PDA

Bekijk de volledige versie : lange mensen


SpiNe
21 July 2003, 15:19
hebben lange mensen minder kans op dik worden of zo?
ik leg het wel ff uit:ik ben 1.90 en ik weeg 78 kilo maar ik leef echt de verkeerde levenstijl veel snoepen en zo en weinig sporten eigelijk zou ik nou een big momma buik moeten hebben maar het enige wat ik er van schijn te krijgen is meer haar dat is het enigste nadeel begrijp me niet verkeerd ik ben hier best blij mee dat ik niet zo snel dik wordt maar blijft dit zo of is het maar tijdelijk?

Kamui
21 July 2003, 16:11
Originally posted by SpiNe
hebben lange mensen minder kans op dik worden of zo?
ik leg het wel ff uit:ik ben 1.90 en ik weeg 78 kilo maar ik leef echt de verkeerde levenstijl veel snoepen en zo en weinig sporten eigelijk zou ik nou een big momma buik moeten hebben maar het enige wat ik er van schijn te krijgen is meer haar dat is het enigste nadeel begrijp me niet verkeerd ik ben hier best blij mee dat ik niet zo snel dik wordt maar blijft dit zo of is het maar tijdelijk?

als je blijft snoepen dan ga je een heel vette buik hebben, mun broer had dat ook en (bereid voor het ergste) door fitness is hij weer vermagerd dus weg met je vet :Y)

Judith
21 July 2003, 16:40
Originally posted by Kamui


als je blijft snoepen dan ga je een heel vette buik hebben, mun broer had dat ook en (bereid voor het ergste) door fitness is hij weer vermagerd dus weg met je vet :Y)

Ik heb het ook een beetje. Ik ben 14 en rond de 1.76 lang...maar ik vreet soms echt veel! Mijn moeder zegt dan altijd: Judith, kap daar is mee, nu word je nog niet dik, maar over een jaartje kan je zo'n buik krijgen! Dus ik stop maar snel...ik trouwens wel 50 kg... :+

Kamui
21 July 2003, 16:51
ik 45 kilo of ietsje meer maar de lengte weet ik nie

Stevie
21 July 2003, 17:05
heeft mijn vriend ook. hij is 1.97, ik weet niet hoeveel hij weegt (iets meer als ik met mijn 1.70) en hij is zo dun als ik weet niet wat. ondanks dat hij toch wel veel eet en weinig sport.

Jennifer1203
21 July 2003, 17:21
Ja ik ben ook 184
Joh ik ben er wel blij mee hoor
Ik heb niet het geval dat ik snel dik word
Wel kan ik goed afvallen en het volhouden als ik wil
Meestal geen zin in
Nu wel omdat ik allerlij redenen en boeken heb gezien

En tja Spine ik weet niet ,misschien dat je zo lang bent
het kan zijn dat de vetten voor andere dingen in je lichaam nodig zijn en niet bepaald voor op je buik

SpiNe
21 July 2003, 18:58
Originally posted by jennifer1203
Ja ik ben ook 184
Joh ik ben er wel blij mee hoor
Ik heb niet het geval dat ik snel dik word
Wel kan ik goed afvallen en het volhouden als ik wil
Meestal geen zin in
Nu wel omdat ik allerlij redenen en boeken heb gezien

En tja Spine ik weet niet ,misschien dat je zo lang bent
het kan zijn dat de vetten voor andere dingen in je lichaam nodig zijn en niet bepaald voor op je buik ownage:)

kreej-z
22 July 2003, 14:31
ik denk dat t gewoon per persoon verschilt en het niets met lengte te maken heeft :)
ik ben 1.66 ofzo en ik kan ook eten wat ik wil zonder aan te komen. Ik blijf altijd tussen de 49 en 53 kg wegen...

Setragasj
22 July 2003, 14:36
Ik ben 1.97m ofzo en ik ben skinny en ik zal nooit aankomen.

