PDA

Bekijk de volledige versie : Gepest als homo zijnde


simon1982
31 July 2003, 20:41
Hoi allemaal, ik ben in het verleden nog wel eens gepest (en vooral op mn sportclub) omdat ik homo ben. Nu ben ik benieuwd of jullie ervaring hebben met homo's (of lesbies) in jullie vereniging en of ze daar ook gepest worden enzow.
Of misschien ben je zelf homo/ lesbi en heb je er ervaringen mee. Hoe gaan ze binnen jullie club om met homo's en lesbis?
groetjes simon

Setragasj
31 July 2003, 20:45
ik heb niet echt veel contact met echte homo's of lesbiennes, maar mijn beste vriend had een keer tegen mij verteld dat hij er achter is gekomen dat hij bi was en dat ie ook een tijdje op mij verliefd is geweest.

en toen hadden we een vette lachkick.
maarja. dat is onze humor :p

erm. om even terug te komen op je vraag.
ik zit niet op een club of vereniging ofzo, maar t is wel bagger dat je gepest wordt op een sport wat je graag speelt.
t ligt er ook aan wat voor sport. als je judo doet, dan zullen de meeste het wel een beetje raar vinden denk ik, maar als je voetbalt ofzo zullen ze het vast minder erg vinden.

ik weet t niet. ik heb er niet zoveel ervaring mee.

earshot
31 July 2003, 20:53
ik heb er nooit echt last van, behalve dan als ik met mn vriendin op straat loop ofzo. op school wisten de meesten het wel, en het werd gewoon geaccepteerd. als mensen zien dat jij er positief tegenover staat, en dat je jezelf als normaal beschouwt zullen ze vaak ook positief reageren.
binnen de sportschool waar ik zit weet bijna niemand het, maar goed, die mensen ken ik ook niet goed.

er blijven natuurlijk altijd mensen die het niet accepteren, maar het gaat erom dat JIJ gelukkig bent.

sk888er
31 July 2003, 22:04
fok de rest ben gewoon jezelf

SpiNe
31 July 2003, 22:08
yup laat ze lekker pesten jij kan ze ook terug pesten hoor als je snapt wat ik bedoel dat doet de homo bij ons op school ook niemand durft meer wat verkeerds tegen hem te zeggen



:+

DarkAngel
31 July 2003, 22:16
Een vriend van mij is homo en wordt op school zelfs getreiterd door de adjunct-directeur.
Hij heeft het op school aan een paar goede vrienden verteld, maar iedereen dacht al dat die het was en hij wordt er heel erg mee gepest.
Hij zelf heeft het nooit tegen die adjunct-directeur gezegd, maar wordt vaak genoeg door hem uitgescholden voor homo of flikker :|

Stapper
31 July 2003, 22:17
je kan in amerika (new york) naar een school gaan die speciaal voor homo's, bi's en transexuelen is, daar word niemand gepest om zijn/haar geaardheid, maar das hier in nederland niet

je moet alleen geen prototype homo zijn, eentje die zo verwijfd is, dan is der niets aan de hand, dan zien ze niet dat je homo bent en laten mensen je gewoon met rust

mijn ervaring met homo's is trouwens wel goed, had er 2 als collega en die waren "gewoon"

earshot
31 July 2003, 22:23
Originally posted by Stapper
je kan in amerika (new york) naar een school gaan die speciaal voor homo's, bi's en transexuelen is, daar word niemand gepest om zijn/haar geaardheid, maar das hier in nederland niet

je moet alleen geen prototype homo zijn, eentje die zo verwijfd is, dan is der niets aan de hand, dan zien ze niet dat je homo bent en laten mensen je gewoon met rust

mijn ervaring met homo's is trouwens wel goed, had er 2 als collega en die waren "gewoon"

je moet zijn wie je wil zijn.

xLesjuhx
31 July 2003, 22:27
Originally posted by earshot


je moet zijn wie je wil zijn.

Ja, maar tis gewoon een feit dat als het niet zo duidelijk is dat je homo bent, je er dus ook niet zo mee gepest wordt.

Stapper
31 July 2003, 22:32
Originally posted by earshot
je moet zijn wie je wil zijn. tuurlijk, maar je hoeft toch niet over the top te zijn, het kan ook gewoon, hetro's zie je ook niet de hele tijd schreeuwen dat ze hetro zijn, en dat doen sommige homo's wel, dat is ook vaak de reden waarom ze dan gepest worden

sk888er
31 July 2003, 22:36
Originally posted by Stapper
tuurlijk, maar je hoeft toch niet over the top te zijn, het kan ook gewoon, hetro's zie je ook niet de hele tijd schreeuwen dat ze hetro zijn, en dat doen sommige homo's wel, dat is ook vaak de reden waarom ze dan gepest worden

das nie waar wat jij zegt hetro's die laten het gewoon op een andere manier merken dat ze hetro zijn

en trouwens je kunt als homo zijnde toch ook al de hetro's uitschelden:x :x :x

Setragasj
31 July 2003, 22:44
Originally posted by sk888er
en trouwens je kunt als homo zijnde toch ook al de hetro's uitschelden:x :x :x
jah maar hetero's zijn normaal en homo's niet. :{

sk888er
31 July 2003, 22:49
Originally posted by Instructio4

jah maar hetero's zijn normaal en homo's niet. :{

voor een homo is een hetro niet normaal (denk ik) dus het is et hoe je het bekijkt

Setragasj
31 July 2003, 22:51
jah dat is waar.

maar als je het gaat bekijk zoals moeder aarde het heeft bedoelt, is de hetero normaal en de homo niet.

ff voor de duidelijkheid ik ben er niet tegen, maar ik ben er zeker ook geen voorstander van, omdat het 'niet natuurlijk' is.

earshot
31 July 2003, 23:29
Originally posted by Stapper
tuurlijk, maar je hoeft toch niet over the top te zijn, het kan ook gewoon, hetro's zie je ook niet de hele tijd schreeuwen dat ze hetro zijn, en dat doen sommige homo's wel, dat is ook vaak de reden waarom ze dan gepest worden

ik zie een hele hoop hetero's overdreven doen, net als een heleboel homo's. laat die mensen lekker lol hebben in hun leven, dat zouden meer mensen moeten doen.

Fade of Light
31 July 2003, 23:39
ga iig niet van die nichtendagen (gay parade o.i.d.) want dan vraag je erom anders behandelt te worden

FiZz
1 August 2003, 00:01
Originally posted by Fade of Light
ga iig niet van die nichtendagen (gay parade o.i.d.) want dan vraag je erom anders behandelt te worden

Daar ben ik het wel deels mee eens. MAAR aan de andere kant, juist omdat ze nog niet helemaal geaccepteerd zijn is het misschien wel eens goed om af en toe die mensen compleet hun gang te laten gaan.

