PDA

Bekijk de volledige versie : welke gsm aanbieder moet k nemen ?


ik_ben_de_man
15 July 2003, 22:10
vroegf ik me af , heb een telefoon , simlockvrij maar geen simkaart.

zat vroeger bij dutchtone.orange en was wel tevreden

wie is de beste ?

koelkast
15 July 2003, 22:13
KPN of Hi,

het beste netwerk in Nederland en de beste roaming afspraken met buitenlandse operators. ook midden op het sneekermeer kun je nog bellen met goed ontvangst.

Kampie
15 July 2003, 22:48
Originally posted by koelkast
KPN of Hi,

het beste netwerk in Nederland en de beste roaming afspraken met buitenlandse operators. ook midden op het sneekermeer kun je nog bellen met goed ontvangst. mag je wel liegen? of heb je ook al aandelen kpn?

Vodafone is de best geteste provider, meeste bereik, grootste ontvangst, minimale downtime, en voldoende roaming (ik weet het niet zeker maar volgens mij bijna net zo veel, of meer, als kpn)

daarnaast zijn orange en t-mobile de beste kwaliteit/prijs-verhouding providers..

orange en t-mobile zitten net onder vodafone qua kwaliteit maar en boven KPN. En qua prijs is KPN vele malen te duur voor wat ze bieden..

:)

Headliner
16 July 2003, 10:18
Vodafone

dupke
16 July 2003, 10:56
Originally posted by Headliner
Vodafone
:yes:

koelkast
16 July 2003, 19:02
Originally posted by Kampie
mag je wel liegen? of heb je ook al aandelen kpn?

Vodafone is de best geteste provider, meeste bereik, grootste ontvangst, minimale downtime, en voldoende roaming (ik weet het niet zeker maar volgens mij bijna net zo veel, of meer, als kpn)

daarnaast zijn orange en t-mobile de beste kwaliteit/prijs-verhouding providers..

orange en t-mobile zitten net onder vodafone qua kwaliteit maar en boven KPN. En qua prijs is KPN vele malen te duur voor wat ze bieden..

:)

ik spreek dus uit eigen ervaring ik ga regelmatig zeilen in friesland en ook op het ijselmeer op het ijselmeer sneekermeer en tjeukermeer heb ik met kpn gewoon bereik en kan ik bellen en gebelt worden. Mensen in de boot met orange tmobile en vodafone kunnen dit dan niet. Zodoende heb ik persoonlijke ervaring dat ik liever een kpn toestel heb.

Kampie
16 July 2003, 20:40
Originally posted by koelkast


ik spreek dus uit eigen ervaring ik ga regelmatig zeilen in friesland en ook op het ijselmeer op het ijselmeer sneekermeer en tjeukermeer heb ik met kpn gewoon bereik en kan ik bellen en gebelt worden. Mensen in de boot met orange tmobile en vodafone kunnen dit dan niet. Zodoende heb ik persoonlijke ervaring dat ik liever een kpn toestel heb. maar ja om nou alleen daar bereik te hebben voor die prijs is ook niet alles..

en is dit alles gemeten met een en hetzelfde toestel? lijkt me niet.. en daar kan het heel veel aan liggen..

xlizzx
16 July 2003, 20:44
Ik heb orange en nergens problemen mee :)

koelkast
16 July 2003, 21:21
Originally posted by Kampie
maar ja om nou alleen daar bereik te hebben voor die prijs is ook niet alles..

en is dit alles gemeten met een en hetzelfde toestel? lijkt me niet.. en daar kan het heel veel aan liggen..

ale je me niet wil geloven mag dat ook hoor |:(

inVision
16 July 2003, 21:48
Originally posted by x-lizz-x
Ik heb orange en nergens problemen mee :)
Ik heb nu net 1 dag Orange en me berijk hier thuis is goed (bijna max) met KPN had ik max, maar betaal je ook wel meer boor :)

/me is tevree!

