiphol aan kwamen en naar huis gingen had ik een flinke brok in me keel, ik zal haar nooit meer zien, ik heb nooit zoveel van iemand gehouwen, en ik kende haar nog niet eens, het kwam gewoon vanzelf,
hoe moet ik hiermee omgaan ?
is er een kans dat ik haar toch terug zie ?
de gevoelens worden steeds sterker, en ik moet elke seconde aan haar denken.:(

ik heb geen goeie (serieuse vrienden) om er over te kunnen praten

Nightwolf
11 July 2003, 01:02
Originally posted by p4tj3
ik heb nooit zoveel van iemand gehouwen, en ik kende haar nog niet eens

je zegt t zelf, je kent haar nog niet eens....dan kan je niet opeens van haar houden

kweet niet wat je in t dagelijks leven doet maar je zal bijvoorbeeld wel iemand leuks tegenkomen als je bijvoorbeeld uitgaat of in de stad of whatever

Karliene
11 July 2003, 11:14
Ik wil niet belerend overkomen, maar wat jij voelt is geen houden van, maar een "klik"
Dat meisje intrigeert je ontzettend...
Heb ik ook met iemand hier in de buurt..
Ik zou geen relatie ofzo met hem willen,
maar elkaar aftasten is wel gaaf :yes: :Y)

De kans is zeer klein dat je haar nog een keer ziet..(i.t.t. mijn geval)
Maar als het voortbestemd, als ze echt de ware is, kom je haar vanzelf wel weer een keertje tegen! :) :love:

Stevie
11 July 2003, 11:49
heb ik ook weleens last van. je moet zo snel mogelijk proberen haar te vergeten want je zal haar nooit meer tegenkomen. je hebt niet eens met haar gesproken dus je weet niet wat voor persoon ze is (je kan niet van haar houden - houden van is een zwaar begrip) en je weet niet eens waar ze woont dus de kans dat je haar ooit nog ziet lijkt me klein.

Babysmurfie
11 July 2003, 17:45
Je idealiseert haar omdat je haar niet kent. Je weet niet hoe haar karakter is, voor hetzelfde geld is ze een bitch. Vergeet haar, de kans dat je haar terugziet is trouwens toch miniem.

anemic
11 July 2003, 18:20
je zal haar nooit meer zien waarschijnlijk

dat gelul over ''de ware'' is echt zo dikke onzin..

zet je erover heen...je kan als je erg verlegen bent ook zorgen dat je altijd iets met je emailadres of tel nummer bij je hebt en haar (nah de volgende keer dan) achteloos toestoppen en hopen dat ze reageert..

xlizzx
11 July 2003, 18:51
zet der alsjeblieft uit je hoofd..

GregoorvanDijk
11 July 2003, 19:25
Originally posted by x-lizz-x
zet der alsjeblieft uit je hoofd..

Inderdaad.. Dat kan nooit wat worden. Je weet niet eens haar naam, laat staan dat je haar ooit terugvindt..

p4tj3
11 July 2003, 20:01
met houden bedoel ik eigenlijk dat ik haar ontzettend leuk vind,
en ik weet zeker dat ze geen bitch is ofzo, aan iemands uiterlijk kun je ook zien hoe iemand is, ze ziet er gewoon heel lief en leuk uit.
Ik zit gewoon te balen dat ik geen msn/tel etc aan haar heb gegeven/gevraagd, ik had er ook geen kans voor gehad, omdat het ook een nachtvlucht was, en je kan ook niet somaar ze tel/msn vragen, als ze ouders erbij staan/zitten, vind ik dan.
ik heb eigenlijk nog nooit iemand zo leuk gevonden, ik zit nu echt gewoon te balen, en vergeten gaat gewoon heel moeilijk, ik zit gewoon elke keer aan haar te denken, omdat ik op dit moment geen afleiding heb om haar te kunnen vergeten.
zij is gewoon de leukste meid, die der is (vanuit mijn ogen dan), ik weet bijna zeker dat het gewoon wat zou worden, een leuker meid vind je gewoon niet.
ik heb haar ook proberen te vinden op internet zonder succes, het is gewoon een naald zoeken in een hooi(naald)berg.