Maar ze moeten zich inderdaad niet echt zo afzonderen met dat soort dagen. Zit wel wat in. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze graag een dag willen hebben waarbij ze feest kunnen vieren met (bijna) alleen maar mensen van hun "soort"

Forza
1 August 2003, 09:40
ik zou hetero worden, dat heeft later veel meer voordelen

simon1982
1 August 2003, 14:30
merken jullie ook dat er in een sportvereniging anders wordt omgegaan met homos als binnen school?

Babysmurfie
1 August 2003, 18:17
Originally posted by Stapper
je kan in amerika (new york) naar een school gaan die speciaal voor homo's, bi's en transexuelen is, daar word niemand gepest om zijn/haar geaardheid, maar das hier in nederland niet

En gelukkig maar. Van discriminatie gesproken in het "democratische" Amerika. De maatschappij moet het leren aanvaarden, en dat gebeurt niet door holebi's af te zonderen.

Originally posted by Instructio4
ik ben er niet tegen, maar ik ben er zeker ook geen voorstander van, omdat het 'niet natuurlijk' is.
Dat is dikke bullshit. In de natuur bij dieren komen ook homoseksuele dieren voor, dat is wetenschappelijk bewezen. En de meeste mensen die 'er niet tegen zijn', zitten met een hoop vooroordelen, en er volgt altijd een onterechte 'maar'.

WishfulDreaming
2 August 2003, 22:17
Originally posted by Stapper
je kan in amerika (new york) naar een school gaan die speciaal voor homo's, bi's en transexuelen is, daar word niemand gepest om zijn/haar geaardheid, maar das hier in nederland niet


Zoiets vind ik dus idioot... Typisch amerika. Ik vind dat je mensen moet aanvaarden voor wie ze zijn. No mather what... Binnekort kunnen ze daar nog scholen gaan openen voor jongeren die niet van spagetti houden :rolleyes: Het *hokjesgeprop* word blijkbaar wel erg... Aanvaard elkaar gewoon :)

Kamui
2 August 2003, 22:50
Originally posted by Saartje18


Zoiets vind ik dus idioot... Typisch amerika. Ik vind dat je mensen moet aanvaarden voor wie ze zijn. No mather what... Binnekort kunnen ze daar nog scholen gaan openen voor jongeren die niet van spagetti houden :rolleyes: Het *hokjesgeprop* word blijkbaar wel erg... Aanvaard elkaar gewoon :)

helaas zijn er veel mensen die tegen de homo's zijn

WishfulDreaming
3 August 2003, 09:46
Originally posted by Kamui


helaas zijn er veel mensen die tegen de homo's zijn ...wat erg spijtig is...

L_angeldc
3 August 2003, 20:50
Originally posted by Saartje18
...wat erg spijtig is...
en helaas vind niet iedereen dat

gewoon lekker jezelf zijn en je nix aantrekken van wat andere mensen vinden.

Sydney
4 August 2003, 09:44
Ik vind wel dat ze apart moeten douchen....stel dat zo'n jongen of meid ineens zo'n bevlieging krijgt!

En als je homo/lesbie bent dan kies je er toch voor dat je niet of moeilijk geaccepteerd wordt of niet dan?!

:aai:

sk888er
4 August 2003, 11:15
Originally posted by Sydney
Ik vind wel dat ze apart moeten douchen....stel dat zo'n jongen of meid ineens zo'n bevlieging krijgt!

En als je homo/lesbie bent dan kies je er toch voor dat je niet of moeilijk geaccepteerd wordt of niet dan?!

:aai:

hoezow KIES je er dan voor:? :?

WishfulDreaming
4 August 2003, 11:38
Originally posted by Sydney
Ik vind wel dat ze apart moeten douchen....stel dat zo'n jongen of meid ineens zo'n bevlieging krijgt!

En als je homo/lesbie bent dan kies je er toch voor dat je niet of moeilijk geaccepteerd wordt of niet dan?!

:aai:

Apart doesjen? omg, get a life...

Homo's of lesbiennes zijn geen dieren hoor. Denk jij dat ze iemand onder de doesje gewoon gaan bespringen? :rolleyes: :no: Fout beeld dat jij hebt hoor. En het wil niet zeggen omdat ze daar ineens een andere naakte jongen/meisje zien staan, dat ze daar ineens met een stijve staan huh. Jij word toch ook niet van iedereen opgewonden? :) :x

Sydney
4 August 2003, 11:56
Oké misschien verkeerd woord....

Maar je weet dat het moeilijker is om geaccepteerd te worden...

Dat bedoelde ik eigenlijk....

:yes:

sk888er
4 August 2003, 12:23
Originally posted by Saartje18


Apart doesjen? omg, get a life...

Homo's of lesbiennes zijn geen dieren hoor. Denk jij dat ze iemand onder de doesje gewoon gaan bespringen? :rolleyes: :no: Fout beeld dat jij hebt hoor. En het wil niet zeggen omdat ze daar ineens een andere naakte jongen/meisje zien staan, dat ze daar ineens met een stijve staan huh. Jij word toch ook niet van iedereen opgewonden? :) :x

go saar:thumbsup:

Babysmurfie
4 August 2003, 18:36
Originally posted by Sydney
Oké misschien verkeerd woord....

Maar je weet dat het moeilijker is om geaccepteerd te worden...

Dat bedoelde ik eigenlijk....

Je kiest er niet voor om holebi te zijn en je wordt het ook niet, je kiest dus ook niet voor problemen.

Chrizlybeer
4 August 2003, 18:52
Originally posted by Saartje18


Zoiets vind ik dus idioot... Typisch amerika. Ik vind dat je mensen moet aanvaarden voor wie ze zijn. No mather what... Binnekort kunnen ze daar nog scholen gaan openen voor jongeren die niet van spagetti houden :rolleyes: Het *hokjesgeprop* word blijkbaar wel erg... Aanvaard elkaar gewoon :)
Hen je in enderland ook al hoor.
Al die turkse scholen, speciaal voor turken en marrokanen, kunnen ze lekker integreren.
Maar als je een "witte" school wil stichten, Ho maar das discriminatie. Maar goed das een heeeel ander verhaal

sk888er
4 August 2003, 22:29
Originally posted by Chrizlybeer

Al die turkse scholen, speciaal voor turken en marrokanen, kunnen ze lekker integreren.
Maar als je een "witte" school wil stichten, Ho maar das discriminatie. Maar goed das een heeeel ander verhaal

das weer een andere discussie maar het is wel waar en zo zijn er nog honderde dingen die als "nederlander" in nederland niet zouden mogen en als turken en marokanen enz. wel mogen
anders is het discriminatie en zeggen ze dat wij ze nie accepteren.

Karma-Killer
5 August 2003, 08:59
Ik vind het belachelijk als homo's, lesbiennes, biseksuelen of wat dan ook van de wereld afgezonderd worden. Een mens is een mens en daarmee basta, WTF scheelt het nou op wat voor soort mens dat mens valt??? Wat nou tegen de natuur...ik vind het tegen de natuur als mensen 'gedwongen' worden hun natuurlijke geaardheid te verbergen!

