PDA

Bekijk de volledige versie : Vreemd Gegaan..


MDX
28 July 2003, 00:33
Kut!

Ik kom dus net uit de disco..

En nu heb ik een probleem.

Ik ben vreemd gegaan met iemand die ik al langer ken..

En toen ik rond keek zag ik ineens de beste vriendin van mijn vriendin.

Ik heb dus met haar gepraat en ze heeft gelukkig niks gezien..

Maar moet ik het nou vertellen of niet?

Want eigenlijk wil ik haar niet kwijt..

Maar als ik eerlijk ben dan weet ik zeker dat het uit is.

Nightwolf
28 July 2003, 02:01
als je haar niet kwijt wilt, dan had je niet vreemd moeten gaan |:( en een stomme vraag of je t zou moeten vertellen of niet :x wil je eerlijk zijn tegen haar of wil je liegen? lijkt mij een duidelijke keuze :yes:

Fade of Light
28 July 2003, 02:02
Originally posted by Nightwolf
wil je eerlijk zijn tegen haar of wil je liegen? lijkt mij een duidelijke keuze :yes:

precies...liegen!

:+

Nightwolf
28 July 2003, 02:02
:+

Setragasj
28 July 2003, 07:14
Originally posted by MDX
Kut!

Ik kom dus net uit de disco..

En nu heb ik een probleem.

Ik ben vreemd gegaan met iemand die ik al langer ken..

En toen ik rond keek zag ik ineens de beste vriendin van mijn vriendin.

Ik heb dus met haar gepraat en ze heeft gelukkig niks gezien..

Maar moet ik het nou vertellen of niet?

Want eigenlijk wil ik haar niet kwijt..

Maar als ik eerlijk ben dan weet ik zeker dat het uit is.
ben je erg dronken of valt dat wel mee?

Chrizlybeer
28 July 2003, 11:24
It's not cheating when your too drunk to remember:+

Chrizlybeer
28 July 2003, 11:25
Ow nee je weet het nog wel...
Doe dan maar... It's not cheating when you have diffrent area codes.

En de volgende keer moet je denk ik pindakaas op je ballen smeren en je hond t eraf laten likken...

Forza
28 July 2003, 11:29
tja je bent vreemd gegaan, als je een echte man bent, zeg je het tege je vriendin en maak je het uit, want je verdiend haar helemaal niet

SpiNe
28 July 2003, 11:55
Originally posted by Forza
tja je bent vreemd gegaan, als je een echte man bent, zeg je het tege je vriendin en maak je het uit, want je verdiend haar helemaal niet yup ik ben het eens met forza neem verantwoording voor je daden in de toekomst eerst nadenken voordat je wat doet sukkel:wave:

AmbyPur
28 July 2003, 11:58
als je vreemdgaat hou je niet echt van de persoon waar je wat mee hebt.

Chrizlybeer
28 July 2003, 12:34
"Echte liefde kent geen schuldgevoel."

- Simon Carmiggelt
:d

FiZz
28 July 2003, 12:45
Originally posted by AmbyPur
als je vreemdgaat hou je niet echt van de persoon waar je wat mee hebt.

Daar ben ik het niet mee eens :)

Het is zelfs zo dat vreemdgaan soms zelfs goed kan zijn voor een relatie. (stel psychologen hebben dat onderzocht bla bla bla).

Maar goed, het beste is gewoon eerlijk zijn. En de kans dat het dan nog wat blijft is er wel hoor.

raxhel
28 July 2003, 14:00
Originally posted by FiZz


Daar ben ik het niet mee eens :)

Het is zelfs zo dat vreemdgaan soms zelfs goed kan zijn voor een relatie. (stel psychologen hebben dat onderzocht bla bla bla).