Raspberry
11 July 2003, 20:25
Originally posted by p4tj3
met houden bedoel ik eigenlijk dat ik haar ontzettend leuk vind,
en ik weet zeker dat ze geen bitch is ofzo, aan iemands uiterlijk kun je ook zien hoe iemand is
daar ben ik 't nou niet mee eens...
bijv. degene die er dan beetje uit zouden zien als een 'nerd' zeg maar, met bril en weet ik veel wat.. zouden dan heel sullig en saai moeten zijn? :no:
bij mij zat er een meisje in de klas die er echt uitzag als iemand met veel kapsones etc. ff met haar gepraat bleek ze juist heel aardig te zijn.
vind dat je iemand echt pas kan beoordelen als je het innerlijk ook kent.
misschien ziet ze der lief leuk uit, maar is ze dat dus niet.
kom ik an met me spreekwoord: 'onder de mantel en het kleed zit er veel dat men niet weet' :+

maar goed, de kans is inderdaad klein dat je haar weer zal zien, er zijn nog genoeg andere meisjes die rond lopen, die vast en zeker nog leuker zijn dan haar..
waarschijnlijk zit zij nu toch al met een ander te vozen, en is ze jou alweer vergeten.. :s
proberen haar uit je hoofd te zetten, en gewoon verder gaan :)

GregoorvanDijk
11 July 2003, 20:30
Precies :yes: Op mijn werk werken héééél veel supermooie meiden, waarvan je vaak zou denken: die heb kapsones. Maar ze zijn allemaal super super spontaan 8-) Ze praten met iedereen, zelfs met de grootste nerds enzo.

Nightwolf
11 July 2003, 20:34
Originally posted by p4tj3
aan iemands uiterlijk kun je ook zien hoe iemand is, ze ziet er gewoon heel lief en leuk uit.

tis al gezegd, maar dit is echt onzin....snap trouwens ook niet hoe je hierbij komt

Fade of Light
11 July 2003, 21:14
nooouu in uiterlijk gaat wel enigzins innerlijk schuil

Nightwolf
11 July 2003, 22:19
maar je kan niet vertellen hoe iemand precies in elkaar zit :no:

Fade of Light
11 July 2003, 22:33
Originally posted by Nightwolf
maar je kan niet vertellen hoe iemand precies in elkaar zit :no:

Dat beweert onze goede jongen ook niet. Dat maak/maken jij/jullie ervan.

Raspberry
11 July 2003, 22:47
Originally posted by Fade of Light


Dat beweert onze goede jongen ook niet. Dat maak/maken jij/jullie ervan.


Originally posted by p4tj3
aan iemands uiterlijk kun je ook zien hoe iemand is
ik vind dat ie dat dan anders had moeten omschrijven..
lijkt er namelijk veel op dat ie dat wel beweert.. :/

p4tj3
11 July 2003, 22:53
Originally posted by Nightwolf
maar je kan niet vertellen hoe iemand precies in elkaar zit :no:

Ja,maar aan het uiterlijk kun je ook ongeveer schatten hoe iemand is, en daarna zie je wel, hoe ze helemaal inelkaar zit.
Ik denk nog steeds aan er :( , eigenlijk heb ik dit nog nooit gehad, dat ik iemand zò leuk vind, meestal vergeet ik ze gewoon,
ik zou haar dolgraag weer willen ontmoeten, daarna met er stappen etc, maar daar is het nu helaas te laat voor :|
Ik kan haar gewoon niet uit me kop krijgen...|:(
Ik voel me dus nu heel kut.

Fade of Light
11 July 2003, 23:11
Originally posted by RaSpBeRRy




ik vind dat ie dat dan anders had moeten omschrijven..
lijkt er namelijk veel op dat ie dat wel beweert.. :/

ik zie nergens staan "precies" subtiel, maar groot verschil

Raspberry
11 July 2003, 23:24
nah t kwam op mij zo over..

Nightwolf
11 July 2003, 23:33
Originally posted by p4tj3
Ik kan haar gewoon niet uit me kop krijgen...|:(
Ik voel me dus nu heel kut.

dat hebben we allemaal wel eens

Irene!!!!
11 July 2003, 23:40
Klinkt misschien bitchy maar je hebt je kans laten vergaan, en je zult haar zeer waarschijnlijk nooit meer zien dus je kunt haar het beste gewoon vergeten.. Als dat niet lukt, probeer dan wat andere mensen te ontmoeten :)

Babysmurfie
12 July 2003, 19:55
Originally posted by p4tj3
Ja,maar aan het uiterlijk kun je ook ongeveer schatten hoe iemand is.
Toch kan je je zo serieus vergissen.