WishfulDreaming
5 August 2003, 14:35
Originally posted by Chrizlybeer

Hen je in enderland ook al hoor.
Al die turkse scholen, speciaal voor turken en marrokanen, kunnen ze lekker integreren.
Maar als je een "witte" school wil stichten, Ho maar das discriminatie. Maar goed das een heeeel ander verhaal

Belgie heeft ze niet :respect:

ik_ben_de_man
6 August 2003, 02:16
Originally posted by Saartje18


Belgie heeft ze niet :respect:

maar wel friet

maupstar
6 August 2003, 02:31
die zijn toch wit?

simon1982
6 August 2003, 08:56
ik ben wel benieuwd of jullie het in de sportvereniging ook zien en of er ook sporten zijn waarbij het minder gebeurd dan bij voetbal.

Sydney
6 August 2003, 11:14
Ik denk dat jongens eerder pesten dan meiden.

Zij accepteren het toch makkelijker dat iemand lesbies of homo is, toch??
:?

Rijntje
7 August 2003, 14:11
laat ze gewoon lekker in hun waarde, tis al moeilijk genoeg om dr achter te komen en dr mee om te gaan voor hunzelf

DarkAngel
7 August 2003, 15:26
Originally posted by simon1982
ik ben wel benieuwd of jullie het in de sportvereniging ook zien en of er ook sporten zijn waarbij het minder gebeurd dan bij voetbal.

ballet :yes:

maar sommige mensen moeten gewoon is een keer inzien dat niet iedereen hetzelfde is :{ Homoseksualiteit bestaat al zo ontzettend lang, en in het dierenrijk komt het ook voor. En waarschijnlijk komt het voor, omdat er teveel mensen zijn, maar das een theorie.
Ik heb bij biologie geleerd dat het waarschijnlijk gewoon een genetische afwijking is. Iets is misgegaan in de eerste 3 maanden, doe je niets aan als dat allemaal klopt....

Sydney
13 August 2003, 10:52
Hoezo er is 'iets' misgegaan??

Het is gewoon een modeverschijnsel: zo van 'kom laat ik me uitgeven voor homo, dan krijg ik aandacht'. En dan zielig doen als je gepest wordt op de sportschool....

|:(

En wat is dat voor een bullshit dat het in het dierenrijk ook voorkomt?! :?

Setragasj
13 August 2003, 11:03
het is tegenwoordig ook 'in' om bi of homo te zijn.

en met 'niet natuurlijk' bedoel ik dat je met twee mannen of twee vrouwen bijvoorbeeld geen kinderen kunt krijgen en dus niet kunt voortplanten.
dat bedoel ik ermee te zeggen.
en kom dan niet met dat je ook kinderen kunt adopteren, want dat gaat al helemaal ver.

oja. en over t dierenrijk. dieren zijn onbewust bezig (behalve de aap en de dolfijn dan..) en die neuken gewoon wat ze tegen komen en weten niet dat t een mannetje of vrouwtje is.
en mensen kunnen BEWUST DENKEN. dus daar zit wel een verschil tussen.

maja.

earshot
13 August 2003, 18:48
Originally posted by Sydney
Hoezo er is 'iets' misgegaan??

Het is gewoon een modeverschijnsel: zo van 'kom laat ik me uitgeven voor homo, dan krijg ik aandacht'. En dan zielig doen als je gepest wordt op de sportschool....

|:(

En wat is dat voor een bullshit dat het in het dierenrijk ook voorkomt?! :?

jij weet blijkbaar niet zoveel van de wereld.

er is bewezen dat homoseksualiteit ook voorkomt bij dieren.

en verder noem ik mensen zoals jou gewoon ignorant.

PFP
13 August 2003, 21:28
Originally posted by Instructio4
het is tegenwoordig ook 'in' om bi of homo te zijn.

en met 'niet natuurlijk' bedoel ik dat je met twee mannen of twee vrouwen bijvoorbeeld geen kinderen kunt krijgen en dus niet kunt voortplanten.
dat bedoel ik ermee te zeggen.
en kom dan niet met dat je ook kinderen kunt adopteren, want dat gaat al helemaal ver.

maja.

Kom niet lullen over de natuur, want dan zouden onvruchtbare paren ook onnatuurlijk zijn :rolleyes:

Ik ken amper homo's maar ik weet wel dat er een grote domme afkeer is in deze maatschappij tegen homofielen. Het zit vooral in de oudere generatie die het afkeurt en dat doorgeeft aan hun kinderen. Een voorbeeld is: dat ik bij een vriend voetbal zit te kijken en de scheidsrechter werd voor homofiel uitgemaakt, zowel door zijn ouders als hij zelf. Zelf zegt mijn vader ook van dat soort dingen als hij bijvoorbeeld Jos brink of iemand anders op de TV ziet. Ik vind dit zulk dom gedrag ik kan er echt niet tegen

(pis)Paul
15 August 2003, 15:14
Ik heb heel veel ervaring met het pesten. Ikzelf ben ook homofiel en wordt er vaak door gepest. Mij raakt het niet meer, ik heb een muur om mij heen gebouwd. Mijn vriend Dennis heeft er veel meer moeite mee. We zitten samen ook op voetbal, daar zitten we tussen de hetero's en die vinden ons smerig. Sommige willen geeneens tegelijk douchen, sommige zijn nog erger en zijn naar een ander elftal gegaan.

WIJ ZIJN OOK MAAR MENSEN!

Little Angel
15 August 2003, 15:20
Ik snap zowiezo niet wat mensen moeilijk doen om te zeggen dat homo's niet normaal zijn, het komt ook gewoon bij dieren voor. Ik heb nergens problemen mee als mensen homo of lesbies zijn en als er mensen zijn die daar wel problemen mee hebben dan ligt het probleem bij die mensen zelf en niet bij de homo of lesbies.:{

Setragasj
15 August 2003, 15:33
ik heb er ook geen problemen mee.
ze moeten ze doen wat ze willen.
ik wil alleen zeggen dat 'moeder natuur' het zo heeft gemaakt dat het man/vrouw is en niet man/man of vrouw/vrouw.
en dan kijk ik nu naar 'sexueel gebied' en niet naar 'de liefde' tussen twee mensen.

tuurlijk kan het zo zijn dat je op iemand van hetzelfde geslacht verliefd wordt en dat je met diegene wil trouwen en alles.
maar het is (tussen haakjes!) 'niet natuurlijk' zoals het bedoelt is.

en ik denk dat er homo's of lesbiennes zijn, omdat sommige mensen gewoon 'meer man zijn' of 'meer vrouw' in hun genen en hormonen en al dat ingewikkelde gedoe :p
dus dat is dan wel weer natuurlijk.. maarja.. ik heb er twee ideeën over dus.
ik heb er niks op tegen, maar ik vind dat het niet het 'ultieme stel' kan zijn, omdat het 'ultieme stel' een man en een vrouw is.

ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. :? :no: :|

earshot
15 August 2003, 16:41
Originally posted by Instructio4
ik heb er ook geen problemen mee.
ze moeten ze doen wat ze willen.
ik wil alleen zeggen dat 'moeder natuur' het zo heeft gemaakt dat het man/vrouw is en niet man/man of vrouw/vrouw.
en dan kijk ik nu naar 'sexueel gebied' en niet naar 'de liefde' tussen twee mensen.

tuurlijk kan het zo zijn dat je op iemand van hetzelfde geslacht verliefd wordt en dat je met diegene wil trouwen en alles.
maar het is (tussen haakjes!) 'niet natuurlijk' zoals het bedoelt is.

en ik denk dat er homo's of lesbiennes zijn, omdat sommige mensen gewoon 'meer man zijn' of 'meer vrouw' in hun genen en hormonen en al dat ingewikkelde gedoe :p
dus dat is dan wel weer natuurlijk.. maarja.. ik heb er twee ideeën over dus.
ik heb er niks op tegen, maar ik vind dat het niet het 'ultieme stel' kan zijn, omdat het 'ultieme stel' een man en een vrouw is.

ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. :? :no: :|

maar ik voel mij wel ultiem gelukkig met mijn vriendin ;)

Setragasj
15 August 2003, 16:45
tuurlijk dat zal best :)
je kan ook 'een ultiem stel' hebben als homo of lesbie zijnde.

maar snap je mijn point..? :?

earshot
15 August 2003, 16:47
Originally posted by Instructio4
tuurlijk dat zal best :)
je kan ook 'een ultiem stel' hebben als homo of lesbie zijnde.

maar snap je mijn point..? :?

ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik ben het er niet mee eens.
ik vind niet dat er zoiets is als natuurlijk en onnatuurlijk.

Setragasj
15 August 2003, 16:52
niet dat ik homo's en lesbiennes hiermee vergelijk, want dat is natuurlijk dikke onzin (!!).. maar..

vind je dan dat verkrachters en moordenaars en pedofielen gezond (natuurlijk) in hun hoofd zijn?
er is zeker wel een scheiding te maken tussen natuurlijk en niet-natuurlijk.

misschien beetje raar voorbeeld.. maar dat soort mensen zijn toch niet natuurlijk. die zijn gewoon ziek in hun hoofd.

earshot
15 August 2003, 19:59
Originally posted by Instructio4
niet dat ik homo's en lesbiennes hiermee vergelijk, want dat is natuurlijk dikke onzin (!!).. maar..

vind je dan dat verkrachters en moordenaars en pedofielen gezond (natuurlijk) in hun hoofd zijn?
er is zeker wel een scheiding te maken tussen natuurlijk en niet-natuurlijk.

misschien beetje raar voorbeeld.. maar dat soort mensen zijn toch niet natuurlijk. die zijn gewoon ziek in hun hoofd.

dat heeft eigenlijk helemaal niks met homoseksualiteit te maken, maar ik begrijp wat je probeert duidelijk te maken.

die mensen (verkrachters etc) zijn ziek, en ziek zijn is iets natuurlijks.

Setragasj
15 August 2003, 21:11
dat zeg ik ook, dat het er niks mee te maken heeft.
maar het duidt wel aan dat er dus onnatuurlijke mensen zijn.
(niet de homo's, maar dus die verkrachters etc..)

maarja. ik heb niet veel boeiends meer te vertellen hierover denk ik.
ik heb mn punt gemaakt :)

earshot
15 August 2003, 21:23
Originally posted by Instructio4
dat zeg ik ook, dat het er niks mee te maken heeft.
maar het duidt wel aan dat er dus onnatuurlijke mensen zijn.
(niet de homo's, maar dus die verkrachters etc..)

maarja. ik heb niet veel boeiends meer te vertellen hierover denk ik.
ik heb mn punt gemaakt :)

onze meningen hierover zullen toch nooit t zelfde zijn (:

FiZz
15 August 2003, 21:47
Pedofielen?

Wat is er mis met pedofielen?
De eigenlijke definitie van een pedofiel is iemand die heel erg veel van kinderen houdt. Daar is natuurlijk niks mis mee.
Maar het wordt meteen als slecht gezien vanwege de slechte berichten in het nieuws van mensen die met kinderen naar bed gaat etc. etc. En daardoor zijn meteen ALLE pedofielen slecht.

MAAR, de manier waarop pedofielen van kinderen houden is natuurlijk niet echt "normaal" en zoals het "bedoelt" zou zijn. Maar dat geld ook voor homosexueel gedrag :)
En ook voor het Koken van eten... ooit een dier zijn eten zien koken? Die eten het wel gewoon rauw... :)

Woei :P

Sydney
21 August 2003, 11:23
Da's weer een heel ander verhaal!

Je kunt homo's toch niet met pedofielen vergelijken? Wat zij doen is gewoon pervers, kleine kinderen kunnen zich niet verweren en weten niet wat goed/verkeerd is op dit gebied!

Babysmurfie
21 August 2003, 18:32
Originally posted by Sydney
Hoezo er is 'iets' misgegaan??
Ja als holebi heb je iets in je genen dat anders is dan bij hetero's, wat maakt dat je op mensen van hetzelfde geslacht (of beide geslachten) verliefd wordt.

Originally posted by Sydney
Het is gewoon een modeverschijnsel: zo van 'kom laat ik me uitgeven voor homo, dan krijg ik aandacht'. En dan zielig doen als je gepest wordt op de sportschool....

Bullshit. Homo ben je of ben je niet. Dat ben je niet om aandacht te krijgen. Het is geen modeverschijnsel, mensen durven het nu makkelijker toe te geven, wat positief is.

lieve colafles
22 August 2003, 08:55
Originally posted by Sydney
Da's weer een heel ander verhaal!

Je kunt homo's toch niet met pedofielen vergelijken? Wat zij doen is gewoon pervers, kleine kinderen kunnen zich niet verweren en weten niet wat goed/verkeerd is op dit gebied!
het ging om natuurlijk of onnatuurlijk..


simon, zelf heb ik echt niets tegen homo's.. t zijn ook maar mensen..

ik denk dat pesten op de sportschool erger wordt zodra je een team sport doet met allemaal mensen van hetzelfde geslacht. Mannen zijn denk ik iets banger dat je ze gaat aanraken en "vieze" dingen gaat doen bij ze, dan als er ook vrouwen zijn..
misschien klinkt het een beetje raar.. maar er bestaat helaas nog steeds een vooroordeel over homo's...
jammer.. kan er ook niets aan doen

weirdo1
22 August 2003, 23:38
Originally posted by sk888er
voor een homo is een hetro niet normaal (denk ik) dus het is et hoe je het bekijkt

normaal bestaat niet, dat heeft gewoon de mensheid ontwikkeld en door wetten en oorlogen enz... dan denken ze dat het normaal is... een slet vind het gewoon om met elke gast naar bed te gaan, zij vind dat dan mss normaal in een sletten-wereld... maar wie of wat heeft gezegd dat dat normaal is? wie is er de baas van de wereld? heeft hij dan gezegd dat dat normaal is???
het hangt ervan af of je het gelooft wat iemand zegt... het is ook van .. wie zegt dat mensen normaal zijn? niemand bepaald toch wat normaal moet zijn en wat niet? dus in feite bestaat er toch geen normaal? We leren het gewoon aan...:yes:

(dit moest er gewoon uit :rolleyes: )

TheGroovMaster
23 August 2003, 00:28
het zijn ook mensen en ik respecteer ze net als mensen die bi of hetro zijn.

