PDA

Bekijk de volledige versie : ik heb ff advies nodig


moosie
29 July 2003, 13:54
ik vind een jongen heel luek maar hij is 20 en ik 15.
we zien elkaar regel maatig (net was hij hier ook weer ff)en we doen samen best wel veel dingen ik bedoel dan aan elkaar zitten enzo en we hebben het ook al een paar keer gedaan en dat vond ik echt heel fijn.
ik had hem laaste gesmst en tron vroeg ik aan hem of hij met me wil toen smsde hij mij terug van dat zeg ik morgen(dus vandaag)wel maar hij heeft nog nix tegen me gezegt er over en heb hem net ff gesmst van weet je al wat je wilt en daar heb ik geen antw. op
wat moet ik doen heb bellen ofzo ik weet het niet help me plause

bootje
29 July 2003, 14:01
ff kijken of ik het begrijp
je bent 15, duikt af en toe met iemand van 20 in bed, terwijl je helemaal niet weet of hij iets voor je voelt? dus voor hetzelfde geld laat je je gebruiken. en hij antwoordt niet op de vraag of hij wat met je wilt?

Chrizlybeer
29 July 2003, 14:11
ik ben mezelf mode
:kots: verhaal
Je bent wel erg ziek als je denkt dat gast ook maar iets om je geeft, ja hij geeft misschien wel om je alleen dan alleen maar op je onderstel
/ik ben mezelf mode

de behulpzame medeforummer mode

Kom op meis, de dag is nog jong en misschien heeft ie wel geen geld om je te smsen of te bellen. Gewoon afwachten...

/de behulpzame medeforummer mode

Liekjuh
29 July 2003, 16:35
ik denk dat je die jongen beter uit je hoofd kan zetten. niet het feit dat jij 15 bent hij hij 20. maar hij gebruikt je volgens mij gewoon een beetje voor de sex. hij had je vraag toch ook niet beantwoord...vraag anders eens gewoon persoonlijk aan hem over zijn gevoelens voor jou. misschien wel een beetje eng, maar dat is denk ik wel het beste, dan weet jij ook waar je aan toen bent...suc6 er maar mee he meid....

dragonflyke
1 August 2003, 15:42
inderdaad best eens persoonlijk vragen aan hem.
Dan zie je direct zijn reactie, mss hard voor je maar veel kans dat hij je gewoon aan het gebruiken is voor de sex. :[

Babysmurfie
1 August 2003, 17:19
Hij gebruikt je gewoon, anders zou hij niet zeggen 'dat zeg ik morgen wel'
Zet je erover, hij is een klootzak.

Tommy-Girl
3 August 2003, 09:53
Hij gebruikt je! Hij's gewoon un sukkel

psychobunny
3 August 2003, 10:27
Originally posted by Tommy-Girl
Hij gebruikt je! Hij's gewoon un sukkel

hij een sukkel?zij is toch dom genoeg om derin te trappen?!

dragonflyke
3 August 2003, 16:27
Originally posted by psychobunny


hij een sukkel?zij is toch dom genoeg om derin te trappen?!

ze is 15 en in haar ogen verliefd dus doe es normaal.

SpiNe
3 August 2003, 16:35
Originally posted by dragonflyke


ze is 15 en in haar ogen verliefd dus doe es normaal. sorry maar echt slim is ze nou ook weer niet:{

psychobunny
3 August 2003, 18:39
Originally posted by dragonflyke


ze is 15 en in haar ogen verliefd dus doe es normaal.
kind,ik ben 16 en ik weet het wel,dus op dat ene jaartje zal het wel niet komen...moest ze nu nog 13 zijn,ok,maar op je 15e moet je niet meer zo naiëf en dom redeneren...

L_angeldc
3 August 2003, 19:40
Originally posted by psychobunny

kind,ik ben 16 en ik weet het wel,dus op dat ene jaartje zal het wel niet komen...moest ze nu nog 13 zijn,ok,maar op je 15e moet je niet meer zo naiëf en dom redeneren...

niet iedereen is even snel volwassen

ik zelf vind het ook niet echt bepaald slim, daar niet van, maja als ze echt verliefd is, misschien wil ze het gewoon niet inzien ofzo

WishfulDreaming
3 August 2003, 20:02
Originally posted by L_angeldc


niet iedereen is even snel volwassen

ik zelf vind het ook niet echt bepaald slim, daar niet van, maja als ze echt verliefd is, misschien wil ze het gewoon niet inzien ofzo

Liefde maakt blind.
Ik denk dat het meisje zelf niet inziet, dat een relatie tussen 15 en 20 moeilijk gaat... En zeker met het gedrag dat hij vertoond...

Hij gebruikt haar, maar het kind is gewoon té verliefd om het in te zien. Kalverliefde.... Gaat wel weer over :)

kimbatje
3 August 2003, 20:29
Das spijtig genoeg waar Saartje

:thumbsup:

ikkiejs
3 August 2003, 22:13
Ja het moet zeker kalverliefde zijn. Dat soort lui zijn nogal vaak op sex gericht en als hij dan ook al niet antwoord op dat soort dingen word het wel erg duidelijk. Alleen is het niet zo eerlijk dat ik hier over oordeel. Ik heb namelijk ongeveer hetzelfde probleem. Misschien is hier iemand die hierzo wat slims op weet te zeggen?

Ik ben 17. Hij is 6 jaar ouder. Tussen ons is al redelijk lang "iets" bezig. Toen ik hem ooit eens vroeg van word het wat gaf hij het antwoord dat ik te jong ben. (te jong waarvoor??? want in zn bed mag ik wel komen grrrrrr:[)
Dus toen kwam ik er wel achter waarvoor hij het deed. Maar nu meer dan 8 maanden verder ofzo doet hij anders. Hij reageert opgefokt als hij iets hoort over mij en een andere gozer. Is dit haantjes gedrag van; Je hoort mij te aanbidden en vooral geen andere jongens intresant te vinden OF zou hij op zn besluit dat ik te jong was terug gekomen kunnen zijn?

Zelf volg ik het niet meer iemand met een id??? (heb geen zin in weer een blauwtje te lopen bij hem dus vragen is mij iets te direct)

psychobunny
4 August 2003, 09:41
Originally posted by ikkiejs
*knip*
volgens mij haantjesgedrag...sorry meis...maar lijkt me moeilijk te geloven dattie plots van mening veranderd zou zijn,gewoon doordat je iemand anders hebt

dragonflyke
4 August 2003, 12:46
beetje moeilijk te zeggen voor ons. Aan de andere kant, 8maand is al een tijd en als jullie samen veel tijd doorbrengen kan het mss zijn dat hij anders is beginnen opkijken tegen de situatie.

17 & 23 lijkt mss een klein verschil maar op gebied van vrienden & mentaliteit is het verschil wel erg groot dus begrijp ik z'n initiele reactie van te jong.

Hij heeft je in het begin genomen voor de sex, wat het nu geworden is zal je alleen maar te weten komen door er met hem over te praten vrees ik. Hoe moeilijk het ook lijkt voor je.

Linnea
4 August 2003, 20:16
Dit klinkt idd wel als een verkeerde situatie, en het is idd soms erg moeilijk om te zien. als je zo jong bent, 15 is nog wel jong. het licht er idd aan hoe oud je psygishc bent, wat je hebt meegemaakt. en je kan helemaal verliefd worden, en als je dan met die jongen naar bed gaat word hte alleen maar meer. maar je moet em echt uit je hoofd zetten. als hij jou gevoelends zou beantwoorden zou hij dat allang gedaan hebben, maar nu schuift hij het weg,
Let him go. He;s not worth it