Kampie
16 July 2003, 22:14
Originally posted by inVision

Ik heb nu net 1 dag Orange en me berijk hier thuis is goed (bijna max) met KPN had ik max, maar betaal je ook wel meer boor :)

/me is tevree! en de service bij KPN is ook nog eens vele malen minder

The Phit
16 July 2003, 22:21
ik heb al een hele tijd kpn, en had met me stage in een silo 10m onder de grond ofzo nog steeds netwerk. En ook op school in de kelder ben ik 1 van de weinigen die bereik heeft. En dat met een supersimpele Ericson T10s O-)

Stevie
17 July 2003, 10:18
orange

supergirl
17 July 2003, 16:46
Nee ik zou duidelijk geen orange nemen......klanteservice is echt super slecht en zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen.Trouwens ik weet niet wat je makkelijker vind maar bij orange beginnen de beltegoed kaarten pas bij 20 euro en volgens mij bij nog een provider en ik zelf vind het makkelijker als ze beginnen bij 10 euro anders moet je eerst zo 'sparen' voordat je beltegoed kunt halen.

ik_ben_de_man
26 July 2003, 13:40
Originally posted by supergirl
Nee ik zou duidelijk geen orange nemen......klanteservice is echt super slecht en zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen.Trouwens ik weet niet wat je makkelijker vind maar bij orange beginnen de beltegoed kaarten pas bij 20 euro en volgens mij bij nog een provider en ik zelf vind het makkelijker als ze beginnen bij 10 euro anders moet je eerst zo 'sparen' voordat je beltegoed kunt halen.

alleen t-mobile heeft een tientje

ik heb dus sim kaartje van t-mobile genomen , vanwege het kunnen opwaarderen met een tientje , simkaart was gfrastis ( 15,- , met 15 ,- beltegoed ) ze zijn goedkoop en hebben ook zeer zeker wel goede afspraken met buitenlandse aanbieders.

appelshampoo
28 July 2003, 13:24
Originally posted by koelkast


ik spreek dus uit eigen ervaring ik ga regelmatig zeilen in friesland en ook op het ijselmeer op het ijselmeer sneekermeer en tjeukermeer heb ik met kpn gewoon bereik en kan ik bellen en gebelt worden. Mensen in de boot met orange tmobile en vodafone kunnen dit dan niet. Zodoende heb ik persoonlijke ervaring dat ik liever een kpn toestel heb. Uhumz....

Ik heb vodafone
ik ben net 3 weken op vakantie geweest met de boot en midden op het ijsselmeer had ik nog goed bereik met iemand die ik vanuit frankrijk belde !

En koelkast ik kan ook op tjeukemeer, sneekermeer, slotermeer, fluessen, heegermeer, langweerderwielen, goengarijpsterpoel nog goed bellen, bovendien, kon ik ook in Oostenrijk, Duitsland en Hongarije goed bellen.. dus...

IceAngel
29 July 2003, 22:59
Kheb T-mobile, en heb nog nooit problemen gehad! Zelfs op mn werk, toen ik in de koelcel aan t zoeken wasz, werd ik gewoon gebeld, en mijn bereik was volop. (met KPN kon ik op mn werk nooit gebeld worden)
Ben heeft in de begintijd zeker problemen gehad qua bereik, klantenservice ed, maar dat waren echt startersproblemen. Sinds het T-mobile is geworden, zijn ze er zeer op vooruit gegaan, kan ook komen omdat het een wereldwijd netwerk is, met jarenlange ervaring. Anyway, ik raad toch T-mobile aan.

Perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Niks op aan te merken :yes:

Karliene
4 August 2003, 00:09
Originally posted by appelshampoo
En koelkast ik kan ook op tjeukemeer, sneekermeer, slotermeer, fluessen, heegermeer, langweerderwielen, goengarijpsterpoel nog goed bellen, bovendien, kon ik ook in Oostenrijk, Duitsland en Hongarije goed bellen.. dus...
Jeetje, niks beters te doen als je aan het varen bent ofzo..
Offehhh, bellen naar een ander bootje om te vragen waar ze zijn :rolleyes: :x

*******

Ik heb Vodafone en heb overal wel zo'n beetje bereik gehad waar ik geweest ben..
Ik kijk niet 24/7 op m'n gsm ;)
Buitenland niet geprobeerd, beetje ingewikkeld..
Ik ben maar een simpele pre-paid gebruiker..;)

WishfulDreaming
4 August 2003, 09:42
Mobistar ;)

ik_ben_de_man
6 August 2003, 00:47
Originally posted by Saartje18
Mobistar ;)

mischien als ik in belgie ga wonen ja...

CharmedOne
6 August 2003, 00:49
Ikzelf heb T-Mobile al een paar jaar (ben eerst dan)
En ik heb er nog geen problemen mee gehad...

maupstar
6 August 2003, 01:04
Originally posted by Saartje18
Mobistar ;)

doe dan maupstar:d