Ik ken er ook een paar, ze zijn gewoon laggen en heel gezellig. Ik snap ook niet waarom sommige mensen er zo vaag over doen als ze weten dat iemand homo is. Vind het net zoiets als mensen die voor of aan zinloos geweld doen. 100% Loos

Respect :respect:

Sydney
28 August 2003, 09:45
Ok je moet iedereen respecteren zeggen ze, maar het is toch heel normaal dat je voor je eigen soort mensen meer respect hebt dan voor anderen (homo/lesb)....

Als je daar gewoon niks mee hebt, dan moeten zij ook de hetero's in hun waarde laten en zich niet zo opdringen!

:yes:

Babysmurfie
28 August 2003, 14:05
Originally posted by Sydney
Als je daar gewoon niks mee hebt, dan moeten zij ook de hetero's in hun waarde laten en zich niet zo opdringen!

Doen de meesten ook niet hoor:)

simon1982
3 September 2003, 09:59
Originally posted by lieve colafles
het ging om natuurlijk of onnatuurlijk..


simon, zelf heb ik echt niets tegen homo's.. t zijn ook maar mensen..

ik denk dat pesten op de sportschool erger wordt zodra je een team sport doet met allemaal mensen van hetzelfde geslacht. Mannen zijn denk ik iets banger dat je ze gaat aanraken en "vieze" dingen gaat doen bij ze, dan als er ook vrouwen zijn..
misschien klinkt het een beetje raar.. maar er bestaat helaas nog steeds een vooroordeel over homo's...
jammer.. kan er ook niets aan doen

Maar denk je dan dat mensen het bij een sport als tennis, of atletiek minder erg vinden of anders mee om gaan? En verwacht je dat mannen hiervoor bang zijn terwijl ze (met meerdere mensen) op het veld staan? Denk je trouwens dat dit ook voor ouderen/ volwassenen is? Veel vragen in een keer denk maar goed:?:)

Babysmurfie
3 September 2003, 16:18
Ik denk dat het weinig met een sport te maken heeft. Er zijn verdraagzame mensen en onverdraagzame mensen tegenover holebi's; er zitten er bij elke sport wel van beide 'categoriën'. Ook dat schrik hebben tijdens een match heeft volgens mij niets met de sport te maken; sommigen denken altijd dat je hen gaat bespringen.
En of het ook bij volwassenen zo is, is een moeilijkere vraag. Volwassenen kunnen het misschien beter wegstoppen en heimelijk roddelen. Soms komt het verstand met de jaren, als een vriend(in) of familielid holebi blijkt te zijn bijvoorbeeld, dan kan men beseffen dat er niets mis mee is. In sommige gevallen blijft iemand ook altijd een homohater, jeugdig én volwassen.

Demandela
3 September 2003, 23:46
http://www.alcofielen.com/pics/forumpics/gay/kijk.jpg

xxlove-girlxx
4 September 2003, 10:02
hey je moet schijt hebben aan mensen die dat zeggen.
jij weet beter en iedereen heeft eigen gevoelens dus jij ook!!!!!!!

groetjes en sterkte ik hoop dat je er uit komt.....

xxlove-girlxx

moosie
6 September 2003, 12:19
Originally posted by simon1982
Hoi allemaal, ik ben in het verleden nog wel eens gepest (en vooral op mn sportclub) omdat ik homo ben. Nu ben ik benieuwd of jullie ervaring hebben met homo's (of lesbies) in jullie vereniging en of ze daar ook gepest worden enzow.
Of misschien ben je zelf homo/ lesbi en heb je er ervaringen mee. Hoe gaan ze binnen jullie club om met homo's en lesbis?
groetjes simon


ik ben geen lesbie maar weet wel wat je moet doen je moet gewoon zeggen van kijk lkkr naar je zelf ikben wie ik ben en je moet je gewoon groot op stelklen

Glimpy
28 September 2003, 16:58
Bij ons in't school is er ook een leerkracht die homo is, en die praat daar ook heel open over. Ik heb hem zelf met nog 3 andere klasgenoten mogen interviewen daarover. En ik vind dat zoiets alleen maar respect kan verdienen. In de school denkt ongeveer iedereen daar ook zo over. Alle, dat wou ik maar even kwijt.

:respect:

Chrizlybeer
28 September 2003, 17:30
Originally posted by Glimpy
Alle, dat wou ik maar even kwijt.
Fijn om daar zon topic voor te uppen:wave:

dext0r
28 September 2003, 19:25
Originally posted by Chrizlybeer
Fijn om daar zon topic voor te uppen:wave:

was zo te zien nog geen maand oud hoor? :?

liekpiek
29 September 2003, 19:42
Originally posted by Glimpy
Bij ons in't school is er ook een leerkracht die homo is, en die praat daar ook heel open over. Ik heb hem zelf met nog 3 andere klasgenoten mogen interviewen daarover. En ik vind dat zoiets alleen maar respect kan verdienen. In de school denkt ongeveer iedereen daar ook zo over. Alle, dat wou ik maar even kwijt.

:respect:

is laatste tijd veel in t nieuws, homo-leraren...kheb er wel respect voor die erover praten, je weet ten slotte maar nooit hoe je leerlingen en collega's je daardoor gaan aankijken...

HardCorr Lover
1 October 2003, 12:36
Originally posted by Sydney
Da's weer een heel ander verhaal!

Je kunt homo's toch niet met pedofielen vergelijken? Wat zij doen is gewoon pervers, kleine kinderen kunnen zich niet verweren en weten niet wat goed/verkeerd is op dit gebied!

waarom niet ???
de 1 heeft nu eenmaal een hogere drempel van wat pervers is

en je zegt nu zelf dat kinderen zich niet kunnen verweren en weten wat goed/verkeerd is.
daarmee geef je toe dat OOK jij dus erkent dat er zoiets is als een goed en een verkeerd
blijkbaar ligt jou drempel lager
En waarom ???
dat weet ik ook niet
Waarschijnlijk vanwege kennis
Hoe meer kennis iemand krijgt, des te verdrietiger die word.
Zo ervaar ik dat, en zo hebben vele anderen dat ook voor mij ervaren. En als je nu eenmaal veel kennis heb, ga je vele dingen anders inzien.
Dat mag je met me oneens zijn, maar een mening hoeft nog niet daarmee iets waar of onwaar te maken.
Kortom... waar baseer jij je mening op dat je pedo's niet met homo's kan vergelijken ???
Dat het ene pervers is en de andere niet ???
Nou, ik vind 2 kussende mannen nou niet echt smakelijk

En wat is er geod an als de hele wereld homo word ???
dan verdwijnt alle voorplanting, nietwaar ???