:huh:

Nightwolf
28 July 2003, 14:06
euh ja....soms.....gelukkig niet komt dat niet vaak voor

FiZz
28 July 2003, 14:23
Originally posted by raxhel


:huh:

Als je bent vreemdgegaan, en je hebt spijt. Dan zit het eigenlijk al wel goed (voor jou dan, voor haar niet natuurlijk). Schuldgevoel is namelijk 1 van de ergste straffen die er bestaan. En je besteft je daarna ook heeeeel erg zeker of je met je huidige vriendin verder wil of niet.

Als je dan eerlijk erover bent betekend dat je voor je vriendin niet wil liegen. Je wilt altijd eerlijk zijn tegenover haar. Voor haar zal het erg moeilijk zijn om je weer te vertrouwen, maar door de gesprekken die eruit voort komen kan een relatie zelfs sterker worden.

Zoiets was het volgens mij... maar er was wel meer. :)

anemic
28 July 2003, 18:27
sorry hoor maar alds je haar niet kwijt wil en je hebt er serieus spijt van
waarom zou je het dan vertellen....
als ze er anders toch niet achter komt
je zou haar dan ook pijn doen
en ookal klinkt het spreek woord ''wat niet weet wat niet deert'' zo slecht, het is ZO HARD de waarheid..

L_angeldc
28 July 2003, 18:32
gewoon eerlijk tegen haar zeggen
wat voor relatie hebben jullie dan nog met zon geheim tussen jullie in? altijd tegen haar liegen, of in dit geval gewoon iets NIET zeggen, breekt het toch op denk ik

en ik vind, als je haar echt leuk vindt dan was je niet vreemdgegaan in de eerste plaats

The Phit
28 July 2003, 18:59
ervoor zorgen dat zij vreemdgaat met 1 van je vrienden. En dan vertellen dat jij bent vreemdgegaan, en zij is dat ook. En dan kan je conclusies gaan trekken of jullie nog bij elkaar willen zijn enzo :)

xLesjuhx
28 July 2003, 19:34
Originally posted by Phitje
ervoor zorgen dat zij vreemdgaat met 1 van je vrienden. En dan vertellen dat jij bent vreemdgegaan, en zij is dat ook. En dan kan je conclusies gaan trekken of jullie nog bij elkaar willen zijn enzo :)

|:(

MDX
28 July 2003, 21:58
Ik heb het gewoon eerlijk verteld.

En het is nog steeds aan!

Woohoo! :7

En ja ik weet dat het stom was..

Maar het argument dat je als je vreemd bent gegaan je niet genoeg van je vriendin houdt is onzin.

Alsof je jezelf nog helemaal onder controle hebt als je zat bent..

Fade of Light
28 July 2003, 22:16
Originally posted by MDX
Alsof je jezelf nog helemaal onder controle hebt als je zat bent..

ja hoor, alleen problemen met lopen :+

0Vera
28 July 2003, 22:56
Originally posted by Fade of Light
ja hoor, alleen problemen met lopen :+ psies :p

maar vreemdgaan is not done... dronken oke, maargoed, eigenlijk moet je jezelf snel genoeg een halt toeroepen. Het is moeilijk om het vertrouwen van je vriend(in) terug te winnen als je eenmaal een keer bent vreemdgegaan en dat moet je voorkomen. Jaloezie werk je dan snel in de hand, en het maakt de ander onzeker. Is ook ni zo leuk :no:

Eerlijk blijven lijkt me wel een voorwaarde, ook al is het moeilijk, en zal het nooit meer gebeuren, het blijft je toch wel achtervolgen als et aanblijft en dat blijft toch knagen...

enfin dit is toch een beetje mosterd na de maaltijd maar ik wou et nog ff kwijt :p

FiZz
28 July 2003, 23:01
Originally posted by MDX
Alsof je jezelf nog helemaal onder controle hebt als je zat bent..

Dan moet je maar niet zoveel drinken sukkel.

Fade of Light
28 July 2003, 23:20
Originally posted by FiZz


Dan moet je maar niet zoveel drinken sukkel.

mee eens (dit keer zonder sarcasme :))

MDX
29 July 2003, 00:28
Originally posted by FiZz


Dan moet je maar niet zoveel drinken sukkel.

