PDA

Bekijk de volledige versie : ben ik weer....


sk888er
5 August 2003, 22:02
naya ik kan er gewoon nie meer tegen ik en mn meisje zijn nog steeds bij elkaar voor de duidelijkheid.
we moesten het uitmaken van haar ouders en we mochten elkaar nie meer zien.
nu zien we elkaar nog dagelijks en voor ons hebben we nog gewoon iets met elkaar.

maar toch ik houd meer van haar dan zij van mij doet eiglijk hou ik teveel van haar. terwijl zij zegt dat als ze een ander tegen komt die perfect is voor haar dat ze met die gerust een relatie op kan bouwen, zit ik (voor mezelf dan) aan haar vast.
zij is nog het enigste waar ik voor leef, als zij er niet was geweest was ik hier allang nie meer.
ik kan me dus ook nie voorstellen dat ik met iemand anders een relatie op kan bouwen ik blijf liever nog vrijgezel.

maar laatst schrok ik toch vanmezelf ik en zij zaten in een gesprek en ik zei: als je met iemand anders gaat zal ik er alles voor doen om je terug te krijgen en aangezien dat ik mezelf heel goed ken zal ik daar heel ver in gaan......

wat moet ik doen, en dan bedoel ik nie in de relatie maar moet ik dit gewoon proberen vol te houden of moet ik toch maar de psychiater (om er van af te komen. (want ik ben toch oohw zo bang dat ik haar pijn doe)

maupstar
6 August 2003, 00:56
ik denk dat je dit haar moet vertellen.

WishfulDreaming
6 August 2003, 13:01
wat moet ik doen, en dan bedoel ik nie in de relatie maar moet ik dit gewoon proberen vol te houden of moet ik toch maar de psychiater (om er van af te komen. (want ik ben toch oohw zo bang dat ik haar pijn doe)
Zo drastisch moet je direct nog niet worden vind ik. Misschien moet je proberen te beseffen dat je nog veel te jong bent, om echt vóór iemand te leven. Je moet weten dat je je eigen leven hebt. Probeer afstand van haar te nemen. En probeer dingen op jezelf te doen en met vrienden weg te gaan. Misschien verminderd het zo dat je minder aan haar gaat 'hangen' Als je het na een tijdje alleen niet kan, kan je nog steeds hulp gaan zoeken bij bv. een psychiater, maar ik zou het eerst alleen proberen. Je bent gewoon hopeloos verliefd, maar ik zou toch oppassen dat het niet over gaat in een obsessie ofzo. Neem gewoon wat afstand van haar.

maar laatst schrok ik toch vanmezelf ik en zij zaten in een gesprek en ik zei: als je met iemand anders gaat zal ik er alles voor doen om je terug te krijgen en aangezien dat ik mezelf heel goed ken zal ik daar heel ver in gaan......
Ach, het kan een beetje gek klinken, maar als je verliefd bent, kan het wel zijn dat je zulke dingen zegt. Je wil haar gewoon niet kwijt. Hoewel ik van het oordeel ben, dat als één van de twee dan plots een ander heeft, je het allemaal best uit je hoofd kan zetten. Je relatie wordt toch nooit meer de oude, daar moet je niet op hopen. Je kan dan gaan proberen om haar terug te krijgen, maar als ik van jou was, zou ik het zeker niet doen. Je gaat hopen dat die relatie terug hetzelfde word, maar dat word ze toch nooit, mag je van mij aannemen...

maar toch ik houd meer van haar dan zij van mij doet eiglijk hou ik teveel van haar. terwijl zij zegt dat als ze een ander tegen komt die perfect is voor haar dat ze met die gerust een relatie op kan bouwen, zit ik (voor mezelf dan) aan haar vast.
In een relatie komt het wel eens vaker voor, dat je het gevoel krijgt dat de ene meer houd van de andere. Niet echt een reden om te gaan panikeren zou'k zeggen, maar het mag natuurlijk niet te erg worden...

sk888er
6 August 2003, 22:20
afstand nemen heb ik al vaak zat geprobeerd en zij trouwens ook maar het lukt gewoon nie we "vinden" elkaar elke keer gewoon.