PDA

Bekijk de volledige versie : my mic


SpiNe
5 August 2003, 19:50
uhm ik heb een probleempje met mijn mic hij doet het niet bij msn,counter strike,audio opnames maar als ik hem gewoon erin plug en bij volume dat aan vink dat doet ie het wel maar ik kan dus niks mee opnemen weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Jochemmm
5 August 2003, 22:15
je moet em aanvinken bij "record" bij je sound controls

DJ Microid
7 November 2003, 14:36
Je Moet Gwoon Je Bestanden FF Veilig Zetten En Daarna Formatteren... Kan Gewoon Zijn Dat Je Sinds Je Laatste Installatie Gewoon Teveel Gedaan Hebt (Installeren, Verwijderen Etc.). Uit Ervaring Weet Ik Gewoon Dat In Dat Geval Defragmenteren Ook Niet Meer Helpt...

TheGroovMaster
7 November 2003, 14:49
formatteren, yeah okey dan zou ik ook doen als me mic het niet goed doet |:(

kijk eerst es of je het probleem kan vinden dan ofzo. nieuwe geluids kaart drivers installeren bijvoorbeeld

Pakspul
7 November 2003, 15:02
Originally posted by DJ Microid
Uit Ervaring Weet Ik Gewoon Dat In Dat Geval Defragmenteren Ook Niet Meer Helpt...
ja hehe kneus :+

defragmenteren heeft met je hardeschijf temaken, die zet alle sectors bij elkaar zodat je werkelijke lees snelheid "omhoog" gaat, omdat hij neit meer alles sectoren over de hele hardeschijf hoeft te zoeken.

FunFair
7 November 2003, 15:05
Jeroen, je weet dat je dat een breezah niet kwalijk mag nemen ;)

Kampie
7 November 2003, 18:16
Originally posted by DJ Microid
Je Moet Gwoon Je Bestanden FF Veilig Zetten En Daarna Formatteren... Kan Gewoon Zijn Dat Je Sinds Je Laatste Installatie Gewoon Teveel Gedaan Hebt (Installeren, Verwijderen Etc.). Uit Ervaring Weet Ik Gewoon Dat In Dat Geval Defragmenteren Ook Niet Meer Helpt... en je vindt dit zelf makkelijk lezen?