HardCorr Lover
1 October 2003, 12:45
Originally posted by weirdo1
normaal bestaat niet, dat heeft gewoon de mensheid ontwikkeld en door wetten en oorlogen enz... dan denken ze dat het normaal is... een slet vind het gewoon om met elke gast naar bed te gaan, zij vind dat dan mss normaal in een sletten-wereld... maar wie of wat heeft gezegd dat dat normaal is? wie is er de baas van de wereld? heeft hij dan gezegd dat dat normaal is???
het hangt ervan af of je het gelooft wat iemand zegt... het is ook van .. wie zegt dat mensen normaal zijn? niemand bepaald toch wat normaal moet zijn en wat niet? dus in feite bestaat er toch geen normaal? We leren het gewoon aan...:yes:

(dit moest er gewoon uit :rolleyes: )

beetje bullshit, vind je niet ???
Als er in feite geen normaal bestaat dan.
Ik leg uit....

Als ik nou opgegroeid zou zijn door 2 moordlustige ouders, die het normaal vinden om zo nu en dan in koele bloede een leven te nemen, dan ga ik al onschuldig kindje dat heel normaal vinden.
Misschien ga ik later dat ook wel willen worden.
Maar wanneer ik nou in aanraking kom met een ander kind met 2 vredelievende ouders, die ook later net als zijn ouders vrede wil.
Dan zijn de aantallen dus hetzelfde (2 kids en 4 ouders) dus de betekenis van normaal word dan niet bepaald door de meerderheid.
Maar dan ga je mij niet vertellen dat het moordlustig kindje dan geen twijfels krijgt aan zijn eige definitie van normaal als hij het vredelievend kindje zal zien

HardCorr Lover
1 October 2003, 12:55
snapt dan niemand waarom mensen die niet voor homo's zijn (of er echt tegen zijn) hun achterliggende ideeën ???

en kom nou niet anzetten met dat het an de opvoeding ligt.
Snapt iemand wat zulke mensen IN die opvoeding hebben meegekregen ???

En dit vraag ik niet hatelijk of aanvallen tegen hen die homo's zijn
Ik vraag dit gewoon omdat ik het me afvraag.

want het lijkt net alsof hen die tegen homo's zijn het niet mogen zijn (en daar zijn niet alleen homo's mede-plichtig an, maar ook hetero's die verdomme bang zijn dat ook maar iemand zich beledigd zal voelen... nou, 3maal raden wat de gevolgen ZIJN van vrijheid van meningsuiting)

simon1982
7 October 2003, 10:08
dit is appels met peren vergelijken. Je voorbeeld van moordlustige ouders en vredelievenden is inderdaad van toepassing daarop maar homo-zijn niet. Zoals je zult weten...een mens is geen onbeschreven blad (is wetenschappelijk onderzocht en bewezen); dat betekent dat je niet van een kind kan maken wat je wil. Zo kun je ook geen homo's maken. Daarbij heb ik een volstrekt normale opvoeding (aub geen discussie aandragen wat nu een normale opvoeding is...zo kun je wel bezig blijven) gehad en hebben mijn ouders heus niet mij gewezen op mooie mannen ofzo.

En ook ben ik van mening dat je voor iedereen respect moet blijven houden. Waarom dan geen respect voor pedofielen (dan heb ik het over pedofielen die zich vergrijpen aan kinderen)....omdat dat soort pedofielen geen respect hebben voor kinderen. Als iemand het respect uit balans brengt....verdien je geen respect.

Uiteraard mag je er een mening op na houden dat homo-zijn niet jouw ding is; maar daarom kun je nog wel respect tonen voor mensen met een andere mening!

HardCorr Lover
7 October 2003, 14:12
Originally posted by simon1982
dit is appels met peren vergelijken.

Uiteraard mag je er een mening op na houden dat homo-zijn niet jouw ding is; maar daarom kun je nog wel respect tonen voor mensen met een andere mening!

en hoe toon je respect voor mensen met een andere mening ??
iemand zei dat je homo's niet met pedo's kunt vergelijken, maar ik vind van wel.
Nou dat is dan toch mijn mening ???
en nu zeg jij daarop dat jij dat niet vind en het appels met peren vergelijken vind. Maar is dat dan een vorm van respect tonen aan mijn mening ???

Mij boeit het niet dat jij iets anders vind dan mij, zoals ik denk dat jou het ook niet boeit dat ik iets anders vind dan jou.

Ik roep niet aan tot geweld tegen homo's ofzo, maar ik geloof dat ik vrij ben om te zeggen dat ik het walgelijk vind wanneer 2 mannen met elkaar kussen

Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik geen respect toon tegen je, want ik probeere alleen maar duidelijk te maken dat ik juist wel vind dat je pedo's met homo's mag vergelijken.
En met die moordlustige familie probeer ik alleen maar duidelijk te maken dat ik die ene mening over normaal bullshit vind (lees het nog maar eens goed)

HardCorr Lover
7 October 2003, 14:21
Originally posted by simon1982
Zoals je zult weten...een mens is geen onbeschreven blad (is wetenschappelijk onderzocht en bewezen); dat betekent dat je niet van een kind kan maken wat je wil. Zo kun je ook geen homo's maken. Daarbij heb ik een volstrekt normale opvoeding (aub geen discussie aandragen wat nu een normale opvoeding is...zo kun je wel bezig blijven) gehad en hebben mijn ouders heus niet mij gewezen op mooie mannen ofzo.

En ook ben ik van mening dat je voor iedereen respect moet blijven houden. Waarom dan geen respect voor pedofielen (dan heb ik het over pedofielen die zich vergrijpen aan kinderen)....omdat dat soort pedofielen geen respect hebben voor kinderen. Als iemand het respect uit balans brengt....verdien je geen respect.


wetenschappelijk onderzocht en bewezen ???
net zoals de evolutietheorie zeker ???

maargoed....
naar mijn idee heb ik nog nergens opgeroepen om geen respect te hebben voor wie dan ook, maar ik wil het wel effe doen.

Ik heb geen respect voor Kinderverkrachters en/of kindermoordenaars
Noem ze pedo's, noem ze normaal, noem ze Pietje
I DON'T CARE
Vertel het aan de ouders van de kinderen die hun kind hebben verloren aan zo'n persoon waarvan jij zegt dat je er respect voor moet hebben.
ik roep niet op tot geweld tegen pedo's, maar ik ga zeker niet mee doen met het respect aan iedereen geven
ALs iemand respect uit balans brengt ben jij het wel met je mening dat ik respect moet hebben voor een pedo.
Want hoe verdiend een pedo respect ???
vertel het me....
of vertel het aan de ouders van de kinderen die geen kinderen meer hebben
of vertel het aan kinderen die er beschadigd door het leven gaan, door zo'n pedootje die volgens jou zoveel respect verdiend.....

simon1982
7 October 2003, 16:07
Originally posted by HardCorr Lover
wetenschappelijk onderzocht en bewezen ???
net zoals de evolutietheorie zeker ???

maargoed....
naar mijn idee heb ik nog nergens opgeroepen om geen respect te hebben voor wie dan ook, maar ik wil het wel effe doen.

