PDA

Bekijk de volledige versie : Goed uitmaken is niet leuk maar dit??????


pasigirl
1 August 2003, 17:29
Dit gaat mij te ver,
even wat uitleggen.
ik heb het met een jongen gehad.
hij was heel lief en schattig en tongde lekker oftewel de perfecte jongen maar toen was ik opeens niet meer verliefd op hem maar op een ander dit heb ik hem gezegd en toen heb ik het uitgemaakt.
Maar toenb hoorde ik van een vriendin dat hij me nu een doos vind en dat hij me haat maar dit is toch belachtlijk!
wat zou ik tegen hem kunnen zeggen???
groetjes mij :wave:

Forza
1 August 2003, 17:35
als ie goed tongde dan kan het wel es de ware zijn hoor, liefde zit namelijk in de tong, mischien is het toch beter dat jullie het weer goed maken! want straks loop je de liefde van je leven mis

WhizzCat
1 August 2003, 17:44
Originally posted by Forza
als ie goed tongde dan kan het wel es de ware zijn hoor, liefde zit namelijk in de tong, mischien is het toch beter dat jullie het weer goed maken! want straks loop je de liefde van je leven mis

:D :D

*rolt van stoel af*

pardon, nu weer serieus, jij bent 14, die jongen zal ook wel zoiets geweest zijn, dan krijg je dit soort jaloerse toestand. Gewoon compleet, volkomen negeren :) That's it :Y)

anemic
1 August 2003, 22:07
Originally posted by Forza
als ie goed tongde dan kan het wel es de ware zijn hoor, liefde zit namelijk in de tong, mischien is het toch beter dat jullie het weer goed maken! want straks loop je de liefde van je leven mis

:D lol

FiZz
1 August 2003, 23:35
De liefde van de man gaat door de maag :Y)

WhizzCat
1 August 2003, 23:43
Originally posted by FiZz
De liefde van de man gaat door de maag :Y)

In dit geval gaat de liefde van de man door de tong :Y)

BWM
2 August 2003, 01:21
Neey, de liefde van de vrouw gaat door de tong van de man...

WishfulDreaming
2 August 2003, 21:14
Originally posted by WhizzCat


In dit geval gaat de liefde van de man door de tong :Y)

Wie weet hoe lang is haar tong ;) :p


Iig... Trek het je nie aan. Je bent 14... Een ander en een beter ;)

dragonflyke
2 August 2003, 22:06
idd, ignore him

jaak_trek_haak
21 August 2003, 23:11
Originally posted by pasigirl
Dit gaat mij te ver,
even wat uitleggen.
ik heb het met een jongen gehad.
hij was heel lief en schattig en tongde lekker oftewel de perfecte jongen maar toen was ik opeens niet meer verliefd op hem maar op een ander dit heb ik hem gezegd en toen heb ik het uitgemaakt.
Maar toenb hoorde ik van een vriendin dat hij me nu een doos vind en dat hij me haat maar dit is toch belachtlijk!
wat zou ik tegen hem kunnen zeggen???
groetjes mij :wave:




jij zegt wel this belachelijk tot je het zelf mee maakt dan ben ook wel kwaad op die gene en ga je hem of haar achter zijn rug uitmaken en immers waarom dump je hem als het de " perfecte " jonge is ?

lieve colafles
22 August 2003, 07:38
Originally posted by jaak_trek_haak
jij zegt wel this belachelijk tot je het zelf mee maakt dan ben ook wel kwaad op die gene en ga je hem of haar achter zijn rug uitmaken en immers waarom dump je hem als het de " perfecte " jonge is ? \

ja hoe kan je niet meer verliefd zijn op DE PERFECTE jongen.. als hij zo perfect is.. OMG hoe perfect moet die andere dan geweest zijn... ik zou maar snel gaan trouwen, want straks zit je aan je limit van perfectheid en dan ben je met niets meer tevreden :|

Nickchange
22 August 2003, 19:56
Misschien moet je proberen Jim van Idols te checken 8{

Chesta
22 August 2003, 20:09
Gewoon afslaan! ;)

weirdo1
22 August 2003, 22:29
Originally posted by lieve colafles
\

ja hoe kan je niet meer verliefd zijn op DE PERFECTE jongen.. als hij zo perfect is.. OMG hoe perfect moet die andere dan geweest zijn... ik zou maar snel gaan trouwen, want straks zit je aan je limit van perfectheid en dan ben je met niets meer tevreden :|


lol, bij mij is het al zover :p ik z'n met geen enkele gast tevreden, tot dat 'k z'n innerlijk ken :) ik vind nl. elk gast lelijk, 'k snap ook nooit waarom jullie die gast dan knap vinden zoals bratt pit (of hoe schrijft ge dat?) ...
en gasten met veel puiste vinnik echt wel lelijk (tegen niemand met opzet bedoeld)...
maar zo te zien vinden (al degene die m'n zus kennen en mij kennen) mij kei lief... :? dan ken 'k der toch wel veel vriendelijkere ze :yes: