PDA

Bekijk de volledige versie : Sticky in ADB: leeg je PM


Tyskie
31 July 2003, 11:55
Om de paar dagen verschijnt wel weer een topic dat de een of andere kneus zijn verzonden berichten weer vol heeft laten staan... NW sluit deze dan weer heel vrolijk, maar misschien is het een idee om een sticky topic te maken in ADB waarin mensen kunnen worden opgeroepen hun PM-box leeg te gooien... :thumbsup:

Fade of Light
31 July 2003, 12:03
voor de eerste week is het leuk, maar daarna kijkt alleen de persoon die de PM wil versturen erin en niet diegene die um moet ontvangen...

nutteloos dus


ze moeten gewoon berichten van een maand en ouder automatisch wegmieteren o.i.d. :)

Tyskie
31 July 2003, 12:16
Achja... ze kunnen het ook tegen elkaar zeggen op msn.. of mailen.. maar hier op het forum posten vinden de meesten veel stoerder... :no:

Nightwolf
31 July 2003, 12:24
als ze elkaars msn niet hebben, kunnen ze ook moeilijk mailen :z

maar ja, iedereen zou gewoon om de zoveel tijd z'n inbox moeten leegmaken...als ik merk dat ie bijna vol is of helemaal vol, dan word ik daarvan op de hoogte gehouden door t forum zelf en leeg ik m :)

Tyskie
31 July 2003, 12:26
Ik weet zeker dat de meesten elkaar op msn hebben hoor :z

Zo incrowd is dit forum wel... :rolleyes:

Nightwolf
31 July 2003, 12:28
de meesten ja......niet iedereen :aai:

BlueWolf
31 July 2003, 12:28
nah een gewoon topic met daarin leeg je pm moet wel kunnen, en dan iedereen verplichten daarin te posten.
Dan valt het ook meer op als het topic ineens weer hoog staat.
Een sticky topic valt na een tijd niet meer op

Babysmurfie
31 July 2003, 17:44
Als je dan in dat topic wilt posten, is het ook zo moeilijk dat terug te vinden als het oud is, en niet iedereen weet dan dat hij daarin moet posten, enzovoort...

BlueWolf
31 July 2003, 18:13
Dat topic zakt geen 3 blzn ver hoor, trouwens we hebben een zoekfunctie.

Tyskie
31 July 2003, 18:34
Originally posted by BlueWolf
Dat topic zakt geen 3 blzn ver hoor, trouwens we hebben een zoekfunctie.

Waarom geen sticky topic aanmaken dan, met de link er in? :)

Kan daar gelijk een policy bij, want het is eigenlijk toch ook een amateuristische wanboel geworden sinds youssef weg is...

Stapper
31 July 2003, 19:01
ach, als het belangrijk is dan gaat het vaak via de mail
en domme blondjes moeten gewoon zelf zien dat hun PM box vol is, ook krijgen ze er een mailtje over als iemand dan een PM verstuurd, en volgens mij krijg je "vaak" bij msn wel te zien dat er een nieuw mail bericht is

oftewel, een nutteloos topic
btw, ik zie niet eens dat het sticky's zijn, druk toch altijd op nieuwste berichten

bartje518
7 August 2003, 12:46
Originally posted by Stapper
ach, als het belangrijk is dan gaat het vaak via de mail
en domme blondjes moeten gewoon zelf zien dat hun PM box vol is, ook krijgen ze er een mailtje over als iemand dan een PM verstuurd, en volgens mij krijg je "vaak" bij msn wel te zien dat er een nieuw mail bericht is

oftewel, een nutteloos topic
btw, ik zie niet eens dat het sticky's zijn, druk toch altijd op nieuwste berichten

Niet iedereen heeft die functie aanstaan hoor, van het sturen van een mail. Dan raakt je mailbox nl snel vol. Ik vond het idee van Tijs wel goed, gewoon een sticky topic met de link erin, en een los topic. Al kun je je ook afvragen of het nu zo erg is dat er op aan de bar af en toe een topicje geopend wordt van leeg je PM-box ff.