Stevie
12 July 2003, 23:21
Originally posted by Babysmurfie

Toch kan je je zo serieus vergissen.
idd en dat maakt het nog erger dat je echt gaat denken dat zij de ware is...

Forza
13 July 2003, 08:06
Originally posted by Karliene
Dat meisje intrigeert je ontzettend...


U hebt gezocht op intrigeert:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.



als je nou stoer probeert te doen, met moeilijke woorden, doe het dan ook goed..

Nightwolf
13 July 2003, 10:05
fyi, dat betekent zoiets als dat dat meisje de topicstarter iets kan schelen, om haar geven, etc. :z

HugoBoss
13 July 2003, 15:36
Originally posted by Forza_Vites



U hebt gezocht op intrigeert:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.



als je nou stoer probeert te doen, met moeilijke woorden, doe het dan ook goed..


in·tri·ge·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 door de geheimzinnigheid fascineren



O-)

The Phit
13 July 2003, 16:38
Originally posted by Forza_Vites



U hebt gezocht op intrigeert:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.



als je nou stoer probeert te doen, met moeilijke woorden, doe het dan ook goed..
hehe, kerl. je moet wel weten hoe je moet zoeken in de van Dale. ;)

The Phit
13 July 2003, 16:42
Trouwens, ik heb t nooit gehad. Wel natuurlijk dat als ik op een terrasje zit ofzo dat ik lekkere meiden ga kijken of dat als ik met de honden loop en een leuke meid tegen kom dat ik juist zo ga lopen zodat ik dr nog een keer tegen kom in t bos. Ook in de kroeg ontstaat veel oogcontact, en dat is gewoon spannend. En soms heb je later dan wel spijt dat je dan niks heb ondernomen ofzo, maar dat je meteen verliefd word op zo iemand.... Nahh, da ken niet :7

ShAdYPuNk
19 July 2003, 19:29
ff een opmerking, je bent verliefd op dr uiterlijk en ik persoonlijk vind dat geen goed teken....

volges mij isset allemaal beetje crap, dat houden van (srry dattik et zeg). maar houden van doe je volges mij tog meer met... het innerlijk?

het zit allemaal tussen je oren gaszie, volges mij maak je het jezelf een beetje wijs dat het 'de ware' is enzo.
1. je zag een meisje
2. je vond dat ze er leuk uit zag
3. en je krijgt je leven (tot nu toe) niet uit je hoofd omdat je denkt dat je van dr houdt...

eg de grootse bull die ik ooit heb gehoord:thumbsup:

miss-lolita
21 July 2003, 13:37
het beste wat je kunt doen is haar vergeten..

net zoals je het al zei je kunt haar niet eens
en je houdt van haar..
je kunt niet van iemand houduh als je diegene niet eens kent..
je vindt haar van uiterlijk knap maar je weet niet hoe ze van binnen is misschien is het wel iemand die van de 1 naar de ander gaat het klinkt misschein heel hardt
maar je moet haar uit je kop zetten...|:(

CharmedOne
28 July 2003, 15:06
Ik ben zelf ook zwaar in :love: geworden op iemand maar dat was tijdens me vakantie hij was echt heel aardig enzo en gewoon heel leuk alleen ik weet niks van hem...
Alleen maar zijn naam en in welke provincie hij woont...
Ik weet echt hoe moeilijk het is om die persoon dan te gaan vergeten ik kan hem nogsteeds niet vergeten en ben nogsteeds op zoek naar hem.
En ik moet vaak janken omdat ik hem echt nooit meer zal zien (Hopeloos ben ik jaah ik weet)
Maar toch is het beste wat er is haar vergeten (ookal probeer ik die jongen niet echt te vergeten)

Maar ik moet gaan doei :*

Liekjuh
29 July 2003, 16:43
Lastig ja...je zult er nu wel een beetje spijt van hebben dat je niet op haar af bent gestapt om een praatje te maken. de kans is echt super klein dat je haar weer ziet denk ik. misschien kun je op internet een een of andere site maken waarop staat dat je haar zoekt enzo. zoiets ben ik ook vaker tegengekomen www.ikzoekmarjolein.nl een voorbeeld daarvan. misschien ziet ze het en reageert ze. maar je weet verder nix van dr he...dus ja erg lastig...misschie haar toch maar uit je hoofd proberen te zetten...geen hand vol maar een land vol zullen we maar zeggen :*