Het is vakantie!

FiZz
29 July 2003, 07:14
Originally posted by MDX


Het is vakantie!

Owja! Dan is het logisch! :{
Als je niet tegen alcohol kan, en weet dat je jezelf dan niet meer in de hand hebt, en je vind dat eigenlijk niet okee, drink dan gewoon niet zoveel man... :no:

psychobunny
29 July 2003, 09:22
Originally posted by Forza
tja je bent vreemd gegaan, als je een echte man bent, zeg je het tege je vriendin en maak je het uit, want je verdiend haar helemaal niet

:respect:

Jamiel
29 July 2003, 10:41
Originally posted by FiZz


Owja! Dan is het logisch! :{
Als je niet tegen alcohol kan, en weet dat je jezelf dan niet meer in de hand hebt, en je vind dat eigenlijk niet okee, drink dan gewoon niet zoveel man... :no: Mee eens !! Maar ik heb ook weleens gehoord dat juist wanneer je dronken bent de waarheid naar boven komt ? En dat gedoe met vakantie, is onzin, want of het nou vakantie is of niet, dronken wordt je toch wel van alcohol :{ Of wees dan dronken als je vriendin erbij is , kun je toch nog een alcoholstoot krijgen IN de vakantie :z

MDX
29 July 2003, 11:34
Originally posted by FiZz


Owja! Dan is het logisch! :{
Als je niet tegen alcohol kan, en weet dat je jezelf dan niet meer in de hand hebt, en je vind dat eigenlijk niet okee, drink dan gewoon niet zoveel man... :no:

Ik kan vrij goed tegen alcohol..

En dat weet ik van mezelf..

Maar bier en mixdranken door elkaar op een nuchtere maag gaat niet samen met elkaar.

En ik weet dat het dom is.. En ik heb het haar ook gewoon verteld.

Ik had het ook gegrond gevonden als ze het daarom uit had gemaakt, maar dat heeft ze niet gedaan..

En daar ben ik eerlijk gezegd best wel blij mee.

Setragasj
29 July 2003, 11:36
tuurlijk ben je daar blij mee :|

MDX
29 July 2003, 11:41
Ja.

Als ik niet van haar zou houden dan was het allang uit geweest.

FiZz
29 July 2003, 15:56
Nou dan is het nu toch goed?

Jullie zijn nog gelukkig samen, jij hebt je lesje (hopelijk voor haar en jezelf) geleerd.

Maar gebruik nooooit het excuss dat je dronken was, want dat is gewoon dom.

FiZz
29 July 2003, 15:58
Originally posted by Jamiel
Maar ik heb ook weleens gehoord dat juist wanneer je dronken bent de waarheid naar boven komt ?

Dat klopt. MAAR als je dronken bent doe je ook sneller impulsief dingen die je normaal nooit zou doen omdat je dan rationeler nadenkt.

Als je dronken bent en je krijgt ruzie dan flap je er vaak vanalles uit, maar dat komt ook omdat je er niet eerst over nadenkt en kun je dus ook niet tot de conclusie komen dat het misschien onzin is.

Dus eigenlijk vertel je wel de waarheid, maar het is niet een echte waarheid :) ofzo :)

anemic
29 July 2003, 19:54
ik vind het eigenlijk nog 100 keer triester als je gaat zeggen dat het komt doordat je drank op hebt....

dan ben je eigenlijk een supergrote loser dat je door het jezelf toedienen van alcohol niet meer van andere meisjes af kan blijven..

ook lekker aardig voor dat meisje waar je mee gezoend hebt he!!
''nah ik was dronken toen ik met je zoende'''

ga zo door! :thumbsup:

Chris_Martin
29 July 2003, 22:26
I never went to bed with an ugly woman, bu I hell sure woke up with some! *)

Wel kei stom van je man. Maar als alles weer goed is... niet weer doen he :no:

anoesjuh
30 July 2003, 11:52
Originally posted by anemic
ik vind het eigenlijk nog 100 keer triester als je gaat zeggen dat het komt doordat je drank op hebt....

dan ben je eigenlijk een supergrote loser dat je door het jezelf toedienen van alcohol niet meer van andere meisjes af kan blijven..




