PDA

Bekijk de volledige versie : Eyetoy


lou
25 July 2003, 20:40
Is fucking meesterlijk . Ik hebt nu lamme armen van voor het ding zwaaien . Nu alleen nog kijken of het als webcam gebruikt kan worden zodat ik webcam foto's kan maken en hier kan posten O-)

Setragasj
25 July 2003, 21:25
mag ik vragen wat een eyetoy is..?

lou
25 July 2003, 22:39
Originally posted by Instructio4
mag ik vragen wat een eyetoy is..?

Soort webcam voor de PS2 waarmee je minigames enzo kan spelen . Er is bv een spel waarbij je met je hande mensen moet weg slaan , er is een spel waarbij je op de maat van muziek tegen de boksen moet slaan , er is een bok spel en nog 9 van zulke soort spelletjes . Het is ook leuk om te kijken hoe iemand anders het doet en voor lul loopt O-)

Nightwolf
26 July 2003, 00:49
gezien op de Megafestatie....zag er kinderachtig uit :P

lou
26 July 2003, 14:14
Originally posted by Nightwolf
gezien op de Megafestatie....zag er kinderachtig uit :P

Is het misschien ook wel een beetje .Als je van Dance Dance revolution en zulk soort spellen houd vind je dit ook wel leuk . Het is meer iets wat je met meerdere moet spelen . Alleen is ook wel leuk, alleen dat gaat na een tijdje vervelen volgens mij.

SpiNe
26 July 2003, 16:49
Originally posted by Nightwolf
gezien op de Megafestatie....zag er kinderachtig uit :P nou en diep van binnen is iedereen nog kind


ik ben ook ten prooi gevallen aan dat ding:+
tis zo tof8-)

Headliner
26 July 2003, 22:25
vind het echt kinderachtig, heb het al een paar keer in de mediamarkt gezien, en het kost ook nog 60 euro ofzo :no:

lou
26 July 2003, 23:01
Originally posted by Headliner
vind het echt kinderachtig, heb het al een paar keer in de mediamarkt gezien, en het kost ook nog 60 euro ofzo :no:

Je moet er van houden .Als je die Dans matjes ( Dance Dance Recolution ) en zulke soort rand apparatuur leuk vind , zal je dit ook wel leuk vinden . Je kan ook video boodschappen maken en je kan het ook voor later gebruiken om foto's te maken en die foto dan op een game character te plakken :)

Denden 100 piek
28 July 2003, 15:27
De eyetoy is echt de ultieme shit man, bij ons in de Futurezone(gameszaak) staat zo'n ding en iedereen(mij incluis) kan de verleiding niet weerstaan om zichzelf voor lul te zetten voor dat ding.
Het ding is simpel, maar oh zo fokking geniaal!!!
Je kan er niet omheen.

lou
28 July 2003, 17:42
Originally posted by Denden 100 piek
Futurezone.

Daar koop ik ook meestal mijn games ;)