Ik heb geen respect voor Kinderverkrachters en/of kindermoordenaars
Noem ze pedo's, noem ze normaal, noem ze Pietje
I DON'T CARE
Vertel het aan de ouders van de kinderen die hun kind hebben verloren aan zo'n persoon waarvan jij zegt dat je er respect voor moet hebben.
ik roep niet op tot geweld tegen pedo's, maar ik ga zeker niet mee doen met het respect aan iedereen geven
ALs iemand respect uit balans brengt ben jij het wel met je mening dat ik respect moet hebben voor een pedo.
Want hoe verdiend een pedo respect ???
vertel het me....
of vertel het aan de ouders van de kinderen die geen kinderen meer hebben
of vertel het aan kinderen die er beschadigd door het leven gaan, door zo'n pedootje die volgens jou zoveel respect verdiend.....

Originally posted by simon1982
Waarom dan geen respect voor pedofielen (dan heb ik het over pedofielen die zich vergrijpen aan kinderen)....omdat dat soort pedofielen geen respect hebben voor kinderen.

LOL ik zeg hiermee toch dat ook ik geen respect heb voor dat soort pedofielen? Als je nu zelf eens de tijd zou nemen om de berichten aandachtig door te lezen ...

Originally posted by HardCorr Lover
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik geen respect toon tegen je, want ik probeere alleen maar duidelijk te maken dat ik juist wel vind dat je pedo's met homo's mag vergelijken.

Daarbij zie mij ook niet beweren dat ik geen respect heb voor jouw mening of dat ik vind dat jij geen respect voor mij hebt. Een andere mening hebben en geen respect hebben zijn wel degelijk 2 verschillende dingen! Kortom je kunt gerust verschillen van mening en gelijktijdig elkaar in de waarde laten. (en nee ik zeg niet dat jij dat niet doet). Natuurlijk mag jij 2 kussende mannen walgelijk vinden, maar dat wil nog niet zeggen dat je die mensen niet in hun waarde kan laten; zolang je mensen niet kwetst kun je best voor jezelf vinden dat het walgelijk is.

BaRBie
8 October 2003, 03:28
ik werkte vroeger op een sportschool waar een man zat die homo was. Gelukkig werd daar veel minder tegenaan gekeken, waarschijnlijk omdat het wat oudere mensen daar waren.

Een van mijn beste vriendinnen is lesbisch, en een andere bi. Ik heb vernomen van die lesbische vriendin dat het veel makkelijker is je middelbare schooltijd door te komen als je er openlijk over praat en er voor uitkomt. Mensen respecteren dat sneller dan wanneer je niet toegeeft en dan maak je het voor jezelf ook moeilijker.

Natuurlijk blijven er altijd eikels die je zullen blijven pesten, maar dat is overal mee, met wat dan ook. Aan die mensen doe je gewoon niks.

Sydney
8 October 2003, 13:51
Ik heb al een tijdje niet op 't foum gekeken, maar zijn jullie nou nog bezig met die discussie over homo's en lesbi's .... ?? :? :?

Die vergelijken met moordenaars, pedofielen enz. daar ben ik het nog steeds niet mee eens, je kunt een homo niet met een pedo vergelijken! Dat is gewoon de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb.

Ennuh Simon, volgens mij jaag je iedereen op stang hier met je uitspraken over appels en peren....niet zo'n goede keuze om hierover te beginnen....maar ja wat wil je ... je bent homo toch?? Dan verdedig je alles wat los en vast zit.

:kwaaist:

simon1982
13 October 2003, 12:35
Originally posted by Sydney

Ennuh Simon, volgens mij jaag je iedereen op stang hier met je uitspraken over appels en peren....niet zo'n goede keuze om hierover te beginnen....maar ja wat wil je ... je bent homo toch?? Dan verdedig je alles wat los en vast zit.

:kwaaist:

net als anderen heb ik net zo goed het recht om mijn eigen mening te posten. En waarom zou het uberhaupt geen goeie keuze zijn? En ik hoef helemaal niets te verdedigen; hoezo zou ik?

JEANUS
16 October 2003, 15:20
EERST wil ik ff zeggen dat ik het vet vind dat je dit topic hebt geopend !!!!!!!!
Mensen , waarom houdt de ene mens van dropjes en de andere van koekjes ? Waarom valt de ene mensen op zijn eigen geslacht en de andere niet ?!

Ik vind het echt de meest vette bullshit dat je ''anders'' bent als homo zijnde , je bent toch ook gewoon een mens !!!
So what dat je op mannen valt , dat is heus geen foutje van moeder natuur , zo ben je gewoon.

En ik snap wel wat Instructio4 bedoeld , maar voor mij is een homo of een lesbienne net zo natuurlijk als een hetero.
Ik ben het er wel mee eens dat hij zegt dat tegenwoordig lesbienne zijn een mode is ofzow , ik zie het niet met homo's , maar wel meisjes ( vriendinnetjes van mekaar ) die dan oppeens met elkaar gaan zoenen.
maar dat vind ik gwn zwaar zielig , ik bdoel als iemand gwn een x met een meisjes zoent GEEN PROBLEEM! Zal ik ook wel een x doen hoor , en nog wel meer met mij! Maar ga NIET oppeens roepen dat je bi bent als dat niet zo is. Dat vind ik wel zwaar triest.

Maar goed , ik vind dus dat homo's , bi's en lesbienne's VOLKOMEN normaal zijn. Ik vind homo's juist superlieve mensen meestal !!! Ik werk veel met homo's omdat ik inde mode werk en veel visagisten enzo zijn homo , die zijn ZO leuk joh!

PFP
16 October 2003, 17:18
Originally posted by JEANUS

Maar goed , ik vind dus dat homo's , bi's en lesbienne's VOLKOMEN normaal zijn. Ik vind homo's juist superlieve mensen meestal !!! Ik werk veel met homo's omdat ik inde mode werk en veel visagisten enzo zijn homo , die zijn ZO leuk joh!

haha, goed stuk behalve dit, staat alweer vol met vooroordelen

Snoes
16 October 2003, 18:30
Originally posted by sk888er
voor een homo is een hetro niet normaal (denk ik) dus het is et hoe je het bekijkt

het gaat er hier net om dat je niet gepest zou worden omdat je homo bent en jij zegt hier doodleuk dat ze niet normaal zijn.|:(

JEANUS
16 October 2003, 18:35
Originally posted by PFP
haha, goed stuk behalve dit, staat alweer vol met vooroordelen

Wat vind jij daar vooroordelen aan dan ?!
Dat ik homo's superlieve mensen vind en dak ze leuk vind ?
Da vinnik nie echt een vooroordeel.