:yes: mee eens
en vreemd gaan is zowiezo dom k zou t me vriend eg niet vergeven of die nou dronken was of niet had die dat maar niet moeten worden

Setragasj
30 July 2003, 11:54
Originally posted by FiZz

Dus eigenlijk vertel je wel de waarheid, maar het is niet een echte waarheid :) ofzo :)
nee, je denkt gewoon wat je zegt, en omdat je zo lam bent, kun je niet meer goed nadenken en dan is t vaak onzin :p

Fade of Light
30 July 2003, 12:50
Originally posted by anemic
dan ben je eigenlijk een supergrote loser dat je door het jezelf toedienen van alcohol niet meer van andere meisjes af kan blijven..


ach als het de eerste keer is dat je alcohol op hebt, dan zou ik het nog als excuus kunnen zien. Aangezien alcohol niet voor iedereen hetzelfde doet. Knappe jongen als je met goede argumentatie komt die daar tegenin gaat.

Chris_Martin
30 July 2003, 13:10
Originally posted by Fade of Light


ach als het de eerste keer is dat je alcohol op hebt, dan zou ik het nog als excuus kunnen zien. Aangezien alcohol niet voor iedereen hetzelfde doet. Knappe jongen als je met goede argumentatie komt die daar tegenin gaat.

Juist omdat je niet weet wat het met je doet moet je het voor de eerste keer gebruiken op een "veilige" locatie. Want iedereen weet dat het mis kan gaan :)

dext0r
30 July 2003, 20:04
Originally posted by MDX


Het is vakantie!

ik sla jou en je moeder dood, want och, wat boeit het,.. het is vakantie

:O :wave:

dext0r
30 July 2003, 20:05
oh ja... MDX

je bent een puberaal sletje

Nightwolf
30 July 2003, 20:05
:d

niet flamen dex :no: ;)

MDX
30 July 2003, 20:38
Ja ik ben een puberaal sletje.

En als ik nu ga zeggen waarom ik dat weet dan gaat iedereen weer zeggen dat ik opschep..

Setragasj
30 July 2003, 20:39
Originally posted by MDX
Ja ik ben een puberaal sletje.

En als ik nu ga zeggen waarom ik dat weet dan gaat iedereen weer zeggen dat ik opschep..
waarom dan?

dext0r
30 July 2003, 20:53
Originally posted by Instructio4

waarom dan?
omdat hij is ontmaagd op een leeftijd waarop velen nog niet eens ontgroend waren...

ff vissen in sexualiteit en je vind het zo

Setragasj
30 July 2003, 20:59
Originally posted by dext0r

omdat hij is ontmaagd op een leeftijd waarop velen nog niet eens ontgroend waren...

ff vissen in sexualiteit en je vind het zo
jij houdt wel van vissen he :)

dext0r
30 July 2003, 21:12
Originally posted by Instructio4

jij houdt wel van vissen he :)

Interests: computing, fishing, swimming, music, and movies!

Setragasj
30 July 2003, 21:12
Originally posted by dext0r


Interests: computing, fishing, swimming, music, and movies!
;)

MDX
1 August 2003, 00:27
Ook omdat ik met 14 jaar al ontmaagd ben ja.

Maar ook nog wel meer redenen hoor.

FiZz
1 August 2003, 11:42
Originally posted by MDX
Ook omdat ik met 14 jaar al ontmaagd ben ja.

Maar ook nog wel meer redenen hoor.

14 jaar?
Dat valt dan ook wel mee.

Nou, vertel al je redenen eens, ben benieuwd! Lijkt me lachen man!