Babysmurfie
23 July 2003, 18:05
Nederlanders zijn allemaal lang:o :p
Maar ik denk dat het niet veel met lengte te maken heeft.

raxhel
23 July 2003, 19:40
volgens mij heeft het wel met lengte te maken.
ik merk wel dat mensen die klein zijn dat het bij hun vbeel sneller opvalt als ze aankomenO-)

aarsch
24 July 2003, 10:36
ik ben 190 en weeg 60. dat komt omdat weinig spieren heb. ik snoep heel veel. (maar doe ook vrij veel sit ups enz)

L_angeldc
24 July 2003, 18:11
Originally posted by raxhel
volgens mij heeft het wel met lengte te maken.
ik merk wel dat mensen die klein zijn dat het bij hun vbeel sneller opvalt als ze aankomenO-)

vanwaar de O-) smilie?

en ja bij kleine mensen merk je dat sneller, maar niet alleen met aankomen ook met afvallen, het werkt twee kanten op

Headliner
25 July 2003, 10:05
klopt niet helemaal, gisteren in de stad zag ik een gast, ongeveer 1.90.. kerlll dat leek net een olifant

maar ik ben zelf 1.94, en voor mn lengte ook veel te dun en hoeveel ik ook eet, kom niet aan
niet dat ik er problemen mee heb ofzo :)

bartje518
25 July 2003, 18:21
Ik ben mooi 2 centimeter groter dan Junkie :+ En ik weeg 81 kilo. Maar ik sport ontzettend veel, dus weet niet waar het aan ligt. Ik eet en drink gewoon waar ik zin in heb, dus zou t nie weten..

Annuh
27 July 2003, 18:12
Weet niet precies hoe lang ik ben..maar ben iniedergeval aardig lang en merk wel dat k de laatste tijd toch wel aankom..
Maah dan hoef ik er gelukkig ook niet heel erg veel aan te doen om op men gewone gewicht te blijven en ik denk dat ik dat ook wel te danken heb aan men lengte...:thumbsup:

Fade of Light
28 July 2003, 15:35
Originally posted by aarsch
ik ben 190 en weeg 60. dat komt omdat weinig spieren heb. ik snoep heel veel. (maar doe ook vrij veel sit ups enz)

:| ik zou maar eens vet van oude vrouwjtes die lipposuctie doen, bij jou bij laten spuiten ;)

60 is wel erg weinig voor 1m90

L_angeldc
28 July 2003, 19:02
60 kilo voor 190 :o
je moet wel kei dun zijn dan joh das toch niet meer gezond?

AMF
31 July 2003, 15:47
Sodejo! 190 en dan 60 kg en dan ook nog veel snoepen?! Hmm..
Denk trouwens dat het aan je bouw ligt, maar ik denk dat iedereen op een gegeven moment uitzakt..of dat nou op je 15de of op je 60ste is..

The6thgate
31 July 2003, 16:16
Originally posted by L_angeldc
60 kilo voor 190 :o
je moet wel kei dun zijn dan joh das toch niet meer gezond? hoeft niet ongezond te zijn hoor. ik ben ook veel te dun, maar ben verder gezond. eet goed en ook veel, maar verder kom ik niet aan. zit in de familie volgens mij:|

Ti_Mu84
31 July 2003, 16:42
ik heb hetzelfde...
ik ben 2m02, en weeg maar 89 kg
bij mij komt het vooral omdat k een snelle stofwisseling heb en omdat ik veel sport en beweeg. maar ik ken genoeg lange mensen met een pens hoor!

zotte rebecca
16 August 2003, 13:29
ik ben 1.76m en weeg 56kg, thuis zeggen ze allemaal dat ik te weinig eet, maar ik eet me echt wel vol!! :Y) heel lastig dat ze dat zeggen. ze zeggen dan ook dat ik ondergewicht heb.... :(

Atjeuh
16 August 2003, 13:57
Originally posted by zotte rebecca
ik ben 1.76m en weeg 56kg, thuis zeggen ze allemaal dat ik te weinig eet, maar ik eet me echt wel vol!! :Y) heel lastig dat ze dat zeggen. ze zeggen dan ook dat ik ondergewicht heb.... :(

pff 56 kilo voor als je 1.76 bent :huh: das volges mij ook erg ligt hoor of ligt het nou aan mij:?