( Ik bedoelde niet dat ik homo's leukeRE en lieveRE mensen vind dan hetero's heh :) )

PFP
16 October 2003, 19:46
Originally posted by JEANUS
Wat vind jij daar vooroordelen aan dan ?!
Dat ik homo's superlieve mensen vind en dak ze leuk vind ?
Da vinnik nie echt een vooroordeel.

( Ik bedoelde niet dat ik homo's leukeRE en lieveRE mensen vind dan hetero's heh :) )

dat is dus ook een vooroordeel, dat zou hetzelfde zijn als ik zeg dat alle kappers negers zijn 8)

JEANUS
17 October 2003, 11:31
Hmz oke , er zit wel een puntje in.
Laat ik het zo zeggen ; ik vind dat er hele leuke homo's zijn
:P
*geeft zich over*|:(

En tuullek hebbik ook wel vooroordelen

liekpiek
17 October 2003, 17:37
Originally posted by chalyken
pfp heeft erges wel gelijk maar je kan er gewoon niet omheen dat iedereen vooroordelen heeft...en degene die zegt van niet liegt.

jah, tuurlijk heeft iedereen vooroordelen, maar er is een verschil tussen iemand pesten/buitensluiten/niet aankijken enzovoort en gewoon ook al heb je een vooroordeel over iemand hem toch proberen te leren kennen...
bijv: veel leeftijdgenoten kijken me vreemd aan als ze horen dat ik op het gymnasium zit. sommigen van hen denken dat ik een 'kutstuud' ben en kijken me niet meer aan. Maar degenen die proberen me te leren kennen, blijken me vaak toch aardig te vinden, en daarna ook geen vooroordelen meer te hebben over gymnasiasten. (niet dat iedereen die me leert kennen me aardig vind, hoor :p maar t gaat om het idee, hoewel dit misschien niet zo'n goed voorbeeld is....)

sick2death
22 October 2003, 15:56
Originally posted by Fade of Light
ga iig niet van die nichtendagen (gay parade o.i.d.) want dan vraag je erom anders behandelt te worden
bah, wat kortzichtig:rolleyes:

je bent er zeker nog nooit geweest...

wij mogen toch ook wel een keer een wild feest hebben? En dikke schijt hebben wat iedereen van ons vindt?

sick2death
22 October 2003, 16:00
Originally posted by simon1982
Hoi allemaal, ik ben in het verleden nog wel eens gepest (en vooral op mn sportclub) omdat ik homo ben. Nu ben ik benieuwd of jullie ervaring hebben met homo's (of lesbies) in jullie vereniging en of ze daar ook gepest worden enzow.
Of misschien ben je zelf homo/ lesbi en heb je er ervaringen mee. Hoe gaan ze binnen jullie club om met homo's en lesbis?
groetjes simon
ik ben zelf ook gay, maar ik ben nooit gepest :) het ligt meer aan jezelf... als je stevig in je schoenen staat dan word je wel met rust gelaten... het ligt meestal aan de persoon die gepest wordt... en dan zoeken mensen een aanleiding waarop ze je kunnen pakken... sommige mensen hebben met rood haar, andere een grote neus en andere vallen op hetzelfde geslacht...

Mindy
4 November 2003, 15:52
ik ben Bi en veel mensen weten dat...op school ook best wel een grote groep weet het en niemand heeft er blijkbaar problemen mee..ik vind dat je gewoon moetbzijn wie je bent...als ik iets met ene meisje zou krijgen zou ik alsnog hetzelfde doen als ik met een jongen zou doen dan hoor!!
je moet gewoo schijt hebben aan mensen doie er anders over denken..

je kan er niks aan doen op welk geslacht je verliefd word..:)

:love:

annomeisje
4 November 2003, 15:56
Originally posted by simon1982
Hoi allemaal, ik ben in het verleden nog wel eens gepest (en vooral op mn sportclub) omdat ik homo ben. Nu ben ik benieuwd of jullie ervaring hebben met homo's (of lesbies) in jullie vereniging en of ze daar ook gepest worden enzow.
Of misschien ben je zelf homo/ lesbi en heb je er ervaringen mee. Hoe gaan ze binnen jullie club om met homo's en lesbis?
groetjes simon

Heb niet alles gelezen, dus begin met de begin post...

Zelf ben ik lesbies en kom ik er op school opelijk voor uit. Vaak krijg ik wel rot opmerkingen, maar...ja zielige mensen heb je altijd is het niet?

Ik wens je er sterkte mee, en laat je niet overlopen he!

Groetjes,

Darksecret
30 December 2003, 13:09
het heeft te maken met vorige levens enzo daarom..
maarre laat iedereen lekker in zijn waarde

electricity
30 December 2003, 13:10
waarom blijven die nieuwe mensen nou nooit van die oude topics af?
:kwaaist:

JE MAG GEEN OUWE TOPICS UPPEN8|

Darksecret
30 December 2003, 13:11
oeps sorry!!:+ 8-) O-) :wave:

Suepahfly
30 December 2003, 13:19
Originally posted by electricity
waarom blijven die nieuwe mensen nou nooit van die oude topics af?
:kwaaist:

JE MAG GEEN OUWE TOPICS UPPEN8|

beheers jezelf:aai: ;)

Darksecret
30 December 2003, 15:46
oeps sorry:+ 8-) ;)

jojanneke90
30 December 2003, 19:01
Ik ken ook iemand die homo is maar die wordt er nooit mee gepest. Ik vind gewoon dat ze het moeten accepteren, ik zou het niet erg vinden hoor er is toch niks raars aan.
Als iedereen hetzelfde zou zijn zou de wereld maar saai zijn!;)
Greetz,
Jojanneke

JEANUS
30 December 2003, 21:17
Jeetje ik word zo ziek van dat oude topics uppen gedoe. Wat maakt het nou uit als iemand met een goede reply een topic upt :|
Jeeetje mina.

verder : respect voor iedereen , homo hetero lesbie of bi.

R E S P E C T.

BlackMystery
31 December 2003, 01:32
ik heb er al wat gekend
heb er zelfs al iemand gehad die het met me aanvroeg
geen problemen met die mannen
sommige zijn echt wel goeie vrienden geweest
zolang ze van muh lijf afblijven geen prob

Darksecret
2 January 2004, 10:50
Laat iedereen lekker zijn die hij of zij is..
Laat iedereen lekker in zijn waarde dat zal de wereld een stuk vrolijker maken:+

PFP
3 January 2004, 15:26
Originally posted by BlackMystery

zolang ze van muh lijf afblijven geen prob

dat is dan weer echt zo'n stomme loze opmerking

psychobunny
4 January 2004, 14:05
Originally posted by PFP
dat is dan weer echt zo'n stomme loze opmerking True, blackmystery,ga jij over meisjes ook zeggen, k heb dr nix op tegen zolang ze van mn lijf blijven? :no:

jarno109
8 January 2004, 20:39
ik heb helemaal niks tegen homo's en lesbies. ik vind eigenlijk dat ze best hun gang mogen gaan. mensen moeten zichzelf toch kunnen uiten.