PDA

Bekijk de volledige versie : ik weet het niet..


Annefleur
17 July 2003, 21:51
Oke, ik weet echt niet meer wat ik moet doen...
Ik heb nu ongeveer 1,5jaar een vriend.. en hij is heel lief enzo..
Maar goed nu had hij dus tegen mij gezegd dat hij moest werken, maar nu zegt hij gister tegen mij dat hij toen eigenlijk met een ander meisje naar de stad zou gaan ( nu vind ik dat opzich niet zo groot probleem als hij er niet over had gelogen) Maar goed dat ging dus niet door dus gingen ze bij haar zwemmen.. ( opzich kan ik daar ook nog in komen met dit weer) Maar nu is zij dus ook weer met hem terug gegaan..? Om te gaan eten bij hem.. ofzow.. En toen had ze perongeluk (??) de trein gemist en moest ze bij hem slapen.. ik weet niet of er wat is gebeurd.. Maar als het niets ergs was, had hij er toch niet over gelogen?maar goed.. is het nou zo heel raar dat ik hier boos over ben? En wat zouden jullie gedaan hebben?

The Phit
17 July 2003, 22:26
kijk, zo is mijn laatste relatie op de klippen gelopen nadat ik hetzelfde eerst terugflikte.. Toen het uiteindelijk uit was, erg opgelucht enzoo. :) moet je ook doen, dan voel jeje meer mens. Zulke leugens over werken maar stiekem uitgaan enzo mogen gewoon niet kunnen vind ik.

dragonflyke
18 July 2003, 09:05
inderdaad, als hij er begint over te liegen is er meer aan de hand vrees ik. Ik zou toch opletten met hem en niet te lang met je voeten laten spelen. Dit is een klassiek geval dat ik al veel gezien heb.

Snoes
18 July 2003, 11:13
je kan is aan dat meisje vragen of ze iets hebben of zo, of dat viavia vragen!
Of is bij hem thuis in zijn vuilbak naar een condoom gaan zoeken, een heel onderzoek dus.
:+

Kamui
18 July 2003, 11:38
Originally posted by Annefleur
Oke, ik weet echt niet meer wat ik moet doen...
Ik heb nu ongeveer 1,5jaar een vriend.. en hij is heel lief enzo..
Maar goed nu had hij dus tegen mij gezegd dat hij moest werken, maar nu zegt hij gister tegen mij dat hij toen eigenlijk met een ander meisje naar de stad zou gaan ( nu vind ik dat opzich niet zo groot probleem als hij er niet over had gelogen) Maar goed dat ging dus niet door dus gingen ze bij haar zwemmen.. ( opzich kan ik daar ook nog in komen met dit weer) Maar nu is zij dus ook weer met hem terug gegaan..? Om te gaan eten bij hem.. ofzow.. En toen had ze perongeluk (??) de trein gemist en moest ze bij hem slapen.. ik weet niet of er wat is gebeurd.. Maar als het niets ergs was, had hij er toch niet over gelogen?maar goed.. is het nou zo heel raar dat ik hier boos over ben? En wat zouden jullie gedaan hebben?

je lief dump je, das gemakkelijk te zien:aai:

(ps: my apalogies als ik je gekwest heb)

WishfulDreaming
18 July 2003, 11:42
Originally posted by Snoes
je kan is aan dat meisje vragen of ze iets hebben of zo, of dat viavia vragen!
Of is bij hem thuis in zijn vuilbak naar een condoom gaan zoeken, een heel onderzoek dus.
:+

Misschien smijt hij z'n condooms niet in zen prullenbak? Misschien heeft hij het aan niemand verteld?



Nee, het is niet raar dat je hier boos over bent, het is niet leuk als mensen tegen je liegen. Ik vind dat je in alle omstandigheden eerlijk moet kunnen blijven tegenover elkaar.
Je vriendje heeft het alleen maar verdacht gemaakt, door er over te gaan liegen. Wanneer hij het gewoon eerlijk gezegd had, wist jij dat je er niets moest gaan achter zoeken ofzo.

Ik heb geen idee wat je moet doen om er achter te komen of er iets gebeurt is of niet, kvind het gewoon erg dat je zoiets moet meemaken :{

Kamui
18 July 2003, 11:56
Originally posted by Saartje18


Misschien smijt hij z'n condooms niet in zen prullenbak? Misschien heeft hij het aan niemand verteld?



Nee, het is niet raar dat je hier boos over bent, het is niet leuk als mensen tegen je liegen. Ik vind dat je in alle omstandigheden eerlijk moet kunnen blijven tegenover elkaar.
Je vriendje heeft het alleen maar verdacht gemaakt, door er over te gaan liegen. Wanneer hij het gewoon eerlijk gezegd had, wist jij dat je er niets moest gaan achter zoeken ofzo.

Ik heb geen idee wat je moet doen om er achter te komen of er iets gebeurt is of niet, kvind het gewoon erg dat je zoiets moet meemaken :{

als zij met hem erover praat moe je toch geen zorgen maken saartje.

iedereen kan tegenslagen of geluk hebben in zijn/haar leven |:(

WishfulDreaming
18 July 2003, 12:04
Originally posted by Kamui


als zij met hem erover praat moe je toch geen zorgen maken saartje.

iedereen kan tegenslagen of geluk hebben in zijn/haar leven |:(

En hoe weet zij dan of hij liegt of niet ? :)


Iedereen heeft idd tegenslagen en geluk, maar daar heeft dit weinig mee te maken. Als je vriendje liegt tegen je weet je echt niet meer wat je er moet van geloven... Geloof me... Ongeveer het ergste wat je kan meemaken in een relatie. Heb zelf zo 2,5jaar een relatie gehad.

Jennifer1203
18 July 2003, 16:33
Tja.... probeer hem zo eerlijk mogelijk te laten uitlegen wat hij wil van haar en zij van hem
en er niet gelijk een groot drama van maken maar proberen te begrijpen en je proberen in zijn situatie te plaatsen hoe jij ze zou voelen en hoe het zou zijn om alles eerlijk te vertellen