Karma-Killer
24 August 2003, 20:13
Ik ben 1.74 (en ben 15 jaar), ben dus wel redelijk lang, maar ik heb heeeeel veel aanleg om dik te worden, ik moet echt heel goed uitkijken met wat en hoeveel ik eet :(

Stevie
24 August 2003, 20:38
Originally posted by aarsch
ik ben 190 en weeg 60. dat komt omdat weinig spieren heb. ik snoep heel veel. (maar doe ook vrij veel sit ups enz) ik weeg nog meer als jij en ik ben 170 :huh:

dext0r
24 August 2003, 22:03
ik ben 1.90 en weeg rond de 70

er komt gewoon nix bij hoe hard ik ook vreet en dergelijke..
van mij mag er wel kilotje of 5 bij..

Sedes
25 August 2003, 15:12
Ik ben 1m83 en 'k weeg 61kg..
Enkele jaren geleden woog ik nog minder, van de jaar eigenlijk wel 4kg bijgekomen.. (kot leven en zo en slechte eetgewoontes van vriend overgenomen, die trouwens 7kg is verdikt ;hij :p --> 1m80 en nu: 66kg)

'k heb nu dikke buik :( (snoepjes gaan recht naar m'n buik)
maar denk dat het aanleg is (pa is ook zo...) en dus niet persé omdat je groot bent, dat je mager bent... genoeg mannen en vrouwen die groot zijn die zwaar gebouwd zijn..

Karma-Killer
25 August 2003, 15:47
Originally posted by Sedes
Ik ben 1m83 en 'k weeg 61kg..
Enkele jaren geleden woog ik nog minder, van de jaar eigenlijk wel 4kg bijgekomen.. (kot leven en zo en slechte eetgewoontes van vriend overgenomen, die trouwens 7kg is verdikt ;hij :p --> 1m80 en nu: 66kg)

'k heb nu dikke buik :( (snoepjes gaan recht naar m'n buik)
maar denk dat het aanleg is (pa is ook zo...) en dus niet persé omdat je groot bent, dat je mager bent... genoeg mannen en vrouwen die groot zijn die zwaar gebouwd zijn..
1m83, 61kg en een dikke buik???? ik ben 10 cm kleiner en weeg meer :{ en echt 'dik' ben ik toch niet :{

Stevie
25 August 2003, 15:49
Originally posted by Karma-Killer
1m83, 61kg en een dikke buik???? ik ben 10 cm kleiner en weeg meer :{ en echt 'dik' ben ik toch niet :{ same here :{

Sedes
25 August 2003, 16:07
Originally posted by Karma-Killer
1m83, 61kg en een dikke buik???? ik ben 10 cm kleiner en weeg meer :{ en echt 'dik' ben ik toch niet :{
Is echt zo, hangt goed vetlaagje aan m'n buik...(ok, met kleren aan zie je er nx van ;))
maar m'n benen en zo zijn dan weer stokjes...dus daarmee maar 61kg..

SpiNe
25 August 2003, 18:58
Originally posted by Sedes
Is echt zo, hangt goed vetlaagje aan m'n buik...(ok, met kleren aan zie je er nx van ;))
maar m'n benen en zo zijn dan weer stokjes...dus daarmee maar 61kg.. nou er mag nog wel wat aan bij jou zeg:)

PFP
25 August 2003, 21:32
lange mensen zijn lelijk, de verhoudingen kloppen dan niet

HugoBoss
29 August 2003, 22:49
1,86 m en iets van 85 kilo ofzo... maar da heeft meer te maken met fitness dan met vet:)

vin t wel goed zo... heb me zowiezo ook nooit druk om kunnen maken...