Als voorbeeld: Iemand als Raspberry ofzo, die heb ik niet op msn, geen mail-adres van, helemaal niks. Die zou ik dan niet kunnen PM-en. Zo heb ik er heel wat mensen waarvan ik niets heb. Overigens, waarom zou ik iemand een PM zenden terwijl die ook online is?

Karliene
7 August 2003, 18:00
Originally posted by bartje518


Niet iedereen heeft die functie aanstaan hoor, van het sturen van een mail. Dan raakt je mailbox nl snel vol. online is?

Ik heb die optie uitstaan en kreeg wel netjes een mailtje dat iemand mij een pm wilde sturen maar dat mijn inbox vol was! :)

Stapper
8 August 2003, 18:42
Originally posted by bartje518
Niet iedereen heeft die functie aanstaan hoor, van het sturen van een mail. Dan raakt je mailbox nl snel vol. in al die tijd dat ik hier nu al rond hang heb ik maar 2x gehad dat die vol zat en dat was 1x om te kijken hoeveel er in kon

of het ligt er gewoon aan dat ik bijna geen PM's krijg, of dat ik oplet hoeveel PM's ik in mijn box heb

bartje518
10 August 2003, 11:07
Originally posted by Stapper
in al die tijd dat ik hier nu al rond hang heb ik maar 2x gehad dat die vol zat en dat was 1x om te kijken hoeveel er in kon

of het ligt er gewoon aan dat ik bijna geen PM's krijg, of dat ik oplet hoeveel PM's ik in mijn box heb

Die eerste :yes: Bovendien, al was het de laatste, niet iedereen heeft zin om steeds bij te houwe hoeveel erin zit :z

Nightwolf
10 August 2003, 11:32
dat doet de teller al zodat je ze zelf niet allemaal hoeft te tellen en dus niet hoeft bij te houden :z

bartje518
10 August 2003, 11:35
Originally posted by Nightwolf
dat doet de teller al zodat je ze zelf niet allemaal hoeft te tellen en dus niet hoeft bij te houden :z

Kijk jij daar dan dagelijks op? :? Ik dus ook niet :+

Nightwolf
10 August 2003, 11:36
ik kijk er alleen op als ik een pm heb gekregen

dupke
10 August 2003, 13:19
waar staat die teller dan? :$

Nightwolf
10 August 2003, 13:21
onder de lijst met diegene die vandaag jarig zijn

dupke
10 August 2003, 13:28
ow die teller...|:( doos dat ik ben.. ik dacht ergens anders... :rolleyes:

Stapper
10 August 2003, 17:41
Stapper - Je hebt 0 nieuwe bericht(en) sinds je laatste bezoek.
(Je hebt 0 ongelezen bericht(en) en 17 berichtjes in je inbox.)

en zo staat die al een tijdje :)
maarja, je kan er een sticky van maken, maar veel mensen kijken er toch niet in, denk ik, ik in ieder geval niet, maar het valt te proberen

bartje518
10 August 2003, 17:43
Originally posted by Stapper
Stapper - Je hebt 0 nieuwe bericht(en) sinds je laatste bezoek.
(Je hebt 0 ongelezen bericht(en) en 17 berichtjes in je inbox.)

en zo staat die al een tijdje :)
maarja, je kan er een sticky van maken, maar veel mensen kijken er toch niet in, denk ik, ik in ieder geval niet, maar het valt te proberen
Dat zeg ik, voor jou geldt dat niet, aangezien jij nooit PM krijgt.

Queenie
16 August 2003, 15:07
Originally posted by bartje518

Als voorbeeld: Iemand als Raspberry ofzo, die heb ik niet op msn, geen mail-adres van, helemaal niks. Die zou ik dan niet kunnen PM-en. Zo heb ik er heel wat mensen waarvan ik niets heb. Overigens, waarom zou ik iemand een PM zenden terwijl die ook online is? :O dan vraag je dr msn/email