PDA

Bekijk de volledige versie : COVER - Green Day - Burnout


FiZz
2 August 2003, 18:30
Owkee, ik vond het wel erg leuk om die cover te maken gisteren van Brain Stew. Dus heb ik vandaag Burnout van Green Day gedaan.


Wederom de drums heb ik met de computer gemaakt, de gitaar en zang ook zelf. De gitaar is iets te schel, maar ik moet nu een andere microfoon gebruiken want ik had de andere kappot gemaakt, en deze is niet zo lekker.
Green Day - Burnout (http://www.q2u.nl/personal/fizz/music/Ko/burnout.mp3)


En nog even de andere erbij, hetzelfde verhaal al boven:
Geen Day - Brain Stew (http://www.q2u.nl/personal/fizz/music/Ko/brain%20stew.mp3)

:)

SpiNe
2 August 2003, 18:38
*is aan het headbangen*:thumbsup:

AMF
3 August 2003, 11:48
Tof! :thumbsup:

appelshampoo
13 August 2003, 10:02
Met wat meer apparatuur zou je stem best op die van de zanger van Green day lijken :D

0Vera
13 August 2003, 10:47
ik ken het origineel niet maar dit klinkt best leuk :)

FiZz
13 August 2003, 17:44
Dank jullie wel! :o

Drama
14 August 2003, 21:03
Gaaf! :) Drum is uitstekend gedaan bij het eerste nummer (Burnout) Mag ik vragen waarmee je dat gedaan hebt? Brain Stew vind ik persoonlijk beter, maar dat komt waarschijnlijk omdat, zoals je zelf ook al zei, de boel daar wat meer gebalanceerd is. De bassdrum klinkt in Burn Out nogal overheersend, en de zang blijft er juist wat achter. In Brain Stew is het een uitgebalanceerd geheel. Mijn complimenten.

nevaeh1987
15 August 2003, 11:56
wow.. dat klinkt vet goed! Je zingt bestwel goed, tzou zo stem van greenday kunnen zijn.. ik vind de stem bij de 1e beter maar bij de 2e komtie wel beter uit. Heb je errrrug goed gedaan.

Karma-Killer
15 August 2003, 12:29
Je kunt wel goed zingen, maar toch, och ik hou er niet zo van denk ik :no:

FiZz
15 August 2003, 20:11
Nogmaals bedankt allemaal! :$

Wow, zoveel positieve reacties had ik niet verwacht.

De drums heb ik gemaakt met FruityLoops (leuk programma). Maar ik heb altijd problemen gehad dingen goed te laten klinken op de computer. Misschien moet ik maar eens bij mij neef in de studio iets opnemen ofzo.

Maar bedankt! Ik ga hard verder oefenen... binnenkort samen met een meisje die jullie allemaal kennen :+

Chickel
16 August 2003, 16:43
heheh billyjoe damn hot hijs cool
maaaruh klinkt ok :yes: